برگزیده های پرشین تولز

webafra.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 جولای 2014
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
4
سن
34
محل سکونت
تهران
یکی از مسائل مهمی که همه ی ما انسانها درگیر آن هستم و یا دست کم یکبار در زندگی آنرا تجربه کرده ایم ، چیزی نیست جز “انتخاب” !

ما انسانها همواره در حال انتخاب هستیم و شاید گاهی این انتخاب بر ضرر ما باشد و یا در بعضی موارد بهترین انتخاب را انجام دهیم که حتی در زندگی و آینده شغلی و زندگی ما تاثیر به سزایی داشته و مسیرمان را تغییر دهد .



10-Most-Important-Things-You-Should-Do-shutterstock_195883964-e1495104459271-300x169.png

انتخاب یک نام برای وب سایت

انتخابهایی همچون : خرید خانه ، انتخاب همسر ، انتخاب نوع شغل ، رشته تحصلی و حتی انتخاب رئیس جمهور که این روزها طب و تاب آن در کشور عزیزمان ایران حسابی داغ است !

و اما یکی از انتخاب هایی که شما برای کسب و کار خود انجام میدهید ، چنان در زندگی شما تاثیر گذار است که حتی فکرش را هم نخواهید کرد !



یادم می آید حدود یک سال پیش برای شخصی در بانه ( یکی از شهرهای مرزی کشور ایران ) که کسب کار خود را به دلیل فشارهای مالی زیاد رها کرده بود ، وب سایتی طراحی کردیم که این شرکت پس از حدود ۴ ماه به درآمد چشم گیر دست یافت و کماکان و از همین طراحی سایت در حال کسب درآمد از وب سایت خود می باشد .



اما چگونه ؟
notfound-267x300.png


همانطور که خود نیز میدانید ، اینترنت در کشور ها همه گیر شده و کمتر کسی را میتوان دید که با این ابزار مهم ارتباطی در تعامل نباشد و رشد ۴۰% مصرف کنندگان اینترنت از سال ۱۳۹۴ تا کنون مهر تاییدی بر این گفته بنده است که تبدیل این مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل کاری بس آسان است ” اما “ نیاز به ابزارهای متناسب دارد .



ابزارهای مورد نیاز برای جذب مشتری از اینترنت :


دنیای اینترنت بی انتهاست ، برای رویارویی با آن برنامه ای دارید ؟

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید .
 
بالا