برگزیده های پرشین تولز

فروش ✅✅✅فروش مانیتور های گیمینگ گیگابایت Gigabyte Aorus AD27QD 27" (144Hz) RGB 2K✅✅✅

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
فروش مانیتور های گیمینگ حرفه ای از برند GIGABYTE آکبند و نو برای اولین بار در ایران
نام مدل :
Gigabyte Aorus AD27QD 27" 144Hz 1440P FreeSync Gaming Monitor

پشتیبانی کامل از G-Sync در صورت نصب آخرین درایور NVIDIA

این کالاها در ایران موجود نیست.

دارای گارانتی رسمی GIGABYTE FZCO نمایندگی مستقر در کشور امارات بعلاوه یکسال گارانتی مجموعه (GAME STREET BND)

قیمت: 12/850/000 هزار تومان کاهش قیمت به 12/400/000 هزار تومان کاهش قیمت به 12/000/000 میلیون تومان (مدت محدود)


هزینه ارسال رایگان میباشد به همراه مهلت تست برای تمامی کالاها .

جهت خرید پیام خصوصی و یا تماس با آیدی تلگرام (MrAmanlooKABIR@) و یا شماره تماس (09381407109) :)

GIGABYTE-AROUS-AD27QD.jpg

شاید برای خیلی از افرادی که قصد خرید تجهیزات گیمینگ را دارند، مانیتور آخرین اولویت آن ها باشد. معمولاً کسانی که چنین قصدی دارند، قسمت عمده ی پول خود را برای مادربرد و کارت گرافیک خرج می کنند. اما AORUS، یکی از برندهای شرکت گیگابایت که مدتی است نام آن سر زبان ها افتاده و مادربردهای آن را در مقالات قبلی به شما معرفی کردیم، با یک مانیتور به بازار داغ رقابت بین تجهیزات گیمینگ هم قدم گذاشته است، مانیتوری که گیگابایت ادعا دارد اولین مانیتور تکتیکال جهان است. مطمئناً کسانی که بیشتر با تجهیزات گیمینگ آشنایی دارند، ظاهر خشن و خیره کننده ی تجهیزات گیگابایت را به خوبی می شناسند. نوع جنسی که در این تجهیزات به کار گرفته می شود، طرح های زیبا و چراغ های RGB و همچنین طراحی بی نظیر بدنه، از خاصیت های محصولات شرکت گیگابایت است. کسانی که دنبال مانیتور می گردند، می دانند که قیمت مانیتور هم مانند همه ی قطعات دیگر در یک سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، اما برای کسانی که می خواهند محصولی مطمئن بخرند تا بتوانند چند سال از آن استفاده کنند، اکنون قطعات بسیار خوبی در بازار وجود دارد. اما برویم با هم بررسی کنیم و ببینیم مانیتور گیمینگ چیست و آیا نام «اولین مانیتور گیمینگ جهان» کمکی به این محصول کرده یا نه.


اولین مانیتور تکتیکال جهان:
اولین سوالی که به ذهن هر کسی خطور می کند این است که واژه ی Tactical دقیقاً برای چه به کار رفته است و این مانیتور چه چیزهایی دارند که نمایشگرهای دیگر از داشتن آن محرومند؟ آیا فقط صفحه ی بزرگ و شفاف با کیفیت بالا این نمایشگر را مخصوص بازی کرده است؟ جواب مطمئناً منفی است. از منظر یک مانیتور، AD27QD یک مانیتور کامل و عالی است. طبیعتاً محصولات گیمینگ همواره قوی تر و با کیفیت تر از محصولات دیگر ساخته می شوند، چون چه کسی مثل یک گیمر می توانند سخت افزار را نابود کند؟! بنابراین چیزی که اینجا داریم، یک نمایشگر با بدنه ی قدرتمند و زیبا، با تمام ویژگی های یک مانیتور عالی و ویژگی هایی بیشتر برای یک تجربه ی گیمینگ خوب است. در ادامه ی مقاله، عده ای از این ویژگی ها آورده شده است:


قابلیت AIM Stabilizer: کاری که Aim Stabilizer انجام می دهد، کاهش Motion Blur در حین بازی است. این قابلیت باعث می شود شما به عنوان بازیباز، تجربه ای شفاف تر و روان تر از یک بازی داشته باشید. مطمئناً در بازی های اول شخص پیش آمده که از اسکوپ اسلحه ی خود یکی یکی دشمن های خود را از پیش رو بردارید. گاهی هنگام این جابه‌جایی سریع از سر یک دشمن به سر دشمن دیگر، تصویر تار می شود. اکنون می توانید با روشن کردن این قابلیت، جلوی تار شدن تصویر را گرفته و با دقت بیشتری تیراندازی کنید.


Dashboard: قابلیت دیگر AORUS AD27QD «داشبورد» نام دارد. البته این قابلیت شاید برای گیمرهایی که فقط می خواهند بازی کنند چندان مهم نبوده و حتی کمی هم روی اعصاب باشد، اما راستش را بخواهید بسیاری از گیمرها دوست دارند بدانند هنگام بازی سیستم شان چقدر کار به زحمت می افتد. برخی دیگر هم صرفاً دوست دارند پز تجهیزاتشان را بدهند که در هنگام اجرای بازی ها روز خیلی کم به فشار می افتد، و دسته ای دیگر هم تشنه ی تکنولوژی هستند و می خواهند قطعات مختلف را با هم مقایسه کنند. Dashboard به شما این اجازه را می دهند که در هنگام بازی، از اتفاقاتی که پشت صحنه ی بازی می افتد خبردار شوید. چیزهایی از قبیل دما، DPI ماوس، سرعت فن، فرکانس CPU، درصد استفاده ی GPU، فریم ریت و تعدادی دیگر از ویژگی های منحصر به AORUS AD27QD، همگی با این قابلیت قابل ردگیری هستند. شما حتی می توانید به شکل دستی تنظیم کنید که کدام را می خواهید ببینید و کدام را نه.



Black Equalizer: در بسیاری از بازی ها، بخصوص بازی ها ژانر ترسناک، دیدن اشیا در تاریکی کار سختی است. درست است که گاهی اوقات سازندگان برخی صحنه ها را عمداً تاریک می کنند تا نتوانید همه ی جزئیات تصویر را ببینید، اما در وقت های دیگر، ایراد صرفاً از مانیتور شماست و هر چقدر Brightness و Contrast تصویر را دستکاری می کنید، می بینید که به نقطه ی مورد نظر خود دست پیدا نمی کنید. خوشبختانه قابلیت Black Equalizer این وظیفه را به عهده گرفته است و کار با آن راحت تر از کار با جو استیکی است که زیر مانیتور ها قرار می دهند. البته آن طور که به نظر می رسد، این قابلیت هنوز به حداکثر پتانسیل خود نرسیده و برخی جاها تصویر دچار Over Exposure می شود، اما هرچه باشد بهتر از وقتی است که به دستکاری Brightness می گذرد!

Game Assist: شاید بیش از هر قابلیت دیگری، این قابلیت است که باعث شده GIGABYTE AORUS AD27QD تحت عنوان اولین مانیتور تکتیکال جهان معرفی شود. این قابلیت خوراک آنلاین بازان است. حتی شاید بتواند گفت استفاده از این قابلیت تا حدی تقلب محسوب می شود و غیر اخلاقی است، اما شما لازم نیست نگران چیزی باشید، وقتی این قابلیت در مانیتور شما قرار داده شده، تقصیر شما نیست و می تواند بدون عذاب وجدان از آن استفاده کنید. با استفاده از Game Assist شما می توانید ببینید چقدر از زمان بازی گذشته تا مهمات باقی مانده ی دشمن را حدس بزنید، می توانید صفحه را با قابلیت Alignment به چند قسمت تقسیم کنید، و مهمتر از همه اینکه می توانید با قابلیت Cross Hair در بازی هایی که اسکوپ ندارید و خود بازی هم به شما علامت «+» را برای هدف گیری بهتر در اختیار شما قرار نمی دهد، آن را فعال کنید و با کمی آوانتاژ نسبت به حریفانتان وارد زمین بازی شوید!




OSD Sidekick: یکی از مشکلاتی که امروزه با مانیتورها داریم و معلوم نیست که چرا آن را حل نمی کنند، تنظیماتی از قبیل روشنایی، افکت های سینمایی مختلف و چیزهایی مانند آن است که همگی با جو استیک پایین صفحه قابل دستکاری اند، اما کار با این جو استیک گاهی می تواند حسابی روی اعصابتان برود، بخصوص در مواقعی که عجله دارید. OSD Sidekick این تنظیمات را در داخل مانیتور قرار داده و خیلی راحت می توانید به این قسمت رفته و هر چیزی را که می خواهید شخصی سازی کنید. البته OSD Sidekick تنظیمات بسیار بیشتری را هم به سلیقه ی شما واگذار می کند که بیشتر آنها مربوط به مسائل داخل بازی ها هستند تا بهترین تجربه ی گیمینگ را داشته باشید.


ANC: در AORUS AD27QD سه میکروفون در پایین نمایشگر تعبیه شده که در هنگام بازی آنلاین و وقتی می خواهید با هم تیمی هایتان صحبت کنید، صدایتان را بدون خش و با کیفیت بالاتری انتقال خواهند داد. شما آن فردی خواهید بود که همیشه صدایش راحت به گوش بقیه می رسد و لازم نیست داد بزنید یا از هم تیمی هایتان به خاطر کیفیت صدای افتضاحتان ناسزا بشنوید!



قابلیت های دیگر:

همانطور که گفتم قابلیت های دیگر این نمایشگر هم فوق العاده است که آن را برای هر کار دیگری به جز بازی هم بسیار مناسب می کند. سرعت پاسخ این نمایشگر چیزی در حدود 1 میلی ثانیه است که واقعآً حرف ندارد و فرد می تواند با این سرعت در بازی های آنلاین پادشاهی کند! همچنین Color IPS ده بیتی، رزولوشن 2560x1440 و ریفرش ریت 144 هرتزی، این نمایشگر 27 اینچی را به یکی از بهترین گزینه های هر گیمری تبدیل می کند.

photo_2019-07-08_23-39-36.jpg

photo_2019-07-09_12-41-07.jpg

photo_2019-07-09_00-07-51.jpg
photo_2019-07-06_13-41-04.jpg
 
Last edited:

lorn

Registered User
تاریخ عضویت
3 جولای 2011
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
404
محل سکونت
کرج
فقط قیمتتون با توجه به قیمت 599 دلاری این محصول یکمی تند هست
 

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
فقط قیمتتون با توجه به قیمت 599 دلاری این محصول یکمی تند هست
بله حق با شماست و منم همیشه حق به کاربر میدم اما متآسفانه ارزون واردات نشده که بخوایم ارزون بفروشیم اگر امثال مالتینا و سایتای مشابه میفرمایین اونا از امارات جنس نمیارن و روش خرید و تآمین شون با ما وارد کننده ها متفاوت هست از جمله خدمات بعد از فروش شون :)

به عنوان مثال میگم 2 ماه پیش در اوج گرونی ارز ما کارت گرافیک گیگابایت اکستریم 2080 Ti برای مشتری به قیمت 20/500 واردات کردیم الان سایتای داخل رو چک کنین ببینید چه قیمتی به فروش میرسونن و هیچکس هم معترض به قیمتشون نیست این در حالی که با اومدن نسل کارت های سوپر (Super RTX) تمای مدل های نسل قبل در حال فروش بصورت (تخفیف ویژه) داره عرضه میشه بازار کشور امارات و بیشتر جاها همینطور هست برای خالی کردن انبار از نسل قبل و جلوگیری از ضرر احتمالی دارن این کارو انجام میدن اما داخل ایران وضعیت دقیقآ برعکسه :)
 

lorn

Registered User
تاریخ عضویت
3 جولای 2011
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
404
محل سکونت
کرج
بله حق با شماست و منم همیشه حق به کاربر میدم اما متآسفانه ارزون واردات نشده که بخوایم ارزون بفروشیم اگر امثال مالتینا و سایتای مشابه میفرمایین اونا از امارات جنس نمیارن و روش خرید و تآمین شون با ما وارد کننده ها متفاوت هست از جمله خدمات بعد از فروش شون :)

به عنوان مثال میگم 2 ماه پیش در اوج گرونی ارز ما کارت گرافیک گیگابایت اکستریم 2080 Ti برای مشتری به قیمت 20/500 واردات کردیم الان سایتای داخل رو چک کنین ببینید چه قیمتی به فروش میرسونن و هیچکس هم معترض به قیمتشون نیست این در حالی که با اومدن نسل کارت های سوپر (Super RTX) تمای مدل های نسل قبل در حال فروش بصورت (تخفیف ویژه) داره عرضه میشه بازار کشور امارات و بیشتر جاها همینطور هست برای خالی کردن انبار از نسل قبل و جلوگیری از ضرر احتمالی دارن این کارو انجام میدناما داخل ایران وضعیت دقیقآ برعکسه :)
درست می فرمایید گرافیک رو یادمه و حق در این زمینه با شماست ولی یه سوال دارم در حال حاضر شما اگر این کارت رو وارد کنید باز هم به همون قیمت 20 میلیون می فروشید؟
و در نهایت اون یه کالا 1000 تا 1200 دلاری هست و زمینه تا آسمان با کالای 600 دلاری فرق می کنه تقریبا با او نیم وجب قدش کارت گرافیک 2 برابر سرمایه در گیر می کنه، همچنین روند فروشش با مانیتور فرق می کنه
به هر حال مرسی ار توضیحات کاملتون:general601:
قصدم خراب کردن تاپیک نبود ولی سوال دیگه پیش میاد :D بازم دمه شما گرم که قطعات های اند و با کیفیت رو موجود می کنید :);)
نقد این مانیتورم خوندم مانیتور خیلی خفنیه و امکانات جدید و یونیکی داره
 

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
درست می فرمایید گرافیک رو یادمه و حق در این زمینه با شماست ولی یه سوال دارم در حال حاضر شما اگر این کارت رو وارد کنید باز هم به همون قیمت 20 میلیون می فروشید؟
و در نهایت اون یه کالا 1000 تا 1200 دلاری هست و زمینه تا آسمان با کالای 600 دلاری فرق می کنه تقریبا با او نیم وجب قدش کارت گرافیک 2 برابر سرمایه در گیر می کنه، همچنین روند فروشش با مانیتور فرق می کنه
به هر حال مرسی ار توضیحات کاملتون:general601:
قصدم خراب کردن تاپیک نبود ولی سوال دیگه پیش میاد :D بازم دمه شما گرم که قطعات های اند و با کیفیت رو موجود می کنید :);)
نقد این مانیتورم خوندم مانیتور خیلی خفنیه و امکانات جدید و یونیکی داره
والا در حال حاضر که کارتای سوپر اومده کسی ریسک نمیکنه اونو بگیره دیگه ولی باز هم با این وجود میشه با قیمتی تآمین کرد که اختلافش با قیمتای داخل کشور چشمگیر باشه در کار واردات قیمت ملاک اصلی نیست و مهمتر از قیمت بیشتر وزن کالا هست و تعداد مورد تقاضای کاربر مثال بعدی که بخوام بزنم براتون کیس inWin مدل H-FRAME که قیمتی بیشتر از کارت اکستریم داره نزدیک 28 تا 30 تومن اونم برای کیس خالی و به قول خودتون با روند فروش متفاوت تر ولی با این وجود همین مورد هم با قیمتی استثنایی در ایران برای اولین بار موجود خواهد شد و کاربر باید بدونه که مشکل قیمت بالای کالا هیچ موقع نیست مشکل کم شدن روز به روز ارزش پول ملی نسبت به سایر ارزها هستش که کالایی رو گرون و دست نیافتنی میکنه و اینکه خواهش میکنم و قابلی نداره من سعی میکنم تا جایی که کاربر براش روشن بشه قضیه توضیح کامل بدم تا به جواب سوالاش برسه :)
 

CaeZer

Registered User
تاریخ عضویت
30 جولای 2016
نوشته‌ها
144
لایک‌ها
60
محل سکونت
آبادان
والا در حال حاضر که کارتای سوپر اومده کسی ریسک نمیکنه اونو بگیره دیگه ولی باز هم با این وجود میشه با قیمتی تآمین کرد که اختلافش با قیمتای داخل کشور چشمگیر باشه در کار واردات قیمت ملاک اصلی نیست و مهمتر از قیمت بیشتر وزن کالا هست و تعداد مورد تقاضای کاربر مثال بعدی که بخوام بزنم براتون کیس inWin مدل H-FRAME که قیمتی بیشتر از کارت اکستریم داره نزدیک 28 تا 30 تومن اونم برای کیس خالی و به قول خودتون با روند فروش متفاوت تر ولی با این وجود همین مورد هم با قیمتی استثنایی در ایران برای اولین بار موجود خواهد شد و کاربر باید بدونه که مشکل قیمت بالای کالا هیچ موقع نیست مشکل کم شدن روز به روز ارزش پول ملی نسبت به سایر ارزها هستش که کالایی رو گرون و دست نیافتنی میکنه و اینکه خواهش میکنم و قابلی نداره من سعی میکنم تا جایی که کاربر براش روشن بشه قضیه توضیح کامل بدم تا به جواب سوالاش برسه :)

سلام دوست عزیز

ببخشید شاید جاش نیست ، ولی چون پاسختون رو دیدم وسوسه شدم جواب بدم

همانطور که میفرمایید ، شما وارد کننده هستید یعنی جنس رو تیکه تیکه وارد نمیکنید و به صورت عمده وارد میکنید ،
فرمودید که طرز کار شما با کسایی که از سایت ها میخرند فرق داره و شما از امارات میخرید که خودش بسیار عالی هست و فکر کنم از خود امارات هم خرید میکنید بعید میدونم برید از ابوظبی بخرید ،

همانطور که برای همه اثبات شده این موضوع خرید از دبی خیلی ارزونتر هست خرید از ایرانه ،
یک مسئله ای رو برای شما اول مشخص کنم نسبت درهم به دلار یکی هست یعنی ارزششون هیچ فرقی نمیکنه یعنی طرف میاد دینار میخره چنجش کنه به دلار بعد اگر چنجش کرد به ریال همون سرمایه اولیش دوباره بهش برمیگرده ،

مورد بعد ایسوس ، گیگابایت و دیگر کالا ها همگی دارای نمایندگی رسمی در دبی هستن ، خوب این چه معنی داره ؟ یعنی اینکه گیگابایت میاد محصولشو کمتر از قیمت رسمی که برای قطعه قرار داده برای این نمایندگی ارسال میکنه تا این نمایندگی به قیمت رسمی فروش بره ،
یعنی اگر قیمت رسمی مانیتور 600 دلار توی آمریکا بود توی دبی تقریبا میشه 2200 درهم ،

بعد هم قیمته یه پَته توی لنج های باربری 8 الی 15 میلیونه که با توجه به مقدار و تعدادی که جا میگیره اگر بر تعداد کل قطعات حساب کنیم میشه گفت قطعه 50 الی 100 تومن هزینه میاد روش،

حالا بگیم شما یه پته رو نمیخواید بلکه میخواید یه عدد یا دو عدد وارد کنید که اونم به صورت ته لنجی وارد میشه ،
 

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
سلام دوست عزیز

ببخشید شاید جاش نیست ، ولی چون پاسختون رو دیدم وسوسه شدم جواب بدم

همانطور که میفرمایید ، شما وارد کننده هستید یعنی جنس رو تیکه تیکه وارد نمیکنید و به صورت عمده وارد میکنید ،
فرمودید که طرز کار شما با کسایی که از سایت ها میخرند فرق داره و شما از امارات میخرید که خودش بسیار عالی هست و فکر کنم از خود امارات هم خرید میکنید بعید میدونم برید از ابوظبی بخرید ،

همانطور که برای همه اثبات شده این موضوع خرید از دبی خیلی ارزونتر هست خرید از ایرانه ،
یک مسئله ای رو برای شما اول مشخص کنم نسبت درهم به دلار یکی هست یعنی ارزششون هیچ فرقی نمیکنه یعنی طرف میاد دینار میخره چنجش کنه به دلار بعد اگر چنجش کرد به ریال همون سرمایه اولیش دوباره بهش برمیگرده ،

مورد بعد ایسوس ، گیگابایت و دیگر کالا ها همگی دارای نمایندگی رسمی در دبی هستن ، خوب این چه معنی داره ؟ یعنی اینکه گیگابایت میاد محصولشو کمتر از قیمت رسمی که برای قطعه قرار داده برای این نمایندگی ارسال میکنه تا این نمایندگی به قیمت رسمی فروش بره ،
یعنی اگر قیمت رسمی مانیتور 600 دلار توی آمریکا بود توی دبی تقریبا میشه 2200 درهم ،

بعد هم قیمته یه پَته توی لنج های باربری 8 الی 15 میلیونه که با توجه به مقدار و تعدادی که جا میگیره اگر بر تعداد کل قطعات حساب کنیم میشه گفت قطعه 50 الی 100 تومن هزینه میاد روش،

حالا بگیم شما یه پته رو نمیخواید بلکه میخواید یه عدد یا دو عدد وارد کنید که اونم به صورت ته لنجی وارد میشه ،
سلام
بله محاسبات تون تا یه جاهایی درسته فقط اینکه قیمت خرید مانیتور با گارانتی نزدیک 3500 درهم شده . مورد بعدی ته لنجی نبوده و کالاهای دیگه هم هست که فقط 2 موردش در پرشین تولز ثبت شده شما اگه به کانال تلگرام سر بزنی متوجه میشی 5 عدد کیس بوده که سنگین ترینش 2 تا Cosmos C700M بوده با وزن تقریبی 60 کیلوگرم بعد اصلن به اینا کار ندارم نمیدونم چرا شما کاربرا فکر میکنید ارزون آوردیم میخوایم گرون بدیم که هعی محاسبات میکنید چرا این کارا رو برای آریا کامپیوتر و لیون کامپیوتر نمیکنید یعنی اونا دارن به قیمت منصفانه میدن ما گرون! از مسئله وزن ته لنجی بیایم بیرون هزینه های گمرکی چی میشه اونور که مالیات خروج کالا میگیره به درهم امارات تمام مدارکش هم موجوده . گمرک خودمونم که هست مالیات- عوارض- ارزش افزوده- و جریمه بابت ورود کالاهای آمریکایی و از جمله کیس! خیلی وقته که واردات کیس ممنوع شده به صورت تعداد بالا! در جریان هیچ کدوم از این مسایل نیستین فقط بحث کارشناسی میکنین سر قیمت با هر مقیاس و میزانی محاسبه کنید از تمام وارد کننده های ایران ما ارزون تر جنس های اند آوردیم تو این کشور و تنوعی که در واردات کالا ما داریم هیچ وارد کننده ای در ایران نداره این مسئله رو فقط کسایی که خرید داشتن درک کامل میکنن الان :general703:
 

CaeZer

Registered User
تاریخ عضویت
30 جولای 2016
نوشته‌ها
144
لایک‌ها
60
محل سکونت
آبادان
سلام
بله محاسبات تون تا یه جاهایی درسته فقط اینکه قیمت خرید مانیتور با گارانتی نزدیک 3500 درهم شده . مورد بعدی ته لنجی نبوده و کالاهای دیگه هم هست که فقط 2 موردش در پرشین تولز ثبت شده شما اگه به کانال تلگرام سر بزنی متوجه میشی 5 عدد کیس بوده که سنگین ترینش 2 تا Cosmos C700M بوده با وزن تقریبی 60 کیلوگرم بعد اصلن به اینا کار ندارم نمیدونم چرا شما کاربرا فکر میکنید ارزون آوردیم میخوایم گرون بدیم که هعی محاسبات میکنید چرا این کارا رو برای آریا کامپیوتر و لیون کامپیوتر نمیکنید یعنی اونا دارن به قیمت منصفانه میدن ما گرون! از مسئله وزن ته لنجی بیایم بیرون هزینه های گمرکی چی میشه اونور که مالیات خروج کالا میگیره به درهم امارات تمام مدارکش هم موجوده . گمرک خودمونم که هست مالیات- عوارض- ارزش افزوده- و جریمه بابت ورود کالاهای آمریکایی و از جمله کیس! خیلی وقته که واردات کیس ممنوع شده به صورت تعداد بالا! در جریان هیچ کدوم از این مسایل نیستین فقط بحث کارشناسی میکنین سر قیمت با هر مقیاس و میزانی محاسبه کنید از تمام وارد کننده های ایران ما ارزون تر جنس های اند آوردیم تو این کشور و تنوعی که در واردات کالا ما داریم هیچ وارد کننده ای در ایران نداره این مسئله رو فقط کسایی که خرید داشتن درک کامل میکنن الان :general703:

البته بنده قصد تخریب تاپیک فروش شما ندارم
بعد هم ممنوعیت واردات کالاهای آمریکایی ، حالا بگیم آمریکایی ، اگر ممنوعه با دریافت جریمه مجوز ورورد رو میدن ؟ خیلی جالب شد ، این مستندات اگر میشه ارسال کنید تا اگر بشه چند مورد ممنوعه وجود داره که میخوام وارد کنم ،

لیون کامپیوتر و آریا کامپیوتر از نمایندگی های توی ایران خرید میکنند و بهونه شون هم کاملا واضحه تا ازشون بپرسی چرا گرونه میگه قیمت هارو از نمایندگی دریافت میکنیم ، همانطور که از شما پرسیدیم و گفتید هزینه با گارانتی میشه 3500 درهم که اگر با قیمت امروز که 3500 تومان هست ضرب کنیم (البته حواله 3700 الی 3800 هست ) میشه 12250 هزارتومن که شما قیمتش رو 12750 قرار دادید ، یعنی پول کرایه و جریمه ای که دادید رو محصول نکشیدید که خیلی کار انسان دوستانه ای انجام دادید ،

البته بازم چای تقدیر و تشکر از شما باقیه چون حداقل زیاد نمیکشید روی جنس و این خودش کار منصفانه ای هست ، و بنده خودم میخواهم از شما هم خرید داشته باشم در آینده ، البته یکی از محصولات داخل کانالتون

ناگفته نمونه این قیمت مناسب ترین قیمت در کل کشور هست و ارزش خرید خیلی بالایی داره
 
Last edited by a moderator:

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
البته بنده قصد تخریب تاپیک فروش شما ندارم

بعد هم ممنوعیت واردات کالاهای آمریکایی ، حالا بگیم آمریکایی ، اگر ممنوعه با دریافت جریمه مجوز ورورد رو میدن ؟ خیلی جالب شد ، این مستندات اگر میشه ارسال کنید تا اگر بشه چند مورد ممنوعه وجود داره که میخوام وارد کنم ،

لیون کامپیوتر و آریا کامپیوتر از نمایندگی های توی ایران خرید میکنند و بهونه شون هم کاملا واضحه تا ازشون بپرسی چرا گرونه میگه قیمت هارو از نمایندگی دریافت میکنیم ، همانطور که از شما پرسیدیم و گفتید هزینه با گارانتی میشه 3500 درهم که اگر با قیمت امروز که 3500 تومان هست ضرب کنیم (البته حواله 3700 الی 3800 هست ) میشه 12250 هزارتومن که شما قیمتش رو 12750 قرار دادید ، یعنی پول کرایه و جریمه ای که دادید رو محصول نکشیدید که خیلی کار انسان دوستانه ای انجام دادید ،

البته بازم چای تقدیر و تشکر از شما باقیه چون حداقل زیاد نمیکشید روی جنس و این خودش کار منصفانه ای هست ، و بنده خودم میخواهم از شما هم خرید داشته باشم در آینده ، البته یکی از محصولات داخل کانالتون

ناگفته نمونه این قیمت مناسب ترین قیمت در کل کشور هست و ارزش خرید خیلی بالایی داره
ببینید هیچ وارد کننده ای سیستم کاریشو نمیاد یه جای عمومی اعلام کنه و فقط همین قدر میتونم توضیح بدم که شغل اصلی ما واردات قطعات کامپیوتری صرفآ نیست این قطعات کنار بقیه چیزا واردات میشه از این بابت هم که بهتون گفتم واردات نمونه های آمریکایی ممنوع هست ولی ناممکن نیست خوب بخشنامه های گمرکی اینو اثبات میکنه منتها هیچ موقع برای واردات بصورت خورد و مرحله به مرحله ای مشکلی ایجاد نمیکنه با سیستم خودش! متآسفانه سیستم اینم نمیتونم توضیح بدم فقط میتونم بگم که از بابت واردات هر برند و مدلی مشکلی برای تآمین نداریم اون موردی هم که فرمودین کار انسان دوستانه بله هر وارد کننده ای باشه سر یک قطعه نمیاد سود کمتر از میلیون تومن بگیره منتها سیاست کاری ما سود نیست صرفآ و مهمترین مورد اثبات توانایی تامین هر برند و هر مدلی هست با قیمت منصفانه! این وضعیت هم تازمانی که تحریم هست و تا زمانی که مشکل خرید برای کاربرای خاص هست که کالای خاص میخوان توسط مجموعه ما ادامه داره
 
Last edited:

saeed0c

Registered User
تاریخ عضویت
20 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,598
لایک‌ها
1,350
یک مورد فروخته شد موجودی فقط یک عدد

جنسایی که میفروشید در اینجا میفروشید؟ چون امتیازتون همچنان صفر هست!
اگر اینجا نفروختید میتونید بگید "خارج از فوروم فروخته شد"
 

Amanloo-KABIR

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
59
محل سکونت
ایران- ادمین کانال تلگرامی (GameStreetBnd@)
جنسایی که میفروشید در اینجا میفروشید؟ چون امتیازتون همچنان صفر هست!
اگر اینجا نفروختید میتونید بگید "خارج از فوروم فروخته شد"
والا در سایت فروشگاه فروخته شده با این حال بله حق با شماس :)
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا