برگزیده های پرشین تولز

کمک کنید ایران جهان را بگیرد - ErePublik

erepublik

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2009
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
ارسال شد
دوست عزیز اسپم هاتو چک کن ممکنه دعوتنامه بره در قسمت بالک یا اسپم ایمیلت
اگه ممکنه موقع ثبت نام در بخش لوکیشن کشور را چین انتخاب کن و شهر را لیئونینگ تو پرانتز کنار لیئونینگ نوشته این شهر مال ایران هست
اونجا امکانات خیلی بهتری داره
کاری داشتی حتما اینجا http://erepublik.ir بگو همه کمکت میکنن
به لینک اموزش هم یه سر بزن
http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=3
البته خیلی کامله ولی فعلا لازم نیست همشو بخونی فقط به حد نیاز
یادت نره غذا بخری
هر روز کار و تمرین نظامی بکن و غذا بخر تا لول شما بره بالا و بتونی برای کشور مفید واقع بشی
پاینده ایران
 

erepublik

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2009
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
دیگه کسی نمیخواد به ایران مجازی کمک کنه؟
 

Mamylo

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 مارس 2005
نوشته‌ها
949
لایک‌ها
10
سن
33
محل سکونت
کرج
این متن رو یکی از دوستان خوبمون نوشتن تو یه فروم دیگه که خیلی خیلی خوب هم نوشتن. حتماً بخونیدش، اون موقع به عمق اهمیت این بازی پی می برین ;)
اون قدیما که ما بازی می کردیم ، (البته نه خیلی قدیم ها ! الک دولک رو نمی گم ، دونقطه دی ) یه آتاری بود ، با اون هواپیمای معروفش که آی چه حالی میداد، بعد از اونا بود که تازه میکرو اومد (502 رو یادتونه ؟)و قارچ خور و … بازی ها همه یه ربع نیم ساعته تموم می شدن می رفتن ، برد و باختمون هم واسه خودمون بود و به کسی برنمی خورد که چرا اون پمپ بنزین رو نخوردیم و چرا تو مرحله یک باختیم ؛ ولی کم کم که بازی های استراتژیک اومدن و شبکه کردن کامپوترها یه چیز عادی شد ، تو هر گیم نتی که میرفتی، یا ژنرال بود و وارکرافت! همه هم سر یکی غر می زدن که تقصیر تو بود که باختیم ! ( البته من بد بازی نمی کردم ها داورا حقمو می خوردن ! مجددا دونقطه دی )
کم کم که یه خورده سرعت اینترنت تو کشورمون بهتر شد وهمین بازی ههای شبکه ای رو اکثر اونایی که می تونستن ، با اینترنت بازی می کردن ، شاید یکی از دلایلش اینه که تعداد شرکت کننده هاش بیشتر بود ، و هر وقت می خواستن می تونستند بازی کنند. ولی همیشه باید چوب جهان سومی بودنه خودمون رو بخوریم دیگه ، یه سری سایت های بازی ها فیلترمون می کردن ( و می کنن) و بعضی ها هم پولی بود و ما به خاطر مشکلات سیاسی نمی تونستیم ازشون خرید کنیم !
ولی بازی ها به سمتی رفت که ورودیه پولی نباشه ، یعنی بتونیم راحت .وارد بازی بشیم ولی برای پیشرفت مجبور بودیم که باز هم یه سری خرید هایی از سایت بازی انجام بدیم ، که باز هم سد راهمون بود. ولی مشکل بزرگ تر سرعت اینترنتمون بود که دست ما رو واسه بازی های جدیدتر و بهتر می بست .
تا اینکه یه سری بازی معروف به تکستی اومدن؛ اینجوری بودن که هدف همون بود ولی جنبه گرافیکی مهم نبود ، یعنی ما جنگ می رفتیم ولی صحنه نبرد بصورت گرافیکی مشاهده نمی شد. نمونه پرطرفدارش هم همین تراویان معروفه که هر جای یاهو رو نگاه می کنی تبلیغاتش هست ! به خاطر کم حجم بودن ، این نوع بازی ها خیلی طرفدار پیدا کردن.هر وقت شما بری تو تراویان و لیست بازیکنای آن لاینش رو ببینی بالای چهار هزار نفر دارن آن لاین بازی می کنن!
هدف من معرفی یه بازی تو همین سری بازی هاست !
ایریپابلیک
eRepublik

یه جامعه مجازی با حضور اکثر کشور ها ! مثل آمریکا، فراسه، ایتالیا، انگلیس ، رومانی(که خدا از نقشه حذفش کنه الهی)،اندونزی، برزیل،آرژانتین ، … و به تازگی حتی بوسنی و لیتوانی و لتونی هم به این بازی اضافه شدن .
ایران هم از کشور های قدیمی این بازیه!
تو این بازی هر کشور یه جمهوری هست که رئیس جمهور و مجلس داره، و اعضای مجلس و رئیس جمهور هم از بین اعضای همین کشور - یعنی یکی مثل منو تو-انتخاب می شه .( از وظایف رئیس جمهور میشه به فرمان حمله به یه کشور دیگه و انتخاب وزرا و دسترسی به حساب خزانه رو نام برد، و اعضای مجلس هم می تونند ، مالیات بر تولیدات ، مالیات صادرات و واردات رو تعیین کنند و حتی رئیس جمهور رو استیضاح کنند).

این بازی خیلی جذاب تر از اونه که من بخوام توی چند خط براتون توضیح بدم ولی روال کلی و روزانه اونو براتون می گم که با ورود به بازی دچار سر در گمی نشید ، و مثل خیلی های دیگه که اومدن و حتی یک روز هم کار نکردند و رفتند ، ایران رو تنها نذارید!
با ورود به بازی و پس از ثبت نام ، شما به عنوان شهروند شناخته خواهید شد! یه راهنما هم توسط ادمین ( صاحب بازی)طراحی شده به نامه پلاتو ، که زیاد حرفاشو جدی نگیرید، البته بعضی وقتا حرفای خوبی می زنه ولی معصوم که نیست بعضی وقتا ... آره ، بهتره از بقیه بچه های بازی برای پیشرفت کمک بگیرید که در مورده اون و اینکه چه جوری باهاشون در ارتباط بشید ، هم توضیح می دم.
در اولین گام شما به عنوان شهروند بایستی یه کار پیدا کنید ، این کار که می گم کار توی یه سری شرکت هست که توسط خود اعضای بازی یعنی کسایی که قبل از شما وارد بازی شدند درست شده. یه جورایی همه سرنوشت هر کشور به دست خود ساکنین اون کشوره .
نحوه کار کردن هم اینه که شما فقط یه کلیک می کنید، همین ، نیاز نیست بیل و کلنگ بدست بگیرید و تا شب بیل بزنید ( باز هم نمک ریختم بنده ! دونقطه دی)
سه نوع زمینه شغلی هست
معدن(آهن، الماس، گندم و چوب)
ساخت و ساز(سیستم دفاعی، بیمارستان، خونه)
کار در کارخونه های تولیدی(اسلحه،هدیه و غذا)
شما با انتخاب یک زمینه و کارکردن در هر زمینه مهارت شغلی خودتون رو تو اون زمینه افزایش میدید.
در ضمن روزی هم یک بار و مهم نیست در چه ساعتی سر کار برید؛ هر وقت وقت کردید برید.
با هر روز کار یک امتیاز به شما داده خواهد شد.
روز اول حتما عکس هم انتخاب کنید ؛
اتصال عکس هم امتیاز داره، باعث میشه امتیاز شما بالا بره و بتونید از همون روز اول سربازی هم برید.
روزانه شما همین دوکار رو باید انجام بدید، ولی اگه دوست داشتید فعال تر هم باشید و از جذابیت بازی بی بهره نمونید، می تونید روزنامه های بقیه دوستان که در مورد مسائل اجتماعی، اقتصادی و نظامی بازی هست رو مطالعه کنید، بعضی وقت ها هم نمک بچه ها بالا میزنه و چیزای خوبی می نویسند، مطمئنا از خوندنشون لذت خواهید برد.
کلا کار و تمرین نظامی(سربازی رفتن) دو تا کلیک می خواد و وقتی بیشتر از یک دقیقه از شما نمی گیره ، و با خوندن روزنامه بچه ها می تونید یه نیم ساعتی سرگرم باشید، و در سرنوشت ایران ( البته مجازی ) هم دخیل باشید.
جذاب ترین روز های بازی زمان انتخابات(بخصوص ریاست جمهوری که برای اینکه بازی خسته کننده نشه و همه شانس یک بار در دست گرفتن سرنوشت یک کشور رو در دست بگیرند یک ماه هست) و جنگ هاست !
گفتم جنگ گریم گرفت باز! یه پیش زمینه ای دوباره بگم (اینو تو پرانتز بگم که دو تا اتحاد نظامی بزرگ بین کشور ها بسته شده ، آتلانتیس و پیس که ایران عزیزمون توی اتحاده پیس هستش)
ایران از قدیمی های بازی و یه زمان از قویترن های بازی بود(البته هنوز هم قویه ها)، توی جنگ جهانی اول ( توبازی اینجوری معروف شد) وقتی یه دنیایی (آمریکا ، کانادا، انگیلیس ،رومانی و ...)ریخته بود سر فرانسه (که یکی از متحدای ماست ) این ایرانی ها بودند(البته با کمک بقیه متحد ها) که فرانسه رو نجات دادند. و اگه اومدید و از حماسه مسکو شنیدید، بدونید اون کار گردانه یک ارتش ایران مجازی بود که اجازه نداد تا اون زمان روسیه از نقشه حذف بشه ! و این ایرانی ها بودند که به کمک ترکیه رفتند و اسرائیل رو از نقشه پاک کردند!
ولی حالا ورق برگشته ، (البته اونقدر هم اوضاع بد نیست ها)مشکل اینجاست که هر چی جمیت توی یه کشور زیاد تر باشه ، قدرت اون کشور بیشتر میشه ، چه اقتصادی و چه نظامی .
کشور های اتلانتیس با تبلیغ های زیادی که کردند ، تونستند جمعیتشون رو خیلی بالاببرند، مثلا الان آمریکا15906 نفر جمعیت داره و رمانی 12000نفر جمعیت ، و این در حالیه که ایران فقط 3000 نفر جمعیت داره، و این یعنی نابودی ! یعنی هیچ البته هم پیمان های ما هم بیکار نبودن و به عنوان مثال کشوری مثل مجارستان ، که به تازگی وارد بازی شده، طی دو هقته گذشته 3000 نفر به جمعیتش اضافه شدن، یعنی به اندازه جمعیت کنونی ایران! و این واسه یه کشور هفتاد میلونی خیلی کمه!
بازم یه پیش زمینه بگم ؛ در زمان رئیس جمهوری عیسی ( که پروفیلش تو بازی به اسم گنده است) ایران پاکستان ، هند، چین و تقریبا کل آسیا رو فتح کرد(نمی تونید فکرشم هم بکنید چقدر لذت بخش بود ) و در شمال با رومانی همسایه شد،ولی مشکل از اونجایی شروع شد که رمانی به ایران اعلان جنگ کرد! البته با یک سری کار های سیاسی (که تو بازی مرسومه)ایران بطور تشریفاتی این منطقه رو به اندونزی که بزرگترین و قویترین متحدمونه ( اونم به خاطر جمعیتش نه چیز دیگه ) دادو الان اندونزی در حال جنگ با رمانی هست و ارتش ایران هم برای جنگ تو اون منطقه هست ! (پروفایل من هم تو بازی با اسم دکتر فواد هست و من هم به عنوان یکی از اعضای ارتش الان اونجا در حال جنگم).ولی حتی اندونزی هم یارای مقابله با این رومانی رو نداره ! اونا با حیله های مختلف و ایجاد انقلاب های مختلف توی اندونزی دارن مانع از تمرکز ارتش اندونزی و ایران و سایر همپیمان هامون روی منطقه اصلی جنگ می شن!
حرف اصلی من اینه که چرا ما نباید خودمون اونقدر جمعیت داشته باشیم که بتونیم از خودمون دفاع کنیم ، وقتی هر کسی با فشار دادن دو تا دکمه تو روز حتی با یانتر نت دایل آپ می تونه به کمک ایران بیاد ، چرا ما باید به اندونزی پناه ببریم؟
ورود به بازی کاملا رایگانه ! و لی اگه کسی شما رو به بازی دعوت کنه ، خیلی به نفعه اون شخص و در نهایت ایران هست ، دیگه می دونم از توضیحاتم خسته شدید دلیلش رو بعدا خودتون متوجه می شد!
برای گرفتن دعوت نامه می تونید به فوروم بازی که توسط بچه های خودمونه مراجعه کنید

http://erepublik.ir

با ورود به بازی تحت حمایت وزارت رفاه قرار می گیرید و یک نامه خوش آمد بهتون داده می شه که اسم اعضای گروه آموزش و پشتیبانی هم توی اون هست .
همین الان هم بیاید دیره ! ایران مجازی نیازمند کمک تک تک شما هاست ! بیاید تا نذاریم ، این امپراطوری بزرگ رو که به زحمت و تلاش نزدیک به 2000 نفر ایرانی درست شده رو از نقشه پاک کنند !
 

erepublik

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2009
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
دوستان عزیز ایران مجازی هم اکنون شدیدا به کمک شما احتیاج داره،برای عضویت از طریق این لینک اقدام کنید.
 

erepublik

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2009
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
لازم دیدم چند نکته رو هم بگم
اگر لینک فعال سازی از طرف سایت براتون ارسال نشد،از جی میل استفاده کنید.
زمانی که لینک فعال سازی از طرف سایت به ایمیلتون ارسال میشه اگر روی اون کلیک کردید با پیغام ارور مواجه شدید، ابتدای لینک فعال سازی رو از http://www.erepublikmail.com به http://www.erepublik.com تغییر بدید، با این کار اکانتتون فعال میشه.
 

fafarda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2007
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سلام
لطفا تا آخر بخونید بعد تصمیم بگیرید :)
شايد بعضي هاتون با ايريپابليك آشنايي داشته باشيد ولي بعضي ها نه براي همين يه توضيح كلي مي دم
ايریپابلیک یه دنیای مجازیه مثل همین دنیا توش رییس جمهور داریم ، نماینده مجلس داریم ، وزیر داریم و ...

ایران یکی از کشور های قدرتمند در این بازیه از نظر قدرت نظامی جزو 6-5 تا کشور برتر قرار داره ، افراد بسیار سرشناس در سطح جهانی داره و...
طبق آخرین اطلاعیه وزارت اطلاعات که دیشب منتشر شد آمریکا برنامه ای داره برای گرفتن ریاست جمهوری ایران
اما یه مشکل بزرگ در مقابل کشور ایران وجود داره :crying::crying:
و اون هم کم بودن جمعیت است در مقابل ما آمریکا قرار داره که روی کاغذ بیش از 7000 نفر جمعیت داره و این در صورتیه که جمعیت واقعی آمریکا بیش از 15000 نفره ولی این افراد توی چند تا کشور دیگه زندگی می کنند و ایران کلا 3367 نفر جمعیت داره برای همین آمریکا به راحتی می تونه با فرستادن تنها 30% افرادش به داخل ایران ریاست جمهوری ایران را مال خودش کنه و بعد از اون با عقب نشینی های پی در پی در مقابل آمریکا در عرض کمتراز 1 ساعت کل ایران را در اختیار آمریکا بزاره
اینم بگم که ایران و آمریکا از اول با هم دشمن نبودند و در اوایل با هم متحد بودند . این را برای این گفتم که فکر نکنید دشمنی ایران و آمریکا توی اینجا به دنیای واقعی ربط داره
در خواستی که من از شما دارم اینه که با پیوستن به این بازی بقیه ی ایرانی ها را کمک کنید تا بتونیم با هم قدرت و اقتدار خودمون را حفظ کنیم :blush::rolleyes:
فقط چند تا نکته را درباره خود بازی بگم (البته برای خیلی ها مثل زندگی دوم و در موارد حاد تر به زندگی اول تبدیل شده )
1- ممکنه اول بازی خسته کننده باشه ولی همینطور که توانایی های شما بیشتر می شه و توانایی جنگ پیدا می کنید دیگه کسل کننده نیست
2- ما تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی فقط 9 روز وقت داریم و شما برای اینکه بتونید توی انتخابات شرکت کنید و رای بدبد باید به لول 6 برسید که حدود 6-7 روز طول می کشه برای همین هر چه زودتر به ما بپیوندین
3- اگه شما مایل باشید توی جنگ ها هم ایران را کمک کنید حتما باید 2 تا شرط داشته باشید
1- به لول 5 رسیده باشید
2- خونتون باید بیشتر از 40 باشه
4- وقتی شما به لول 6 برسید از طرف ادمین به شما 5 گلد*** داده می شه
5- با رسیدن به لول 7 شما می تونید در احزاب عضو شوید و به فعالیت ها سیاسی بپردازید
چند تا نکته هم برای راهنمایی بیشتر بهتون می گم که خیلی ضروریه مطلع باشید
1-برای ثبت نام حتما کشور را کانادا و شهر را Northwest Territories انتخاب کنید . این شهر الان در اختیار ایرانه و به دلیل هم مرز بودن با کشور های دیگه خطر حمله به اینجا زیاده برای همین نیاز داریم که این منطقه را قوی کنیم برای همین لطفا به اینجا برید
2- روز اول که عضو شدید برای اینکه بیشترین بازده را داشته باشید این کار ها را به ترتیب انجام بدید
الف - کار پیدا کنید و بعد در کارخونه ای که استخدام شدید کار کنید سعی کنید کارتون در زمینه ی land یا همون مواد اولیه باشه چون هم توش کارگر کم داریم و هم حقوق هاش حدود 2-3 برابر بقیه زمینه هاست
ب- حتما همون روز اول یه عکس برای خودتون انتخاب کنید چون اولین عکسی را که انتخاب می کنید به شما مقداری امتیاز می ده و شما می تونید اون روز تمرین نظامی هم بکنید
ج- بعد از اینکه عکس را گذاشتید برید و تمرین نظامی هم بکنید . برای این کار باید از قسمت my place گزینه army را انتخاب کنید و بعد از اون train را بزنید
د- همون روز به قسمت market برید و چند تا غذا کیفیت 1 برای خودتون بخرید
ه- یه اشتباهی که خیلی خا می کنند اینه که تا به لول 5 رسیدند و تونستند بجنگند همون روز اول انقدر می جنگند که ولنسشون بیاد زیر 40 و دیگه نتونند بجنگند بد از کار اخراج می شند و دیگه بازی را ادامه نمی دند برای اینکه با این مشکل مواجه نشید روز اول که به لول 5 رسیدید اگه جنگ بود فقط 1 بار بجنگید و بعد از اون از بیمارستان استفاده کنید که اینطوری هر روز که این کار را بکنید ولنس شما به صورت خالص 40 تا اضافه می شه و بعد از اون هم خقوقتون بالا می ره و هم وقتی ولنستون به 90-100 رسید می تونید هر روز 5 بار بدون هیچ هزینه ای بجنگید و بعد برید بیمارستان و ولنستون را جبران کنید
فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد اگه سوالی داشتید بپرسید
برای ثبت نام می تونید از لینک زیر برای ثبت نام استفاده کنید
ثبت نام بازی
اینم آی دی یاهو من مخصوص این بازی اگه کمکی خواستید حتما بگید
fafarda_erepublik

با تشکر
fafarda
عضو گروه آموزش زیرنظر وزارت آموزش
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
*** گلد واحد عمومی پول برای همه کشور هاست ولی هر کشوری واحد خودش را هم داره مثلا واحد پول ایران ریال است
 
Last edited:

FreeBSD

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2008
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
3
من وقتی میخوام کار پیدا کنم میگه You do not have the required skill for this position ! از کجا اسکیل به دست بیارم؟
 

FreeBSD

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2008
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
3
در ضمن وقتی کانادا رو انتخاب میکنی برای کشور اصلا Northwest Territories نداره !
 

fafarda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2007
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
می شه ID تو بازی را بدی ؟
 

fafarda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2007
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
درباره کار باید بگم چون شما تازه می خوای شروع کنی باید از اسکیل صفر شروع کنی و هر روز که کار کنی اسکیلتون زیاد می شه و حقوقتون هم بالا می ره
در مورد کانادا هم من رفتم چک کردم بود
ششمین شهری که توی لیسته شهر های کانادا هست همون Northwest Territories
 

FreeBSD

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2008
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
3
درباره کار باید بگم چون شما تازه می خوای شروع کنی باید از اسکیل صفر شروع کنی و هر روز که کار کنی اسکیلتون زیاد می شه و حقوقتون هم بالا می ره
در مورد کانادا هم من رفتم چک کردم بود
ششمین شهری که توی لیسته شهر های کانادا هست همون Northwest Territories

آقا نداره به جون خودم !
اینم عکس :
89751659.jpg
 

FreeBSD

Registered User
تاریخ عضویت
31 آگوست 2008
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
3
کار پیدا کردم ! تو کارخونه آهن تبریز http://************/files/denr68pc00k877lcf7pu.gif
 

fafarda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2007
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
من منظورم برای انتخاب اولیه شهر بود ولی برای اینکه تغییر محل بدیم باید بریم توی همون کشوری که الان صاحبه
یعنی اگه برای اولین بار بخوای شهر را انتخاب کنی باید از کانادا بری ولی برای اینکه تغییر جا بدی باید از ایران بری
از مدیر هام خواستم اینجا را پاک کنند چون یه موضوع تقریبا مشابه هست
 

fafarda

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2007
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
این جریان لینک ثابت نمی دونم منظورت از مشکوک چیه ولی جریانش اینه که اگه از این لینک یا لینک های مشابه استفاده کنید هم به نفع شماست هم به نفع اونی که با لینکش ثبت نام کردید
نفعش برای من اینه که تا به لول بالا رسیدید یه مقداری به ما پول می ده و نفعش برای شما اینه که سیستم به صورت خودکار مارا دوست می کنه و باعث می شه اگه کمکی خواستید یا به مشکلی برخوردید یکی را اونجا آشنا داشته باشید
 
بالا