برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بارسلونا

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
حرکت عجیب مدافع بارسا قبل از پنالتی کادیز (عکس)
کلمنت لنگله به هر طریقی قصد داشت مانع به ثبت رسیدن پنالتی کادیز شود.



به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 89 بازی بارسا و کادیز و ثانیه ای قبل از پنالتی الکس فرناندز، شاهد اتفاق عجیبی بودیم.
کلمنت لنگله که با سهل انگاری در دقیقه پایانی به کادیز پنالتی داده بود، لحظاتی قبل از اینکه الکس فرناندز پنالتی را وارد دروازه مارک آندره تراشتگن کند، اقدام به هل دادن چوپو لوزانو بازیکن کادیز کرد.

مقصود او این بود که در صورت گل شدن پنالتی، وی ای آر با بررسی صحنه به دلیل ورود زودهنگام لوزانو به محوطه جریمه، دستور به تکرار ضربه بدهد اما معادلات او درست از آل در نیامد و گل کادیز پذیرفته شد.
ثبت این تصویر توسط دوربین های شبکه مووی استار بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت و بسیاری این حرکت دور از جوانمردی لنگله را زیر سوال برده اند. بارسا روی اشتباه همین بازیکن بود که بازی برده را از دست داد و تن به یک تساوی غیر قابل بخشش در نوکمپ داد:




01575232.jpg


01575231.jpg


01575229.jpg


01575227.jpg


01575230.jpg
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
شاعر فوتبال و ثبت آخرین گل در لباس بارسلونا
در ماه مارس اتفاقات جذابی در فوتبال اسپانیا رخ داده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.



به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه دیگر تا آغاز ماه مارس میلادی باقی مانده است؛ ماهی که فوتبال اسپانیا و لالیگا در آن شاهد اتفاقات جذابی بوده است که در اینجا قصد داریم به چند نمونه از آن ها اشاره کنیم.

آخرین گل رونالدینیو برای بارسا
اول ماه مارس 2008 بود که بارسلونا برای توقف روند ناکامی خود در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکومادرید قرار گرفت. ژاوی هرناندز، بازی ساز اسپانیایی بارسلونا، پاس بسیار خوبی برای رونالدینیو ارسال کرد و این بازیکن نیز مطابق معمول حرکت فوق العاده جذابی را به نمایش گذاشت و با یک ضربه برگردان دروازه حریف را باز کرد. این نمونه دیگری از استعداد خارق العاده بازیکن مهربان برزیلی بود. او در این بازی هفتادمین گل خود در 145 مسابقه برای بارسا را به ثمر رساند که اتفاقاً به آخرین گلش برای این تیم نیز تبدیل شد. این اتفاق در حالی رخ داد که رونالدینیو تنها 28 سال سن داشت اما مسائل مربوط به آمادگی بدنی باعث شد که او در تابستان نوکمپ را ترک کند و راهی میلان شود.


01575367.jpg





گل راکتیچ و ثبت یک رکورد برای بارسا
بارسلونا در الکلاسیکوی مارس 2019 موفق شد برابر رئال مادرید به پیروزی برسد. ارسال سرخی روبرتو به پشت مدافعان رئال باعث شد ایوان راکیتیچ در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و در زاویه ای تقریباً بسته دروازه تیبو کورتوا را باز کند؛ موضوعی که باعث شد بارسلونا به رکورد چهارمین پیروزی متوالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دست پیدا کند.


01575371.jpeg



وو لی و تاریخ سازی برای چینی ها در لالیگا
وو لی ستاره چینی اسپانیول دست به یک تاریخ سازی بزرگ زد. ستاره سابق شانگهای خیلی زود توانست تاثیر خود را در تیم اسپانیایی به نمایش بگذارد و در نبرد تیم‌های پایین جدولی در مقابل وایادولید موفق به گلزنی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که او چند هفته پیش برای اسپانیول پاس گل داده بود. این گلزنی باعث شد که او به اولین گلزن چینی بعد از یک دهه تبدیل شود که در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شده است.


01575370.jpeg



لحظات تلخ و شیرین برای دیه گو فورلان
5 مارس 2011 برای هواداران اتلتیکو مادرید و ویارئال در ویسنته کالدرون روز تلخی بود. جایی که فورلان با پیراهن روخی بلانکو در برابر تیم سابق خود موفق به گلزنی شد و به همین خاطر شادی بعد از گل بی سر و صدایی از خود به نمایش گذاشت. این همچنین آخرین گل از 128 گل فورلان در 240 بازی لالیگا به حساب می‌آمد. موضوعی که باعث شد او جزو معدود بازیکنانی باشد که با دو تیم به جایزه پیچیچی رسیده است. او همچنین در پایان فصل از اتلتیکو جدا شد و راهی فوتبال ایتالیا شد.


01575369.jpg



انتقال ردوندو به رئال مادرید
26 سال پیش هواداران رئال مادرید از جذب یک هافبک جدید به نام ردوندو بسیار هیجان زده شدند. ستاره آرژانتینی از تنریف به جمع کهکشانی ها منتقل شد و خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم راه یافت. از طرفی او سریع موفق شد برای رئال گلزنی کند اگرچه وظیفه اصلی اش این کار نبود. در واقع ردوندو برای اداره خط هافبک رئال مادرید به خدمت گرفته شد و با اقتدار کامل نیز این کار را انجام داد چرا که در طول شش فصل دو جام لالیگا با این تیم به دست آورد.


01575368.jpg



محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
وقایع نگاری این هفته در تاریخ لالیگا؛
بارسلونا این گریزمان را می خواهد
در دهه پایانی فوریه در لالیگا اتفاقات مهیجی در این رقابت ها رخ داده است.



به گزارش "ورزش سه"، در اواخر لالیگا معمولا اوج حساسیت در رقابت های لالیگا حاکم است و اتفاقاتی تاریخی و به یادماندنی در این مقطع رخ داده است. آنتوان گریزمان در برابر لگانس چهار بار موفق به گلزنی شده و فیلیپ کوتینیو نیز برای اولین بار در لالیگا در لباس بارسلونا دروازه خیرونا را باز کرده است.

22 فوریه: جشنواره گلزنی دیگو تریستان و روی ماکای

در تاریخ 22 فوریه 2003 و وقتی لاکرونیا و آلاوس به مصاف هم رفتند، جشنواره ای از گل از سوی لاکرونیا به راه افتاد و مطابق انتظار روی ماکای و دیگو تریستان نقش اول این دیدار بودند. بعد از گذشته 16 دقیقه تریستان از زاویه ای بسته ریچارد دوتروئل، دروازه بان تیم میهمان را شگفت زده کرده و دروازه حریف را باز کرد. فانتوم خیلی زود با جا گذاشتن سه مدافع آلاوس موفق به زدن گل دوم هم شد. اما روی اشتباه آبلاردو مدافع آلاوس (سرمربی فعلی این تیم) این روی ماکای بود که پیش از پایان نیمه اول موفق شد دروازه آلاوس را باز کند.



01575364.jpg


در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم ماکای در موقعیتی تک به تک از سد دوتروئل گذشت و باز هم دروازه را باز کرد. در ادامه و روی ارسال خوان کاپدویا بود که تریستان هت تریک خود را تکمیل کرد و آلبرت لوکه، بازیکن تعویضی لاکرونیا گل ششم را نیز به ثمر رساند. روی ماکای در همین فصل با زدن 29 گل در 38 بازی و تریستان فصل قبل با 21 گل در 34 بازی عناوین بهترین گلزن فصل را از خود کرده بودند. معدود زوج هایی در تاریخ لالیگا اینگونه درخشان ظاهر شده اند.

24 فوریه: اولین گل فیلیپ کوتینیو برای بارسا در لالیگا (2018)

خیرونا در تاریخ 24 فوریه 2018 میهمان نیوکمپ بود و دبل لوئیس سوارز و لیونل مسی بعد از گذشت یک ساعت از بازی بارسلونا را 4-0 پیش انداخت. وقتی سوارز ارسال کوتاهی برای فیلیپ کوتینیو در نزدیک گوشه محوطه جریمه داشت به نظر نمی رسید این موقعیت خطرناک باشد. اما کوتینیو کنار خطر شروع به حرکت کرده و با زیرکی تا سد پره پونز، هافبک خیرونا گذشت.

01575365.jpg


حالا کوتینیو در حالی که فاصله زیادی با دروازه داشته و سمت چپ قرار داشت، به سمت دروازه بونو ضربه زد و توپ تبدیل به گل شد. این اولین گل کوتینیو در لالیگا برای بارسلونا بود. کوتینیو یک ماه قبل از لیورپول به بارسا پیوسته بود. این بازیکن برزیلی که در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از میادین دور است، در طول دوران حرفه ای خود 19 گل در لالیگا به ثمر رسانده است (از جمله 5 گل در زمان حضور قرضی در اسپانیول در فصل 13-2012)، اما بی شک ضربه تماشایی کوتینیو مقابل خیرونا از بهترین گل های اوست.


24 فوریه: پیروزی عجیب ختافه برابر رئال مادرید در برنابئو (2008)

یک ساعت از زمان بازی در برنابئو گذشته و دیدار رئال مادرید برابر ختافه با تساوی بدون گل در جریان بود. اما همه چیز در شرف تغییر به نظر می رسید. میگل تورس، مدافع رئال مادرید (که بعدا برای ختافه بازی کرد) به سمت جلو حرکت کرده و شوت زد. روبرتو آبوندانزیری، دروازه بان تیم مهمان، توپ را دفع کرد و ضربه برگشتی به رائول گونزالس رسید. او با آرامش موقعیتی برابر دروازه خالی برای آرین روبن مهیا کرد تا او دروازه را باز کند. بازیکنان رئال مادرید متوجه نشدند آفساید واضح رائول اعلام شده و این گل را جشن گرفتند.

01575363.jpg


آبوندانزیری پرچم را دیده و به سرعت بازی را آغاز می کند. ناگهان چهار بازیکن ختافه به سمت ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال حرکت می کنند و فقط دو مدافع رئال مادرید متوجه اتفاقات شده اند. ایکه چوکوو اوچه، ملی پوش نیجریه ای به راحتی برابر کاسیاس موفق به گلزنی می شود و ختافه با همین یک گل به برتری می رسید. تا امروز این تنها پیروزی ختافه در لالیگا در برنابئو بوده است.

28 فوریه: درخشش آنتوان گریزمان زیر باران در واندا متروپولیتانو (2018)

طوفانی شدید در تاریه 28 فوریه 2018 در ورزشگاه واندا متروپولیتانو اتلتیکو مادرید رخ داد، اما آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو عملکرد فوق العاده ای ارائه داده و چهار بار دروازه لگانس را باز کرد. جرارد گومبو هافبک لگانس و گریزمان هر دو در ابتدای بازی یک بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردند. اما اولین گل گریزمان روی پاس فوق العاده کوکه و ضربه ای زمینی به ثمر رسید.

01575362.jpg


دومین گل گریزمان یک ضربه آزاد از نزدیکی محوطه جریمه و هت تریک او با یک ضربه سر چرخشی و روی سانتر فیلیپه لوئیس به ثمر رسید. دیری نپایید که او ارسال دیگو کوستا را نیز تبدیل به گل کرده و تبدیل به اولین بازیکن فرانسوی شد که در یک بازی لالیگایی چهار بار موفق به گلزنی شده است. گریزمان که هفته قبل برابر سویا هت تریک کرده بود، در هفت روز هفت گل به ثمر برساند. بازیکن فعلی بارسلونا در طول دوران حرفه ای خود روزهای درخشانی داشته، اما هنوز در بارسلونا موفق به انجام چنین کاری نشده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
سوارز: بارسا به من گفت برای بازی در اینجا پیری!
لوییس سوارز، مهاجم سابق بارسا و آقای گل اتلتیکو مادرید، فاش کرده است که مایوس کننده ترین جنبه جدایی‌اش از بارسلونا این بود که به او گفتند برای بازی در سطح اول فوتبال زیادی پیر است!



به گزارش "ورزش سه"،‌ سوارز در سپتامبر سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به اتلتیکو مادرید پیوست، انتقالی که لیونل مسی آن را دیوانه وار خواند. ستاره اوروگوئه ای توانسته با گلزنی در اتلتیکو مادرید نقش پررنگی در صدرنشینی این تیم در لالیگا داشته باشد و ثابت کند بارسلونا در تصمیم خود بر جدایی از او اشتباه کرده است.

مهاجم 34 ساله اتلتیکو مادرید در محیط جدید خود بسیار راضی و خوشحال است، اما تایید می کند که جابه‌جا کردن خانواده اش بسیار دشوار بوده و همچنین هنوز از اینکه به او گفته اند زیادی پیر است، آزرده و ناراحت است.

01575476.jpg





سوارز گفت: "چیزی که واقعا من را آزرد این بود که به من گفتند پیرم و دیگر نمی توانم در سطح بالا فوتبال بازی کنم و برای بازی در یک تیم بزرگ آماده باشم. این چیزی بود که دوست نداشتم."

سوارز معتقد است که آمار او به خوبی سطح بالای فوتبال و توانایی اش را نشان می دهد.

سوارز افزود: "اگر من برای سه یا چهار فصل در آن باشگاه هیچ کاری نکرده بودم، این تصمیم را درک می کردم. اما هر سال در بارسا من بیش از 20 گل در هر فصل زدم. من همیشه آمار خوبی داشتم، فقط لئو از من بهتر بود.

01575475.jpg


امروز می توانیم ببینیم که بازی کردن در بارسا آسان نیست... بسیاری از بازیکنانی که با آنها قرارداد بستند نتوانستند در سطحی که از آنها انتظار می رفت ظاهر شوند.
من اما شش سال در بارسلونا بازی کردم و سطح بالای خودم را حفظ کرده و همان عملکردی را نشان دادم که از من انتظار می رفت.
اوضاع در بارسا عوض شده بود و باشگاه به تغییرات نیاز داشت. من هم این را پذیرفتم. تنها چیزی که مرا آزرد شیوه ای بود که این جدایی اتفاق افتاد. فکر می کنم که من شایسته احترام بیشتری بودم.
این تصمیمی بود که من نمی توانستم جلوی آن را بگیرم. احساس کردم دیگر روی من حساب نمی کنند، پس من هم با غروری که دارم به خودم گفتم که به راهم ادامه می دهم و ارزشم را به آنها نشان خواهم داد. به همین دلیل بود که فکر رفتن به اتلتیکو مادرید که تیمی رقابتی است، مرا متقاعد کرد."

سوارز در اتلتیکو مادرید تا مقطع کنونی فصل 16 گل به ثمر رسانده و آنها با سه امتیاز اختلاف صدرنشین لالیگا هستند. البته این تیم در هفته های اخیر دچار افت شده و تنها در یک بازی از چهار بازی گذشته خود پیروز شده اند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
پس از وعده عجیب تونی فریکسا
هشدار کومان؛ با امباپه و هالند تمرکزمان را به هم نزنید
سرمربی بارسلونا معتقد است الان زمان حرف زدن در مورد خریدهای تابستانی نیست.



به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست از پی اس جی و توقف خانگی برابر کادیز فردا شب باید به مصاف الچه در یک بازی معوقه برود.
آبی اناری ها شرایط روحی خوبی ندارند ولی محکوم به کسب سه امتیاز هستند. هر نتیجه ای غیر از پیروزی در بازی فردا بارسا را وارد بحران خواهد کرد.


01575276.jpg





رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« الچه به نظر تیمی مطمئن به نظر می رسد که برای عدم سقوط می جنگد و هدفش پیروزی است. بازی دشواری خواهد بود. نمی دانم الچه هم مثل کادیز 90 دقیقه عقب می نشیدند و منتظر ضد حمله خواهد ماند یا خیر. روند بازی به ما بستگی خواهد داشت. اینکه چطور توپ را به گردش در بیاوریم و چطور در مقاطع مهم بازی دفاع کنیم. اگر بتوانیم در نیمه اول از فرصت های مان به خوبی استفاده کنیم، شرایط برای مان بهتر خواهد شد.»

کومان در مورد تغییرات در تیم گفت:« باید وضعیت تیم، شرایط بدنی و ذهنی هر بازیکن را تجزیه و تحلیل کرد. برابر کادیز اشتباهاتی داشتیم ولی درست نیست فقط روی یک بازیکن(کلمنت لنگله) زوم کرده و او را مقصر بدانیم. ما این فرصت را داشتیم تا زودتر کار کادیز را تمام کنیم ولی فرصت سوزی ها این اجازه را نداد. این بارسلونایی نیست که انتظارش را داریم.»


01575009.jpg



شرایط روحی لنگله(دقیقه 89 پنالتی داد و بارسا بازی برده را برابر کادیز از دست داد):« امروز با او حرف زدم و باید بگویم که یک انسان جدی و حرفه ای به تمام معناست. البته که روی صحنه پنالتی می توانست خیلی بهتر کار کند ولی مشکل تیم اشتباه او نبود. ما در خط حمله اشتباهات دیگری داشتیم و اگر مثلا 2-0 پیش بودیم، پنالتی لنگله تاثیری در نتیجه نمی گذاشت. او هم مثل دیگر بازیکنان جا برای بهتر شدن دارد ولی تساوی برابر کادیز به خاطر اشتباه او نبود.»

ادعای تونی فریکسا نامزد ریاست بارسا مبنی بر جذب هالند و امباپه:« نمی دانم این چقدر صحت دارد و تا با رئیس بعدی حرف نزنم، نمی توان چیزی گفت. نمی دانم؛ باید صبر کرد تا رئیس جدید انتخاب شود. او تعیین کننده وضعیت مربی و نقل و انتقالات خواهد بود. ولی فکر نمی کنم الان زمان صحبت در مورد بازیکنان جدید باشد. ما بازی های مهمی در پیش داریم و نباید تمرکز تیم را به هم زد.»

01575211.jpg

 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
خوان لاپورتا و درآمدزایی از بنر جنجالی برنابئو
نامزد ریاست بارسلونا چندی پیش با اقدام تبلیغاتی خود در اطراف ورزشگاه اختصاصی رئال خبرساز شده بود.



به گزارش "ورزش سه"، کمتر از سه ماه پیش خوان لاپورتا در مسیر بازگشت دوباره اش به صندلی ریاست بارسا، دست به اقدامی جنجال برانگیز زد و کمپین تبلیغاتی او بنر عظیمی را بر ساختمانی در 100 متری سانتیاگو برنابئو ورزشگاه خانگی رئال مادرید، آویخت.
این بنر بخشی از تبلیغات او برای انتخابات ریاست بارسلونا بود و روی آن عبارت:« مشتاق دیدن دوباره تان هستم» به چشم می خورد.


01553826.jpg




لاپورتا که در انتخابات 17 اسفند ریاست براسا شانس اول محسوب می شود، یک ماه بعد بنر را پایین کشید و اکنون قصد درآمدزایی از آن را دارد.
طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، هر هوادار بارسا اگر دوست داشته باشد، می تواند با پرداخت مبلغی به دلخواه خود، ماکتی کوچک از این بنر را در اختیار داشته باشد. مبالغ دریافتی نیز به حساب بنیاد بارسلونا واریز می شود تا صرف پروژه ای به منظور رشد اقتصادی باشگاه شود.


01569933.jpg



لاپورتا در مورد این بنر جنجالی گفته بود:« ایده مدیر کمپینم لوئیس کاراسکو بود و ابتدا قرار بود روی این بنر، متن یک تیم بزرگ؛ نیاز به حریفی بهتر دارد نوشته شود که من در نهایت مخالفت کردم.»
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
کومان خسته از پیانیچ؛ پایان کار ستاره بوسنیایی؟
میرالم پیانیچ شب گذشته در ترکیب ثابت براسا برابر الچه قرار داشت ولی نتوانست از این فرصت استفاده کند.



به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، میرالم پیانیچ که به عنوان خرید بزرگ و مهم در تابستان از یوونتوس به بارسا منتقل شد، هنوز نتوانسته روند باثباتی در این باشگاه پیدا کند. او از وضعیتش در بارسا راضی نیست و شب گذشته که از ابتدا برابر الچه به میدان رفته بود، با غضب رونالد کومان روبرو شد و بین دو نیمه از ترکیب بارسا بیرون رفت.


01576156.jpg





ستاره بوسنیایی در نیمه اول بازی با الچه هفت بار توپ را از دست داد و اجازه داد تا حریف در نوکمپ یکی دو ضد حمله خطرناک بزند. هشت بار توپگیری او نیز نتوانست پوشش مناسبی باشد و با تصمیم سرمربی هلندی بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را به عثمان دمبله داد.
نمایش ضعیف بارسا در نیمه اول باعث شده بود تا نتیجه بازی بدون گل باشد اما در نیمه دوم تعویض های کومان جواب داد و بارسا به سه گل رسید.
شرایط پیانیج در بارسا خوب نبود و پس از این بازی نیز بعید است بهبود پیدا کند. او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و شاید همین تابستان تصمیم به جدایی بگیرد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
لاپورتا: وعده توخالی ندهیم؛ با هیچ بازیکنی نبسته ام
خوان لاپورتا در واکنش به ادعای تونی فریکسا مبنی بر قطعی بودن جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه گفت که وعده توخالی دادن درست نیست.



به گزارش "ورزش سه"، 8 روز به انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا باقیمانده و خوان لاپورتا همچنان از بیشترین شانس برای بازگشت به صندلی ریاست برخوردار است. او در همه نظرسنجی ها از دو رقیبش ویکتور فونت و تونی فریکسا پیش است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بار دیگر سکان مدیریت باشگاه کاتالان را برعهده خواهد گرفت.


01558452.jpg






در روزهای اخیر تونی فریکسا با وعده جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند سعی کرده توجهات را به سمت خود جلب کند. ویکتور فونت در واکنش به این ادعا آن را پوچ و توخالی خواند و لاپورتا نیز به آن پاسخ داد.

لاپورتا در مورد وعده و وعید جذب بازیکنان بزرگ برای بارسا گفت:« من نام بازیکنانی که قصد جذب شان را دارم اعلام نمی کنم چرا که قیمت شان افزایش خواهد یافت و از سوی دیگر ارزش بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم را نیز زیر سوال خواهد برود. بازیکنان نباید احساس کم اهمیت بودن کنند و ما هم نباید کاری کنیم که تمرکزشان از بین برود. وعده و وعید توخالی دادن هم اتفاقی منفی است. هدف اصلی من بازگرداندن انگیزه به تیم است و اینکه بارسلونایی مبارز و رقابت طلب را دوباره در میادین ببینیم.»


01557817.jpg



لاپورتا ادامه داد:« بازار به ما ابزارهایی برای برگرداندن این وضعیت بد اقتصادی خواهد داد. به شخصه معتقدم یک سال بعد می توانیم از لحاظ درآمد به شرایط قبل از پاندمی برسیم. وقتی هواداران به ورزشگاه ها برگردند، شرایط اقتصادی نیز بهبود پیدا خواهد کرد.
با هیچ بازیکنی هنوز وارد مذاکره نشده ایم و هیچ پیش قراردادی نیز امضا نشده است. ابتدا باید به پست ریاست برسم که انگیزه بسیار بالایی نیز برایش دارم و خوشبختانه هواداران بارسا هم به من بازخورد خوبی نشان داده اند.»
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
مصدومیت پیانیچ؛ دوری از میادین تا مدت نامعلوم
میرالم پیانیچ که دیروز با بارسلونا تمرین نکرد، از ناحیه مچ پا مصدوم شده است.



به گزارش "ورزش سه"، نام میرالم پیانیچ در فهرست بازی امروز بارسا و سویا دیده نمی شود. او دیروز با تیم تمرین نکرد و رونالد کومان سرمربی بارسا هم تایید کرد که دچار آسیب دیدگی شده است.


01574556.jpg





طبق گزارش اسپورت، مصدومیت پیانیچ از ناحیه مچ پای راست است و نه تنها بازی امروز را از دست داده که بازی برگشت برابر سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری که چهارشنبه در نوکمپ برگزار می شود را نیز از دست خواهد داد.


01573581.jpg



تیم پزشکی بارسا مدت زمان بهبودی پیانیچ را اعلام نکرده و همه چیز به روند ریکاوری او بستگی خواهد داشت ولی پیش بینی می شود او بازی برگشت برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که 20 اسفند در پاریس برگزار خواهد شد را نیز از دست بدهد.
پیانیچ تابستان امسال از یوونتوس به بارسلونا پیوست ولی هنوز نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد. او در بازی هفته پیش بارسا برابر الچه بین دو نیم تعویض شد چرا که در 45 دقیقه نخست 7 بار توپ را از دست داده بود و کومان از دشت وی خشمگین بود.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
نتفلیکس این بار سراغ لیونل مسی رفت
کمپانی نتفلیکس به زودی داستان زندگی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا را می سازد.



به گزارش "ورزش سه"، ساخت مستندهای فوتبالی در سال های اخیر هواداران زیادی پیدا کرده و به عنوان مثال کمپانی آمازون بعد از بستن قرارداد با باشگاه های بزرگ، مستندی از شرایط رختکن و اتفاقات مهم در طول یک فصل را پوشش داده و به معرض دید عموم می گذارد. اما بی تردید ساختن داستان زندگی لیونل مسی، کاپیتان محبوب بارسلونا و تیم ملی آرژانتین هواداران زیادی خواهد داشت.

01571104.jpg


شبکه نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد در یک مینی سریال شش قسمتی، داستان زندگی لیونل مسی را ساخته و برای هواداران پخش کند. نام این سریال GOAT به معنای بهترین بازیکنان همه ادوار فوتبال است و نتفلیکس می خواهد اتفاقاتی که در 20 سال اخیر برای لیونل مسی رخ داده را با جزئیاتی جالب و جدید پوشش بدهد.



لیونل مسی که اخیرا دوباره به روزهای اوج بازگشته و در ترکیب بارسلونا درخشان ظاهر می شود، زندگی پرفراز و نشیبی داشته و مهاجرت او از آرژانتین به اسپایا نقش مهمی در شکوفایی این بازیکن داشته است. بی تردید هواداران لیونل مسی و البته همه علاقمندان به فوتبال برای اکران این مینی سریال و مرور زندگی این بازیکن لحظه شماری خواهند کرد.
 

AslanSalarkia

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
25 جولای 2013
نوشته‌ها
7,213
لایک‌ها
22,271
محل سکونت
تهران
نتفلیکس این بار سراغ لیونل مسی رفت
کمپانی نتفلیکس به زودی داستان زندگی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا را می سازد.



به گزارش "ورزش سه"، ساخت مستندهای فوتبالی در سال های اخیر هواداران زیادی پیدا کرده و به عنوان مثال کمپانی آمازون بعد از بستن قرارداد با باشگاه های بزرگ، مستندی از شرایط رختکن و اتفاقات مهم در طول یک فصل را پوشش داده و به معرض دید عموم می گذارد. اما بی تردید ساختن داستان زندگی لیونل مسی، کاپیتان محبوب بارسلونا و تیم ملی آرژانتین هواداران زیادی خواهد داشت.

01571104.jpg


شبکه نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد در یک مینی سریال شش قسمتی، داستان زندگی لیونل مسی را ساخته و برای هواداران پخش کند. نام این سریال GOAT به معنای بهترین بازیکنان همه ادوار فوتبال است و نتفلیکس می خواهد اتفاقاتی که در 20 سال اخیر برای لیونل مسی رخ داده را با جزئیاتی جالب و جدید پوشش بدهد.



لیونل مسی که اخیرا دوباره به روزهای اوج بازگشته و در ترکیب بارسلونا درخشان ظاهر می شود، زندگی پرفراز و نشیبی داشته و مهاجرت او از آرژانتین به اسپایا نقش مهمی در شکوفایی این بازیکن داشته است. بی تردید هواداران لیونل مسی و البته همه علاقمندان به فوتبال برای اکران این مینی سریال و مرور زندگی این بازیکن لحظه شماری خواهند کرد.
سلام.
وقتتون به خیر.
ممنون از فعالیت شما توی تاپیک ها.
فقط لطفا پیام های خبری رو توی یه پست بفرستید همونطور که عرفان جان توی تاپیکهای هوادارای ایرانی گفتن
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,761
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
سلام.
وقتتون به خیر.
ممنون از فعالیت شما توی تاپیک ها.
فقط لطفا پیام های خبری رو توی یه پست بفرستید همونطور که عرفان جان توی تاپیکهای هوادارای ایرانی گفتن
خدانگهدارتون
کلا دیگه پستی ارسال نمیشود.
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
یه توییت خوندم
"امسال هیچکدوم از تیمها لیاقت قهرمانی در اسپانیا رو ندارند "
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ

شبی که هرگز سحر نخواهد شد؛​


تعبیر یک کابوس تلخ؛ خداحافظ لیونل مسی! (عکس)​


بدترین اتفاق ممکن برای هواداران بارسلونا در شبی رقم خورد که آنها در انتظار شنیدن خبر تمدید قرارداد لیونل مسی بودند.



به گزارش "ورزش سه"، یک حقیقت تلخ وجود دارد، هیچ چیز ابدی نیست، اما یک حقیقت شیرین نیز وجود دارد، هیچ چیز ابدی نیست. برای تماشای آخر الزمان، حتما لازم نیست زمین تکه تکه شده، طوفانی سهمگین راه افتاده یا دیگر خورشید تصمیم بگیرد روی خود را از زمین برگرداند. گاهی جدایی یک فوق ستاره از یک باشگاه نیز می تواند تعبیری از آخرالزمان برای هواداران آن تیم لقب گیرد.

کارلس رکساچ روایت می کند علیرغم مخالفت باشگاه، قرارداد لیونل مسی روی یک دستمال کاغذی بسته شد، اما همان قرارداد بود که بی تردید مهم ترین لحظه ظهور یک ستاره از دل لاماسیا لقب گرفت؛ ستاره ای که مختصات تاریخ را به کلی تغییر داد.

01631553.jpg



شاید 20 سال قبل فقط حاضران در آکادمی لاماسیا خبر داشتند قرار است روزی چنین فوق ستاره ای ظهور کند؛ مسی برای دریبل زدن به هیچ کس رحم نمی کرد.

بعد از ظهر ششم آگوست دیگر هیچ وقت برای هواداران بارسلونا سحر نخواهد شد. قرار نبود چنین اتفاقی هرگز رخ بدهد، اما بالاخره خبر جدایی لیونل مسی منتشر شد. از آن شنبه شبی که لیونل مسی با موهایی بلند و چهره ای جوان در استادیوم نوکمپ روی پاس چیپ و فوق العاده رونالدینیو دروازه آلباسته رو باز کرد، حالا تقریبا 17 سال گذشته است.

01631532.jpg


کسی تصور نمی کرد لیونل مسی اینقدر زود وارث فوق العاده ای برای رونالدینیو لقب بگیرد، اما او برای الصاق به تاریخ حد و مرزی برای خود قائل نبود.

این تقویم نزدیک به دو دهه ای، بی تردید تا ابد مهم ترین دلیل برای پوشیدن لباس آبی اناری برای هواداران بارسلونا در سراسر جهان خواهد بود. اگر در روزهای ابتدایی هزاره جدید رئال مادرید با ستاره های کهکشانی خودش مانند رونالدو، روبرتو کارلوس، زیزو، لویس فیگو و ... دمار از روزگار بارسلونا درآورده بود، حالا این لیونل مسی بود که یک تنه تاریخ فوتبال اسپانیا رو از مرکز کشور به سمت شرق تغییر می داد.

01631539.jpg


دوران طلایی لیونل مسی از چنین شبی آغاز شد؛ در دیداری که همه منتظر بودند رونالدینیو بارسلونا را نجات دهد، مسی رئال مادرید را بیچاره کرد.

دیگر دلیلی برای تحقیر و شکست برابر رقیب دیرینه وجود نداشت. لیونل مسی در این 17 سال اینقدر دروازه رئال مادرید را باز کرد که حتی بعد از جدایی او نیز حتما این عبارت هشت حرفی، تا ابد بزرگ ترین کابوس لوس بلانکوس لقب خواهد داشت.

01631541.jpeg


سال های فراموش نشدنی ال کلاسیکو؛ نبرد با کریستیانو رونالدو و رقابتی که شاید همپا و حتی بالاتر از جنگ جو فریزر و محمد علی کلی بود.

هر وقت می گفتند لیونل مسی تمام شده، او مثل یک شعبده باز، جادوی جدیدی از خود نشان می داد. در سال های میانی دهه ابتدایی هزاره جدید، این ستاره ریزنقش بازی به بازی همه را دریبل کرد تا با کنار زدن رونالدینیو، نقش اول تیکی تاکای برگرفته از فلسفه رینوس میشل لقب بگیرد.

01631534.jpg


اولین پیروزی بزرگ برابر کریستیانو رونالدو؛ لیونل مسی این بار با ضربه سر بالاتر از ستاره های بلند قد منچستریونایتد قهرمانی را برای بلوگرانا به ارمغان آورد. این تیم تاریخ ساز نیز موفق به فتح شش گانه در سال 2009 شد.

از همان روزی که در دیدار مقابل ختافه از وسط زمین و مانند گل فراموش نشدنی مارادونا مقابل انگلیس همه بازیکنان حریف را جا می گذاشت، مشخص بود قرار نیست این نام به این زودی ها از دل تاریخ پاک شود. بارسلونا برای احیای غرور از دست رفته و سال ها تماشای موفقیت های دشمن همیشگی در اروپا، به یک جادوگر نیاز داشت و چه کسی بهتر از لیونل مسی.

01631548.jpg


اولین سری از شش گانه توپ طلای کینگ لئو؛ تماشای این تصویر روی سن از اسطوره آرژانتینی در سال های بعد تبدیل به عادت هواداران بارسلونا شده بود.

مقایسه کلکسیون افتخارات بارسلونا قبل و بعد از دوران حضور لیونل مسی، مانند یک اثر هنری صامت، دیگر نیازی به صداگذار و تدوین گر ندارد. البته بارسلونا در طول تاریخ ستاره های مشهور و بزرگی مثل یوهان کرویف، روماریو، ژاوی، رونالدینیو، آندرس اینیستا و نام های بزرگ دیگری هم در اختیار داشته، اما بی تردید این لیونل مسی است که وارث لقب مهم ترین ستاره تاریخ این باشگاه خواهد بود.

01631536.jpg


شبی که نفر به نفر ستاره های رئال مادرید را در برنابئو از پیش رو برداشته و دروازه ایکر کاسیاس را طبق یک عادت دیرینه باز کرد.

فقط به این آمار و ارقام حیرت انگیز دقت کنید؛ 10 لالیگا، هفت سوپرکاپ اسپانیا، هفت کوپا دل ری، چهار لیگ قهرمانان، سه سوپرکاپ اروپا و سه جام باشگاه های جهان. کینگ لئو شش بار فاتح توپ طلا و شش بار نیز برنده جایزه کفش طلا شده و احتمالا به زودی برای هفتمین بار جایزه نشریه فرانس فوتبال را البته در لباس تیم دیگری به جز بارسلونا از آن خود خواهد کرد.

01631543.jpg


تیم زخم خورده لوییس انریکه در اواسط فصل، با درخشش رویایی مثلث MSN دوباره موفق به فتح سه گانه شد و بی تردید مثلث مسی، نیمار و لوییس سوارز نقش اصلی را در این موفقیت تاریخی ایفا کرد.

قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان با ظهور او از یک به پنج رسید، اختلاف فاحش در فتح لالیگا با رئال مادرید خیلی کم شد و بارسلونا در ال کلاسیکوهای پیش رو از رقیب پیش افتاد. لیونل مسی خیلی زود عنوان بهترین گلزن این رقابت دیرینه را هم از آن خود کرد و دو دهه بلای جان رقیب لقب گرفت.

01631552.jpg


لحظه ای که مغرورانه لباس شماره 10 خود را در برنابئو و در دقیقه 93 به هواداران رئال مادرید نشان داد؛ لیونل مسی یک تنه غرور زخم خورده یک ایالت را ترمیم کرد.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه، پرسابقه ترین بازیکن، بهترین گلزن تاریخ لالیگا و ... کلکسیون افتخارات لیونل مسی به قدری گسترده است که حتی مرور فهرست وار آن هم کار راحتی نیست. اما حالا داستان افسانه ای و باشکوه او در لباس بلوگرانا تمام شده است.

01631533.jpg


جشن شادی فراموش نشدنی مسی بعد از حماسه برابر پاری سن ژرمن، شاید خلاصه ای از این سال های ماندگار در تاریخ بارسلونا باشد؛ انگار خدای فوتبال در مقابل بندگان خود فریاد شادی سر داده است.

دلیلش شاید چندان هم پیچیده نیست؛ اگرچه خوان لاپورتا نتوانست وعده های انتخاباتی خود را عملی کند و اشتباهات افتضاح جوزپ بارتومئو پاک شدنی نبود، پس در نهایت این روند منجر به جدایی بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا در تابستان سال 2021 شد؛ اتفاقی که البته یک سال قبل هم فاصله ای تا وقوعش وجود نداشت.

01631546.jpg


آخرین توپ طلا در لباس بارسلونا با اختلافی نه چندان زیاد با ویرژیل فن دایک. حالا هفتمین جایزه در ماه دسامبر در لباس تیم دیگری به مسی اهدا می شود.

اما احتمالا هواداران بارسلونا ترجیح می دهند این ساعات تلخ را به مرور روزهای درخشان هنرنمایی لیونل مسی در نوکمپ بپردازند، تا این جنگ های فرسایشی با مدیریت در سال های پایانی.

01631537.jpg


حذف های مکرر از لیگ قهرمانان و تصاویری مغموم از چهره لیونل مسی، در برابر این همه سکانس هایی از فریاد شادی این فوق ستاره 34 ساله را می توان به هیچ انگاشت

وقتی ال دیگو جان خود را از دست داد، تاثیر این فوق ستاره در باشگاه ناپولی به قدری زیاد بود که اسم استادیوم این باشگاه از سن پائولو به دیگو آرماندو مارادونا تغییر کرد. شاید حتی اگر اسم شهر ناپل هم به مارادونا تغییر می کرد، کسی چندان متعجب نمی شد. اما لیونل مسی نیز در گوشه دیگری از اروپا چنین اثری در فوتبال اسپانیا از خود بر جای گذاشت.

01631542.jpg


سکانس پایانی این روایت هرگز مطابق میل هواداران بلوگرانا پیش نرفت؛ اما لیونل مسی مانند یک قدیس این باشگاه را ترک خواهد کرد.
طرح از: سبحان ضرغامی


اما حالا هر چقدر هم تلخ و غیرقابل باور، دیگر لحظه وداع هواداران بارسلونا با این ستاره بزرگ فرا رسیده است. در حالیکه به نظر می رسید قرارداد مسی تمدید می شود، به یکباره خبر جدایی او از بارسا منتشر شد. شاید قوانین لالیگا اجازه ندهد شماره 10 متعلق به مسی برای همیشه بایگانی شود، اما این عدد در شرق سرزمین ماتادورها و در سلول به سلول این تیم پرهوادار، تا ابد به نام یک نفر ثبت خواهد شد؛ لیونل آندرس مسی.

آریا فاطمی مقدم
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ

لحظه به لحظه با اتفاقی تاریخی


فوتبال در شوک؛ پایان کار لیونل مسی در بارسا (زنده)


باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که لیونل مسی از این باشگاه جدا خواهد شد تا دنیای فوتبال در بهت فرو رود.



به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی از جدایی لیونل مسی خبر داد. باشگاه بارسا در این بیانیه توضیح داد که چه اتفاقی در مذاکرات برای تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی افتاده است

01631508.jpg
01631507.jpg
01631505.jpg
.
01631507.jpg
01631508.jpg
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
هیچکس اندازه مسی من رو در زندگی خوشحال نکرده و احتمالاً نمی‌کنه و بالاخره قرار بود این پایان برسه.
دو سال زودتر اتفاق افتاد و فقط یه چیزی:
‎#GraciasLeo ❤️💙
 

*CATALAN*

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
5,090
لایک‌ها
8,004
لاپورتا دیو3 ،مسی رو نذاشت بمونه تو تیم
مرتیکه دروغگو از همون اول که خواست بیاد ریس شه حی وعده دروغ داد تا انتخاب شد،
بدبخت مسی
مارو بگو چه خوشحال شدیم از انتخاب شدنش. چی فکر میکردیم چی شد
 
بالا