برگزیده های پرشین تولز

گوشیی با دوربین دید درشب

minajooon

Registered User
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2014
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
66
سن
24
در طی سالیان گذشته، تعداد کمی گوشی موبایل عجیب‌وغریب ساخته شده است؛ گوشی‌های با ساختار بدنه عجیب، طراحی‌های غیرمعمول یا کاربری و قابلیت‌های منحصربه‌فرد. گوشی‌هایی از جمله گوشی هوشمند جدید Sony با قابلیت گرفت عکس‌های سلفی، یا گوشی معطر Hyundai. امروز ما یک عضو جدید از لیست گوشی‌های عجیب‌وغریب را معرفی می‌کنیم، نام این گوشی، Samsung SCH-W760.

ما اصلاً تعجب نمی‌کنیم اگر شما تا این لحظه حتی اسم این گوشی را نشنیده باشید. شاید به خاطر این باشد که این گوشی فقط در زادگاه خود در کشور کره ، در سال ۲۰۰۹ عرضه‌شده است، جایی که حدود ۴۵۰ دلار قیمت دارد. طراحی ظاهری این گوشی اصلاً غیرمعمول یا عجیب نیست، W760 ظاهری مثل بقیه گوشی‌های کشویی دارد و یک صفحه‌نمایش ۲٫۸ اینچی ساده دارد. اما قابلیتی که این گوشی را به این لیست اضافه کرده است، دوربین دید در شب جلوی آن می‌باشد. دوربین این گوشی به حسگر مادون قرمز مجهز است، و در تاریکی کامل توانایی عکاسی دارد.



اما منحصربه‌فرد بودن و کمیاب بودن این گوشی موبایل، حکایت از عدم وجود جامعه آماری قابل توجه طرفداران این گوشی است. شاید کیفیت تصویر و دوربین این گوشی راضی‌کننده نبوده است، یا شاید افراد زیادی نیستند که تمایل به برقراری تماس تصویری در تاریکی کامل داشته باشند!
 

PG co

Registered User
تاریخ عضویت
24 جولای 2013
نوشته‌ها
489
لایک‌ها
660
دنبالش نرو که همچین چیزی وجود نداره
ولی با یک ابتکار ساده میتونی همچین چیزی درست کنی چراغ قوه نور بنداز و فیلم بگیر
 

khunires

مدیربخش کاروسرمایه *فروشنده معتبر
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
20 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,622
لایک‌ها
4,947
ماشین وقتی رادار و نایت ویژن داره رو موبایل هم سوار میکنن دیگه! الـــــــــــــــبته! این چیزا تو ایران از 8 9 میلیون تومان بیشتره اگر روی موبایل بره! رو ماشینش به اسم آپشن هست 28 میلیونه!!!
 
بالا