• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب طرفداران پرسپولیس

usl

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2013
نوشته‌ها
4,664
لایک‌ها
6,182
محل سکونت
لنگرود(usl)
خیالتون راحت بابت بیرانوند خودتون برانکو رو میشناسید هیچکس نمیتونه زیر دستش حاشیه درست کنه
مهدی هم هرجا میره ایشالا موفق باشه
به درد لالیگا خیلی میخوره اونجا میتونه راحتر جا بی افته تا روسیه
بهترین جایگزین هم از نظر من برای طارمی . کاوه رضایی هست مطمعین باشین خوب جا می افته شم گل زنی بالا داره خیلی خوبم تو موقعیتا خودشو قرار میده فقط یه خورده قدرت تموم کنندگیش کمه
کاوه از ادینیو به نظرم بیشتر میتونه بهمون کمک کنه
کنعانی هنوز برنگشت؟
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
برعکس ادینیو خیلی بهتر از کاوه رضایی من نمیدونم چرا این کاوه رضایی رو بزرگ کردین ؟! اگر مهتجم خوبی بود آقای گل شده بود .
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
فقط امیدوارم علیپور نره بره کارمون خیلی سخت میشه .
 
  • Like
Reactions: a13

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,200
لایک‌ها
2,931
سن
32
محل سکونت
Teh-Run
سلام
اقا جریان رونالدینیهو چیه؟
کاوه رضایی هم خوبه.ادینیهو عالیه.ولی خب سن و سالش بالاست
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
رنالدینیو که فقط یه حرف بود چون 11میلیارد خواسته بود کلا پرید رفت ترکیه
درمورد کاوه هم ذوب رضیت ندادهادینیو دیگه پاشیده سنش بالاست
محاجم مثل طارمی پا به توپ گیر بیاریم خوبه لاکردار عجب گامی داشت


Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
طارمی رفت بره جایگزین داره
رضاییان جایگزین داره
و...
ولی علیپور جایگزین نداره ، یکی از بهترین بازیکنان امسال بود که بهم میریخت دفاع حریف رو و بقیه استفاده میکردن.
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
با این وضع که همه یکی یکی دارن میرن باشگاه هم هیچ کاری نمیکنه بازیکنی نمیگیره باید دوباره بازیهای ضعیف رو در فصل بعد شاهد باشیم . سید جلال بهترین خریده شنیده شده برانکو بنگر رو نمیخواد !! دوستان بازم میگم این کاوه رضایی هیچی نیست یکی مثل غلامرضا رضاییه
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
پرسپولیس نیوز : دو فصل است که سیدجلال حسینی از قطر برگشته و خواهان آمدن به پرسپولیس است اما در باشگاه خودش خواهانی ندارد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ عجیب است که پرسپولیس در نقطه ای که بزرگترین ضعف را دارد بهترین گزینه را دم دستش دارد و آن را پس می زند. آخرین نقطه خط دفاعی نه تنها یکی از حساس ترین پست های زمین است بلکه با توجه به مصدومیت ها و محرومیت های متعدد نیاز به بازیکنان آماده پرتعدادی هم دارد.

یک مشاوره غرض ورزانه در ابتدای فصل گذشته به برانکو باعث شد تا سیدجلالی که سرمایه پرسپولیس بود راهی نفت تهران شود و با کسب عنوان برترین مدافع و چهارمین بازیکن لیگ براساس نمرات برنامه نود به تشکیل دومین خط دفاعی برتر لیگ کمک کند و پرسپولیس با 4 بازیکن متوسط قهرمانی را با تفاضل گل از دست بدهد. همان پرسپولیسی که در لیگ سیزدهم با میانگین نیم گل خورده در هر بازی رکوردهای داخلی و خارجی را جابجا کرده بود.

صحبت از ناتوانی حسینی در بازیسازی هم خنده دار است چرا که پرسپولیس سال قبل بازیکنانی را حفظ کرد که از یک پاس رو به عقب ساده عاجز بودند چه رسد به ارسال پاس های مفید رو به جلو و عمقی! سن بالا هم پاسخ مشابهی دارد چراکه اولا حسینی دو سال از بنگر کوچکتر است و ثانیا نقطه انتهایی خط دفاعی همیشه میزبان بازیکنان باتجربه بوده و همین الان بازیکنی مثل جان تری در حال بازی برای باشگاه بزرگ چلسی با 36 سال سن است.

حالا پرسپولیس با جدایی نورمحمدی و اومانیا و بلاتکلیفی بنگر در به در دنبال مدافع میانی باکیفیت می گردد و دلخوش به بازگشت یک کنعانی‌زادگان است که تا به حال در تیم های بزرگ امتحانش را پس نداده و چشمش را روی سیدجلال حاضر و آماده و بدون قرارداد بسته است.

توجه به خواسته های سرمربی در خرید و فروش بازیکن در دنیای فوتبال تا چه حد قابل قبول است؟ موردی وجود ندارد که باشگاه های بزرگ دنیا برحسب مصلحت های فنی یا حتی اقتصادی و مدیریتی بازیکنی را به مربی خود پیشنهاد دهند؟ پرسپولیس تا چه حد به این توصیه نیاز دارد؟ این وسط خواست هواداران که در برخی نظرسنجی ها تا 80 درصد به بازگشت سیدجلال رای داده اند چه می شود؟
 

kapitan-ali

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2010
نوشته‌ها
3,346
لایک‌ها
7,240
محل سکونت
تهران
پرسپولیس نیوز : دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: بیرانوند دروازه بان خوبی است که جذب پرسپولیس شده است اما امیدوارم به سرنوشت سوشا دچار نشود.

وحید قلیچ، درباره فصل نقل و انتقالات و اینکه تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با عنوان کردن پیشنهاداتی از لیگ های اروپایی داعیه جدایی از این تیم را دارند اظهار داشت: همه این شعارها الکی است آخر سر هم همه آنها برمی گردند و شاید در همین پرسپولیس هم جایی برایشان نباشد. مگر اروپا رفتن به این آسانی است؟

وی افزود: اگر بازیکنی بخواهد راهی اروپا شود باید از هزاران فیلتر عبور کند. اگر به گفتن باشد من هم می گویم که از اروپا پیشنهاد دارم اما رسیدن به درجه ای که تیم های اروپایی بازیکنی را انتخاب کنند کار هرکسی نیست. نفراتی مانند سردار آزمون، جهانبخش یا عزت اللهی از سنین 19 سالگی جذب تیم های اروپایی شدند نه بازیکنی که با بیست و خورده ای سال سن که زن هم گرفته می خواهد برود و اروپا بازی کند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره خبر حضور احتمالی سوشا مکانی در لیگ آسیای شرقی گفت: برود! برود همانجا مدتی بازی کند چون کسی او را نمی شناسد شاید بتواند چند هفته ای دوام بیاورد. آنها نمی دانند او در چه سطحی است ولی بعد از چند هفته متوجه می شوند و با دو دست شلوار باب اسفنجی اضافه دیپورتش می کنند. همان بهتر که این دروازه بان در پرسپولیس نباشد.

قلیچ همچنین درباره جذب بیرانوند خاطرنشان کرد: حضور این دروازه بان آینده دار در پرسپولیس را به فال نیک می گیرم اما امیدوارم به همان مشکلاتی که دیگر دروازه بانان پرسپولیس دچارش شدند گرفتار نشود. قبلا هم گفته ام برانکو در کادر فنی اش تیم خوبی را دارد اما مربی گلرهایش نتوانست آنطور که باید و شاید کار کند.

وی تاکید کرد: برانکو برای فصل جدید باید یک مربی دروازه بان های دیگر را جایگزین پانادیچ کند. کارنامه پرسپولیس در بحث دروازه بانی در فصل پانزدهم لیگ برتر گویای عملکرد ضعیف گلرهای این تیم است.مطمئن باشید اگر بیرانوند در پرسپولیس افت کرد بیش از هرچیز به این خاطر خواهد بود گرچه امیدوارم این اتفاق برای این دروازه بان جوان رخ ندهد.

قلیچ درباره لوبانف و ادامه حضورش در پرسپولیس گفت: لوبانف برای گلر دومی خوب است. بیرانوند فیکس می شود و او هم برای خودش در ایران آفتاب می گیرد چون از کشوری می آید که خیلی آفتاب ندارد. پولش را هم می گیرد هرچند هفته در میان شاید بیاید یک گلی هم بخورد و دوباره به نیمکت برگردد.
 

moji92

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2013
نوشته‌ها
3,297
لایک‌ها
2,520
محل سکونت
مازندارن
استقلال در دیداری دوستانه 4 گل از تیم ملی دانشجویان خورد:general304::general304::general304::general304:












آقای افشارزاده من ازتون عاجزانه میخوام قرارداد آقای مظلومی رو تمدید کنید به خدا مربی خوبیه فقط کمی شانس باهاش یار نیست!:D:D:D:D
 

mahdian57

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
2 مارس 2009
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
10,761
محل سکونت
تهران
رضاییان رفتنش ضرر محضه
بازی با نفت این آخریه نبودش محسوس بود و تیم خراب بازی میکرد
جایگزین هم شد یکی مثل اون گیر آوردن تو فوتبال ما محاله.
 

ashkan4030

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
525
لایک‌ها
1,202
52d04ee4-2311-48ce-ad65-f6071a3ec07e.jpg


به نظر من هم اکثرا دارن باد و بوروق میکنن که از باشگاه امتیاز بگیرن واسه قراردادهاشون و....!مگه کشکه همین طور همه به صورت متحد بیان بگن ما میخوایم بریم اروپا و.....هر چند نام پرسپولیس بزرگ تر از این حرفاس از خداشونم باشه تو پرسپولیس بازی کنن...هر کی هم دلش با تیم نیس بره خیر پیش کسی منتشون رو نمیکشه!همین افراد اگر در پرسپولیس نبودند هیچ وقت به این درجه از معروفیت نمیرسیدن!در هر صورت دروازه بان که اوکی شده امیری هم خرید خوبیه و به نظرم خیلی از این ها که میگن میریم اروپا هم میمونن شاید در بینشون فقط طارمی اروپایی شه شاید همونم نشه!
 

r3374

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2014
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
254
سن
37
محل سکونت
بوشهر سیتی
به قول هوادارای دورتموند هر چه سریعتر از کشتی پیاده بشن اونایی که دلشون با تیم نیست
گربه رقصونی هم حدی داره
حالا ناز کنن اشکالی نداره
پول هم هر چقد میخوان بگیرن تا حاج حسینو داریم
ولی خدایی زشته
آخه اروپا امثال احمدزاده و عالیشاه که بلااستثنا از ده تا تک به تک 9 تا شو بیرون میزنن و اون یکی رو هم شانس بیاریم بزنن تیرک رو میخوان چیکار؟
به قولی اینایی که داعیه اروپا رفتن دارن حتما برن بشینن و با جلال حسینی و جواد کظمیان و پیام صادقیان و و و و و الی ماشالله حرف بزنن
دیگه از پیام صادقیان خوشگلتر بلد نیستن که دریبل بزنن
از سید جلال دیگه سیم خاردارتر نیستن که
چرا یابو برشون داشته من نمیدونم
البته بهتره خود زنی هم نکنیم
به هر حال امیدوارم موفق باشن چون برامون زحمت کشیدن
 

Hamid2day

مدیر ارشد بازنشسته
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,292
لایک‌ها
20,169
محل سکونت
اوهایو - دیتون
mehrdad.minavand_1254317867096046659_1666183038.jpg

اين فصل هر چه بود تمام شد و از حالا بايد به فکر آينده باشيم. هميشه فصل نقل و انتقلات پر از استرس و اخبار خوب و بد براي هواداران است, اما مسئله اي که اهميت دارد حفظ آرامش و اعتماد به مديريت باشگاه است چرا که حضور در مارکت سياست ويژه اي مي خواهد . من هم مثل شما يک هوادارم و دلواپسي هايتان را درک مي کنم, پرسپوليس اينقدر بزرگ است و اسطوره هايي دارد که در حضور آنها نمي توانم خودم را پيشکسوت بنامم. اين نکته را فراموش نکنيد که همه آمده اند و رفته اند و تنها پرسپوليس و هوادارانش ماندگار هستند. براي همه عزيزاني که به هر دليل از پرسپوليس جدا مي شوند آرزوي موفقيت مي کنم
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
میدونید این وسط بهترین کار چیه؟

ما هواداران نباید خواسته و حرفی جز حمایت از طاهری و برانکو داشته باشیم.
وقتی ما جو رو طوری درست کنیم که آی رضاییان ، طارمی و... تو رو خدا بمون ، این میشه پشتیبانی برای جولان دادن اینا جلوی باشگاه و از اون طرف طاهری هم می بینه هوادار باهاش نیست مجبور میشه بره زیر قرارداد ترکمنچای ....
پارسال به شخصه به برانکو و علی الخصوص طاهری ایرادات و انتقادات زیادی داشتم ولی این فصل نشون داد برانکو میدونه چکار می کنه و طاهری هم تا حد توانش برای پرسپولیس کار می کنه.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
️خون رحمتی رنگین‌تر از سوشا است؟
كانال خبری ورزشی پرسپولیس : کمیته انضباطی در مورد محرومیت مهدی رحمتی یک تصمیم نامتعارف گرفته و جریمه کاپیتان استقلال را صرفا محدود به مسابقات لیگ کرده است.

حالا عجيب است كه حسن‌زاده بدون توجه به عرف و قوانين صدور احكام انضباطي در فوتبال ايران از چنين رایی دفاع مي‌كند. او احتمالا فراموش كرده در مسابقات همين فصل، سوشا مكاني در بازي حذفي با ملوان تخلف كرد، اما يك جلسه محروميت انضباطي‌اش را در مسابقات ليگ و بازي برابر سياه‌جامگان مشهد سپري كرد. آيا مي‌شود يك قانون را در مورد گلرهاي پرسپوليس و استقلال به دو شكل متفاوت پياده كرد؟

تازه يك نمونه ديگر هم در اين مورد داريم. فصل گذشته بعد از داربي رفت، اميد عاليشاه به خاطر درگيري با ميلاد فخرالديني به سه جلسه محروميت محكوم شد. به اين ترتيب بازيكن كليدي پرسپوليس دو جلسه از محروميتش را مسابقات ليگي برابر نفت تهران و فولاد اهواز پشت سر گذاشت و بازي سوم را برابر ذوب‌آهن در رقابتهاي حذفي از دست داد.

در آن زمان تقاضاهاي مكرر پرسپوليس براي رفع محروميت عاليشاه از بازي با ذوب‌آهن و محدود شدن آن به مسابقات ليگ موثر نيفتاد و آخرش هم پرسپوليس با قبول شكست خانگي برابر ذوب، از گردونه مسابقات جام حذفي كنار رفت.

عاغایون خرس خاله نجس به ظاهر عادل شک نکنید اگه رحمتی در فینال جام حذفی شرکت کنه هواداران ارتش سرخ در مقابل این بی عدالتی ها ساکت نمینشينن


Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
️حرف رفتن این روزای بعضی ها خیلی آشناست ...
برای ماندنشان التماس نمی کنیم . بگذار بروند مثل قبلی هایی که رفتند . دیر نیست دیدن قیافه هایشان هنگام برگشتن .
وقتی التماس پیراهنی را دارند که با دست خود از تن در آوردند .
هرکس ماند قدمش روی چشم و هر کس رفت فکر زمستان برای خودش باشد .
بسلامت آقای بازیکن!
خوش آمدی.

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
اول فصل انصافا نمیشد 11 تا بازیکن رو اسم برد اینقدر ناشناس بودند
ولی الان شدن پر رو !
بازارگرمیه دیگه ...
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
مهم نی دادا. واسه ما هوادارا فقط برانکو باقری طاهری هستن که حماسه ساز میشن تو دل هوادار و جاودان میمونن انصافا کی فکرشو میکرد طاهری نازنین انقد عالی باشه و بدون حاشیه ترین مدیر فصل باشه حالا بازیکن هامونم حق دارن بالاخره یجورایی کوری خوندن دارن و اینا همش جو گذراست

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
 
بالا