برگزیده های پرشین تولز

گشوده شدن درهای کمپانی معتبر MoneyPolo به روی ایرانیان

وضعیت
موضوع بسته شده است.

cybermind

Registered User
تاریخ عضویت
17 جولای 2008
نوشته‌ها
714
لایک‌ها
481
به شما دوست عزیز به نظر میاد یه دسته پول نقد هم بدی میگیری میشماری بعد یقه طرفو جمع میکنی میگی این چندتا بود و چندتاشو خودت برداشتی ... ;)
من الان بالای 6 ساله دارم در مورد حسابهای خارجی و ویزا و مسترکارت و و ثبت شرکت ... تحقیق میکنم. شغلم هم قبلا برنامه نویس اندروید بوده و الان یک سال و نیم هست که تو کار ساخت بازی های موبایل هستم . پی این قضیه ها را میگیرم چون برای فعالیت های جهانی مثل انتشار در گوگل پلی و اپ استور باید این مسیر تحریم را دور بزنی. راه درستش ثبت شرکت خارجیه که هزینه بالایی داره. هیچ راه دیگه ای هم تا به امروز پیدا نکردم چون خیلی سخت گیری میشه.
تو این سایت اومدم که چای ایرانی بخرم که خریدم، نیومدم برای یکی مثل شما وقت بزارم راضی بشی که تو یک سایت خارجی فعالیت کنی.:) کار من یه چیز دیگست و فروم تخصصیش یه جای دیگه . البته اگر اینجا دوستان بازی ساز بودند حتما فعالیت میکردم.
https://forum.persiantools.com/threads/808033

در مورد اون سایت ایرانی هم میگم یه ایمیل بهشون بده بگو "آخه انسان عاقل کدوم کمپانی تو دنیا 400 هزار تا شعبه داره که این داشته باشه." بعد متن پیشنهادی خودت را ارسال کن ببین چیکار میکنند با روحیاتت سازگار باشه. اون 128 هم قبلا خونده بودم همون 128 بود ، حالا شما عینک نزده بودی اشکال نداره.
اون وبسایت با اون عظمت که خیلی تو امر حقوقی فعاله و داره تو کل کشور شعبه میزنه دیگه نمیاد اینجا برای شما تاپیک بزنه . میره تو سایت های خبری اینترنتی مصاحبه میکنه مهندس.
اطلاعاتت شما در این زمینه کمه نمیشه با شما در مورد این بحث را ادامه داد . از تجربه ای که با افرادی مثل شما داشتم برام ثابت شده کلا این صحبتها بیهوده چون فقط انرژی و زمان مصرف میشه و هیچ اطلاعاتی از شما دریافت نمیشه. اصولا هم بنده هر چه قدر در این باره اطلاعات بدم طرف مقابل که شما دوست عزیز یا مثل شما باشه هیچ وقت قبول نمیکنه.

در ضمن بنده اینقدر وجود داشتم که بالاتر گفتم تیکت ارسال شد و ویزا کارت ارائه نمیدن (به احتمال زیاد شخص دیگه ای بود اینکارو نمیکرد). بنده هم بیخیال این سایت شدم چون برای همین داشتم حساب را ویرفای میکردم . این تاپیک را زدم که همین کار را بکنم و تجربیات خودم را از این سایت اطلاع رسانی کنم که الان دیگه کاری با این سایت ندارم.

در آخر هم cybermind جان میدونم صحبتی داری و میخوای پست بدی خواهشا جملاتت با احترام باشه که نشان دهنده شخصیت شماست و بعد از مدیریت محترم خواهش میکنم این تاپیک قفل بشه چون هم بحث خارج شده و داره درمورد یک سایت دیگه صحبت میشه که درست نیست و وبسایت MoneyPolo هم ویزا و مسترکارت صادر نمیکنه . البته از مابقی خدماتش میتونید استفاده کنید.
تاپیک قفل نباشه من مجبورم هر روز بیام به پست ها پاسخ بدم ، نتیجه ای هم که برای بنده نداره متاسفانه ، پس بهتره که قفل باشه یا کلا حذف بشه.

با تشکر
یا علی

همونطورکه خدمتت گفتم عزیز بنده متن رو عینا کپی پیست کردم و عدد 1288 بود نه 128 !!! پستم موجوده و ادیت هم نشده که بگی بعدا تغییرش دادم !!
ولی خودمونیم این تاپیک رو خوب شروع کردی ها، ینی منم که تا حالا صدتا ازین تاپیکا دیدم شک داشتم که آیا این تاپیک تبلیغاتیه یا نه ولی همین که به اون عدد ایراد گرفتم و هل شدی و رفتی سریع تو سایت اصلاحش کردی فاتحه خوندی برادر...:) به قول رضا روحانی خودکشی کردی !!
لااقل میومدی میگفتی طرف اشتباه تایپی کرده نه اینکه زرتی بری درستش کنی پسر خوب :general404:
این نوشتتم که دیگه حجت رو تموم میکنه:
اون سایتی هم که در بالا لینک دادم از یه راه دیگه برای شما حساب تو این سایت باز میکنه و تمامی خدمات را برای شما ارائه میکنه که صددرصد هزینه های اضافه داره.
عجب!! شما از کجا خبر داری؟؟!! ;) خب حالا چقدی هزینه میگیره اون سایت واسه باز کردن حساب تو مانی پولو؟؟
بگذریم...
من نمیدونم این چه کاریه که امثال شما نمیاین رک و راست اگر سایت، کالا یا خدماتی دارید یه تاپیک بزنید و معرفی و تبلیغش کنین !! هیچ ایرادیم نداره، همه دارن میکنن !!
مثلا میخواین زرنگ بازی دربیارین تهش خودتونو ضایع میکنین !! کلا این شیوه و این سناریو که "من یه سایتی کشف کردم که خیلی خوبه شمام برید بخرید استفاده کنید" تو این فروم نخ نما شده عزیز، جواب نمیده !!
اینم یه نمونه دیگه مشابه شما:
https://forum.persiantools.com/threads/همکاری-در-خرید-بسته-به-صرفه-99-درصد-تخفیفی.844913/
طفلی بعد اینکه پست گذاشتم تو تاپیکش رفته متنشو تغییر داده غافل ازینکه متنش توسط من نقل شده و با ادیت متن خودش، متن نقل قول شده سرجاشه و ادیت نمیشه !!!
و دست آخر اینکه میزان احترام من به اشخاص بازتابیه از میزان احترام اونها به بنده دوست عزیز، اگر لحن نوشتار بنده براتون خوشایند نبوده بهتره قبلش یه نگاه به لحن و طرز صحبت کردن خودتون بندازید تا علتش رو پیدا کنید.
 

hamed_eminem

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
18
سن
32
لینک زیر برای وبسایت OKPay هست که کارت های MoneyPolo را به حساب خودش متصل کرده و برای کاربرانش ارائه میده. (برای همون قضیه Scam که بالاتر فرمودی)
https://www.okpay.com/en/personal/payment-cards/moneypolo/
حالا فکر کن این کمپانی چقدر بزرگه که OKPay میاد از کارتهای این MoneyPolo استفاده میکنه. دیگه OKPay را نشناسی که خیلی نوبره ...
اینو گفتم که به شما بگم به این شکل باید جستجو کنی ، از منابع معتبر باید تحقیق کنی نه از دهن دوتا کاربر که معلون نیست دست چپ و راستشونو بلد هستند یا نه.

مورد بعدی وبسایت ایرانی که لینک دادم که شما میگی بنده مدیر این مجموعه هستم :
بنده همانطور که در بالا گفتم شغل بازی سازی موبایل را دنبال میکنم و اولین بار این خبر را در انجمن تخصصی بازی سازی هست گذاشتم:
در انجمن بازی سازی همون اول لینک این وبسایت فارسی را قرار دادم ، چون خبر خدمات رسانی MoneyPolo را بنده از این سایت خوندم . اینجا لینک نگذاشتم چون میدونستم صددرصد افرادی مثل شما نظرات عجیبی درباره خبر میدید که بنده قصد تبلیغات دارم و ... که همینطور هم شد. حالا بنده به جای اینکه به کارم برسم دارم برای شما ثابت میکنم که صاحب کمپانی MoneyPolo یا اون سایت ایرانی نیستم که ثابت کردنش هیچ ارزشی نداره.
بعد یکی از دوستان در همون تاپیک زحمت کشید تیکت برای MoneyPolo ارسال کرد و پاسخ گرفت که برای ایرانیان ویزا و مسترکارت صادر نمیشه. بنده بلافاصله این خبر را برای شما ارسال کردم. برای اینکه قصد بنده اطلاع رسانی و اشتراک گذاری تجربیات خودم بود. بعدشم از اون شخص برای این همکاری تشکر کردم.
اینقدر وجود دارم که اعلام کنم اشتباه کردم چون در خبر اون سایت خونده بودم ویزاکارت و مسترکارت ارائه میده و در استارت گفتم که این سایت این خدمات را ارائه میده ، اما مثل اینکه اشتباه شد.

حالا خبر چطور به دستم رسید :
همین وبسایت که خبر MoneyPolo را گذاشته بود چند وقت پیش مشکل انتشار بازی و اپلیکیشن در مارکت های جهانی مانند گوگل پلی را با ثبت شرکت و افتتاح حساب خارجی حل میکنه.
http://arike-banking.ir/حساب-بانکی-برنامه-نویسان-موبایل/

بنده هم همین خبر خوشایند را در انجمن بازی سازی قرار دادم تا دوستانی که توانایی ثبت شرکت دارند مشکلشون برطرف بشه:
http://forum.unity3d.ir/گفتگوی-آزاد-بازی-سازان/12876-افتتاح-حساب-گوگل-پلی-به-صورت-رسمی-و-قانونی.html

خدا را شکر اونجا دوستان فکر و جستجو میکنند و این کار را کردند و به من نگفتند که شما صاحب سایت هستید. خداراشکر
بعد از کمی بحث یکی از دوستان برای این شرکت زیر همان پست پیام ارسال کرد که خواهشا وارد این انجمن بشید و به سوالات دوستان پاسخ بدهید:
16748387048698718509.png

یکی از افراد این شرکت در انجمن ثبت نام کرد و توضیحاتی در مورد این موضوع برای دوستان ارسال کرد:
http://forum.unity3d.ir/گفتگوی-آزاد...گل-پلی-به-صورت-رسمی-و-قانونی-2.html#post93960

بعد در آخرین پست که ببینی بنده به صورت محترمانه چند سوال کلیدی برایشان ارسال کردم که دیگه نیامدند پاسخ بدهندو مثل اینکه فقط یک بار آمدند و یه سری توضیحات دادند و رفتند. دیگه اگر صاحب سایت خودم بودم جواب خودم را که میومدم میدادم .:)
http://forum.unity3d.ir/گفتگوی-آزاد...گل-پلی-به-صورت-رسمی-و-قانونی-3.html#post94000

بنده تلگرام این شرکت را Join کردم که اخبار جدید در این مورد از طرف شرکت (به خاطر مسائل برجام) دستم بیاد که ناگهان خبر کمپانی MoneyPolo را منتشر کردند. و بنده هم خبر را منتشر کردم.

در مورد اون 1288 یا 128 :
بعد اینکه شما فرمودی اینجا همچین چیزی نوشته شده بلافاصله بنده وارد لینک شدم و بررسی کردم دیدم مشکلی نیست.
بنده حس کردم که شما اشتباه کردی یه اسکرین شات گذاشتم. حالا شما میگی بعد حرف من ویرایش شد بنده همچنان باور نمیکنم. شایدم مدیر سایت داره این تاپیک را نگاه میکنه.


در آخر هم دیگه فکر کنم پیرمرد سبزی فروش سره کوچه این توضیحات را بخونه باور میفهمه که سایت ماله بنده نیست. حالا بنده دارم وقتم را اینجا هدر میدم که چی ..... شما قبول کنی اون وبسایت ماله من هست یا نیست.
همینه دیگه یه تاپیک زدیم اطلاع رسانی کنیم که کمکی به اینهمه آممی که مشکلات ارزی دارند بشه ، آخرش شد این همه هدر رفتن زمان و انرژی که نتیجش به اندازه یک کیلو سیب زمینی هم نمی ارزه!

به مدیریت پیام دادم تاپیک را قفل کنه ولی جواب هنوز جواب نداد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا