من یه زمانی(هنوز هم) سر این که copyright فیلم های ایرانی رو رعایت کنم خیلی حساس بودم.
اما خوب آخه وقتی یه فیلمی رو میبینی و از اون خوشت نمیاد، میبینی که به آرمان فیلمی تو اصلا نزدیک نیست، دیگه از ارزش میفته دیگه، نمی افته؟!!
آخه این فیلم های ایرانی اکثرا سر دارن اما ته ندارن. نمیدونم، طرف میخواد یه منظور ساده ای رو برسونه، میره فیلم میسازه، خوب شروع میشه، اما نمیتونه تمومش کنه، نمیدونم شما چه نظری دارید ، ولی مثلا فیلم هایی مثل کافه ترانزیت و بید مجنون و از این قبیل این طوری هستن به نظر من.
وقتی میبینم فیلمی این طوریه دیگه copyright اش برا من بی ارزش میشه، چون خود فیلم دیگه بی ارزش شده.
یه بحث دیگه هم فیلم هایی که از تلویزیون پخش میشن ، دیگه به نظر من این جور فیلم ها دیگه copyright ای ندارن.
چون هر کسی میتونه اون هارو ضبط کنه و ...
امیدوارم این بحث با قوانین فروم منافاتی نداشته باشه.
اما خوب آخه وقتی یه فیلمی رو میبینی و از اون خوشت نمیاد، میبینی که به آرمان فیلمی تو اصلا نزدیک نیست، دیگه از ارزش میفته دیگه، نمی افته؟!!
آخه این فیلم های ایرانی اکثرا سر دارن اما ته ندارن. نمیدونم، طرف میخواد یه منظور ساده ای رو برسونه، میره فیلم میسازه، خوب شروع میشه، اما نمیتونه تمومش کنه، نمیدونم شما چه نظری دارید ، ولی مثلا فیلم هایی مثل کافه ترانزیت و بید مجنون و از این قبیل این طوری هستن به نظر من.
وقتی میبینم فیلمی این طوریه دیگه copyright اش برا من بی ارزش میشه، چون خود فیلم دیگه بی ارزش شده.
یه بحث دیگه هم فیلم هایی که از تلویزیون پخش میشن ، دیگه به نظر من این جور فیلم ها دیگه copyright ای ندارن.
چون هر کسی میتونه اون هارو ضبط کنه و ...
امیدوارم این بحث با قوانین فروم منافاتی نداشته باشه.