داداش شما که قبلا پراید داشتی برو سمت ریو داداشم
ماشین بی دردسریه
ولی تمیزشو پیدا کن
یه سری هاشون رو خدایی داغون کردن یه عده
یه عده هم هی نگن پراید رو اشاتیون بدن برندارید
طرف همچین میگه انگار اون 405 یا هر ماشین ایرانی دیگه جنس بدنش از فولاده
نه عزیز من الان همه ماشینای ایرانی جنس بدنشون از یه لایه ورق چینی خیلی نازکه
وگرنه همین پراید رو که صفر میخری فقط 500 تومن خرج موتوریش کن
ببین چی میشه
تو رانندگی همه یه کم مراعات کنی هیچ اتفاقی نمیافته
دقیقاااااا
کلیپ تصادف های ۴۰۵ رو ببینید،از پشت که میزنن بهش ستون هاش قاچ میخوره و نزدیک در باک چروک میشه !
اون نکته هم در مورد ریو کاکلا درسته و همینطور ال ۹۰،این دو تا ماشین اگر داغون باشن،به جراتتت میگم خرج های ۶،۷ میلیونی میزارن
خرجی که تو پراید با ۱۵۰ تومن درست میشه ،تو این ۲تا ماشین میره رو ۱ تومن !
البته خیلی کم پیش میاد که این مسایل براشون پیش میاد،اما اگر یه نفس بخوان سرویسشون کنن نه !
ریو و ال ۹۰،هر دو،نماینده رالی ایران تو خاورمیانه بودن،ال ۹۰ رو خبر ندارم ،اما ریو نارنجی که به عنوان نماینده ایران رفت برا رالی،وقتی برگشته بود فقط یه میل تعادلش شکسته بود و طبق یه طرف داغون شده بود،والسلام :-D
موتور،گیربکس،شاسی،همگی سالم،اونم کجا ؟ تو رالی که رسما دهن ماشین صاف میشه :-D
الان یکی از بچه های تی تی هست شاسی ریوش از پشت دایاق سپر دهن باز کرده :-D بهش گفتیم چی شده که این بلا سرش اومده ؟؟
میگه باهاش جامپ می زنم !!! انگار جیپ صحراس !!
خودشم میگه که هرچی جز ریو بود تا حالا ۲،۳ سری مرده بودم :-D
))
برید صفحات آخر تاپیک تعلیق ریو پست هاشو میبینید
+با عرض شرمندگی اون بحش حرفات در مورد ورق بدنه رو قبول ندارم
فولاد بدنه ی همه ماشینا مال اصفهانه ، از اونجا میاد،کیفیتشونم مناسبه،مگر اینکه ایمنی یه ماشین بالذات پایین باشه،ضمنا قطر ورق فقط تو جمع شدن ماشین اثر داره،نه تو سالم موندن سرنشین ها
یه جاهایی هست اگر ورق بدنش خیلی ضخیم باشه چون جمع نمیشه،فشار به سرنشین ها منتقل میشه و کمر و گردن و اینا سرویس میشه ...
یه سری جاها اتفاقا باید انقد نازک باشه که سری جمع بشه و فشار رو توی خودش بشکنه تا ضربه به سرنشین ها منتقل نشه،یه جاهاییم میشه خط قرمز اتاق ماشین که دیگه جمع شدگی نباید ازش رد بشه،چون رد شدن همانا و له شدن سرنشین همان،این جور جاها باید خیلی خیلی محکم باشه،چون وقتی ضربه تا اینجا برسه دیگه منتقل شدن فشار به سرنشین مهم نیست،مهم اینه که ظاهر فیزیکی کسایی که تو ماشینن سالم بیاد بیرون،مثلا ورق بین اتاق و موتور،یا شاسی ماشین
اما فرضا گلگیر ها رو معمولا تو خالی میسازن که ضربه توشون بشکنه و باقی جاها صدمه نبینن
هیچ ماشینیم نیست که تمام جاهاش تو پر باشه یا حتی قطر ورقش یکسان باشه،به خاطر همینم هست که به هر جای بدنه که با دست ضربه میزنید یه صدای متفاوت میده
Sent from my SHW-M380W using Tapatalk 2