• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوب هواداران بایرن مونیخ

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
هامبورگ 0 بایرن مونیخ 5

624-fcb-logo-2.jpg


FCBayern.ir- در آخرین دیدار از مرحله 1/4 نهایی جام ذفی آلمان هامبورگ میزبان بایرن مونیخ بود که مطابق انتظار این بازی با برتری قاطع شاگردان گواردیولا خاتمه یافت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ در این مسابقه بایرن از همان ابتدا تیم برتر زمین بود و در نهایت هم توانست حریف بحران زده خود را با 5 گل شکست دهد.

مانزوکیچ 3 بار و دانته و روبن یکبار برای بایرن گل زدند.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی تا لحظاتی دیگر با حضور تیم های بایرن؛ دورتمند، کازرسلاترن و وولفسبورگ برگزار می شود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
قرعه کشی جام حذفی آلمان

624-dfb-pokal-1.jpg


FCBayern.ir- بلافاصله پس از پایان مرحله 1/4 نهایی رقابتهای جام حذفی آلمان مرحله نیمه نهایی این مسابقات قرعه کشی شد و 4 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ چهار تیم دورتمند، بایرن مونیخ ، کازرسلاترن و وولفسبورگ به ترتیب با غلبه بر فرانکفورت، هامبورگ بایرلورکوزن و هافن هایم به این مرحله رسیدند.

براساس قرعه کشی در مرحله نیمه نهایی بایرن میزبان کایزرسلاترن خواهد بود و دورتمند پذیرای وولفسبورگ خواهد بود.

مرحله نیمه نهایی این رقابتها 16 آوریل برگزار می شود.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پیزارو قصد بازنشستگی ندارم

624-pizarro-1.jpg


FCBayern.ir- کلادیو پیزارو مهاجم پرویی و کهنه کار تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد و می خواهد به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این مهاجم 35 ساله که با نظر پپ گواردیولا معمولا به عنوان یار جانشین به میدان می رود در این فصل 10 بار برای بایرن به میدان رفته است.

پیزارو که لقب بهترین گلزن غیر آلمانی تاریخ بوندسلیگا را یدک می کشد در گفت و گو با کیکر شایعات اخیر مبنی بر خداحافظی قریب الوقوعش از دنیای فوتبال را رد کرد و تصریح کرد:" من فقط به فکر لذت بردن از فوتبال هستم و حس می کنم سالهای زیادی بتوان ادامه دهم و می خواهم تا روزی که بدنم اجازه دهد فوتبال بازی کنم."

کلادیو پیزارو که سابقه حضور در تیم های وردربرمن و چلسی را نیز در کارنامه دارد تا سال 2015 با بایرن قرارداد دارد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
پودولسکی: جدایی ام از بایرن اشتباه بود

624-podolski.jpg


FCBayern.ir- لوکاس پودولسکی مهاجم تیم فوتبال آرسنال در آستانه دیدار تیمش برابر بایرن مونیخ اعتراف کرد که جداییش از بایرن مونیخ اشتباه بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پودولسکی در سال 2009 از بایرن جدا شد و به کلن پیوست و در سال 2012 هم به آرسنال پیوست.

حالا با گذشت بیش از 4 سال از زمان جدایی ملی پوش آلمانی آرسنال از بایرن این مهاجم معتقد است که برای جدایی از بایرن عجله کرده است و باید مدت زمان بیشتری در بایرن می ماند.

پودولسکی می گوید:" اگر یوپ هاینکس تنها 2 یا 3 هفته زودتر در سال 2009 به بایرن می آمد احتمالا من هنوز در بایرن مونیخ بودم، باید صادق باشم بازگشتم به کلن اشتباه بود و باید زمان بیشتری در مونیخ می ماندم."

تیم های بایرن مونیخ و آرسنال چهارشنبه آینده در ورزشگاه امارات به مصاف هم خواهند رفت.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
چهار نکته‌ای که احتمالا از شواینی نمیدانید

624-schweinsteiger-4.jpg




1. اولین گل برای بایرن: سیزدهم سپتامبر سال 2003، شوان‌اشتایگر 19 ساله در روز شکست سه بر دو بایرن مقابل وولفسبورگ یکی از گل‌های تیمش را وارد دروازه حریف کرد. اتفاقی که تا امروز 44 بار دیگر تکرار شده است.


2. پست‌های مختلف: شواین‌اشتایگر در روزهای اول حضور در ترکیب تیم بزرگسالان بایرن در پست دفاع چپ به میدان میرفت. پس از مدتی استعدادش در کارهای تهاجمی باعث شد به پست هافبک چپ منتقل شود. او تا سال 2006 یکی از ستاره‌های لب خط اروپا بود و در جام جهانی آلمان در این پست درخشید. او در بایرن هم در این پست و گاهی در پست هافبک راست بازی میکرد. پس از جذب آرین روبن و حضور فرانک ریبری در کناره‌های زمین لویی فن‌خال مجبور شد او را به پست هافبک میانی منتقل کند. حضور در این پست او را شکوفا و به یکی از بهترین هافبک‌های دنیا تبدیل کرد.


3. شواینی اسکی‌باز: باستین شواین‌اشتایگر یک استعداد بزرگ در اسکی آلمان بود. او زمانی که سن و سالی نداشت یکی از پدیده‌های اسکی باواریا شناخته میشد. او زمانی که به تیم‌های رده پایه بایرن منتقل شد رفته رفته از اسکی فاصله گرفت و فوتبالیست شد.


4. اولین بازی ملی: یورو 2004 اگرچه برای فوتبال آلمان بسیار سیاه و تلخ بود اما در همین مسابقات ستاره‌های جوانی در ترکیب تیم ملی آلمان قرار گرفتند که امروز به بهترین‌های دنیا تبدیل شده‌اند. شواینی، وین رونی و کریس رونالدو سه بازیکنی که امروز جزو بهترین‌های جهان به شمار میروند در این مسابقات برای نخستین بار پیراهن تیم‌های ملی کشورشان را به تن کردند. شواینی در دیدار آلمان و جمهوری چک در شب آخر مرحله گروهی پاس تک گل ژرمن‌ها را به بالاک داد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
خبر بد برای آرسنال، ریبری به بازی برگشت می رسد

624-ribery-1.jpg


FCBayern.ir- دو تیم فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در حالی هفته آینده در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم می روند که هردو تیم مصدومین مهمی دارند اما بدون شک سرشناس ترین آنها فرانک ریبری وینگر فرانسوی بایرن است.

به گزارش و ب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ روزنامه بیلد امروز خبر خوبی را برای هواداران بایرن منتشر کرد و مدعی شد که فرانک ریبری از ماه آینده می تواند به ترکیب باواریایی ها بازگردد.

ریبری که به دلیل وجود یک کیست در لگن خاسره خود دو بازی اخیر بایرن را از دست داه است بدون شک بازی رفت تیم های آرسنال و بایرن را از دست خواهد داد و کادر پزشکی بایرن به شدت در تلاش است تا این بازین تاثیر گذار را برای دیدار برگشت دو تیم مهیا کند.

بنابر ادعای روزنامه بیلد کادر پزشکی باشگاه بایرن مونیخ تخمین زده است که ریبری روز 8 مارس یعنی سه روز پیش از بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل آرسنال کاملا آماده بازی می شود و می تواند در آن روز در مقابل وولفسبورگ به میدان رود.

این اتفاق خبر بسیار بدی برای آرسن ونگر و شاگردانش است که امیدوار بودند سومین فوتبالیست برتر جهان در سال 2013 را ترکیب بایرن نبینند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ 4 فرایبورگ 0

624-fcb-fans-1.jpg


FCBayern.ir- در هفته بیست و یکم رقابتهای بوندسلیگا بایرن مونیخ در شرایطی به مصاف فرایبورگ رفت که به چند مهره کلیدی خود استراحت داده بود.

بایرن علی رقم غیبت چند ستاره خود توانست با 4 گل حریف خود را در هم بکوبد و به صد نشینی مقتدارانه خود ادامه دهد.

بایرن مونیخ 4 فرایبورگ 0

گلها
دانته "19
شکیری "34 و "42
پیزارو " 88

کارت زرد

کروس / دانته از بایرن

گینتنر از فرایبورگ
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
سمیر نصری: فرانک ریبری می تواند توپ طلای 2014 را فتح کند

624-nasri.jpg


FCBayern.ir- سمیر نصری مهاجم منچستر سیتی فکر می کند که فرانک ریبری برنده ی توپ طلای 2014 خواهد شد، اگر فرانسه بتواند تابستان امسال جام جهانی را فتح کند.



به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ مهاجم بایرن مونیخ در رای گیری برای این جایزه در ماه ژانویه پشت سر لیونل مسی که در رده دوم قرار گرفت و کریستیانو رونالدوی پیروز به مقام سوم بهترین فوتبالیست های جهان رسید در حالی که خیلی از فوتبال دوستان، ریبری را شایسته تر از 2 رقیب دیگرش می دانستند.


سمیر هم وطن ریبری در گفتگو با rmc ورزشی گفت: "فکر می کنم که کمک به باوریایی ها برای فتح 5 جام در یک سال به اندازه ی کافی لیاقت فرانک را نشان می دهد اما خب من شب اعطای توپ طلا که با فرانک صحبت می کردم گفت که از قبل می دانسته او انتخاب نمی شود! بدیهی است، او کمی نا امید شده بود چرا که با توجه به فصلی که پشت سر گذاشته بود، سزاوار آن بود. من به او گفتم که او هنوز یک سال بزرگ در پیش دارد و اگر ما فاتح جام جهانی شویم دیگری بحثی درباره ی لیاقت او وجود نخواهد داشت.



فرانک یک **** است و او باید به عنوان یک الگو برای بسیاری از بازیکنان بخصوص جوانانی باشد که فکر می کنند امکان رقابت با مسی و رونالدو وجود ندارد."
فرانسه با سوئیس، اکوادور و هندوراس در جام جهانی هم گروه شده است.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
روبن: بایرن نباید به رقبایش طعنه زند

624-robben-2.jpg


FCBayern.ir- بازیکن هلندی بایرن احساس می کند که تیمش باید با رعایت احترام به رقبای خود به بازی های باقی مانده ادامه دهد.


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ آرین روبن معتقد است بازیکنان بایرن نباید زیاد از خود راضی باشند و باید تمرکز خود را برای بازی های باقیمانده حفظ کنند.



بازیکنان بایرن که 16 ماه است طعم باخت را در بوندسلیگا نچشیده اند فردا باید به مصاف فرایبورگ روند و آرین درباره ی این باری به نشریه بیلد گفت: "دست کم گرفتن رقیب بی حرمتی به آنهاست. هر بازی در بوندسلیگا سخت است و باید با تمام توان به میدان رفت."



تیاگو آلکانتارا نیز در مصاحبه با بیلد از بازگشت باستین شواین اشتایگر ابراز خوشنودی کرد و با ستایش باستی گفت: "باستین بازیکن بسیار مهمی برای ما است و خوشحالیم که چهارشنبه توانست بازی کند. باستین از نظر فیزیکی بسیار قوی است و امیدواریم به زودی او را برای 90 دقیقه در ترکیب داشته باشیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا، ریبری و گوتزه پردرآمدترین های بایرن مونیخ

368953_heroa.jpg


تیاگو آلکانتارا 2 میلیون یورو بیشتر از خاوی مارتینس حقوق می گیرد

سایت گل- اشپورت بیلد در گزارشی اختصاصی از رقم دستمزد سرمربی و بازیکنان بایرن مونیخ پرده برداشته است. باواریایی ها هر سال مبلغ 203 میلیون یورو برای پرداخت دستمزدها هزینه می کنند. پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن فردی است که بیشترین دستمزد را دریافت می کند و سالانه مبلغ 17 میلیون یورو می گیرند و ریبری و گوتزه درآمدی 12 میلیون یورویی دارند

تیاگو آلکانتارا پنجمین بازیکن پردرآمد بایرن است، و دستمزد او سالی 8 میلیون یورو است که یک میلیون یورو بیشتر از آرین روبن و دو میلیون یورو بیشتر از خاوی مارتینس است

این لیست دستمزد بازیکنان بایرن در هر فصل است:

*فرانک ریبری 12 میلیون یورو

*ماریو گوتزه 12 میلیون یورو

*فیلیپ لام 10 میلیون یورو

*باستین شواین اشتایگر 10 میلیون یورو

*تیاگو آلکانتارا 8 میلیون یورو

*توماس مولر 8 میلیون یورو

*مانوئل نویر8 میلیون یورو

*آرین روبن 7 میلیون یورو

*داوید آلابا 7 میلیون یورو

*خاوی مارتینس 6 میلیون یورو

*ژروم بواتنگ 6 میلیون یورو

*دانیل فان بویتن 5 میلیون یورو

*ماریو ماندزوکیچ 5 میلیون یورو

*رافینیا 5 میلیون یورو

*تونی کروس 4.5 میلیون یورو

*کلودیو پیزارو 4.5 میلیون یورو

*دانته 3.5 میلیون یورو

*هولگر بداستوبر 3.5 میلیون یورو

*ژردان شکیری 2.5 میلیون یورو

*دیگو کنتنتو 2 میلیون یورو

*تام اشتارک 1.5 میلیون یورو

*پیر امیل هویبرگ 1 میلیون یورو
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
تماس یوونتوس با مدیر برنامه های تونی کروس

624-kroos-2.jpg


FCBayern.ir-باشگاه یوونتوس ایتالیا نیز به خیل طرفداران تونی کروس هافبک ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ پیوسته است وقصد دارد تونی کروس را جایگزین احتمالی مارکیزیو که به احتمال زیاد راهی موناکو خواهد شد نماید.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ به گفته رسانه های ایتالیایی و روزنامه گازتا دلا اسپورت و توتو اسپورت ایتالیا مدیران باشگاه تورینی از همین رو تماسهایی را با ولفانگ اشتورت مدیر برنامهای تونی کروس برقرار نمودند و پیشنهاد خود را با با وی درمیان گذاشته اند.

تونی کروس که هنوز با مدیران باشگاه مونیخی بر سر تمدید قرارداد خود با توافق نرسیده است بارها اعلام کرده بعد از جام جهانی برزیل در مورد اینده خود تصمیم خواهد گرفت .دو باشگاه شهر منچستر انگلیس نیز سخت به دنبال به خدمت گرفتن این هافبک ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ می باشند.

در همین حال ارتورو ویدال هافبک شیلیایی باشگاه تورینی که سابقه هم بازی بودن با تونی کروس در باشگاه بایرلورکوزن آلمان را دارد به مقامات باشگاه یوونتوس توصیه کرده سعی نمایند تونی کروس را برای فصل اینده به باشگاه بانوی پیر ایتالیا بیاورند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
فیلیپ لام: آرسنال یک چالش دشوار برای ما است

981394-16012695-640-360.jpg


FCBayern.ir- مدافع و کاپیتان بایرن معتقد است که توپچی ها یک چالش دشوار برای آنها در لیگ قهرمانان است.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ فیلیپ لام فکر می کند که قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، برابر آرسنال می تواند در معرض "بزرگترین خطر" در روز چهارشنبه باشد.
دو طرف در همین مرحله فصل گذشته نیز رقابت کردند که آرسنال با پیروزی 2 بر 0 در خانه ی بایرن بازی را به تساوی 3-3 کشاند و بایرن فقط به لطف گل زده در خانه ی حریف توانست صعود کند و نهایتاً قهرمان شود.
این مدافع 30 ساله ی آلمانی در آسناته ی دیدار نخست در امارات به گاردین گفت: "بزرگترین خطر برای بایرن در این مرحله رویارویی با آرسنال است. این یک قرعه ی سخت است. هر اتفاقی می تواند در این دو بازی بیفتد. بازی خوبی از دو تیمی که از نظر تاکتیکی و فنی بسیار خوب هستند خواهید دید. من واقعا مشتاقانه منتظر این بازی هستم و فکر می کنم هر طرفدار فوتبال دوست دارد این رقابت را تماشا کند. آرسنال نسبت به فصل قبل بهتر و قوی تر شده و برای قهرمانی می جنگد. ما نیز تشنه ی عنوان قهرمانی هستیم. با توجه به اینکه دو فینال را در 3 سال از دست داده ایم، می دانیم که هر لحظه امکان شکست وجود دارد و با وجود 16 امتیاز اختلافی که در صدر جدول بوندسلیگا داریم تیم ما سعی می کند مغرور نشود و فقط به پیروزی فکر کند."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بایرن مونیخ آماده برای ماموریت شکست آرسنال

957464-15725462-640-360.jpg


FCBayern.ir- "ما همیشه تشنه موفقیت هستیم، حتی وقتی که با 5 تغییر برابر فرایبورگ قرار گرفتیم علاوه بر اینکه هیچ تغییری در احساس پیروزی برای ما به وجود نیامد، سعی کردیم بازی درخشانی به نمایش بگذاریم." توماس مولر این را می گوید و می افزاید: "بازی دشواری برابر آرسنال داریم و بازیکنان نیز از این موقعیت خاص آگاه هستند، اما ما فقط برای پیروزی و لذت بردن مبارزه می کنیم."
دانته مدافع مرکزی بایرن نیز که در دقیقه 19 بازی با فرایبورگ سومین گل خود با سر را در طول 14 روز به ثمر رساند می گوید:" ما یک تیم بزرگ و قوی داریم که با انگیزه ی بالا فقط برای پیروزی به لندن می رویم."
"این یک بازی برابر و همسان از دو تیم قوی خواهد بود. که شبیه به هم فوتبال بازی می کنند." این نظر مانوئل نویر راجع به بازی چهارشنبه شب است.
گواردیولا سرمربی بایرن نیز درخصوص دیدار حساس تیمش برابر آرسنال این گونه سخن می گوید: "درست است که بایرن با توجه به 16 امتیاز اختلافی که در بوندسلیگا به وجود آورده شرایط خوبی در آلمان دارد اما ما برای پیروزی برابر آرسنال باید بسیار بهتر از شنبه شب بازی کنیم. ما به آرسنال به عنوان یک تیم بسیار قوی احترام می گذاریم. باید از 100 درصد توانمان برای شکست آنها استفاده کنیم. مسلماً بازی سختی در لندن داریم که فقط با تلاش بسیار می توان در آن پیروز شد."
ژردان شکیری که در جریان بازی شنبه شب بایرن پس از به ثمر رساندن 2 گل و ارائه ی یک بازی عالی دچار مصدومیت از ناحیه ی عضله ی ران پای راستش شد، نمی تواند بایرن را برابر آرسنال همراهی کند. خصوصاً اینکه ریبری هم مصدوم است، پپ در این باره اظهار داشت: " این مایه تاسف برای او است، او یک بازیکن مهم برای من است که می تواند در وسط و یا در جناحین بازی کند. او بسیار پویا است و ناراحت کننده است که او را برابر آرسنال نداشته باشیم."
توماس مولر و مانوئل نویر و فیلیپ لام نیز با ستایش شکیری او را بازیکن مهمی خطاب کردند که می تواند غیر قابل پیش بینی و تعیین کننده باشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
اوزیل منتظر دیدار با بایرن

624-ozil-1.jpg


FCBayern.ir- مسوت اوزیل بازی در مقابل تیم هایی مانند بایرن مونیخ را دوست دارد، او می گوید: "قصد ندارم پنهان شوم!"


به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ اوزیل ادعا می کند که بایرن مونیخ به عنوان یک تیم تحت هدایت پپ گواردیولا بهبود یافته، اما هنوز هم آرسنال برای غلبه بر رقیب باواریایی خود در لیگ قهرمانان شانس دارد.


توپچی ها برای دومین سال پیاپی در این مرحله باید به مصاف بایرن بروند. هرچند فصل پیش سرخ های مونیخ موفق به حذف رقیب خود شدند و یک سه گانه ی تاریخی را رقم زدند اما اوزیل احساس می کند آنها می توانند در این فصل با غلبه بر بایرن به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.


اوزیل به خبرنگاران گفت: "من احترام زیادی برای بایرن قائلم، آنها حتی بهتر از سال گذشته هستند، اما ما می رویم برای پیروز شدن نه برای پنهان کردن خود و باختن. هر کاری از هر دو پای یک بازیکن ممکن است و من از آن نوع بازیکنانی هستم که بازی های مثل این را دوست دارند."


پس از شکست 5-1 و تحقیر به دست لیورپول و بازی ضعیف اوزیل خیلی ها او را آتش زیر خاکستر می نامند و طرفداران آرسنال انتظار دارند بازیکنی که با امضای قرارداد بیش از 42،000،000 £ تابستان از رئال مادرید به تیمشان ملحق شده است بتواند مغز متفکر آرسنال در این رقابت باشد و با حذف قهرمان اروپا قلب آنان را بدست آورد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
داور ایتالیایی برای بازی آرسنال ؛ بایرن

rizzoli%20624.jpg


FCBayern.ir- بنابر تصمیم یوفا نیکولا ریزولی داور سرشناس ایتالیایی قضاوت یازی دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال در دور رفت مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این داور 43 ساله داور خوش یمنی برای باواریایی هاست چراکه سال گذشته بایرن مونیخ با قضاوت این داور در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق به شکست دورتمند شد.

این داور با تجربه در فصل جاری رقابتهای لیگ قهرمانان 3 بازی را قضاوت کرده است اما هرگز برای هیچ کدام از دو تیم سوت نزده است.

تیم های قوتبال آرسنال و بایرن مونیخ چهارشنبه شب دیدار رفت خود را در ورزشگاه امارات لندن برگزار می کنند.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
گواردیولا: به ونگر احترام می گذارم

pep-wnger.jpg


FCBayern.ir- هنوز مدت زیادی از خبر جنگ لفظی سرمربی آرسنال با خوزه مورینیو نمی گذرد که یکی دیگر از دشمنان سابق سرمربی چلسی، حمایت خود را از ونگر اعلام کرد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ پپ گواردیولا که به همراه تیم بایرن مونیخ چهارشنبه شب باید به دیدار آرسنالی برود که در 13 بازی گذشته در خانه خود شکست نخورده است و 10 پیروزی کسب کرده احترام خود را برای سرمربی آرسنال، این گونه بیان می دارد: "من به آرسن ونگر بسیار احترام می گذارم، تیم او بسیار باکیفیت است و من تحسینش می کنم. آنها در 10 سال گذشته در لیگ قهرمانان حاضر بوده اند و عملکرد خوبی هم داشته اند. آرسنال از بازیکنان خوبی همانند کازورلا، اوزیل، ویلشر، چمبرلین و رمزی استفاده می کند. همچنین آنها همیشه از هافبک های خوبی استفاده می کنند و ما باید عملکرد خوبی برای مهار آنها داشته باشیم."
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
نگاهی به دیدارهای حذفی بایرن با آرسنال

basti-manzu.jpg


FCBayern.ir- آرسنال و بایرن مونیخ در چند سال اخیر همیشه در مراحل حذفی برخورد داشته اند و رقابت جذاب و پایاپایی نیز داشته اند اما خوشبختانه همیشه بایرن توانسته در مجموع از پس حریف برآید. در زیر برخوردهای 10 سال گذشته ی بایرن و آرسنال را در این مرحله بررسی می کنیم:

2012/13 مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی رفت (3-1)
بایرن یک سفر بسیار موفق به لندن در19 فوریه 2013 داشت. دقیقا یک سال پیش تیم یوپ هاینکس با یک عملکرد فوق العاده و پیروزی 3-1 با گل های تونی کروس، توماس مولر و ماریو مانژوکیچ در برابر تک گل لوکاس پودولسکی، مقابل توپچی ها پیروزی ارزشمندی کسب کرد.

2012/13 مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی برگشت (0-2)
با باستیان شواین اشتایگر محروم و فرانک ریبری مصدوم، بایرن در آلیانز آرنا به مشکل برخورد. مهاجم آرسنال اولیویه ژیرود پس از تنها سه دقیقه از آغاز بازی دروازه ی باواریایی ها را باز کرد. پس از آن بایرن مونیخ بازی را تحت تسلط خویش گرفت اما قادر به تبدیل برتری خود با ثبت گل در آن شب ماه مارس نبود. این بازی برای بایرن بدتر نیز شد، زمانی که لوران کوشلینی نتیجه را دو برابر کرد. بازی در مجموع مساوی شد، اما خوشبختانه بایرن صعود کرد و فصل را با قهرمانی فراموش نشدنی در لیگ قهرمانان به پایان رساند.

2004/05 مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی رفت (3-1)
زمانی که بایرن هنوز به آلیانز آرنا نرفته بود و در ورزشگاه المپیک بازی می کرد و فلیکس ماگات در راسFCB بود، ابتدا بایرن با 2 گل کلادیو پیزارو و تک گل سالی حمیدزیچ در نیمه ی نخست با 3 گل از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم گل تسلی بخش کولو توره، امید صعود به مرحله یک چهارم نهایی را در آرسنال زنده نگه داشت.

2004/05مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی برگشت (0-1)
بازی برگشت مقابل آرسنال با شکست به پایان رسید، اما بایرن یک بار دیگر موفق به صعود به دور بعد شد. توپچی ها با تک گل تیری آنری توانستند بایرن را در هایبوری شکست دهند. در آن تیم آرسنال ستارگانی همانند آنری، برکمپ و متیو فلامینی که در تیم فعلی آرسنال نیز هست حضور داشتند. بایرن نیز از میشائیل بالاک، سباستین دایسلر و بیزنته لیزارازو در ترکیب یازده نفره ابتدایی در لندن بهره می برد.
همچنین گواردیولا زمانی که سرمربی تیم بارسلونا بود، دارای رکورد 2 پیروزی 3-1 و 4-1 و یک تساوی و یک شکست برابر آرسنال می باشد.
 

Super Bayern

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
2,632
بازگشت جذاب بایرن به لندن

wembly.jpg


FCBayern.ir- هنوز هم پس از گذشت نه ماه از فینال ومبلی یادآوری صحنه ی ارسال توپ بلند بواتنگ و رسیدن توپ با کمک ریبری به روبن و عبور توپ از دروازه ی وایدنفلر و شادی پس از گل و تعیین قهرمان در لحظات پایانی مسابقه در25 ماه مه سال 2013 در اذهان باواریایی هایی که چه در ورزشگاه حضور داشتند و چه در خانه جلوی تلوزیون بازی را تماشا می کردند، خاطره ای لذت بخش و فراموش نشدنی را رقم می زند که باز هم بایرن پای در لندن گذارده تا باز خاطره ای شیرین بیافریند.
"لندن پر از انرژی مثبت برای ما است." جروم بواتنگ این را می گوید و آرین روبن اضافه می کند: "این فوق العاده است که دوباره به لندن برگشته ایم."
به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ این حس حتی در بین مدیران بایرن نیز وجود دارد، کارل هاینز رومنیگه می گوید: " من لندن را دوست دارم. و حتی بیشتر پس از تابستان گذشته به این شهر علاقه دارم. ما خاطرات خوشی از بازی مقابل آرسنال داریم و پس از فینال مقابل دورتموند جاذبه های لندن برایم بیشتر شده است." بایرن جهرشنبه برای هشتمین بار باید به مصاف تیم های لندنی در شهر خودشان برود. بایرن از رقابت با آرسنال، چلسی و تاتنهام قبلاً دو برد و دو تساوی و سه شکست داشته است که در مجموع می توان گفت نتایج متعادلی است.

چهار بازی در یک سال در انگلستان
این چهارمین بازی بایرن در 12 ماه گذشته در انگلستان خواهد بود. که بایرن هر 3 دیدار گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته است. پیروزی های 3-1 برابر منچسترسیتی و آرسنال و 2-1 مقابل دورتموند در فینال لیگ قهرمانان.
اما این بازی برای بایرن سخت تر خواهد بود. رومینگه این نظر را دارد و می گوید: "کار بایرن نسبت به فصل قبل دشوارتر شده است، شما فقط کافیست به جدول لیگ برتر نگاه کنید. آرسنال شانس بردن 3 جام را دارد. آنها با خریدهای خوبی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشتند کیفیت خود را بهبود داده اند."


ما نیاز به نتیجه ی خوب داریم
"آنها در مقایسه با فصل گذشته یک قدم رو به جلو برداشته اند." آرین روبن این را گفت و اضافه کرد: "باید نتیجه را به سود خود ثبت کنیم." روبن که سابقه ی 3 سال حضور در چلسی را دارد هرگز برابر آرسنال شکست نخورده و رکورد 2 پیروزی و یک تساوی به همراه چلسی و بایرن مقابل آرسنال دارد.
اما رومینگه معتقد است بایرن نمی تواند به تاریخچه ی بازی ها یا رکورد روبن اتکا کند و بیان می دارد: " ما نیاز به یک نتیجه خوب در لندن داریم، شهری که موفقیت سال گذشته را در آن داریم می تواند موقعیت خوبی برای گرفتن نتیجه نهایی در مونیخ را به ما بدهد."
 
بالا