• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کمال همنشین در EA اثر کرد !؟!

M.B.N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2012
نوشته‌ها
819
لایک‌ها
203
> اُمیدوارم به فکر وضعیت اینترنت خود باشید چراکه EA اعلام کرده بخش آفلاین بازیهایش را کنار خواهد گذاشت !



مدیر اجرایی الکترونیک آرتز ، Peter Moore کسی که سابقه ی حضور در بخش سرگرمی های ماکروسافت را نیز دارد ، در مصاحبه ای با ENGADGEST اعلام کرد که دیگر بازی های آفلاین (منظور بخش تک نفره و داستانی بازیهاست ) نخواهند ساخت!؟! (( ... ما هر روز بیش تر و بیش تر می بینیم که بخش آنلاین به هریک از بازی ها اضافه می شود ؛ ما در EA بازی ای را عرضه نمی کنیم که یک تجربه ی آفلاین باشد ! ))
آقای مُور توضیح داد که گیمرها به دلایل مختلفی مثل انجام چند نفره ی بازی ، دریافت امتیازات ویژه و در کل حضور پر رنگ تر در بازی می خواهند آن را به صورت آنلاین تجربه کنند ؛ پس ما دیگر تجربه ی آفلاینی ارائه نخواهیم کرد !








> خب بگذارید این موضوع را روشن کنم ؛ هیچ چیز بهتر از انجام بازی به صورت چند نفره نیست اما به شرطی که قابلیت های انجام آن موجود باشد . علاوه بر مشکلات اینترنتی که کم و بیش در برخی کشورها ( از جمله کشور خودمان ) وجود دارد ؛ سِرور های خود بازی هم باید پاسخگوی چنین کاری در این گستردگی (انجام تعداد بسیار زیادی بازی به صورت کاملاً آنلاین ) باشند !
مشکلات و ناکار آمدی های بخش آنلاین بازیها باعث می شود تا پذیرفتن ادعای EA در این مورد با مشکل مواجه شود .( فقط مشکلات بازی تمام آنلاین Sim City و نارضایتی های نیاز Xone به اتصال دایمی به اینترنت و عقب نشینی ماکروسافت را به خاطر بیاورید) . گرچه باید بپذیریم که بخش چند نفره ی بازی ها در حال گسترش است و بازیهای آینده از جمله Destiny و The Crew تغییرات زیادی در این بخش ایجاد خواهند کرد .








اما همه ی اینها باعث نمی شود که بخش آفلاین بازی به کلی کنار گذاشته شود ؛ به نظر می رسد که EA ، امسال هم می خواهد برای سومین سال متوالی بدترین شرکت امریکا شود ! به جای شروع کردن این بحث ها خواهشاً بازیهای با کیفیت تحویل دهید و سری بازی های محبوبتان را نابود نکنید ! ( لازم به یادآوری نیست که چه بلایی سر "مدال افتخار" ، " فضای مُرده " و" جنون سرعت" آمده است ) . انقدر هم به فکر پول نباشید ، عرضه ی شتاب زده ی بازی های کورد انتظار با کیفیت نه چندان مناسب ، قیمت بالای بازی ها (منظور نسخه ی اصلی بازی است) ، نبود پشتیبانی مناسب و اجبار برای انجام بازی ها به صورت آنلاین با هدف تشویق کاربران به خرید از فروشگاه آنلاین در نهایت به ضرر همه خواهد بود .




منبع : کمال همنشین در EA اثر کرد !؟! | پرونده ی بازی
 

gorg2

Registered User
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
267
لایک‌ها
114
ککمم نمی گزه هکر های عزیز هستن کرک انلاینشو میزنن سرور هم اگه EA همچین کاری کنه فت و فنراوون میشه میریم یکی از همین سرور های داخلی چیزی خلاصه فقط مالی 40 50 تومن افتادیم پول نت رو حد اقل باید یه مگ باشه و البته پینگ هم مهمه که مشکل اساسی همینجاست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

گاندلف

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژوئن 2012
نوشته‌ها
463
لایک‌ها
219
تا کرک میاد خرید درست نیست !
 

deldare_ashegh3

Registered User
تاریخ عضویت
6 نوامبر 2009
نوشته‌ها
593
لایک‌ها
70
عزیزم تو هروقت رفتی یه بازیه اورجینال EA خریدی به جای اینکه بری 2000 تومن پول کپیشو بدی اونوقت بیا اینجا واسه EA تایین تکلیف کن
 

Alireza999

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2012
نوشته‌ها
249
لایک‌ها
80
محل سکونت
Tehran
از کجا میدونین که کرک میشه. هنوز بازی DIABLO III رو که دوساله اومده کسی کرک نکرده.
 

Vahidmim

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2013
نوشته‌ها
133
لایک‌ها
27
محل سکونت
021
راست میگه هنوز بازیهای هست که کرک نشده .
 
بالا