برگزیده های پرشین تولز

کم شدن آمار سایت - مشکل با subdomain

babak123

Registered User
تاریخ عضویت
6 می 2009
نوشته‌ها
140
لایک‌ها
2
من دقیقا نمی دونم این سوال رو کجا بپرسم... اگه مربوط به اینجا نیست ضمن عذر خواهی راهنمائی کنید کجا مطرح کنم

انجمن ما با ساب دامین forum.iransalamat.com در حال فعالیت و افزایش آمار بود و روند خوبی داشت.قصد اعمال تغییراتی داشتیم . از یک نفر برای اینکار کمک گرفتیم.چون با ارور مواجه شد و چون تغییرات هم اعمال نشد فولدر جدیدی تحت عنوان www.iransalamat.com/forum ایجاد کرد. با این فولدر و این نحوه نمایش مشکلی وجود نداره و همه تغییراتی که مورد نظرمون هست رو می بینیم و لی با forum.iransalamat.com پر از اشکال هست , و ظاهرا هر دو فعال هستند..

ولی مسئله اینه که دقیقا از موقعی که اینکار انجام شده نه تنها رشد سایت متوقف شده... بلکه کمتر هم شده... دوستان می تونن حدس بزنن مشکل از کجاست؟
 

iranexplorer.net

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2003
نوشته‌ها
2,896
لایک‌ها
2,151
من مطمئنم ایراد از Httaccess ای هست که در روت موجوده و ساب دامین میره اطلاعات رو از پوشه ای متفاوت از forum می خونه
چون من شاخه ها رو تغییر یا ایجاد نکردم بلکه موقع بررسی فهمیدم مراجعه از طریق ساب دامین مشکل داره و اطلاعات رو قدیمی میاره
(درحالیکه انجمن آپگرید شده و کلی تغییرات داده شده روش) برای همین پیشنهاد دادم به ایشون که برای مشاهده انجمن از /forum مراجعه کنند بجای ساب دامین.

در ضمن از نظر فیزیکی ساب دامین با www.iransalamat.com/forum فرقی نمیکنه. این سوء تعبیر از طرف شماست که فکر می کنید من شاخه ای جدید ساختم و (اصطلاحا سیخ زدم و انجمن شما خراب شده!!) بلکه ایراد از Httaccess هست که نمی دونم کی ساخته براتون و این همه شاخه ی انجمن موجود در سایت شما چرا پاک نشده اند تا حالا. مخصوصا چند تا community که httaccess میره از اونجا میخونه
 
بالا