برگزیده های پرشین تولز

گل های جعبه ای به چه صورت می باشند؟

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35

images


جعبه گل یا همان باکس گل، برای نگهداری از مجموعه ای از گل ها طراحی شده است که امروزه بسیار مرسوم شده است. جعبه های گل در انواع مختلفی با جنس های متفاوت وجود دارد. ممکن است از جنس پلاستیک یا سرامیک یا حتی شیشه ای باشند. یکی از ویژگی های باکس گل، این است که در محیط داخلی خانه فضای کمتری اشغال می شود و راحت تر می توان از آنها نگهداری کرد و یا خشک کرد. قیمت جعبه گل کمی بیشتر از دسته گل می باشد ولی مزایای بیشتری نسبت به دسته گل دارد. شما می توانید از سایت های فروش آنلاین گل، جعبه گل های زیبایی را خریداری کنید. در ادامه این مطلب شما را با این باکس های گل بیشتر آشنا خواهیم کرد.

یکی از مواردی که متاستفانه در این جعبه ها وجود ندارد، زهکش یا روزنه خروج آب می باشد. این جعبه ها روزنه ای برای خروج آب ندارند. البته اگر شما قصد دارید که از آنها در مدت بیشتری نگهداری کنید و به آنها آب بدهید، می توانید در کف آن روزنه ای ایجاد کنید و به آن آب دهید تا در زمان بیشتری برای شما باقی بماند. قیمت جعبه گل طبیعی به تعدا گل و نوع گل و گیاه مورد استفاده در آن بستگی دارد. البته توجه داشته باشید که اگر قرار است در کف جعبه روزنه ایجاد کنید کمی قلوه سنگ و خورده ذغال نیاز دارید تا در جعبه بریزید، سپس مقداری شن و سنگریزه روی آن بریزید و در قسمت بالاتر نیز خاک مناسب گیاه داخل جعبه را اضافه کنید.

البته این کار ها برای جعبه گل رز بی فایده می باشد زیرا این گل دیگر رشد نمی کند، اما برای جعبه هایی که دارای گل و گیاه دیگری هستند می توانید این کارها را انجام دهید. توجه داشته باشید جعبه گل جزو گل مناسب برای تسلیت نمی باشد. شما می توانید وارد سایت هاب فروش آنلاین گل شوید و گل مناسب برای عرض تسلیت را سفارش دهید.

برای اینکه از قیمت جعبه گل مطلع شوید می توانید وارد سایت وی آی پی شاپ شوید و قیمت ها را مشاهده کنید و برای هدیه روز تولد، سالگرد ازدواج، روز زن و ... آنها را سفارش دهید. جعبه گل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است که هر فردی را خوشحال می کند.

انتخاب گیاهان برای باکس گل

انتخاب گل و گیاه برای جعبه گل را می توان از دو دیدگاه بیان کرد:

اول از همه زیبایی کلی مجموعه
دوم اینکه همخوانی گیاهان از نظر مراقبت ها و نیاز هایی که دارند.

مورد اولی که گفته است این است که جعبه گل دارای زیبایی باشد. یعنی اینکه رنگ و نوع گل ها با یکدیگر و همین طور با جعبه ی استفاده شده، همخونی داشته باشند. این گل ها وقتی در داخل یک جعبه کنار یکدیگر قرار می گیرند بایستی از فرم و اندازه یکسانی برخوردار باشند تا زیبایی بیشتری ایجاد کنند. بنابراین در زمان انتخاب گل و گیاه داخل جعبه بایستی به همه این موارد توجه کرد.


دومین مورد توجه به نیازهای گیاهان

اگر قرار است در داخل جعبه گل از گیاهان دیگری استفاده کنید، بایستی به نیاز آن گیاه توجه کنید. بهتر است مجموعه از گیاهانی را که نیاز یکسانی دارند در یک جعبه قرار دهید. مثلا گیاهانی که نیاز به نور کمتری دارند در یک جعبه باشند و گیاهانی که نیاز به خاک خاصی دارند در یک جعبه قرار بگیرند. شما می توانید از سایت های فروش آنلاین گل در تهران مدل های مختلف جعبه گل را ببینبد و یکی را به دلخواه انتخاب کنبد.

بهتر است مطلب نکاتی در مورد گل مناسب خواستگاری را نیز بخوانید.

شما در این سایت ها می توانید گل مناسب برای تسلیت را نیز سفارش دهید. یکی از سایت های خوب و معتبری که در این زمنیه فعالیت دارند، وی آی پی شاپ می باشد.
 
بالا