momo000000
Registered User
با سلام
دوستان میخواستم بدونم جریان این گارانتی اینترنشنال سامسونگ به چه صورت هست ؟
حقیقتاً هرکی یه چیزی میگه موندم چجوری هست؟
1- آیا گارانتی اینترنشنال همون همراه سرویس خاورمیانه هست؟
2- اگر همون همراه سرویس خاورمیانه هستش چجوری باید خدمات گرفت ازشون ؟
3- اگر گارانتی اینترنشنال با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه تفاوت داره ؟ چجوری باید متوجه شد که گارانتی کدوم هست موبایل؟ آیا برچسبی یا چیزی هست که نشون بده ؟
4- وقت مراجعه برای گارانتی چه چیز هایی لازم هست همراه خودمون ببریم ؟(برای هر کدوم از گارانتی ها جداگانه پاسخ بدید)
5- من شنیدم که برای خدمات گرفتن حتماً باید فاکتور خرید هم باشه ، آیا درسته ؟
چون وقتی برای خرید میریم بازار علاعدین مخصوصا طبقه 5 و 6 اونجا فاکتور درست درمون نمیدن و یه ورق الکی میدن بعنوان فاکتور نه مهری نه تاریخی و ...
مممنون میشم دونه دونه پاسخ کامل بدید
دوستان میخواستم بدونم جریان این گارانتی اینترنشنال سامسونگ به چه صورت هست ؟
حقیقتاً هرکی یه چیزی میگه موندم چجوری هست؟
1- آیا گارانتی اینترنشنال همون همراه سرویس خاورمیانه هست؟
2- اگر همون همراه سرویس خاورمیانه هستش چجوری باید خدمات گرفت ازشون ؟
3- اگر گارانتی اینترنشنال با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه تفاوت داره ؟ چجوری باید متوجه شد که گارانتی کدوم هست موبایل؟ آیا برچسبی یا چیزی هست که نشون بده ؟
4- وقت مراجعه برای گارانتی چه چیز هایی لازم هست همراه خودمون ببریم ؟(برای هر کدوم از گارانتی ها جداگانه پاسخ بدید)
5- من شنیدم که برای خدمات گرفتن حتماً باید فاکتور خرید هم باشه ، آیا درسته ؟
چون وقتی برای خرید میریم بازار علاعدین مخصوصا طبقه 5 و 6 اونجا فاکتور درست درمون نمیدن و یه ورق الکی میدن بعنوان فاکتور نه مهری نه تاریخی و ...
مممنون میشم دونه دونه پاسخ کامل بدید