برگزیده های پرشین تولز

HTC -HD7

andyou

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,705
لایک‌ها
642
محل سکونت
مشهد
سلام خدمت دوستان

عنوان تاپیک معلومه یکی از فوق العاده ترین سری گوش های ویندوز فون شرکت htc هست که هم از لحاظ زیبای و کیفیت ساخت وهم کیفیت دوربین و سرعت WP نسبت به سری قبلHD 2 یه سرو گردن بالاتر هست و به جرات می توا ن گفت این غول کمر باریک بهترین طراحی شرکت htc تا الان یعنی 2013 بوده


بررسی تخصصی گوشی HTC HD7 16 گیگابایت به علاوره گالری عکس که می توانید در سایت یک موبایل مشاهده کنید.این گوشی دارای سیستم عامل ویندوز ورژن 7 می باشد.نقد و برروسی این گوشی نیز انجام شده است.



مدت زیادی از معرفی Windows Mobile 7 توسط مایکروسافت نمی‌گذرد که این سیستم عامل بر روی گوشی پیشرفته‌ای چون HTC HD7 به کار گرفته شد. این گوشی یکی از بزرگترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار می‌باشد و مجهز به نمایشگر بزرگ 4.3 اینچی با رزولوشن 480X800 پیکسل است. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، نمایشگر این گوشی؛ به بزرگی نمایشگر HTC HD2 که به نظر ما بهترین گوشی ویندوز موبایل در بازار تا به این تاریخ بود؛ می‌باشد. هرچند که نمایشگر این گوشی؛ همانند Samsung Omnia 7 یا HTC Nexus one از نوع AMOLED نیست، ولی روشنایی و کیفیت بسیار بالایی را ارایه می‌کند. بنابراین برای تماشای فیلم سینمایی و کار کردن با اینترنت عالی می‌باشد. همانطور که گفتیم HTC HD7 یک گوشی بسیار پیشرفته یا High End می‌باشد که بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات برای آن بدیهی هستند. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی 1GHz، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت، 3G، GPS، WLAN، نمایشگر لمسی خازنی (Capacitive) و دوربین 5 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیویی HD اشاره کرد. در ضمن این گوشی یک غول مولتی مدیای همراه می‌باشد!



مشخصات کلی :

مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 162 گرم
پردازنده: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - RAM 576 MB - ROM 512 MB
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی S-LCD Capacitive Touchscreen - اندازه 4.3 اینچ - 480 × 800
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Microsoft Windows Mobile نسخه Windows® Phone OS 7 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هنذزفری - باتری 1230 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 310 ساعت - زمان مکالمه 6:30 ساعت
نام ها ديگر : HTC HD3, HTC Gold, HTC Diamond3, HTC Mondrian




نقد و بررسی HTC HD7-16GB

همانطور که گفتیم HTC HD7 گوشی است که تمرکز طراحان بر روی امکانات مولتی مدیا آن بوده است. این گوشی برای تماشای ویدیو، ضبط ویدیو، عکس گرفتن و بازی کردن ویژگی‌های بسیار عالی را ارایه می‌کند. این گوشی در دو طرف خود دارای اسپیکرهای استریو می‌باشد که آن را برای تماشای فیلم با صدای بلند فوق‌العاده کرده است. این اسپیکرهای قدرتمند را در کنار نمایشگر بزرگ و با کیفیت 4.3 اینچی بگذارید و پایه‌ای که از پشت و از کنار لنز دوربین بلند می‌شود تا بتوان گوشی را به صورت Landscape یا افقی بر روی میز قرار داد و به تماشای ویدیو پرداخت، هرچند که به نظر ما قطعه ای کاملا مستعد شکستن به هنگام اعمال فشار می‌باشد. همانطور که گفتیم این گوشی اسپیکرهای فوق‌العاده‌ای دارد که از فن آوری‌های صدای Dolby و SRS بهره می‌برد. در ضمن صدای آن نیز با Equalizer قابل تنظیم است. دوربین 5 مگاپیکسلی این گوشی توانایی فوکوس خودکار و نیز ضبط ویدیویی 720p HD را دارد که کم کم در حال باز کردن جای خود در میان گوشی‌های پیشرفته و High End است.

HTC HD7 از آن گوشی‌هایی نیست که پس از استفاده به مدت 6 ماه از نظر بدنه رو به زوال برود، بلکه کیفیت ساخت بسیار بالایی را نیز ارایه می‌کند. ابعاد خیلی بزرگی هم دارد که کاملا کف دست شما را اشغال می‌کند. در کل گوشی نسبت به وزن حدود 160 گرمی‌و ابعادی که دارد، گوشی نسبتا سبک وزنی می‌باشد و برای گرفتن در کف دست کاملا آرگونومیک است.



Pic01.jpg

بر روی بدنه‌ی آن دکمه‌های کنترل صدا، جک 3.5 میلی‌متری صدا و دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دیده می‌شوند. به رغم توانایی این گوشی برای استفاده از شبکه‌ی 3G، با این حال دوربین دوم جلویی برای مکالمه‌ی تصویری را ندارد. از امکانات داخلی آن نیز می‌توان به پردازنده‌ی بسیار قدرتمند Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz، حافظه‌ی رم 512 مگابایتی و 576 مگابایت حافظه‌ی ROM اشاره کرد. این گوشی از کارت حافظه‌ی خارجی پشتیبانی نمی‌کند و در عوض در دو نسخه با حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی به بازار می‌آید. البته از آن جایی که این گوشی برای تماشای فیلم فوق العاده است، بهتر بود از کارت حافظه‌ی خارجی برای توانایی در نگهداری فیلم‌های بیشتر پشتیبانی می‌کرد. بسیاری دیگر امکانات نیز بر روی جدول مشخصات فنی قابل مشاهده است.




Pic02.jpg


Pic03.jpg


Untifgftled.jpg
 
Last edited:

robocop-game

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2014
نوشته‌ها
1,650
لایک‌ها
1,862
lumia 1320 برا خرید چطوره؟ 2 تا آگهی دیدم زدن آکشو 260 و 290 میدن
https://forum.persiantools.com/thre...-nokia-lumia-1320-آکبند.877795/#post-12251267

https://divar.ir/v/تهران_تهران‌نوLumia-1320-فروشی|-گوشی-موبایل|-تهران_تهران‌نو|-دیوار/IvcyDZnOl

یا بهتره بجاش سری مایکروسافت مثلا 540 خرید؟ که به ویندوز 10 موبایل آپدیت میشن؟ که بالا 300 هزار قیمت دارن
 
بالا