برگزیده های پرشین تولز

کلوپ هواداران یوونتوس

Faraz_VivaJuve

Registered User
تاریخ عضویت
13 مارس 2007
نوشته‌ها
262
لایک‌ها
144
#کوریره_دلو_اسپورت + #کوریره_دلا_سرا + #Sole24Ore :

اینترمیلان دچار مشکل نقدینگی شده و نمیتونه باشگاهو به نرخ نزدیک به نرخ بازار بفروشه ، هنوز 4 ماهه که حقوق کارکنانشو نپرداخته! بپه ماروتا و الساندرو آنتونلو ، از لگا سری آ مهلت خواستن و خواستار تمدید ضرب الاجل تعیین شدۀ در 16 فوریه شدن. به نوشتۀ #کالچومرکاتو ، اینتر علاوه بر نداشتن پول در پرداخت حقوقها ، در دادن حق کمیسیونها و حتی عملیات معمولی مثه ساپورت مالی تیمهای پایه به مشکل خورده... استیون ژانگ حاضره اینتر رو به مبلغ 960 میلیون یورو بفروشه ولی 600 میلیون بدهی این باشگاه رو هم باید در نظر گرفت... تحلیل عمیقتر رو میتونید از اینجا بخونید!

بر اساس داده های #فوربز ، نسبت بدهی به ارزش اینتر 50 % ـه! این درحالیه که این نسبت برای یوونتوس فقط 9 % برآورد میشه...
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن

یوونتوس- زیدان؛ شاید وقتی دیگر
علیرغم شایعات، یوونتوس هنوز تصمیمی مبنی بر همکاری با زین الدین زیدان ندارد.



به گزارش "ورزش سه"، اخبار در مورد آینده زین الدین زیدان روز به روز بیشتر می شود و احتمال دارد این سرمربی فرانسوی در پایان فصل شغل خود را از دست بدهد. رئال مادرید علیرغم یک بازی بیشتر، شش امتیاز از رقیب همشهری خود اتلتیکومادرید کمتر داشته و در حال حاضر در رده دوم لیگ قرار دارد. همچنین لوس بلانکوس از کوپا دل ری نیز حذف شده و شانس زیادی نیز برای موفقیت در لیگ قهرمانان ندارد.

01572692.jpg


در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی آندره آ پیرلو در انتهای فصل از یوونتوس منتشر شده است. شکست در لیگ قهرمانان برابر پورتو در بازی رفت و البته قرار گرفتن در رده سوم جدول سری آ باعث شده انتقادات از عملکرد سرمربی جوان و اینالیایی افزایش یابد و برخی از زیدان به عنوان گزینه جانشینی او نام برده اند.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
ردید یووه و تغییر تاکتیک در مورد مهاجم اسپانیایی
به نظر می رسد یوونتوس قصد ندارد در تابستان پیش رو بند خرید دائمی آلوارو موراتا را فعال کند.



به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری از هواداران یوونتوس انتظار داشتند تیم شان در نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت خط حمله خود لوئیس سوارز را به خدمت بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و نهایتاً بیانکونری در اقدامی جالب توجه آلوارو موراتا را به تورین بازگرداند.

این انتقال در حالی رخ داد که که بسیاری انتقاد زیادی از این خرید جدید یوونتوس انجام دادند اما موراتا در آغاز این فصل نمایش‌های فوق‌العاده‌ای ارائه داد و به جرأت می‌توان گفت که او یکی از بهترین بازیکنان تیم آندره پیرلو بود.


01554088.jpg

تبلیغات



با این وجود ستاره اسپانیایی چندی پیش دچار مصدومیت شد و پس از آن دیگر نتوانست عملکرد درخشان ابتدای فصل را تکرار کند؛ موضوعی که انتقادات را از آلوارو موراتا طی هفته‌های گذشته به اوج خود رسانده است.

از طرفی باشگاه یوونتوس باید در تابستان پیرامون وضعیت قرارداد موراتا تصمیم بگیرد. آنها برای دائمی کردن قرارداد مهاجم اسپانیایی باید 55 یک میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بپردازند اما اکنون گزارشات حاکی از آن است که بانوی پیر قصد دارد ایده جدیدی را در رابطه با او پیاده کند و یک سال دیگر این بازیکن را به شکل قرضی در تیمش حفظ کند. در واقع یووه بعد از عملکرد اخیر مهاجم اسپانیایی دچار شک و تردید شده و به همین خاطر این تصمیم را اتخاذ کرده است.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
بالاتر از لوکاکو صعود رونالدو به صدر جدول گلزنان سری‌آ
کریستیانو رونالدو، ستاره یووه، در پیروزی 3-0 شب گذشته یوونتوس برابر کروتونه دو گل به ثمر رساند و به این ترتیب در صدر جدول گلزنان سری آ قرار گرفت.



به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در بازی دیشب یوونتوس در سری آ برابر کروتونه در نیمه اول بازی دو گل به ثمر رساند تا یک تنه بیانکونری را پیروز به رختکن برده باشد.

وستون مک کنی در نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند تا ضمن تضمین سه امتیاز بازی، شاهد صعود یووه به رده سوم جدول رده بندی سری آ باشد.

01575427.jpg





کریس رونالدو با به ثمر رساندن گل های شانزدهم و هفدهم خود در این فصل در بازی شب گذشته، اکنون در جدول گلزنان لالیگا با یک گل از روملو لوکاکو پیش است.

کریستیانو رونالدو برابر 78 باشگاه مختلف در پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به گلزنی شده و در بین بازیکنان فعال فوتبال دنیا، تنها زلاتان با گلزنی برابر 79 تیم بهتر از او عمل کرده است.
یک روز قبل از بازی یوونتوس برابر کروتونه روملو لوکاکو با باز کردن دروازه میلان برای 24 ساعت در صدر جدول گلزنان سری آ قرار گرفت، اما رونالدو این اختلاف را برنتافت و بلافاصله با زدن دو گل دوباره صدرنشین شد.
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
پیرلو: یوونتوس تا پایان خواهد جنگید
یوونتوس شب گذشته در دیدار برابر کروتونه در سری آ، 3-0 پیروز شد و آندره آ پیرلو، سرمربی این تیم، می گوید که تا هفته پایانی برای قهرمانی خواهند جنگید.



به گزارش "ورزش سه"، در بازی شب گذشته یووه برابر کروتونه کریس رونالدو دبل کرد و وستون مک کنی گل سوم بیانکونری را به ثمر رساند تا سه امتیاز آسان در استادیوم آلیانز نصیب این تیم شود.

پیرلو اما به رغم پیروزی احساس می کند که شاگردانش بازی را کمی عصبی آغاز کردند و گل های رونالدو در نیمه اول به آنها کمک کرد تا بر بازی مسلط شوند.

01575470.jpg





پیرلو گفت: "ما کمی عصبی آغاز کردیم، شاید شکست های پیشین ما را عصبی کرده بود. بعد گل ها به ما کمک کردند و باعث آرامش ذهنی ما شدند.
بقیه بازی را خوب مدیریت کردیم. شروعمان بهترین شروع ممکن نبود، مسئله مهم این بود که سه امتیاز را به خانه ببریم.

ما باید سعی کنیم که بهتر در زمین حرکت کنیم. آلوارو در بهترین شرایط خودش نبود و او به زمان نیاز دارد تا دوباره خودش را پیدا کند
وقتی ما رونالدو را داریم، حمله باید به شکل متفاوتی پیش برود. کولوسوسکی مهاجم نیست و ما از او حرکات متفاوتی را خواستیم.
بازی باید بازتر می شد تا بتوانیم رونالدو را در محوطه جریمه پیدا کنیم. بازی کردن برای یووه و پارما دو چیز کاملا متفاوت است."

01575474.PNG


یوونتوس با یک بازی کمتر، هشت امتیاز از اینتر در صدر جدول سری آ عقب است و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد، اما پیرلو همچنان معتقد است که می توانند دهمین قهرمانی پیاپی در سری آ را کسب کنند.

پیرلو افزود: "همه آنهایی که پشت سر اینتر هستند مدعی و رقیبند. ما هم یکی از آنها هستیم و تا پایان خواهیم جنگید."
 

FBI_20

کاربر بخش دانلود نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
4,759
لایک‌ها
2,992
محل سکونت
تــهـــــر ا ن
جان لوئیجی بوفون:
یووه تسلیم نمی شود؛ از صدرنشینی اینتر تعجب نکردم
اسطوره فوتبال ایتالیا و دروازه بان افسانه ای یوونتوس جبران فاصله با اینتر را غیرممکن نمی داند.



به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌سوم سری آ موفق شد میهمانش تیم کروتونه را با نتیجه 3-0 شکست دهد. با پیروزی در این بازی که جان‌لوئیجی بوفون از سنگر یوونتوس محافظت می‌کرد، بانوی پیر توانست به رده سوم جدول هرچند فاصله این تیم با اینتر صدرنشین هنوز 8 امتیاز است و البته با یک بازی کمتر. در طی یک دهه اخیر این بهترین جایگاه اینتر در کورس قهرمانی در این مقطع از فصل بوده است و به همین دلیل خیلی‌ها از هم اکنون قهرمانی این تیم در سری آ را پیش‌بینی کرده‌اند. بوفون اما تأکید کرد که تیمش هنوز تسلیم نشده است.


01570051.jpg




بوفون که برای ششصد و پنجاه و چهارمین بار برای یوونتوس کلین‌شیت کرد، به شبکه اسکای اسپورتس گفت:« این بزرگترین حس رضایت است. شیوه رسیدن شما به چنین دستاوردی است که آن را متمایز می‌کند. من هر هفته عرض پرش‌هایم را اندازه می‌گیرم و تا زمانی که از اندازه آنها راضی باشم، به کارم ادامه خواهم داد.»

یوونتوس بعد از سه بازی بدون برد متوالی، سرانجام توانست یک پیروزی کسب کند و بوفون هم بر لزوم و اهمیت این پیروزی تأکید کرد.


01568660.jpg



او افزود:« بدون شک کسب این پیروزی برای ما ضروری بود. شیوه‌ای که ما می‌بریم قابل پیش‌بینی نیست. در نیم ساعت اول ما کارمان را واقعاً خوب انجام دادیم و مهمترین چیز هم فکر می‌کنم که حفظ روحیه جنگندگی و توجه و تمرکز تیم برای 90 دقیقه است.»

بوفون با اشاره به اختلاف 8 امتیازی تیمش با صدر جدول سری آ، گفت:« ما تسلیم نمی شویم البته من به هیچ عنوان از عملکرد اینتر در این فصل متعجب نیستم. در واقع اگر با این تیم و با این مربی، چنین عملکردی از این تیم نمی‌دیدم، تعجب می‌کردم.»
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz

دل پیرو به یوونتوس باز می‌گردد؟​


الساندرو دل پیرو، اسطوره ایتالیایی یکی از نامزدهای ریاست باشگاه یوونتوس از فصل آینده است.

آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس روزهای دشواری را سپری می کند و اخباری در مورد احتمال برکناری او در پایان فصل شنیده شده است. آنیلی یکی از ارکان اصلی راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا بود و با توجه به لغو این برنامه و خراب شدن رابطه او با یوفا، ممکن است از فصل بعد شاهد حضور الساندرو دل پیرو در مسند ریاست باشگاه یوونتوس باشیم.

01199122.jpg


البته طبق ادعای نشریه ایل مساجرو، آندره آنیلی قصد ندارد استعفا دهد، اما جان آلاکان، پسر عموی او و مدیرعامل شرکت اکسور تصمیم دارد آنیلی را در جلسه بعدی سهامداران در تاریخ 27 ماه می از سمت ریاست باشگاه یوونتوس برکنار بکند. البته به جز دل پیرو نام هایی چون الساندرو ناسی و مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا نیز به عنوان جانشین آنیلی مطرح شده است.


دیوید ترزگه، مهاجم فرانسوی و سابق یوونتوس و زوج دل پیرو در خط حمله بیانکونری در اوایل هزاره جدید نیز چندی قبل در مصاحبه ای از احتمال بازگشت خودش و دل پیرو به باشگاه یوونتوس خبر داد و حالا به نظر می رسد این شایعات جدی تر شده است. دل پیرو در سال های اخیر نه در پست های مدیریتی و نه مربیگری تمایلی به فعالیت نشان نداده و تنها به عنوان کارشناس شبکه ESPN فعالیت کرده است. بی تردید دل پیرو یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه یوونتوس محسوب می شود و بازگشت او باعث خوشحالی هواداران این تیم خواهد شد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
بازم مثل همیشه بر می گردیم ، این فصل به بی تجربگی باختیم

ولی فقط می شه گفت فروتزا یووه ❤
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,542
محل سکونت
Iran
سلام داداش گلم

همین که تاپیک سپردم به شما خیالم راحته من هم رهگذری بودم در این دریای بی پایان عاشقی 3>
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
50
سلام به همه هواداران عزیز یوونتوس 🖤🤍❤️

پیش بینی و آرزوهاتون از نقل و انتقالات تابستون امسال چیه؟
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون

 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون

جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس مشخص شد​

باشگاه یوونتوس خواهان جذب ارلینگ هالند، ستاره 22 ساله و نروژی دورتموند شده است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله یوونتوس یک سال دیگر تمام می شود و به نظر می رسد این بازیکن در فصل آخر قراردادش نیز در تورین باقی خواهد ماند. نشریه لارپوبلیکا مدعی شد یوونتوس در حال آماده سازی پیشنهادی برای انتقال ارلینگ هالند در سال 2022 است. در حال حاضر دورتموند حداقل رقم 150 میلیون پوند برای فروش ارلینگ هالند در این تابستان طلب می کند تا هالند این تابستان را ترک کند.

01606358.jpg


اما در تابستان سال آینده و با فعال شدن بند جدایی قرارداد ارلینگ هالند، این بازیکن فقط با رقم 65 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. این مهاجم نروژی که فصل گذشته 41 گل در 41 بازی برای دورتموند به ثمر رساند مورد توجه تیم هایی چون چلسی، رئال مادرید و منچستر سیتی قرار گرفته و به یکی از مهاجمان پرطرفدار فوتبال اروپا تبدیل شده است.
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,179
لایک‌ها
10,245
محل سکونت
labe marz
جنازه بوفون بهتر از این شزنی بود
دوناروما رو نگرفتن لااقل یه دروازبان بهتر از شزنی میگرفتن
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون
بالا