برگزیده های پرشین تولز

گوشت كمتر، زندگي بهتر (حاوی عکس های دلهره آور!)

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
افزایش طول عمر ، سلامتی روح و بدن با گیاهخواری ، گیاهخواری تنها راه زندگی سالم


11618.jpg
کشتارگاه دام در مشهد
ببینید با چه بیرحمی گاوهای حامله کشتار می شوند در حالی که هنوز در رحم خود جنین دارند.
هنوز هم گوشت می خوری؟



11619.jpg
سرنوشت تلخ جوجه های نر و ماده

پس از بیرون آمدن جوجه ها جنسیت مشخص کننده آن است که چطور در آینده از آنها بهره کشی کنند. جوجه های ماده برای پرورش و ایجاد گله های تخمگذار توسط مرغداران خریداری می شوند ولی از اینجا به بعد سرنوشت تلخی در انتظار جوجه های نر می باشد این جوجه ها چون قادر به تخمگذاری نیستند و معمولا پرورش آنها مقرون به صرفه نمی باشد پس محکوم به مرگ هستند .این سرنوشت مرگبار روش های متفاوت
ی دارد گاهی در همان روز اول جوجه ها در چاه مخصوص تلفات ریخته می شوند تا بمیرند، گاهی آنها را زنده زنده و در روزهای نخست زندگیشان چرخ میکنند، گاهی نیز در آب خفه می شوند و گاهی نیز با رنگ شدن و پیدا کردن ظاهر جذاب روانه بازار خرید می شوند تا بازیچه ی لحظه ای کودکان شوند و بدست آنها بمیرند.
جوجه های ماده نیز، برای همیشه در زندان کثیفشان میمانند و از آنها فقط به عنوان ابزاری برای پولسازی استفاده میگردد، آنها مجبور به تخم گذاری در قفس های تنگ هستند تا وقتی که جانشان را در این راه از دست بدهند. مرغ های تخم گذار هرگز معنی آزادی رو حس نمیکنند و حتی رنگ خورشید را ندیده اند و محکوم به مرگ تدریجی پشت میله ها هستند و یا در زمان پیری آنهایی که بی مصرف شده اند را بیرون می آورند و به سمت کشتارگاه ها هدایت میکنند تا تبدیل به لاشه ی مرغ شوند.


11620.jpg


11621.jpg




11622.jpg
بازم گوشت میخوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

11623.jpg



11624.jpg




11625.jpg

کشتارگاه دام در مشهد
هنوز هم گوشت می خوری؟

11626.jpg

اگه اینطور بود خوب بود؟
11627.jpg


همه این مردمانی که در کشتار خانه ها دست در کار میباشند تنها یک فکر در مفز تاریک آنها جایگزین شده و آن پول است و منفعت
11628.jpg

اگه هنوز گوشت میخورید و چهره حقیقی ان شمارو ناراحت میکنه، راه چاره ان فقط یک چیزه.

گوشت نخوریم که جزیی از این ستمها و خشونت و شکنجه نباشیم.
11629.jpg

برای شما فقط یک وعده غذاست.... برای اون همه زندگیشه
11630.jpg
11631.jpg
من می ترسم . نمی خواهم بمیرم و ...انسانم آرزوست!

11632.jpg


آیا گوشه گیری و ترس حیوانی را از مرگ به چشم دیده ای؟

11633.jpg




11634.jpg
من نمی خواهم بمیرم.

11635.jpg



11636.jpg

تو رفتی اما انسانیت هم با تو رفت.
هیچکس درد تو را ندید و فر یاد التماست را نشنید.
هیچکس حتی در لحظه مرگت هم به تو نمیاندیشید.
انگار که هرگز به این دنیا نیامدی و نبودی و نرفتی.
چه اندک زندگیت برایشان ارزش داشت. به قیمت یک وعده شکمشان یا توهمی بی ارزش .
چه اندک از انسانیت میدانستند، تا چه رسد به معنویت.
اما تو مانند هر زندگی دیگر , معجزه خلقت بودی!
چه توهینی بالاتر به خالق، که نابود کردن معجزاتش!انهم به نام خودش!

تو رفتی اما انسانیت هم با تو رفت.دامنش ننگینتر و از همیشه از خون رنگینتر شد!

11637.jpg


هنوز هم گوشت میخوری ؟؟؟


11638.jpg


01-png.1119836
02-png.1119837
03-png.1119838
04-png.1119839
05-png.1119840
06-png.1119841

دوستان عزیز ، برای کمک و همیاری به هدف ما و آگاه سازی سایر دوستان ، لطفا لینک این تاپیک را در امضا خودتون قرار بدید ;)
امضای شما تا 10 تا لینک جا داره ، شما فقط یک لینک را با برای این تاپیک اشغال میکنید :general310:
امضای شما
https://forum.persiantools.com/account/signature
لینک و عنوان تاپیک ، لطفا مستقیم از اینجا کپی کنید و داخل امضای خودتون قرار بدید :

گوشت کمتر ، زندگی بهتر
 
Last edited:

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
57.jpg

اگر از شما بپرسند براي كمك به محيط ‌زيست و تثبيت اوضاع جوي سياره‌مان حاضر هستيد ميزان مصرف گوشت در تغذيه روزمره‌تان را تا نصف كاهش دهيد، پاسخ مثبت مي‌دهيد؟ چه واكنشي خواهيد داشت؟محققان در تازه‌ترين هشدارهاي خود اعلام كرده‌اند ضروري است ساكنان كشورهاي توسعه‌يافته جهان گام‌هاي جدي براي جلوگيري از انتشار هر چه بيشتر گازهاي مخربي چون دي‌اكسيد كربن در سياره مادر بردارند.




تحقيقات اين محققان نشان مي‌دهد براي ادامه زندگي در شرايطي پايدار چاره‌اي نداريم جز اين‌كه سطوح گازهاي گلخانه‌اي و از جمله اكسيد نيتروز ثابت شوند.

اكسيد نيتروز بزرگ‌ترين فاكتور حاصل دست بشر است كه روانه اتمسفر زمين مي‌شود. اين گاز نقش اساسي در شكل‌گيري و بزرگ‌ترشدن حفره لايه ازن دارد به طوري كه پس از دي‌اكسيدكربن و متان به عنوان سومين گاز گلخانه‌اي مخرب اتمسفر زمين ياد مي‌شود.

حدود 80 درصد آلاينده اكسيد نيتروز توليد شده توسط بشر مربوط به بخش كشاورزي مي‌شود. تحقيقات نشان مي‌دهند گاز نيتروژن موجود در كودهاي كشاورزي يا تركيبات بارورسازي خاك توسط عوامل باكتريايي به گاز اكسيد نيتروز تبديل مي‌شود.

اما براي مشخص‌شدن اين نكته كه چه رابطه مستقيمي ميان مصرف گوشت و تخريب لايه ازن وجود دارد، بايد نگاه دقيق‌تري به اين فرآيند داشته باشيم.

براساس تحقيقات صورت‌گرفته مشخص شده توليد هر نيم كيلو گوشت مصرفي مردم در سراسر جهان نيازمند به‌كارگيري چند كيلوگرم دانه‌هاي گياهي است.

از سوي ديگر براي در اختيارداشتن اين ميزان دانه‌هاي گياهي بايد مقادير قابل توجهي تركيبات بارورساز كشاورزي استفاده شود و اين درحالي است كه اين تركيبات حاوي نيتروژن هستند.

در نتيجه ميزان اكسيد نيتروزي كه به ازاي هر كالري گوشت مصرفي آزاد مي‌شود به مراتب بيشتر از همين ميزان گازي است كه در نتيجه مصرف مستقيم محصولات كشاورزي روانه اتمسفر مي‌شود.

با توجه به نگراني‌هاي فزاينده‌اي كه در اين خصوص مطرح مي‌شود، محققان زيادي به ترسيم وضعيت آينده زمين پرداخته‌اند. اريك ديويدسون ـ از مركز تحقيقات Woods Hole ـ از جمله اين محققان است كه تراژدي‌هاي قابل تصور درخصوص آينده اكسيد نيتروز در زمين را مورد بررسي قرار داده است.وي همچنين به بررسي راه‌هاي پايدارسازي سطوح مختلف اكسيد نيتروز در قرن پيش روي پرداخته و در پي اين تحقيقات پيشنهادهايي نيز براي دستيابي به اهداف مورد نظر ارائه كرده است.

ديويدسون در گزارشي كه در نشريه تحقيقات زيست‌محيطي منتشر كرده آورده است: گرچه كمك به پايدارسازي شرايط زيست‌محيطي زمين از اهميت زيادي برخوردار است، اما من به دنبال ارائه نسخه‌اي درخصوص تغيير عادات غذايي مردم جهان نيستم.

اما بسياري از مردمي كه چنين تحقيقاتي را دنبال مي‌كنند، مي‌پرسند چه راه‌هاي عملياتي براي كاستن از حجم اكسيد نيتروز در زمين وجود دارد؟ يك پيشنهاد ساده استفاده موثرتر از نيتروژن به ازاي گوشت توليدي يا دانه‌هاي گياهي مورد استفاده در صنايع كشاورزي در سراسر جهان است.
58.jpg

هر چند شايد از نظر بسياري، طرح اين پيشنهاد عجيب به نظر برسد اما مي‌توان پيشنهاد كاستن از مصرف گوشت در سرانه غذاي مصرفي را نيز مطرح كرد.

ديويدسون مي‌گويد: اگر مي‌خواهيم راهي براي كاستن قابل توجه از حجم گوشت مصرفي پيدا كنيم ـ پيشنهادي كه به نظر مي‌رسد بيشترين تأثير را بر پايدارسازي اكسيد نيتروز در زمين داشته باشد ـ بد نيست روي مقوله تغيير رژيم‌هاي غذايي مردم كار كنيم.

تحقيقات ديويدسون نشان مي‌دهد حداقل بايد تا 50 درصد از حجم ميزان گوشت مصرفي در كشورهاي توسعه‌يافته جهان كاسته شود. به اين ترتيب اين امكان وجود دارد تا نيتروژن موجود در زمين را تا دو برابر مؤثرتر از هر زمان ديگري مديريت كنيم.

مطالعات ديويدسون تنها يكي از پروژه‌هاي تحقيقاتي است كه در زمينه بررسي علل برهم‌خوردن تعادل گازهاي تشكيل‌دهنده اتمسفر زمين در چند سال اخير انجام شده است.

سال 2006، كريستين كاستلو از دانشگاه كورنل تحقيق دامنه‌داري در اين زمينه انجام داد كه در آن به يكي از گزارش‌هاي زيست‌محيطي سازمان ملل اشاره داشت.
براساس اين گزارش كه شايد مغاير با پيش‌بيني بسياري از مردم باشد، سهم صنايع دامي در سراسر جهان در تغييرات جوي بيشتر از بخش حمل و نقل است.
59.jpg


كاستلو در مطالعات خود به اين نكته اشاره كرده است كه با در نظر گرفتن متان – گازي كه به ميزان قابل توجهي توسط دام موجود در سراسر جهان روانه اتمسفر زمين مي‌شود ـ و آلاينده مهمي همچون دي اكسيد كربن ناشي از توليد و به كارگيري تركيبات باروركننده كشاورزي، حجم گازهاي گلخانه‌اي توليد شده در صنايع كشاورزي و دامداري به مراتب بيشتر مي‌شود.

اما اين پايان داستان غم‌انگيز تغييرات جوي و برهم خوردن تعادل گازهاي تشكيل‌دهنده اتمسفر زمين نيست. توليد و گسترش مناطق به اصطلاح مرده در مناطق مختلف آبي جهان و از جمله خليج مكزيك، يكي از تبعات نگران‌كننده به كارگيري نيتروژن در صنايع كشاورزي است.
60.jpg


اين درحالي است كه براساس تحقيقات صورت گرفته، گسترش مناطق مرده آبي موجب برهم‌خوردن تعادل موجود در اكوسيستم‌هاي آبي و نابودي تدريجي گونه‌هاي زيستي اين مناطق مي‌شود البته در مقايسه با دي‌اكسيد كربن و متان، اكسيد نيتروز در حجم كمتري منتشر مي‌شود اما تا 300 بار در به دام انداختن حرارت بهتر از دي اكسيد كربن عمل مي‌كند و همچنين تا يك قرن هم در اتمسفر زمين باقي مي‌ماند!

به‌رغم تمام پيشنهادهايي كه در زمينه كمك به كاستن از حجم اكسيد نيتروز منتشر شده در زمين مطرح مي‌شود، اكنون اين پرسش اساسي مطرح مي‌شود كه آيا اساسا امكان كاستن از ميزان گوشت مصرفي وجود دارد؟ ديويدسون به اين نكته اشاره مي‌كند كه 30 سال پيش هيچ‌كس باور نمي‌كرد روزي فرا برسد كه طي آن استعمال سيگار در اماكن عمومي نظير رستوران‌ها ممنوع باشد اما اين اتفاق روي داد. پس شايد بتوان اميدوار بود كه در سال‌هاي نه‌چندان دور، مردم گوشت به مراتب كمتري مصرف كنند.

امیدواریم انسان ها با اتخاذ **** گیاهی هم از مزایای سلامتی آن بهره مند گردند و هم از این طریق به حفظ محیط زیست خود کمک بزرگی نموده و در صلح در کنار تمام همزیستان خود همچون حیوانات زندگی نمایند.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
از حیوان کشی تا آدم کشی
و
از حیوان آزاری و تا انسان آزاری
تنها
یک قدم فاصله است.

لئو تولستوی _ انسانشناس، فیلسوف و نویسندۀ روسی (۱۹۱۰-۱۸۲۸)

1976.jpg


هنگامی که یک انسان حیوانی را برای غذا میکشد از گرسنگی خود برای عدالت چشم پوشی میکند. انسان برای طلب بخشش دعا میکند ولی نمیخواهد آن را به دیگران ارزانی کند. پس چرا انسان باید از خدا بخشش بخواهد؟ این عادلانه نیست چیزی را درخواست کنیم که خود مایل به دادن آن نیستیم.

بنیامین فرانکلین _ نویسنده و مخترع آمریکایی، هجونویس، تئوریپرداز سیاسی، دانشمند، سیاستمدار، فعال حقوق مدنی (۱۷۹۰-۱۷۰۶)
1977.jpg


" ۲۰۰۰ پاند غلات باید به مصرف دامها برسد تا گوشت و سایر فرآوردههای حیوانی مورد نیاز یک نفر در یک سال تامین شود، در حالی که نیازهای یک فرد در یک سال با خوردن مستقیم ۴۰۰ پاند غلات تامین میشود. به این ترتیب، غلات مصرف شده برای یک نفر میتواند نیازهای ۵ نفر را برآورده کند."

نل دی برنارد (Neal D. Bernard) پزشک و مدیر کمیتۀ پزشکان در طب مسئولانه
1968.jpg



لئوناردو داوینچی (دانشمند و هنرمند ایتالیایی، ریاضیدان، معمار، موسیقیدان، مجسمه ساز) :


" اگر بشر آزادی میخواهد، چرا پرنده ها و حیوانات را در قفس زندانی میکند؟
به راستی که بشر سلطان حیوانات است، چرا که بی رحمی او سرآمد همۀ آنهاست. ما از مرگ دیگران زندگی میکنیم، ما گورستانهای متحرک هستیم. من از ابتدای دوران کودکی از خوردن گوشت امتناع کردم. "
1969.jpg

تا پیش از آنکه انسان برای اولین بار حیوانی را دوست بدارد قسمتی از روح او همچنان در خواب است.

آناتول فرانس - برنده نوبل ادبیات 1920


1978.jpg


انسان مي تواند بدون كشتن حيوانات به منظور تهيه خوراك تندرست باشد. بنابراين اگر گوشت بخورد، تنها براي ارضاي ذائقه اش در گرفتن جان حيوانات همدستي كرده است.

" لئو تولستوی "
1970.jpg

کسی که از هر نوع خشونت به همۀ موجودات زنده، ضعیف یا قوی، خودداری میکند، کسی که نه میکشد و نه باعث میشود دیگران بکشند، او از نظر من یک انسان مقدّس است.

بودا ( 565 سال قبل از میلاد مسیح )
1979.jpg


آنچه انسان با حیوانات انجام میدهد، به انسان باز میگردد. کسی که با چاقو گلوی گاوی را میبرد و نسبت به فریاد ترس بیتفاوت میماند، کسی که با سنگدلی گوسفندی را ذبح میکند و پرندهای را که خود به او غذا داده است، نوش جان میکند، چنین کسی چقدر از جنایت دور است؟

فیثاغورث فیلسوف و ریاضیدان یونانی (۵۰۰-۵۸۰ قبل از میلاد مسیح)
1971.jpg


چون هرمان اغلب شاهد کشتار حیوانات و ماهی ها بود همواره یک چیز فکرش را مشغول میکرد، انسانها با رفتاری که نسبت به حیوانات دارند همه شان نازی هستند. تکبری که انسان نسبت به دیگر گونه ها از خود نشان میدهد نمونه ای از افراطی ترین نظریه پردازیهای گونه پرستانه است.

از کتاب "دشمنان، داستانی عاشقانه" اثر "ایزاک باشویک سینگر"
1972.jpg


پس از اينکه اهالي رم خود را به تماشاي کشتار حيوانات عادت دادند، به تماشاي کشتار انسان ها روي آوردند؛ کشتار گلادياتورها.

"میشل مونتین"
1973.jpg


من از حقوق حيوانات به اندازه حقوق بشر حمایت مي کنم. اين راه تکامل بشر است.

"آبراهام لينکن"
1974.jpg


"انسانیت پیشرفت نخواهد کرد و آرام نخواهد گرفت و روی خوشبختی و آزادی و آشتی را نخواهد دید تا هنگامی که گوشت خوار است"

صادق هدایت
1975.jpg



"حیوانات بیچاره! با چه وسواسی بدن و حواس خود را محافظت میکنند...چیزی که برای ما به سختی یک غذای شب است ولی برای آنها خود زندگی است."


فرانس کافکا، نویسنده، برندۀ جایزۀ صلح نوبل (۱۹۲۴-۱۸۸۳)
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
به نظرم این تصویر باید سردر تمام کبابی ها و جسدکی ها (ببخشید! جگرکی ها) نصب بشه تا بلکه انسانهای شکم پرست ، لمس کنند که دارند چی میخورند.

2568.jpg



* آیا می دانید ؟

در مرغداری ها گاهی اوقات به مرغ های تخم گذار به مدت 14 روز گرسنگی شدید میدهند و آنها را در معرض تغییرات نور قرار میدهند و به آنها آب نمیدهند. هدف از این اعمال این است که مرغ ها دچار تغییرات هورمونی شوند و به زور ، وارد محلهء پرریزی شوند. پدیده ای که اگر به شکل طبیعی در مرغ ها ایجاد شود ، در آن پرهای جدید جای پرهای نو را میگیرند. برای مرغداری ها طبیعیست که 5 الی 10 درصد از کل مرغ ها در طول پروسهء پرریزی اجباری ، تلف شوند
2569.jpg



از بالا به پایین با یک پا آویزانش کرده اند ، حلقومش را بریده اند ، و او هنوز کاملا هوشیار است (درد را حس می کند.) تا حد مرگ از اون خون خواهد رفت.

این همه رنج و درد ، فقط برای اینکه شما از شام خود لذت ببرید!
2570.jpg



وقتی ما انتخاب می کنیم که حیوانات را بکشیم تا جسم آنها را بخوریم ، این فقط حیوانات نیستند که متحمل رنج و شکنجهء بی دلیل می شوند. بلکه آن انسانهایی که از اجساد این حیوانات تغذیه می کنند نیز ، قربانی هستند.

براساس آمارهای ارائه شده توسط سازمان بعداشت جهانی (World Health Organization) سی درصد از همهء سرطان ها در کشورهای غربی ، و 20 درصد از سرطان ها در کشورهای درحال توسعه ، مرتبط به فاکتورهای تغذیه ای می باشد.

2571.jpg
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
2712.jpg


این فیلم برای وگانها و گیاهخواران نیست ,آنها نیازی ندارند که ببینند چون شریک جرم این جنایات نیستند.
اما برای همه آنها که هنوز دچار توهم هستند که حیوانات درد نمیفهمند یا در کشتار حلال یا حرام یا کشتار به قول خودشان کشتار " انسانی" حیوانات زجر نمیکشند و بیهوش میشوند، حتما آنها ببینند.

پس از دیدن این فیلم متوجه میشوید که چیزی به نام کشتار انسانی وجود نداره و واژه انسانی پس از کشتار فریبی بیش نیست .
آنها هم که هنوز خود را به نادانی میزنند که فرق حیوان و گیاه را نمیفهمند، آنها هم حتما ببینند.
اگر هنوز گوشت میخورید شما هم ببینید که با پول شما چه بر سر حیوانات میاوردند. شما که وجدان دارید و مهربانید اما هنوز گوشت میخورید، شما چرا دستان خود را از خون این بیگناهان نمیشویید و فریاد التماسشان را نمیشنوید؟ شما که مهربانید شما چرا؟
مگر این مظلومان به شما چه کرده اند که پول میدهید انها را اینچنین بکشند ؟
اگر شما پول ندهید ، این جنایات هم انجام نمیشود.
وگان باشیم که شریک جرم این جنایات نباشیم.
این فیلم طرز تهیه گوشت حلال و غیر حلال حیوانات را در گوشه های غرب و شرق دنیا نشان میده. همه آنها جنایتهای فجیعی هستند که قلب هر انسان با وجدانی را به درد میاورند.

وگان باشیم چون تنها با وگان بودن است که میتوانیم شریک جرم این جنایات نباشیم.

ببینید
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
*طرز تهیهء همبرگر گوشتی یا کباب لذیذ*

1-ابتدا گوساله ای را که قطعا برای خود خانواده و مادری داشته که او را دوست میداشته ، از خانواده اش جدا می کنید و سوار کامیون کرده و به کشتارگاه میفرستید.

2-سپس او را وارد صف کشتار می کنید. به او اجازه میدهند
تا کشتار خواهر و برادران و دوستانش را که در صف ، جلوی او هستند با دقت ببینید و به صدای نعره ها و ناله های آنها گوش دهد.

3- سپس گوسالهء مورد نظر را وارد دستگاه شوک برقی می کنید. دقت داشته باشید لطفا . در این مرحله چشمان گوسالهء شما باید از فرط ترس و استرس از حدقه بیرون زده باشد. سپس برق با ولتاژ بالا به جسم او وارد میکنید. او از فرط درد نعره میزند و به زمین میافتد و رعشه بر اندامش میافتد. دهانش کف میکند و زبانش از گلویش بیرون میافتد. بعد گلوی گوسالهء نیمه بیهوش که هنوز درد را حس میکند را با چاقوی تیز میبرید. خون گرم با شدت فراوان در هوا فواره می کند. گوسالهء شما به شدت دست و پا میزند و نهایتا فشارش میفتاد و بعد از چند دقیقه جان میکند.

4- در مرحلهء بعد جسد گوساله را تکه تکه می کنید. اگر قصد تهیهء همبرگر دارید در این مرحله ، انواع مواد نگهدارنده و سرطان زا به غذای خود اضافه کنید . اگر قصد تهیهء کباب دارید ، جسد گوساله را به میزان لازم روی آتش بسوزانید تا خوب سرطان زا شود.

غذای شما حاضر است! از خوردن آن لذت ببرید!

1529.jpg
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
خبرگزاری مهر گزارش کرده است سه نفر به اتهام سرقت الاغ و فروش گوشت آنها به رستوران‌های بین راهی در ایران دستگیر شده‌اند.

برپایه این گزارش سارقان این الاغ‌ها را دزدیده سپس به یک قصابی انتقال داده و گوشت آنها آماده فروش می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز سه‌شنبه بيست و دوم اسفند ماه، به کلانتری حسن‌آباد (قم) گزارش می‌شود که سه راس الاغ به سرقت رفته است.

این گزارش می‌افزاید ماموران پلیس، مالک قصابی را در حالی که مشغول خرد کردن الاغ ذبح شده بود، دستگير و به کلانتری انتقال دادند. متعاقب آن و پس از بازجویی مالک قصابی گفت: «دو جوان الاغ ذبح شده‌ای را در حالی که پشت يک وانت گذاشته بودند برای فروش به مغازه آوردند و گفتند که دو الاغ زنده ديگر دارند که در صورت تمايل برای خريد با آنها تماس بگيرم.»

نیروهای پلیس منطقه گفته‌اند که توانسته‌اند دو متهم را شناسایی کرده و دو الاغ که هنوز کشته نشده بودند را پیدا کرده‌اند. این گزارش حاکی است متهمان گفته‌اند پس از سرقت الاغ و ذبح،گوشت الاغ را به قصابی فروخته و قصاب نيز پس از چرخ کردن گوشت، آن را به برخی از رستوران‌های بين راهی جهت مخلوط کردن و درست کردن کباب کوبيده به فروش می‌رساند.

برپایه این گزارش متهمان پس از دستگیری و ثبت اعتراف، برای رسیدگی بیشتر به دادگاه فرستاده شده‌اند. مسئله گوشت تقلبی یکی از مسائل دامنه‌دار بازار بهداشت تغذیه است و حتی در اروپا هم فروش غیرقانونی گوشت اسب در حال حاضر یکی از پرونده های روز است.

در هفدهم بهمن ماه سال جاری هم خبرگزاری دانشجویان ایران، گزارش داده بود به تازگی گوشت الاغ به قيمت ارزان و با مهر تقلبی وزارت بهداشت به اغذيه ‌فروشی‌ها در کرمان فروخته شده است.
رئيس مرکز بهداشت شهرستان کرمان گفته بود‌ گوشت الاغ عوارض خطرناکی را به دنبال دارد و موجب بيماری انگلی مشمشه می‌شود.
باز هم گوشت میخوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
فرق پروتئین گیاهی با پروتئین حیوانی!
پروتئین گیاهی در زمان مرگش جیغ نمیکشه و خونش در هوا فواره نمیکنه!

4496.jpg


بازم گوشت میخوری ؟؟
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
برای شما یک وعده جوجه سوخاری است که در بیست دقیقه تمام می شود ولی برای او همه زندگی اش است...
دفعه بعد که خواستید غذای درست شده از گوشت مرغ مصرف کنید این تصویر را بخاطر بیاورید و لحظه ای به درد او فکر کنید...
با حیوانات مهربان باشید، وگان باشید

6708.jpg
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
در قانون "کشتار با ترحم" آمده است که پستانداران می بایست پیش از آنکه ذبح شوند، توسط ابزار گیج کننده به حالت بیهوشی درآیند. به دلیل سرعت بالای خطوط کشتار، گاها حیواناتی که کاملا هوشیار هستند ذبح می شوند و همچنین کارگران مسئول در این امر مجبور هستند با موجوداتی که برای حفظ بقای خود تلاش می کنند همواره در کشمکش باشند.
متاسفانه از منظر حقوقی پرندگان را به عنوان حیوان نمی شناسند. این یعنی پرندگانی که به سوی بشقابهای غذا روانه می شوند شامل هیچکدام از قوانین انسانی در ارتباط با حیوانات مانند لزوم بیهوشی پیش از کشتار نمی شوند!
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
7775.jpg


انسانها را دوست بدارید، برای انسانیت ارزش قائل شوید، وگان باشید...

رشد بیش از حد مصرف غذایی گوشتی باعث شد که "کمیته مرجع جمعیتی" نظریه ای را مطرح کند:
"اگر تمام انسانهای کره زمین از **** غذایی گیاهی استفاده کنند و در این بین غذایی به هدر نرود. تولید فعلی غذا در جهان به طور تئوری جهت 10 میلیارد نفر جمعیت کفایت می کند یعنی حدودا تا سال 2050 مشکل گرسنگی نخواهیم داشت.



7776.jpg


با انصاف باشید و قضاوت کنید کدام تصویر آزارتان می دهد؟

تصویر بالا که کشتار یک حیوان با سیستم عصبی و حسی پیچیده، که احساس و هوش نسبتا بالایی دارد، و مانند من و شما از اعضای پیچیده تشکیل شده، را نشان می دهد. این تصویر حیوانیست که می تواند مانند من و شما ببیند، بو کند، بشنود، لمس کند و بچشد، به فرزندش عشق بورزد، گرسنگی را حس کند، بترسد، درد بکشد، برای زنده ماندن تلاش کند، عصبانی شود و... این حیوان تنها فرقش با من و شما این است که سطح آگاهی و هوشی کمتر از ما دارد، شاید در حد یک کودک 3 ساله انسان بفهمد، در صورتیکه حتی ممکن است در برخی موارد دیگر هوشمندتر از انسان نیز باشد. حال شما یک کودک انسان (نه حتما 3 ساله) حتی نوزادی که از نظر شما اصلا فهم ندارد را می خورید؟ شما یک معلول ذهنی را می خورید؟ شما یک بیمار آلزایمری را می خورید؟ فراموش نکنید که گوشت گوشت است (با حلال و حرام بودنش کاری نداریم، همانطور که در کشورهای غربی گوشت خوک می خورند و در چین گوشت سگ و در ایران کله پاچه) همانطور که برای یک تمساح یا جانور گوشتخوار گوشت انسان با گوشت گورخر فرقی ندارد.

تصویر پایین در مورد برداشت سیب زمینی است، خیلی از دوستان گوشتخوار ادعا می کنند که گیاهان هم احساس دارند، می فهمند، درد و رنج را حس می کنند! در مورد این ادعای دوستان اینبار سکوت می کنم و قضاوت را به وجدان (آگاه) شان می سپارم و به قول یکی از دوستان از این گروه از افراد خواهش می کنم از خوردن هرچیزی که آزارشان میدهد پرهیز کنند حال میخواهد گوشت باشد یا هر نوع گیاه با احساسی مثل انجیر که یک نفر شیره سفید انجیر را به خون جانواران تشبیه کرده بودند. اگر این گونه رفتار کنید مطمئن باشید با آسودگی وجدان غذا از گلویتان پایین خواهد رفت...




7777.jpg


خودتان قضاوت کنید، کدام یک زیباتر است؟

وگان باشید، با حیوانات مهربان باشید...

منبع
من گیاه خوارم
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,703
لایک‌ها
13,871
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
اینھا ھمان حیوانات بی آزار و دست آموزی می باشند که آدمی زاد شیر آنان را دوشیده، پشم آنان را پوشیده و
ھمبازی بچه ھای او بوده اند. به این ھم قناعت نکرده می خواھد خون آنان را بنوشد.
مھربانی! چه لغت پوچ و
اسم بی مسمایی است . ھرگاه اندکی قلب حساس داشته باشند و به شکنجه ھا و ناله ھای دردناک و ھم چنین
نگاه ھای پر از عجز و لابه تمام حیواناتی که در کشتارگاه ھای عمومی و خصوصی سر میبرند فکر
بنمایند، به کلی از خوردن گوشت جانوران بیزار خواھند شد.
((پیرلرمیت )) در مقاله خود می نویسد: ((من دیدم یک قطار راه آھن در جلو سلاخ خان ھای ستاد، حیوانات
بیچاره ھراسناک خارج شده و روی سنگفرش روانه گشتند. آدم ھا با پیش بندی خون آلود که یک دسته کارد به
کمرشان بسته شده بود، آمد و رفت می کردند.
خون از ھر سو روان بود. در آن جا گوسفندان و بره ھایی را که از ترس دیوانه شده بودند سر می بریدند. یک
گاو ماده و گوساله اش که به کشندگان تسلیم شده سرھای بدبخت خود را پھلوی ھم دیگر نگاه داشته بودند،
با وجود اینکه ضربت ھای چماق صاحب خشمناک از این مھربانی، آنھا را گیج کرده بود.

و از تمام این ساختمان ناله ھای جگرخراش جنبندگانی شنیده میشد که محروم از ھرگونه ترحم ھستند و
زندگانی به آنھا داده نمی شد مگر برای اینکه قتل عام بشوند.

8249.jpg




اینجاکشتار گاه است
با دیدن این منظره بازم گوشت میخوری ؟

8250.jpg



بیچاره بینوا
آخرین دقایق عمرش است
واقعا میتوانی این موجود را بخوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

8251.jpg





هر زندگی یک معجزه است، آن را نابود نکنیم!

8252.jpg
 
بالا