برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران یوونتوس

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
حس خوبی به یارگیری هم ندارم امسال
احساس میکنم آلگری به بن بست تاکتیکی خورده
کاش آلگری قبل میشد یا پارسال به جاش زیدان میومد

زیادم نگران نباش. سهام یوونتوس بدنبال خبر نزدیکی پوگبا و بقیۀ گزینه ها ، طی یک ماه ، 40 % افزایش پیدا کرد.

اُمیدوارم با عملکرد خوب داخل زمین ، برسه به زمان خرید رونالدو. البته بستگی زیادی به سی ال و حُکم سوپرلیگ خواهد داشت...
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz

آنخل دی ماریا همچنان اولویت اول الگری است​

آنخل دی ماریا وینگر آرژانتینی



یوونتوس هنوز از تلاش برای به‌خدمت‌گیری آنخل دی ماریا کاملا ناامید نشده است
چند روز پیش بود که خبر رسید بارسلونا علاقه‌مند به آنخل دی ماریا است و یوونتوس نسبت به جذب این وینگر 34 ساله دل‌سرد شده است اما بارسا به دلیل مشکلات متعدد مالی نتوانسته با این بازیکن آرژانتینی به توافق برسد.
طرفداری | آینده آنخل دی ماریا هم‌چنان مشخص نیست اما خواسته او مشخص است؛ بازگشت به آرژانتین در پایان فصل 23-2022. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود انتشار اخباری در رابطه با تماس یوونتوس برای جذب دومنیکو براردی، آنخل دی ماریا هم‌چنان اولویت اصلی مکس الگری برای تقویت خط حمله بیانکونری است. دی ماریا خواستار امضای قراردادی یک ساله با دست‌مزد 9 میلیون یورویی است تا بتواند پس از آن به آرژانتین برگردد. یوونتوس در حال بررسی فرمولی است که بتواند مشمول معافیت مالیاتی شود و پس از 13 ماه به همکاری با دی ماریا خاتمه دهد. پرونده انتقال دی ماریا به یوونتوس هم‌چنان بسته نشده است.
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
پاسخ معنادار ایوانا ، دخترِ ندود به سوال یکی از هوادارا در اینستاگرام ...


fu40sl2aqaav6nb1_nudt.jpg


« لحظۀ موردعلاقه ات در معیت یک یوونتوسی؟ »
:53:
 
Last edited:

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
یوونتوس با فیلیپ کوستیچ به توافق شخصی دست پیدا کرده است

یوونتوس پس از ناکامی در جذب ایوان پریشیچ، حال به دنبال جذب گزینه جایگزینش فیلیپ کوستیچ است تا ترکیب خود را تقویت کند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، فیلیپ کوستیچ پیشنهاد آینتراخت فرانکفورت برای تمدید قراردادش را رد کرده و با بیانکونری به توافق شخصی رسیده است. این بازیکن صربستانی پیشنهاد 3 ساله یوونتوس همراه با حقوق سالیانه 2.5 میلیون یورو در سال را پذیرفته است. با این حال هنوز توافقی بین دو باشگاه وجود ندارد. فرانکفورت خواهان 20 میلیون یورو برای فروش کوستیچ است اما یوونتوس این مبلغ را زیاد می‌داند. فدریکو کروبینی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در تلاش است تا مبلغ درخواستی فرانکفورت را کاهش دهد.

گفتنی است کوستیچ تا سال 2023 با فرانکفورت قرارداد دارد. همچنین این بازیکن 29 ساله در این فصل موفق شده تا در تمامی رقابت‌ها برای آینتراخت فرانکفورت آمار 7 گل و 15 پاس گل را از خود ثبت کند.
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
گاتزتا یه مطلب کار کرده و چند تا دلیل آورده در مورد اینکه چرا آندره آ آنیلی میمونه ؛


۱) در زمان معارفۀ آنیلی ، ارزش یوونتوس در بازار سرمایه ۱۶۲ میلیون بود و الان شده ۹۲۰ میلیون یورو. درآمدش بطور ثابت بالای ۴۰۰ میلیونه و ارزش املاک از سرمایه گذاریهای مستقیم و غیرمستقیم ، ~۴۰۰ میلیون یورو...


۲) حرف آخرو جان الکان میزنه ولی آندره آ نمایندۀ وراثِ اومبرتو بوده که بلحاظ سهم از امپراطوری Giovanni Agnelli Bv ، دوم هست (۱۱.۸۵ % در برابر ۳۷.۹۶ % الکان اینا)


۳) از نظر گاتزتا ، جان الکان هیچ تصمیمی رو در مورد مدیریت یوونتوس نمیگیره ، بدون مشورت با آنیلی... سیستم مدیریتی یوونتوس هم از سه حوزۀ کلان تشکیل شده ، مدیرانش همه زیر ۵۰ سال سن دارن و همگی بطور مستقیم با مدیرعامل در ارتباطن و داره تلاش میشه شیوۀ مدیریتی از افقی بصورت قائم و عمودی تغییر کنه و انتصاب آریوابنه هم در این راستاست..


۴) بازگشت فرانچسکو کالوو (همسر قبلیِ زن فعلی آنیلی
:fp:
) به مدیریت بخش مالی یوونتوس! او دست راست آریوابنه هست (از فیلیپ موریس همدیگه رو میشناسن) و میتونه نواحی متفاوت باشگاه رو با هم متحد کنه. ظاهراً مشکلات شخصیش با آنیلی که باعث شد ۲۰۱۵ به بارسا بره ، کنار گذاشته شدن..


۵) چالش جدید باشگاه ، کاهش هزینه های ترکیب یوونتوس ، بدون اثرگذاری منفی متقابل در اهداف ورزشی هست! تا بدین تاریخ ، یووه دارایی هاش رو ادغام تجاری کرده و با قرارداد افزایش سرمایه ۴۰۰ میلیونی ، بدهی ها رو کاهش داده. از فصل بعد ثمرات این نوسازی و توانبخشی اقتصادی یوونتوس ، کم کم خودشو نشون میده ، منجمله از طریق پیشرفت در برخی چشم اندازها. سپس کار بر روی افزایش درآمد شروع میشه و هدف یووه اینه که به همون قراردادهای اسپانسرینگ قبل از شیوع کرونا برگرده...
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
i#TheBCertainty

dlctfn0w0aexbgs1_42ma.jpg


مصاحبه با فورفورتو : « سری بی با یووه؟ تصمیم به کنش گرفتم و این برای من به معنی موندن در یوونتوس و بازگردوندنش به صدر بود ، جاییکه که شایسته ش بودن.

هیچوقت به رفتن به تیمهای دیگه فکر نکردم. هیچوقت پیشنهادات دیگه رو بررسی نکردم. اینو میتونم به قطعیت بگم... »​
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
#پائولو_نونمولو :


- تمدید دلیخت باید ماه آوریل انجام میشد (۴ ماه پیش). در آوریل او دومین پیشنهاد تمدید قرارداد رو از یوونتوس دریافت کرده ؛ همون ۸ میلیون حقوق فیکس + ۴ میلیون پاداش ولی ۲ میلیون از پاداشها سهل الوصول شدن... عملکرد افتضاح یوونتوس در ۳ سال گذشته باعث فروش دلیخت شد. یوونتوس برای جانشینی دلیخت میخواد روگانی رو بیرون کنه چون نیت داره ۲ تا مدافع وسط بخره ، اگه قرار بود روی ۲ تا گزینه شرط ببندم ، بر اساس اطلاعاتم میگم کولیبالی + بادیاشیله... یکی رهبره و اون یکی یه جوون با پتانسیل فوق العاده!


- مشکل تو فروش دلیخت ، بازیکنهایی نیستن که قراره در معامله گنجونده بشن ، بلکه اختلاف نظر بر روی ارزش اونهاست! مثلاً ورنر یا موراتای آلمانی ۴۰ میلیون؟ جداً؟ جورجینیو هم همینطور که یوونتوس ممکنه به گنجونده شدنش رضایت بده اگه ۹۰ میلیون به علاوۀ جورجینیو پیشنهاد بشه و قرارداد قرضی ۲ ساله با حق خرید. پولیسیچ و کانته ای در کار نیست. شخصاً هم فکر نمیکنم فقط چلسی مشتری دلیخت باشه و دو باشگاه منچستری هم هستن. و این برای یوونتوس خوبه و قیمت مدافعش رو بالا میبره... از یه چیز مطمئنم ؛ آریوابنه کوتاه نمیاد!


- همچنان فکر میکنم که در مورد معاوضۀ آرتور-زانیلو به خلاقیت بیشتری احتیاج داریم ، حتی بیشتر از مورد روولا یا ممکنه هم یه قرض ساده باشه و در صورت رسیدن به یک تعداد بازی مشخص ، دائمی بشه. مانع اصلی الان ارزشگذاری هاست! اینکه چطور باید خلاء ۱۰-۱۵ میلیونی بین بازیکنان گنجونده شده و قیمت زانیولو رو پُر کرد؟ بهمین دلیل رومئو آگرستی همیشه معتبر ، که برخلاف خیلی ها هیچوقت چرت نمیگه ، از چند بازیکن جوون نام بُرد. فاجولی در کار نیست...


- برای ذخیرۀ ولاهوویچ ، لوک ده یونگ هم خودشو چند روز پیش به یوونتوس پیشنهاد داد علاوه بر ایکاردی و ممکنه یوونتوس بهش علاقه مند باشه.


- یوونتوس برای فصل جدید داره به ترکیب ۴-۱ (لوکاتلی) ۴-۱ فکر میکنه که تعداد زیادی بازیکن قراره ولاهوویچ رو تغذیه کنن و در زمان در اختیار داشتن مالکیت توپ ، به ۴-۲-۳-۱ تبدیل میشه و پوگبا برمیگرده عقب کنار لوکاتلی. شنیده های من حاکی از اینه که این ایده جدید نیست و مدتی هست که روش مطالعه شده و بر اساس ورودی های جدید طراحیش کردن! و بهمین دلیله که بنظرم اگه یووه هافبکی رو بفروشه ، بجاش یدونه جدید میگیره و بهمین خاطر فکر میکنم حتی مولینا هم میتونه مُفید باشه...
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
بین تمام بازیکنان فرانسوی تاریخ یووه ، فقط ترزگه و پلاتینی گلهای بیشتری از پوگبا (۲۸ گل) در سری آ زدن ؛ زیدان ۲۴ گله ست (پوگبا طی ۴ سال و زیدان طی ۵ سال!) و همچنین نصف گلهای پوگبا در سری آ ، (۱۴/۲۸) از بیرون محوطۀ جریمه بثمر رسیده... #سنت
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
مدیریت یووه داره انواع و اقسام بازیکنا و ستاره ها رو برای آلگری میگیره ولی بهترین خریدش برای پیرلو مککنی بود! اُمیدوارم بتونه قهرمان بشه ، وگرنه کمتر از این ، موندنش توجیهی نداره... :censored:
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
آلبرتو پُلوروزی ، ژورنالیست کوریره دلو اسپورت :

« دلیخت؟ یک مدافع 80 میلیونی که قادره گاهی اوقات به یک بازیکن والیبال تبدیل بشه... »
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
- گاتزتا گفته خرید کوستیچ ، ۸۵۰ سانتر برای یووه در پی داره. اشاره داشته که کوآد ، دی ماریا ، و کوستیچ ، ۲۶ پاس گل به ارمغان میارن. ادامه داده که اگه کرنرها رو هم حساب کنیم ، کوستیچ ۵۰۰ تا سانتر داشته که ۳۰۰ تاش در جریان بازی بودن. گاتزتا میگه دی ماریا و کوآدرادو هم کم و بیش آمار مشابهی دارن ، بین ۱۴ تا ۲۲ سانتر موفق در جریان بازی...


- نیکولا میلنکوویچ (فیو) ، از زمان اولین بازیش در سری آ در دسامبر ۲۰۱۷ ، بین مدافعین بیشترین پیروزی در نبردهای زمینی (۷۷۹) ، بیشترین پیروزی در نبردهای هوایی (۴۲۴) و بیشترین دور کردن توپ از منطقۀ خطر با سر (۳۰۴) رو ثبت کرده...


- کاپلو هم گفته رم در سطح یووه ست ، اینتز از همه جلوتره و دیبالا لمس توپ ، ویژن و شامۀ گلزنی توتی رو داره...
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz

با مصدومیت دی‌ماریا؛ عجله یووه برای جذب دیپای​



دی‌ماریا که پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوسته بود در اولین بازی این تیم برابر ساسولو مصدوم شد و این اتفاق باعث نگرانی مدیران و کادر فنی این تیم شده است.
کادر پزشکی یووه اعلام کرده است که آزمایش‌های انجام شده روی این بازیکن نشان می‌دهد که او تا یک ماه باید از میادین دور باشد و به این ترتیب نمی‌تواند حداقل در پنج بازی این تیم را همراهی کند.
مصدومیت فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا نیز باعث شده است که یووه به صورت جدی با بحران مصدومیت روبرو شود و مدیران این باشگاه به دنبال تقویت این تیم با جذب بازیکنان جدید هستند.
zexbrzce.jpg

از مدتی پیش گفته می‌شد که مذاکراتی برای انتقال دیپای از بارسلونا به تورین انجام شده است اما حالا کالچومرکاتو مدعی شده است که مدیران یووه قصد دارند این انتقال را هرچه زودتر نهایی کنند تا با توجه به مصدومیت دی‌ماریا، دست مکس آلگری برای انتخاب بازیکن در خط حمله تیمش باز باشد.
دیپای به دنبال فسخ قراردادش با بارسلوناست تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق شود اما به نظر می‌رسد که بارسا حاضر نیست بدون دریافت هیچ مبلغی اجازه جدایی این بازیکن را صادر کند.
این در حالی است که گفته می‌شود چلسی و تاتنهام نیز شرایط این مهاجم هلندی را زیر نظر دارند اما مدیران یووه پیش از این برای امضای قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه شش میلیون دلاری با او به توافق رسیده‌اند و حالا همه چیز به موافقت بارسا بستگی دارد.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz

دو خرید بعدی یوونتوس قطعی شدند​

آرکادیوش میلیک و لئاندرو پاردس، بعد از توافق شخصی با یوونتوس، ظاهرا تنها یک قدم تا پیوستن به این باشگاه فاصله دارند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از روزهای توفانی یوونتوس در ابتدای پنجره تابستانی و انتقال ستاره های بزرگی مانند آنخل دی ماریا و پل پوگبا، حالا مدیران این باشگاه در فاصله یک هفته مانده به اتمام پنجره، برای جذب دو بازیکن دیگر نیز به توافق دست یافته اند. پس از مشکلاتی که در انتقال ممفیس دیپای از بارسلونا به یوونتوس رقم خورد، حالا آرکادیوش میلیک، مهاجم 28 ساله و لهستانی مارسی به هدف اصلی بیانکونری تبدیل شد و به نظر می رسد طی چند روز آتی این انتقال به تورین نهایی می شود.
1gzutva2.jpg

مدیران یوونتوس برای قراردادی قرضی به ارزش دو میلیون یورو و گزینه خرید هشت میلیون یورویی با مارسی توافق کرده و دیروز نیز با مدیر برنامه میلیک ملاقات کردند تا همه چیز نهایی شود. توافق حاصل شده و این مهاجم باتجربه به زودی برای سپری کردن تست پزشکی وارد ایتالیا خواهد شد. این ستاره لهستانی در طول 18 ماه حضورش در مارسی، 30 گل در 55 بازی در تمامی رقابت ها به ثمر رساند.
همچنین اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد یوونتوس فاصله ای تا جذب لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن به صورت قرضی و با بند خرید قابل تبدیل به اجباری ندارد. دیروز جلسه ای مابین مدیران دو باشگاه برگزار شده و یوونتوس و پاری سن ژرمن به توافق نهایی دست یافته اند. این انتقال به صورت قرضی بوده و با بندهای آسانی مانند صعود بیانکونری به لیگ قهرمانان، اجباری خواهد شد. این هافبک 28 ساله و آرژانتینی به زودی برای آزمایشات پزشکی به تورین سفر می کند و احتمال دارد خبر انتقال پاردس به یوونتوس تا 48 ساعت آتی به صورت رسمی اعلام شود.
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
مومبلانو در ~۱ روز پیش : « انتقال میلیک به رم به این دلیل بهم خورد که نتایج آزمایشهای پزشکی او به اون استاندارد لازمِ رم نرسید که سرمایه گذاری ـی که روش میشه رو توجیه کنه!
:1:
»
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
نهایت 3 بازیه دیگه باید به آلگری وقت بدن...
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
دیبالا بعد از پاس گلی که مقابل رُم داد ، توپ رو آورد وسط زمین و کلاً خوشحالی نکرد.


اواخر بازی که دوربین نشونش داد ، پدرم گفت این مگه یووه نبود؟ گفتم چطور؟ گفت هر بازی که میدیدیم اون گزارشگر ازبکه (تاجیکه منظورشه) هی میگفت دیبالا ، هی میگفت رونالدو...
:1:

گفتم بابا بهش گفتن تو مصدومی همه ش ، ما نمیتونیم اینقدر پول بهت بدیم...


کوروا هم دو جا براش مایه گذاشت ؛ دو تا بنر بزرگ که رو یکیش نوشته بود "ممنون بابت همه چیز پائولوی کبیر!" و موقع خوندن ترکیب هم وقتی به اسم او رسید ، جمعیت تشویقش کردن...
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
والتر زنگا که طبیعتاً خودش گُلر بوده گفته پرین و دنیلو ، تنها نکات مثبت بازی با فیورنتینا بودن...

واقعاً از لحاظ روحی نیاز دارم کسی بغیر از شزنی رو توی دروازه ببینم. دلیل اینهمه اعتماد چشم بسته به شزنی رو متوجه نمیشم! چه خون رنگین تری داره واقعاً؟!!

بعضی وقتا حس میکنم احتمال گرفتن جایگاه بوفون توسط منینگر ، بیشتر از گرفتن جایگاه شزنی توسط پرین هست!
:22:
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz
والتر زنگا که طبیعتاً خودش گُلر بوده گفته پرین و دنیلو ، تنها نکات مثبت بازی با فیورنتینا بودن...

واقعاً از لحاظ روحی نیاز دارم کسی بغیر از شزنی رو توی دروازه ببینم. دلیل اینهمه اعتماد چشم بسته به شزنی رو متوجه نمیشم! چه خون رنگین تری داره واقعاً؟!!

بعضی وقتا حس میکنم احتمال گرفتن جایگاه بوفون توسط منینگر ، بیشتر از گرفتن جایگاه شزنی توسط پرین هست!
:22:
دوناروما رو خیلی راحت می تونستن بگیرن گفتن گلر مطمئن داریم!!!
 

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
بیلی کاستاکورتا ، اسطورۀ میلان : « برمر سر گل اول PSG باید حرکت بدون توپ امباپه رو بازخونی میکرد ، با اینکه امباپه خصوصیات ابرانسانی داره و پاریس هم قویترین تیم اروپاست! »

بعد از پرین ، پاردس و مککنی ، بالاترین نمره رو گرفته. میتونست بهتر باشه ولی این اولین بازیش در لیگ قهرمانان بود. سن مناسب و پتانسیل بالایی برای پیشرفت داره. در سری آ تعداد نجات دروازه هاش بالا بوده...
 
بالا