برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران چلسی

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
هازارد را در چلسی هم می زدند ولی مصدوم نمی شد
مدافع اسپانیایی چلسی این حجم از بدشانسی برای ادن هازارد در رئال را باور نمی کند.



به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره 130 میلیون یورویی رئال مادرید در حال تبدیل شدن به ناامیدکننده ترین خرید تاریخ رئال است. او 15 بهمن برای نهمین بار در یک سال و نیم گذشته مصدوم شد و برخی تردید دارند که بتواند بار دیگر به روزهای اوجش در چلسی برگردد.


01569174.jpg





هازارد به تازگی توانسته بود به ترکیب رئال برگردد ولی طبق گفته پزشکان باید 4 تا 6 هفته دیگر نیز به دور از میادین بماند؛ هرچند در چند روز گذشته بر خلاف پیش بینی ها به تمرینات رئال بازگشته و خوشبین است به بازی برابر اتلتیکو برسد.
هازارد از تابستان 2019 تا به امروز 243 روز را مصدوم بوده و 43 بازی رئال را از دست داده است.



01575300.jpg



سزار آسپلیکوئتا مدافع راست اسپانیایی چلسی که چند سال با هازارد هم تیمی بوده، در مورد بدشانسی های ستاره بلژیکی در رئال گفت:« واقعا عجیب است. در چلسی بارها هازارد را در زمین می زدند و او بلند می شد و به کار ادامه می داد. ادن به ندرت مصدوم می شد و همیشه ستاره چلسی بود اما دیدن مصدومیت های متوالی او در رئال برای من هم غم انگیز است و می دانم که خودش هم روزهای سختی را پشت سر می گذارد.
او همیشه می گفت رویایم بازی برای رئال است اما این حجم از بدشانسی تاسف بر انگیز است. ادن به 4 بازی خوب متوالی نیاز دارد تا بتواند پاسخ انتقادات را بدهد. امیدوارم او بتواند بر مصدومیت غلبه کند و برای رئال همان بازیکنی شود که همه انتظار دارند.»
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
سیمئونه: چلسی با توخل پیشرفت کرده است
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید امیدوار است لوییس سوارز دروازه چلسی را باز کند.



به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید پس از قرار گرفتن در رتبه دوم گروه خود بعد از بایرن مونیخ، فردا شب در دیداری دشوار پذیرای چلسی در مادرید خواهد بود. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار به تمجید از بازیکنان چلسی و کیفیت فردی رقیب فردا شب تیمش پرداخت.

دیگو سیمئونه گفت: "ما به دنبال مبارزه با یک رقیب قدرتمند با بازیکنان بزرگ خواهیم بود. این یک بازی بسیار نزدیک بین دو تیم بسیار خوب است. چلسی از طرز تفکر ما خبر دارد و سبک ما نیز تغییری نخواهد کرد. ما روی بازی فردا تمرکز می کنیم، نه چیز دیگری. تیم های توماس توخل همیشه فوتبال خوبی ارائه می دهند.

01575375.jpg





عملکرد اتلتیکومادرید در نیمه اول دیدار مقابل لوانته خوب و رضایت بخش نبود، اما در ادامه بازیکنانم واکنش بسیار خوبی نشان دادند. نتیجه باب میل ما نبود، اما من موارد مثبتی در بازی تیمم در این مسابقه دیدم.

ناکامی پنج ساله لوییس سوارز در گلزنی در بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان؟ بگذارید به این سوال زمانی که در لندن و خارج از خانه بازی خواهیم کرد پاسخ دهم. فردا در مادرید به میدان می رویم و من اطمینان دارم که لوئیس سوارز می تواند در این دیدار گلزنی کند. بازیکنی مانند سوارز باعث ایجاد نگرانی در دل رقبا می شود و بازیکنان حریف همیشه به او توجه می کنند.

توماس توخل حالا تیمی بسیار قدرتمند از نظر مالی را هدایت می کند همیشه خود را بسیار خوب تقویت کرده است. امسال چلسی این کار را با جذب بازیکنان جوان و بسیار خوب انجام داد. از زمان ورود توخل آمار چلسی بهتر شده و این تیم پیشرفت کرده است. داشتن سه دروازه بان باکیفیت نشان دهنده پتانسیل این باشگاه است و مهاجمان چلسی می توانند برای هر تیمی در اروپا بازی کنند."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
سیمئونه: بازیکنان چلسی می‌توانند در هر تیمی بازی کنند
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، ر آستانه بازی این تیم برابر چلسی در چمپبونزلیگ، بازیکنان حریف را مورد ستایش قرار داد.



به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب در چارچوب رقابت های چمپیونزلیگ در کشور رومانی میزبان چلسی است و دیگو سیمئونه راجع به این بازی و همچنین بازیکنان چلسی حرف های زیادی برای گفتن داشت.

این دیدار که از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ و در بخارست برگزار می شود، با توجه به حضور توماس توخل روی نیمکت چلسی، تقابل جالبی بین دو سرمربی خواهد بود.

چلسی از زمان روی کار آمدن توخل شکست ناپذیر بوده و در هفت بازی گذشته خود در تمام رقابت ها طعم شکست را نچشیده است. اما دیدار با صدرنشین لالیگا ممکن است سخت ترین امتحان توخل و شاگردانش باشد.



شاگردان سیمئونه با یک بازی کمتر و سه امتیاز بیشتر صدرنشین لالیگا هستند و توخل و یارانش باید بهترین عملکرد خود را برابر آنها به نمایش بگذارند تا رکورد شکست ناپذیری‌شان همچنان پا بر جا بماند.

سیمئونه با تمجید از بازیکنانی که توخل در چلسی در اختیار دارد گفت که معتقد است بازیکنان این تیم می توانند در هر تیمی در اروپا بازی کنند.

01575540.jpg


سیمئونه گفت: "خواهیم دید که چه می شود. آنها باشگاه قدرتمندی هستند، از نظر مالی، از سال گذشته تاکنون مبلغ خیلی زیادی را خرج کرده اند.
سرمربی آنها، توخل، آدم مهمی است و تاثیر خیلی قدرتمندی روی تیم گذاشته. آنها تیم جوان و خوبی هستند و روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کرده اند.

وقتی دیدند سرمایه گذاری‌شان در تیم جواب نمی دهد، سرمربی را عوض کردند. توخل تیمی بسیار قدرتمند در اختیار دارد و از نظر آمار و ارقام هم بسیار پیشرفت کرده اند.
فقط به دروازه بان ها یا مهاجمین‌شان نگاه کنید... هر کدام از بازیکنان‌شان می توانند در هر تیمی در اروپا بازی کنند."
با وجود تمجید سیمئونه از چلسی و بازیکنانش، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو به این مشهور است که با تیم سختکوش و منظم خود تیم هایی که از نظر مالی از آنها بسیار قدرتمندتر هستند را به زانو در می آورد.
توخل و شاگردانش پیش از پا گذاشتن به بازی امشب باید بدانند که تحسین سیمئونه به معنای ترسیدن او و تیمش از آبی ها نیست.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
توماس توخل: ژیرو مثل یک جوان 20 ساله است
اولیویه ژیرو معتقد است تیمش برابر اتلتیکومادرید از تمرکز بالایی برخوردار بوده است.



به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب با تک گل آکروباتیک و زیبای اولیویه ژیرو در بخارست برابر اتلتیکومادرید به برتری دست یافت تا شانس خود برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را افزایش دهد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از اولیویه ژیرو پرداخته و مدعی شد او از نظر جسمانی در شرایط مناسبی قرار دارد.

توماس توخل گفت: "اولیویه ژیرو می تواند به این گل خود افتخار کند. اگر هر روز اولیویه ژیرو ببینید تعجب نمی کنید. او از نظر فیزیکی در سطح بالایی قرار دارد و از نظر ذهنی نیز من احساس می کنم اولیویه ژیرو هر روز از تمرین لذت می برد. او مانند یک جوان 20 ساله تمرین می کند، او همزمان هم جدی و هم شاد است. اولیویه ژیرو همیشه مثبت اندیش بوده و بازیکن مهمی برای گروه است.

01575741.jpg





من برای بازیکنانم بسیار خوشحالم، ما پاداش بزرگی گرفتیم و می توانیم این پاداش را با تماشای نتیجه بازی مشاهده کنیم. ما با عملکرد عالی درخشان خود به این پیروزی دست یابیم. باید در تمام طول 96 دقیقه کاملا متمرکز ظاهر شده و قبول می کردیم که ایجاد موقعیت مقابل اتلتیکومادرید سخت است. این پیروزی حاصل یک تلاش تیمی بسیار خوب بود.

امیدوارم در بازی برگشت در استمفوردبریج بازی کنیم. اگر این اتفاق رخ نداد، می توانیم راه حلی پیدا کنیم که به سود همه باشد. حضور در بخارست لذت بخش بود و همه فوق العاده دوستانه رفتار کردند. با غیبت میسون مونت و و جورجینیو در دیدار برگشت، ما دو بازیکن مهم را از دست خواهیم داد.

اما من از عملکرد همه بازیکنان از جمله میسون کاملا رضایت داریم. شاهد تلاش فراوان و انرژی فوق العاده میسون مونت بودیم، اما ما عادت کرده ایم که او اینگونه بازی کند. در ادامه با منچستریونایتد، اورتون و لیدز یونایتد بازی داریم و نباید خیالمان راحت باشد."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
ویلیان: با دعوا از چلسی جدا نشدم
ویلیان، ستاره برزیلی آرسنال در مورد دلایل جدایی از چلسی صحبت کرد.



به گزارش "ورزش سه"، بعد از سالها درخشش در ترکیب چلسی، ویلیان در تابستان سال گذشته برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسید و راهی اردوی رقیب همشهری یعنی آرسنال شد. حالا ویلیان در مصاحبه ای مدعی شد با جنجال و درگیری از چلسی جدا نشده و همه در جریان جزئیات این جدایی و انتقال این بازیکن به آرسنال بوده اند. ویلیان خواهان تمدید سه ساله قرارداد بود، اما چلسی به او پیشنهادی دو ساله داده بود.

01576663.jpg


ویلیان گفت: "تصمیم گیری دشوار بود، زیرا رقابت بین این دو باشگاه بسیار زیاد است. اما بارها با همسرم و حتی مدیر برنامه ام صحبت کرده و با فکر تصمیم گرفتم. من با دعوا و دلخوری باشگاه چلسی را ترک نکرده و همه درها را باز گذاشتم. آنها شرایطم را می دانستند و من واقعا می خواستم بمانم. اما ما در نهایت به توافق نرسیدیم، من تمدید قرارداد سه ساله درخواست کردم، اما چلسی دو فصل پیشنهاد داد و همه این داستان را می دانند. به همین دلیل من در نهایت چلسی را ترک کردم.



یکی از مواردی که باعث شد تصمیم بگیرم به آرسنال بیایم مکالمات مختلفی بود که با میکل آرتتا و ادو داشتم. آنها من را متقاعد کردند که من یک بازیکن بسیار مهم در تیم خواهم بود. آنها می خواستند فلسفه باشگاه را تغییر داده و این امکان را برای آرسنال فراهم کنند تا در لیگ برتر دوباره مبارزه کرده و در لیگ قهرمانان به میدان بروند."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,762
لایک‌ها
2,997
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
کفش‌های بازیکنان چلسی در مایکروویو!
روزنامه سان انگلیس در خبر جالبی مدعی شد که بازیکنان چلسی قبل از حضور در زمین مسابقه، کفش هایشان را با مایکروویو گرم می کنند.



به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که توماس توخل به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شده است، آبی های لندن در 8 دیدار موفق به کسب شش پیروزی شده اند و دو دیدار این تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آنها هفته گذشته و در دیدار حساس از مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند اتلتیکو مادرید را با یک گل شکست دهند و گام بزرگی را برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی بردارند.
روند خوب نتایج چلسی با توخل باعث امیدواری هواداران این تیم به حضور در لیگ برتر انگلیس شده است و حالا روزنامه سان پرده از راز عجیبی در اردوی چلسی برداشته است و این مسئله، مربوط به گرم کردن استوک های بازیکنان به وسیله دستگاه مایکروویو است.

روزنامه سان در خبری نوشته است که بازیکنان چلسی یک دستگاه مایکروویو درون رختکن دارند و هر بازی پیش از حضور در زمین، کفش هایشان را به مدت یک الی دو دقیقه گرم می کنند. این روزنامه نوشته شاگردان توخل حتی به وسیله تایمر مایکروویو و تحت دمای خاصی، استوک هایشان را گرم می کنند تا در زمین مسابقه عملکرد بهتری داشته باشند.

01576640.jpg


یکی از اعضای تیم باشگاه چلسی به عنوان منبع این خبر به روزنامه سان گفته است: کفش های فوتبال مدرن به راحتی پوشیده می شوند و از چرم سفت تر ساخته می شوند و به جای تمرکز بر روی استفاده از بند، با قابلیت فشار باعث محکم شدن استوک ها می شوند. بازیکنان چلسی با این حرکت قصد دارند کفشها را برای حضور در زمین نرم، انعطاف پذیرتر و راحت تر کنند.

وی افزود: در هوای سرد حمل کفش های سفت بسیار سخت و دشوار می شود. حداقل در شروع مسابقات اینگونه است. به همین دلیل بازیکنان کفش های خود را برای یک یا دو دقیقه در مایکروویو قرار می دهند و زمانی که کفش ها به اندازه کافی نرم می شوند، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. در واقع می توان گفت مایکروویو یکی از تجهیزات اضافی آنهاست.
تبلیغات


این منبع در باشگاه چلسی تأیید کرد که این کار در مورد متنفر بودن بازیکنان از این نوع کفش ها نیست و افزود: این موضوع خراب کردن شرکت های سازنده کفش ها نیست بلکه استفاده از مایکروویو، جهت رسیدن هرچه سریعتر کفش ها به سطح مدنظر بازیکنان است که باعث می شود آنها احساس راحتی کنند و می توانند تا جایی که ممکن است با بهترین سرعت در بهترین سطح خود در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

01576639.jpg


نکته جالب اینکه استفاده از مایکروویو تنها به بازی های خانگی و رختکن چلسی منتهی نمی شود. مسئولان چلسی این دستگاه مایکروویو را با خود در بازی های خارج از خانه نیز به همراه دارند و در اتوبوس تیم، کفش های بازیکنان را داخل دستگاه می گذارند تا به مرز نرم شدگی مدنظر برسد.

به نظر می رسد چلسی در استفاده از هر روش جدیدی که می تواند برای برتری مقابل حریف موثر باشد، پیشتاز است. آنها سرآشپزهایی را به کار می گیرند تا بعد از بازی برای بازیکنان داخل ورزشگاه آشپزی کنند تا به آنها کمک کند انرژی از دست رفته را دوباره بازیابی کنند.
 

ramtinhm

Registered User
تاریخ عضویت
30 می 2013
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
835
محل سکونت
تهران
من فکر میکردم آزپیلیکوئتا تو اون تیم 2012 هم بود ولی مثل اینکه نبوده. همشون برا بار اول به اینجا رسیدن


cQDE5YG5QR33ID5ZJxDnRw~Fin-le-Ligy-majstrov-Manchester-City-Chelsea-Futbalisti-Chelsea-oslavuj-triumf-s-v-aznou-trofejou.jpg
 

omidss3

Registered User
تاریخ عضویت
24 مارس 2014
نوشته‌ها
1,062
لایک‌ها
1,392
خیلی چسبید
فورا باید کپا و ورنر رو شوت کنن بیرون
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,092
محل سکونت
اوهایو - دیتون

هاورتز: 15 سال منتظر چنین شبی بودم​


کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی مدعی شد مدت هاست منتظر چنین شبی بوده است.



به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب با تک گل کای هاورتز در نیمه اول در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی به برتری دست یافته و برای دومین بار در تاریخ این عنوان را از آن خود کرد. کای هاورتز که در تابستان سال گذشته با رقم 70 میلیون پوند راهی چلسی شده بود، این ارقام را بی اهمیت توصیف کرده و به بیان احساسات خود بعد از قهرمانی پرداخت.

01606764.jpg


کای هاورتز گفت: "رقم قراردادم هیچ اهمیتی ندارد، ما قهرمان لیگ قهرمانان شده ایم. من نمی دانم چه بگویم، من واقعا نمی دانم چه بگویم، زیرا مدت زیادی منتظر این لحظه مانده بودم. حالا می خواهم از خانواده ، پدر و مادر، مادربزرگ و نامزدم تشکر کنم. نمی دانم چه بگویم. من 15 سال منتظر این لحظه و چنین شبی بودم و حالا این اتفاق رخ داده است."


سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی نیز افزود: "هاورتز که خیلی آرام است مثل دیوانه ها می دوید، به همین دلیل او استحقاق این موفقیت را دارد. من بعد از آن قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 به این تیم آمدم و می خواستم موفقیت در لیگ قهرمانان را تکرار کنم. این احساس حیرت انگیز است، خانواده من اینجا هستند و یک روز خاص و ویژه برایم رقم خورده است."
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,092
محل سکونت
اوهایو - دیتون

لاهوز و سوتی که می‌توانست سرنوشت را عوض کند​


راز نامکشوف اشکهای داور جنجالی فینال CL​


داور بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا با چشمانی اشک بار پس از دریافت مدال، زمین را ترک کرد.



به گزارش ورزش سه، با تصمیم یوفا متئو لاهوز، داور سرشناس و 44 ساله اهل کشور اسپانیا، فینال لیگ قهرمانان اروپا میان منچسترسیتی و چلسی را قضاوت کرد؛ داوری که هواداران بارسا و رئال خاطرات خاکستری بسیاری با او داشتند، در شرایط به عنوان قاضی دیدار دو تیم انگلیسی انتخاب شد که بعد از قضاوت جنجالی ال کلاسیکوی برگشت فصل گذشته کمتر کسی تصور می کرد که فروردین ماه امسال نیز بار دیگر قضاوت دیدار بارسا و رئال به او سپرده شود؛ لاهوز بعد از قضاوت ال کلاسیکوی فروردین ماه، به عنوان قاضی فینال UCL انتخاب شد و جز یک صحنه مشکوک، قضاوت کم حرف و حدیثی در بازی امشب داشت.

01606849.jpg


نیمه اول دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین چلسی و منچستر سیتی با قضاوت لاهوز صحنه بحث برانگیز خاصی نداشت. گل دقیقه 42 هاورتز روی پاس مونت در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن چلسی به هیچ عنوان در آفساید قرار نداشت و داور اسپانیایی بازی بدون هیچ حاشیه خاصی نیمه اول را با به صدا در آوردن سوت خود به پایان رساند.


در نیمه دوم اما چند صحنه داوری را شاهد بودیم که توجهات را به سمت لاهوز معطوف کرد. صحنه اول زمانی بود که این داور بازیکن چلسی را با کارت زرد جریمه کرد؛ در دقیقه 56 بازی پس از برخورد رودیگر و دی‌بروینه، متئو لاهوز به مدافع چلسی کمک کرد تا زودتر از زمین مسابقه بلند شود و پس از آن به او کارت زرد نشان داد! این رفتار لاهوز با مدافع چلسی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و به یکی از صحنه های ماندگار فینال امشب تبدیل شد.

01606845.jpg


مهترین صحنه داوری بازی اما در دقیقه 60بازی رخ داد؛ جایی که برخورد توپ به دست مدافع چلسی در داخل محوطه جریمه موجب اعتراض شدید بازیکنان تیم سیتی شد که اعتقاد به پنالتی داشتند، لاهوز اما چنین اعتقادی نداشت و بدون کمک گرفتن از VAR دستور به ادامه بازی داد. در این صحنه شوت رحیم استرلینگ در حالی که می رفت دروازه چلسی را به شدت تهدید کند با برخورد به جیمز، بلوکه شد، در تصاویر تلویزیون این گونه تصور می شد که توپ به دست بازیکن چلسی برخورد کرده اما داور اسپانیایی بودن هیچ تردیدی از صحنه یاد شده گذشت.

01606850.jpg


01606844.jpg


اعتراض شدید بازیکنان منچستر سیتی که برای چند دقیقه نیز ادامه داشت، لاهوز را به کمک گرفتن از VAR ترغیب نکرد و در ادامه نیز این داور با مدیریت خوب جریان بازی، فینال را با همین یک صحنه مشکوک به پایان رساند؛ صحنه ای که نظر دادن در مورد آن بسیار سخت است. به نظر می رسد که اگر لاهوز در این صحنه از VAR کمک می گرفت و حتی پنالتی هم اعلام نمی کرد، شرایط برایش بهتر از این رقم می خورد.

01606851.jpg


01606847.jpg


نکته جالب توجه دیگر در مورد داور بازی امشب، اشک هایی بود که در مراسم پایانی بازی از چشمان لاهوز جاری شد؛ او بعد از دریافت مدال در حالی که اشک می ریخت به سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه دراگون پرتغال تبدیل شد؛ اینجا بود که یک سوال بزرگ در ذهن بینندگان تلویزیونی ایجاد شد که دلیل گریه های داور اسپانیایی چه بود؟ او در دراماتیک ترین و بالاترین سطح ممکن، پس از قضاوت فینال UCL به کار داوری خود پایان داد تا این بازی به آخرین قضاوت او در فوتبال حرفه ای تبدیل شود.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,092
محل سکونت
اوهایو - دیتون

شاهکار ورنر؛ ستاره آلمانی روی اعصاب توخل! (عکس)​


تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی در همان 15 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل منچسترسیتی فرصت های فوق العاده ای را از دست داد.



به گزارش "ورزش سه"، 20 دقیقه ابتدایی دیدار فینال لیگ قهرمانان در شرایطی با تساوی بدون گل پیش رفته که چلسی تیم برتر میدان بوده و چند فرصت خوب برای گلزنی داشته است. اما تیمو ورنر مانند دیگر روزهای این فصل در امر گلزنی ناموفق بوده و به راحتی این موقعیت ها را از دست داده است.

در همان دقایق ابتدایی بود که ارسال عرضی بن چیلول در موقعیتی بسیار خوب به تیمو ورنر رسید، اما در زدن ضربه نهایی ناکام بود و توپ بعد از برخورد به پای دیگر خودش تغییر جهت و فرصت از دست داد.

لحظاتی بعد باز هم تیمو ورنر در محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او آرام و بدون زاویه بود و به راحتی در اختیار ادرسون قرار گرفت. تیمو ورنر در فصل جاری در لیگ قهرمانان شش موقعیت مسلم گلزنی از دست داده تا از این حیث بی رقیب باشد. اگر چلسی در این مسابقه پیروز نشود، بی تردید توماس توخل همیشه حسرت این فرصت سوزی های تیمو ورنر را خواهد خورد.


01606742.jpg


01606745.jpg


01606749.jpg
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,215
لایک‌ها
20,092
محل سکونت
اوهایو - دیتون

بازیکنانم مصمم به کسب پیروزی بودند؛​


توماس توخل: قادر به بیان احساساتم نیستم​


توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد حالا و بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان آماده تمدید قرارداد با این باشگاه است.



به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در اولین فصل حضور خود روی نیمکت چلسی دست به کاری تاریخی و بزرگ زده و موفق به فتح لیگ قهرمانان شد. چلسی امشب با تک گل کای هاورتز سیتی را مغلوب کرده و به این موفقیت بزرگ دست یافت. توماس توخل در پایان این دیدار به شدت ابراز خوشحالی کرده و اذعان داشت قادر به بیان احساسات خود نیست.

توماس توخل گفت: "تقسیم این حس با دیگران فوق العاده است. بالاخره موفق به انجام این کار شدیم و نمی دانم احساس خود را چگونه بیان کنم. بسیار خوشحال بودن که برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده ام و این دستاورد حس خاص و متفاوتی برایم داشت. بازیکنان چلسی امشب مصمم به پیروزی در این مسابقه و فتح عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان بودند.

01606821.jpg



ما می خواستیم شرایط را برای سیتی دشوار بسازیم و من همه را تشویق کردن که قدمی به سمت جلو برداشته، شجاع تر شوند و ضد حمله های خطرناکی روی دروازه سیتی خلق کنند. دیدار امشب بسیار سخت و فیزیکی بود و بازیکنان چلسی باید به یکدیگر کمک می کردند.

این یک موفقیت فوق العاده است و من به همه تبریک می گویم. ما می دانیم که امروز برای غلبه بر این احساسات و داشتن شانس پیروزی در این مسابقه، به عملکردی سطح بالا نیاز داشتیم. این همان کاری است که ما انجام دادیم و من نمی دانم چه باید بگویم.

نمی توانم از بازیکنی به صورت انفرادی تعریف بکنم، بازیکانم نگرش فوق العاده ای در امور دفاعی داشتند. ما در اوایل بازی تیاگو سیلوا را از دست داد و تغییراتی ایجاد کردیم که شرایط را دشوار ساخت، اما ما در مجموع شجاع و دائما فعال بودیم.

من انتظار داشتم فرناندینیو در ترکیب ثابت قرار بگیرد، اما پپ گواردیولا ترکیب هجومی و کاملا فنی را انتخاب کرد. اما کم و بیش انتظار موارد دیگر را داشتیم. وقتی در دورتموند قهرمان شدم، در اولین تمرین بعدی جاه طلبی من کمتر نشد. البته اکنون وقت آن است که برای چند روز جشن گرفته و لذت ببریم، همچنین اکنون زمان آن است که به فکر و تامل در مورد آینده بپردازیم.

01606816.jpg


ما گروهی که واقعا می توانند به خوبی دفاع کنند و این بخش بزرگی از فوتبال بوده و همه ابهامات یک مسابقه را حل می کند. اگرچه 100 درصد مطمئن نیستم، اما شاید باید آماده شوم که با این پیروزی قرارداد جدیدی را امضا کنم. ما هنوز برای رفع فاصله با تیم های برتر کار زیادی پیش رو داریم و من اینجا هستم تا چنین کاری را انجام دهم."
 
بالا