برگزیده های پرشین تولز

AnTuTu لیست گوشی های محبوب ۲۰۱۵ را منتشر کرد

nimaa70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
32
antutu_top_10_2015-768x381.png

استفاده ی گسترده از برنامه ی AnTuTu برای گوشی های اندرویدی در چند سال اخیر، این برنامه را به بهترین نرم افزار بنچمارک اندرویدی تبدیل کرده طوریکه توانسته گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید. به محض ظهور یک گوشی هوشمند جدید، اولین بنچمارکی که گوشی در آن، مورد ارزیابی قرار می گیرد AnTuTu است و حتی در مواردی منجر به فاش شدن مشخصات آن نیز شده است. از این برنامه برای سنجش عملکرد کلی بسیاری از گوشی ها نیز استفاده می شود. به این ترتیب AnTuTu را می توان به عنوان معیاری برای تشخیص محبوبیت گوشی های هوشمند اندرویدی دانست.
به تازگی AnTuTu لیستی از گوشی های محبوب را منتشر کرد. گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ در راس این گوشی ها قرار دارد و جایگاه اول را به خود اختصاص داده است؛ بعد از آن نیز دیگر پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۵ یعنی گلکسی نوت ۵ قرار دارد. اما نکته ی جالب توجه در این جدول حضور ۲ گوشی از شیائومی در رده های سوم و چهارم است. بعد از دو گوشی پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۵ دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۳ و شیائومی نوت به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند. در رده های بعدی به ترتیب گوشی های میزو MX5، ایسوس زن فون ۲، میزو پرو ۵، هوآوی میت ۸ و شیائومی ۴ سی جای دارند.

آمارهای منطقه ای حکایت متفاوتی نسبت به نمودار جهانی دارند. برای مثال در چین گوشی گلکسی اس ۶ سامسونگ در صدر گوشی های محبوب نیست. بلکه گوشی شیائومی ردمی نوت ۳، در صدر دیده می شود و بعد از آن گوشی های نظیر LeTV 1S و شیائومی ۴ سی هستند. در کره ی جنوبی نیز علاقه ی بسیار شدیدی به گوشی های سامسونگ وجود دارد. اما در آمریکا گوشی های نکسوس ۶P و نکسوس ۶ در رده های دوم و سوم نمودار هستند. اما در دومین کشور بزرگ جهان گوشی وان پلاس ۲ در صدر محبوب ترین ها قرار دارد.
منبع: تکرا - اخبار روز تکنولوژی
 
بالا