ArashMiniStar
Registered User
دیسک و صفحشو عوض نکردی تاحالا؟105 هزارتا کارکرده . عالیه. خیلی راحت و بی دردسر. البته مراقبت میخواد و برخورد درست
دیسک و صفحشو عوض نکردی تاحالا؟105 هزارتا کارکرده . عالیه. خیلی راحت و بی دردسر. البته مراقبت میخواد و برخورد درست
دیسک و صفحه نداره تیپ 6 ، توربینی هستندیسک و صفحشو عوض نکردی تاحالا؟
ميشه بگي چرا ميخواي ٠ بخري؟خب مشکل اینجاست که میخوام 0 کیلومتر بگیریم ن کارکرده
برای همین موندم
اگه کیفیت مثل قبل 89 بود که بدون شک 206 بودش
چون دراش ی نمه صدا میدهميشه بگي چرا ميخواي ٠ بخري؟
پول مفت داري؟
يا جون و اعصاب مفت؟
Sent from my iPhone using Tapatalk
الان 206 داری شما؟؟ کیفیت صفر ها هم جالب نیست رو نرمی و پلاستیکاش اصلا حساب باز نکنچون دراش ی نمه صدا میده
چند جا بردم درستش کردن ولی بعد 2 ماه دوباره به صدا درومدن
برا این میخوایم عوض کنیم
والا چه عرض کنم . مکانیزم اتومات های با توربین های فشار روغن هست. اینه دیسک و صفحه تیپ 6 میفروشن باید از خودشون بپرسی دقیقا برای کجای ماشینه !!!عجیبه پس این سایت دیسک و صفحه تیپ 6 میفروشه!!! تازه تر اینکه خیلیا میگن دیسک و صفحه تیپ 6 چون دنده اتوماته زودتر تموم میشه!!! ببین ملت چجور ب اشتباه میندازن
مشاهده پیوست 871594
ظاهر خبر نداره 207 ایران همون 206+ ه و فرقشون تو ظاهره وگرنه چند رده بینشون اختلاف نمیذاشتنداداش 206 بگیر خیالخودت راحت کن
ماشین چینی آخه؟؟؟؟؟؟؟
اها و راسی در مورد اون دوستمون که اولویت بندی کرده بودن و 207 رو ترجیح میددادن به 206
داداشه گلم 207 چه فرقی با 206 تیپ 5 داره؟؟
به جز این ه یه چراغ فوق زشت گذاشتن جلوش و داشبوردشو عوض کردن؟؟؟ اونوقت هم حداقل 4و5 تومن بیشتر میشینن به ملت ملت ما هم میگن اره این 207 فلانه بهمانه
دوست خودمو مثال میزنم که 207 خریده و فک میکن ماشین با کلاسی سواره![]()
داداش 206 بگیر خیالخودت راحت کن
ماشین چینی آخه؟؟؟؟؟؟؟
اها و راسی در مورد اون دوستمون که اولویت بندی کرده بودن و 207 رو ترجیح میددادن به 206
داداشه گلم 207 چه فرقی با 206 تیپ 5 داره؟؟
به جز این ه یه چراغ فوق زشت گذاشتن جلوش و داشبوردشو عوض کردن؟؟؟ اونوقت هم حداقل 4و5 تومن بیشتر میشینن به ملت ملت ما هم میگن اره این 207 فلانه بهمانه
دوست خودمو مثال میزنم که 207 خریده و فک میکن ماشین با کلاسی سواره![]()
دوست عزیز بنده ادعایی نکردم در مورد دیسک و صفحه از دوست دیگری پرسیدم و اشتباه خودمو فهمیدم.ب پست شما ربطی نداشت(دلیلشم نوشتم چرا ب اشتباه افتادم)کیفیت داشبرد سپر و چراغها و قطعاتی که فرق دارن از زمین تا آسمونه
همین چراغ که مسخره میکنی میارزه به کل شرکت مدرن که داره چراغای آشغال 206 رو از تابستون سال 88 میزنه
سر و صدای کابین هم یک پنجم 206 معمولیه
طراحی به روزتری داره
در جواب پست دیگه
اطلاع نداشتم 206 پلاسه! فنیم صفره مثلا فکر میکردم ماشین اتومات دیسک و صفحه نداره
همین 206 پلاس که توی ایران و آمریکای جنوبی با نام 207 تولید شد جایگزین 206 معمولی تو فرانسه بود با تغییرات و یکسری آپدیت
ندونستن عیب نیست ولی اینکه خودت ندونی و بیای به بقیه گیر بدی خنده دارهدوست عزیز بنده ادعایی نکردم در مورد دیسک و صفحه از دوست دیگری پرسیدم و اشتباه خودمو فهمیدم.ب پست شما ربطی نداشت(دلیلشم نوشتم چرا ب اشتباه افتادم)
شما موضع گرفته بودی ک 206 فلان و چنانه
من حالم از این ماشینا خودم بهم میخوره چبه ک بخوام دفاع الکی کنم
ولی شما هم انصافا نمیدونستی 206 پلاسه.این با اختلاف قیمت اصلا ارزش نداره.تهش ی اس دی میگیری نرم تر هست از اون طرف ولی ادواتش پر سر صدا تره این ب اون در!
در کل همشون ی اشغالین منم قبول دارم بحثیم توش نی
کلا باید 206 از رده خارج میکردن 207 واقعی میدادن ولی توف تو زات بی شرفشون ک 206 پلاس دادن با این قیمتندونستن عیب نیست ولی اینکه خودت ندونی و بیای به بقیه گیر بدی خنده داره
از 206 پلاس بودنش اطلاع داشتم! تولید 207 نیاز به تغییرات زیاد داشت! ایران فرغون هزینه نکرد قالبهای 206 رو دستکاری کنه و 5 سانت به بدنه اضافه کنه که توی sd که ماشین خانوادگیه پای سرنشینان عقب فلج نشه حالا بیاد این همه هزینه کنه
اما از بازار کنونی اطلاع ندارم شاید اختلاف قیمتشون توجیح پذیر نباشه ولی 207i داخلی یا همون 206+ خارجی بهتر از 206 هست
اما از بازار کنونی اطلاع ندارم شاید اختلاف قیمتشون توجیح پذیر نباشه ولی 207i داخلی یا همون 206+ خارجی بهتر از 206 هست
اتفاقا 206+ اصلی روش موتور tu3 داره
باز دم اینا گرم تو ایران Tu5 دادن بیرون...
اون فقط یک مدل فیس لیفت شده توسط برزیله!
هیچ چیز متمایز کننده خاصی روش نیست
Initially three petrol engines were available: 1.4-litre 8v with 75 or 16v 90 hp (67 kW) and 1.6-litre 16v with 110 bhp (82 kW; 112 PS). From late 2006, the 1.4 & 1.6 16v models were replaced by the new 1.4 vti 95 bhp (71 kW; 96 PS) and 1.6 vti a 120 bhp (89 kW; 122 PS) Valvetronic engines
بنده منظورم موتور 1.4 بودبود فقط کد موتور رو اشتباه نوشتم شما ببخشید استاد, یه یاداوری میکردید هم کافی بود برای پی بردن اشتباه من نیاز به اینهمه زحمت افتادن و سرچ نبود ...منبع معتبر خارجی بزار
206+ در اروپا بصورت پیشفرض با موتور 1.1 لیتری بنزینی و 1.4 لیتری دیزل فورد عرضه میشد . tu5 از رده خارج و متعلق به 206 بود!
منابع
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_206
موتورهای استفاده شده 206 +
1.1 لیتری بنزینی پژو
https://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU1
1.4 لیتری دیزل فورد
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-414
سایت معروف آگهی فروش ماشین دست دو تو اروپا که میتونی موتور بیش از هزار 206+ رو در سراسر اروپا چک کنی
http://www.autoscout24.com/results?...home:searchbox&ipl=button&&sort=-price&desc=1
چند نمونه آگهی
206 + 1.4 لیتری دیزل توی فرانسه
http://www.autoscout24.com/offers/p...blue-lion-pack-cd-clim-diesel-white-279785559
دومی 1.1 لیتری بنزینی توی ایتالیا
http://www.autoscout24.com/offers/peugeot-206-plus-11-60cv-3p-plus-eco-gpl-lpg-blue-273176604
برسیم به 207
این ماشین اولین سریش در سال 2006 با همون موتورهای قدیمی و از رده خارج tu3 و tu5 عرضه شد و بعد موتورهای جدید و بهبود یافته جایگزین شدن منبع
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_207
پس فکر نکن ایران فرغون خیلی حال داده! tu5 از رده خارجه:general210:
بنده منظورم موتور 1.4 بودبود فقط کد موتور رو اشتباه نوشتم شما ببخشید استاد, یه یاداوری میکردید هم کافی بود برای پی بردن اشتباه من نیاز به اینهمه زحمت افتادن و سرچ نبود ...
ممنون از اصلاح اشتباه این حقیر.
برای کسی که دنبال قدرت باشه tu5 خیلی بهتر ازین موتوره که میفرمایید هست.
داریم در مورد ایران بحث میکنیم و انتخاب های داخل!!!
منم منظورم از نداشتن اختلاف 206 و 206 +داخل بود و ارزش نداشتن پرداخت پول بیشتر براش.
موفق باشید
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
فقط برای شما ننوشتم که. استاد هم خودتی
کد رو اشتباه ننوشتین دارین موتور دیزل رو با موتور بنزینی مقایسه میکنید
مقایسه موتور دیزل و بنزینی اشتباهه! درسته اسب بخار کمتری از tu5 داره ولی مثل دیزلها گشتاور بالا در دور موتور پائین-مصرف سوخت کمتر- استهلاک پائینتر -آلایندگی کمتری داره
چون اسب بخار tu5 بیشتره نمیشه گفت بهتر از این موتوره! از طرفی موتور پژو کجا فورد کجا
اگه کسی شتاب براش مهم نباشه و نخواد بره پیست این موتور دیزل خیلی بهتر از tu5 هست
(کاری به اینکه با گازوئیل ایران کار میکنه یا نه نداریم! فقط داریم مقایسه میکنیم)
قدرت هم بستگی داره منظور چی باشه ولی عامیانه میگن تورک بیشتر قدرت بیشتر اسب بیشتر سرعت و شتاب بیشتر هرچند خیلی ایرادات به این جمله وارده
این مقاله رو بخونید
http://dande6.com/12638/گشتاور-بهتر-است-یا-قدرت-؟.html
تو یوتیوب هم پره از فیلم 0 تا 100 همین موتور دیزل 67 اسبی که 13 تا 14 ثانیه میزنه پس خیلیم کند نیست با توجه به دیزل بودنش
مصرفشونم جالبه tu5 5.7 لیتر تو اتوبان این موتور دیزل 3.7 لیتر
اینکه اختلاف قیمت 207i با تیپ 5 میارزه یا نه رو خریدار مشخص میکنه! ولی چیزی که مشخصه همین قطعاتی که فرق دارن کیفیتشون از زمین تا زیر زمین فرق داره خصوصا داشبرد که قراره توش زندگی کنیپس نمیشه گفت 206 و 207i ایران فرغون فرقی ندارن
...التوفیق