• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

گردشگری در کیش

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
34
جزیره کیش یکی از مناطق دیدنی کشور مان می باشد که در جنوب ایران واقع شده است. این جزیره دارای مناطق دیدنی زیادی می باشد. بیشتر مردم کشورمان حداقل یک بار از این جزیره دیدن کرده اند. از زمان هایی که شما می توایند به این جزیره بروید و حال و هوایی خوبی نیز دارد زمان تعطیلات عید نوروز می باشد.
%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2.jpg


نوروز در ایران
نوروز یکی از اعیاد مهم کشور مان می باشد که پیشینه تاریخ دارد. این عید تنها مختص به ایرانیان نمی باشد و در بسیاری از کشور های جهان این عید وچود دارد و این ایام را جشن می گیرند. اگر شما از کسانی هستید که از این جزیره دیدن نکرده اید یا قصد دوباره رفتن به آن جا را دارید، پیشنهاد می شود در تور کیش نوروز ۹۶ شرکت کنید. عید نوروز هر ساله به طور متوسط توسط سیصد میلیون نفر جشن گرفته می شود. این عید باستانی می باشد و قدمت آن به چند هزار سال پیش باز می گردد. این عید از سایر عید هایی که در سطح جهانی وجود دارد با اهمیت تر می باشد.این عید برای مردم ایران بسیار ویژه و مهم می باشد. در این هنگام سفر های نوروزی وسعت پیدا می کنند. در این عید بیشتر خانواده ها راهی سفر های نوروزی می شوند و بیشترشان این جزیره را برای این ایام انتخاب می کنند.
%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg


سواحل زیبای کیش
جزیره کیش دارای مناطق دیدنی زیادی شد که از آن ها می توان به سواحل زیبای این جزیره اشاره کرد. این سواحل دارای جاذبه های فراوانی هستند. اگر در تور کیش شرکت می کنید حتما از این سواحل دیدن کنید. کیش یکی از جزیره های جهان است که وسعت سواحل آن بسیار زیاد می باشد. غروب هنگام این منطقه بسیار رویایی می باشد و باعث میشود آرامش عجیبی را در این مکان به دست آورید.

%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg


بازدید از کشتی به گل نشسته یونانی در تور کیش
کشتی یونانی نیز از جمله مکان های دیدنی این جزیره می باشد. جزیره کیش دارای سواحل زیادی می باشد که جز نقاط دیدنی این جزیره می باشند. در این مکان امکانات تفریحی و سرگرمی برای شما قرار داده شده است. ورزش های آبی در این منطقه می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. باید گفته‌ شود این ورزش ها برای تمام سنین ها بوده است و محدودیتی در آن برای افراد وجود ندارد و جای هیچ نگرانی نمی باشد. یکی از موضوعاتی را که باید در هنگام شرکت در تور نوروز کیش دقت کرد و توجه ویژه ای به آن داشت قیمت تور کیش نوروز ۹۶ می باشد که می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد و شما باید با اطلاعات خود بهترین تور را انتخاب کنید. همیشه سعی نکنید که تور کیش نوروز ۹۶ ارزان گیر بیارید چرا که ممکن است این تور ها از کیفیت خوبی برخوردار نباشند و امکانات خوبی را در حین تور در اختیار شما قرار ندهند.

%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg

مراکز خرید کیش در تور نوروز

جزیره کیش دارای مراکز خرید زیادی شد و یکی از اهمیت های این جزیره همین موضوع می باشد. اگر شما به جزیره کیش بروید مسلما دست خالی بر نخواهید گشت و حتما وسایل و چیزهایی را خریداری می کنید. یکی از زمان هایی که این جزیره بسیار دیدنی می شود هنگام غروب آفتاب می باشد. نور آفتاب با درخشش خود و با انعکاسی که از آب های این جزیره پیدا می کند منظره شگفت انگیزی را پدید می آورد که برای هر بیننده ای جالب می باشد. شما می توانید به همراه خانواده خود در تور کیش نوروز ۹۶ شرکت کنید و ایام نوروز را در این جزیره زیبا سپری کنید. این جزیره می تواند یکی از خاطره انگیز ترین سفر های عمرتان باشد و همیشه خاطرات آن را برای خود تا پایان عمرتان همراه کنید.

%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg


روستای باغو در کیش
روستای باغو که از روستا های قدیمی ایران می باشد در این جزیره قرار دارد. شما باید در این تور حتما از این روستا دیدن کنید چرا که یکی از زیباترین روستا های ایران است و حیف است که بازدید از آن را از دست بدهید. امیدواریم که در تور کیش نوروز ۹۶ بهترین اتفاقات را تجربه کنید و خاطرات خوب و منخصر به فردی را برای خود در این تور رقم بزنید. آرزو داریم که بهترین ها را در این تور تجربه کنید و لحظات شاد و فانی را در کنار خانواده خود سپری کنید.

بازدید از بوستان آهوان در کیش
یکی از نواحی که شما باید در تور کیش حتما بازید کنید بوستان آهوان می باشد. این بوستان در درون خود نزدیک چهارصد راس آهو حفظ کرده است که آزادانه می توانند در این بوستان بچرخند . در این بوستان حیوانات دیگری نیز وجود دارد که همگی آن ها در قفس می باشند. تنها آهو ها آزاد هستند و ما بقی آن ها توسط قفس های بزرگ نگه داری می شوند. محیط سرسبز این منطقه بسیار لذت بخش می باشد. این آهو ها این قدر با انسان انس پیدا کرده اند که دیگر از آدم ها هراسی ندارند .

ورزش های دریایی در جزیره زیبای کیش
این جزیره به دلیل داشتن سواحل زیاد یکی از بزرگترین مراکز ورزش های دریایی در ایران است. شما در این مکان می توانید مدل های مختلف ورزش های دریایی را تجربه کنید و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنید. تور نوروز می تواند یکی از خاطره انگیز ترین اتفاقات در زندگی هر شخصی باشد. سعی کنید که به همراه خانواده خود از این مکان دیدن کنید چرا که بسیار لذت بخش تر می شود.
منبع: https://tourirani.com
 
بالا