برگزیده های پرشین تولز

گردشگری در کشور زیبای روسیه

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
روسیه از جمله کشور های توریست پذیر جهان می باشد. این کشور به دلیل وسعت زیادی که دارد همواره یکی از نقاطی بوده است که مورد علاقه توریستان است. می دانید که روسیه بزرگرترین کشور جهان می باشد که کره زمین را دور می زند. در این کشور جاذبه های فراوانی وجود دارد می تواند مورد توجه شما علاقه مندان قرار گیرد. این کشور به دلیل قرارگرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص همواره کشوری سردخیز بوده است و اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید باید حتما باید با پوشش کافی به این منطقه بروید. این کشور در اوایل بهار و تابستان بسیار دیدنی می شود و بهتر است در این ایام به روسیه سفر کنید. اور تا به حال برای نوروز برنامه ای نچیده اید بهترین مقصد روسیه می باشد. شما می توانید با شرکت در تور روسیه نوروز ۹۶ این ایام از سال را در کشور روسیه سپری کنید و از جاذبه های دیدنی این شهر بازدید کنید. این سفر می تواند یکی از سفر های هیجان انگیز برای شما باشد و خاطرات خوبی را از برای شما رقم بزند.


دریاچه بایکال در روسیه

یکی از مناطق دیدنی و زیبا در کشور پهناور روسیه دریاچه بایکال می باشد. این دریاچه یکی از معدود دریاچه هایی است که آب آن نسبتا شیرین می باشد. مناظر زیبایی در اطراف این دریاچه وجود دارد که می تواند برای شما بسیار جال باشد. برای هر کسی که بتواند زیبایی را درک کند این مکان تبدیل به بهشتی برای او می شود. تمام زیبایی هایی که شما می توانید تصور کنید به صورت یک جا در این مکان نهفته است. اگر در تور روسیه نوروز ۹۶ شرکت کردید جتما از این مکان زیبا دیدن کنید. شما می توانید با اجاره کردن یک قایق در این دریاچه زیبا به قایق رانی بپردازید د ساعاتی را به خوبی و خوشی بر روی کرانه این ذریاچه زیبا و متحصر به فرد به کشف اسرار و رمز و راز بپردازید.

%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DA%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%84-7.jpg

مجسمه مادر یادبود روسیه

در بیشتر کشور های شمالی ایران مجسمه ای وجود دارد که به عنوان مجسمه مادر میهن آن ها شناخته شده است. این مجسمه که نمادی از آزادگی و مردانگی در این کشور ها می باشد. این مجسمه که به عنوان بزرگترین مجسمه جهان یاد شده است از زیباترین مجسمه های جهان شد. مجسمه مادر روسیه توسط بهترین مجسمه سازان جهان ساخته شده است و شکوه انسان را به دیگران یادآور می کند. اگر در تور روسیه شرکت کردید حتما از این مکان دیدنی می کنید چرا که این مجمسه از اولویت های بازدید در تور روسیه می باشد. برای رفتن به این منطقه شما می تولنید به صورت مستقیم با ماشین بروید که البته کمی هم کوهنوردی دارد چرا که این مجسمه در بالای یک تپه واقع شده است ولی راه ساده تری نیزوجود دارد که آن استفاده از تله کابینی می شد که در آن جا تعبیه شده است. شما می توانید با استفاده از این تله کابین از چشم انداز هایی که در اطراف آن وجود دارد نیز دیدن کنید. از ارتفاع بالا همه چیز واقعا دیدنی می شود و حال و هوای دیگری به خود می گیرد. در تور روسیه نوروز ۹۶ حتما از این مجسمه دیدن کنید و توصیه می شود از تله کابین نیز استفاده کنید.

%D9%85%D8%AC%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87.jpeg

ستون های سنگی روسیه

یکی دیگر از جاذبه های کشور روسیه ستون های سنگی می باشد. این ستون ها که در اثر مرور زمان فرسایش یافته اند و اشکال زیبایی را بهوجود آورده اند. هنگامی که انسان از فاصله دور این ستون ها را می بینید نا خودآگاه به قدرت خداوند پی می برد. ارتفاع این ستون ها در بخش هایی به چهار صد متر نیز می رسد. جنس این سنگ به گونه ای است که در طی میلیون ها سال دچار فرسایش شده است و باعث ایجاد شکل ها زیبایی شده است. این ستون ها بر روی یک تپه واقع شده است که بدلیل شرایط جوی که کشور روسیه دارد در بیشتر ایام سال در معرض وزش بادشدیدو سرد می باشد و این امر فرسایش را را آسان تر می کند. برای دیدن این ستون ها حتما باید مقدار کوهنوردی انجام دهید چرا که برای رسیده به آن باید تا ارتفاعی بالا بروید. شما می توانید در تور روسیه نوروز ۹۶ از این منطقه دیدن کنید. این ناحیه دارای مکان های مناسبی برای عکس انداختن می باشد و شما می توانید عکس های نابی را در این منطقه با جلوه های منحصر به فرد بگیرید.

%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87.jpg

کوه البروس روسیه

روسیه دارای جاذبه های فراوان گردشگری می باشد. هر کسی که از این کشوردیدن کند بدون شک دست خالی باز نخواهد گشت و با خود خاطرات زیادی را از این کشور به سوغات می آورد. یکی دیگر از مکان های دینی اینشکور کوه البروس می باشد. تین کوه معدن زیبایی می باشد و می تواند برای تمام افرادی که از این کشور دیدن می کند شگفتی دار باشد. چشم انداز هایی که در اطراف این کوه وجود دارد واقعا دیدنی می باشد. شاید کمی برای رسیدن به این کوه اذیت شوید ولی ارزش دیدن ان را دارد. تمام امکانات رفاهی و خدمات آسایشی در پایین این کوه برای توریستان و گردشگران مهیا می باشد و از این جهت جای هیچ نگرانی وجود ندارد. شما می توانید برای رسیدن به این منطقه از خط ویژه ای که به این کوه منتهی می شود استفاده کنید. چند سالی است که پروژه تله کابین این منطقه در حال تکمیل می اشد و در آینده نه چندان دور شما می توانید با استفاده از تله کابین به این کوه برسید و از چشم انداز های اطراف این کوه لذت ببرید. تور روسیه نوروز ۹۶ فرصتی استثنایی است تا از اینمنطقه دیدن کنید و همرا آن خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.

%DA%A9%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87.jpg

نوروز در روسیه

نوروز یکی از رسم های کهن هیرانی می باشد که قدمت آن به چندین هزار سال پیش باز می گردد. این سنت به دلیل ارزنده بودن آن در بسیاری از کشور های جهان برگزار می گردد. هر ساله در ایام عید نوروز حال و هوای عجیبی در تمام شهر های ایران رخ می دهد و مردم به واسطه آمدن این عید سر تا پا خوش حال هستند. شاید باور نداشته باشید که این عید در بسیاری از کشور های همسایه ایران همچون کشور خودمان برگزار می گردد. در ایام عید سفر های توروزی تشدید پیدا می کنند و شما می اوانید در این ایام در تور روسیه نوروز ۹۶ شرکت کنید. در این ایام کشور روسیه دارای هوای نسبتا گرم تر از بقیه سال می باشد و موقع مناسبی برای کسانی که روسیه را دوست دارند می باشد. آن ها می توانند در این ایام به این کشور سفر کنند و از جاذبه های دیدنی و جذابی که دارد و برای خود خاطرات خوب و قشنگی را از این کشور رقم بزنند. شما می توانید به همراه خانواده از این کشور زیبا و پهناور جهان دیدن کتید. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که این کشور بسیار سرد می باشد و برای گردشگری مناسب نمی باشد اما بسیاری دیگر خلاف این نظر را دارند چرا که این منطقه دارای نواحی بکر و زیبایی می باشد و از آرزو های هر شخصی می باشد که از این کشور دیدن کنید. امیدواریم که برای خود خاطرات خوبی را رقم بزنید و اتفاقات خوب و نادری را در این کشور تجربه کنید. تور روسیه نوروز ۹۶ می تواند شما را به آرزویی که دارید برساند فقط باید به قیمت تور روسیه نوروز ۹۶ دقت داشته باشید و توری را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب از نظر امکانات رفاهی نیز در حد مطلوب و خوبی باشد.
منبع: https://tourirani.com
 
بالا