• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

Limited Service

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
آقا اين چه پيغام خطاييه؟ و چيكارش بايد بكنم؟
Limited Service

توضيح: گوشي Samsung N500 است.
 

knowhow

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2002
نوشته‌ها
3,478
لایک‌ها
22
فكر كنم كار مخابرات.
پول موبايل رو پرداخت كردي ؟!!!؟
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
به نقل از knowhow :
فكر كنم كار مخابرات.
پول موبايل رو پرداخت كردي ؟!!!؟

محمدرضا جان، فكر مي‌كنم از گوشي باشه، نه از خط. حتي يه جا آگهي ديدم كه مشكل Limited Service را رفع مي‌كنند.
 

ataasgari

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2003
نوشته‌ها
653
لایک‌ها
3
سن
45
محل سکونت
UAE
به نقل از Ghazmar :
محمدرضا جان، فكر مي‌كنم از گوشي باشه، نه از خط. حتي يه جا آگهي ديدم كه مشكل Limited Service را رفع مي‌كنند.

سيم كارت رو روي يك گوشي ديگه هم تست اش كن ... اگر كار كرد گوشي رو ببر پشتيباني سامسونگ ... من يكبار رفتم ... آدرس : خيابان سپهبد قرني - روبروي بيمارستان آپادانا - كوچه خسرو - پلاك 25 طبقه 3
آلبته فكر كنم چند نمايندگي تعميرات تو تهران دارند ...
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
عطا جان اين كار رو قبلاً كرده بودم. جالبه كه اين مشكل موردي پيش مي‌آد. به عنوان مثال، يه 24 ساعت تمام هر چي گوشي رو روشن و خاموش كردم و اينا، مشكل حل نشد، سيم كارت رو با يه گوشي ديگه عوض كردم، هر دو تا درست كار مي‌كردن، دوباره برگردوندم سر جاشون سيم‌كارت‌ها رو، باز هم هر دو درست كار مي‌كردن و مشكل حل شد!!!
يكي دو بار اين مشكل پيش اومده. به هر حال همين كاري رو كه گفتي مي‌كنم. از راهنماييت ممنونم.
راستي يه چيزي، من ساكن كرج هستم، نمي‌دونين كه توي كرج نمايندگي داره يا نه؟ (يكي نيس بگه تنبل، خب زنگ بزن از دفتر تهرانشون بپرس!)
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
بعضي وقتها كه يه جا شبكه شلوغ ميشه يا خط نميده اين پيغام رو روي موبايلهاي سامسونگ نشون ميده. يعني اشكال از شبكه است. دوستان من توي دانشگاه اميركبير (محدوده چهارراه ولي عصر كه به شدت ترافيك موبايل بالاست) با اين مشكل مواجه بودن.
 

ataasgari

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2003
نوشته‌ها
653
لایک‌ها
3
سن
45
محل سکونت
UAE
به نقل از ehsan :
بعضي وقتها كه يه جا شبكه شلوغ ميشه يا خط نميده اين پيغام رو روي موبايلهاي سامسونگ نشون ميده. يعني اشكال از شبكه است. دوستان من توي دانشگاه اميركبير (محدوده چهارراه ولي عصر كه به شدت ترافيك موبايل بالاست) با اين مشكل مواجه بودن.

احسان جان . چون هنگام شلوغي شبكه اين پيغام فقط روي موبايل هاي سامسونگ ديده ميشه . پس از اشكال از موبايله سامسونگه ، نه شبكه ;)

نرم افزار موجود روي گوشي هاي سامسونگ، يكي از پر مشكل ترين نرم افزارها در بين گوشي هاي موبايله. جالبه اين مشكلات در چند سري بعد هم به چشم ميخوره و اين نشون ميده اين شركت به خاطر به دست آوردن بازار بدون توجه به مشكلات قبلي هر روز مدلهاي جديدي رو ارائه ميكنه مثلا بيشتر مشكلات شماره گيري و كند بودن قطع ارتباط و كندي نرم افزار از مدل N100 تا مدل T400 حل نشده (من خودم هر دوي اين گوشي ها رو داشتم و تست كردم) و جالبتر از اون قطعات چيني و بي كيفيت اين گوشي هاست كه با برچسب ساخت كره به فروش ميرسه...
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
آخه عطا جان تو همچين مواقعي موبايلهاي ديگه هم كار نميكنن. فقط سامسونگ اومده براي اين حالت يه پيغامي هم گذاشته! :)
 

ataasgari

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2003
نوشته‌ها
653
لایک‌ها
3
سن
45
محل سکونت
UAE
به نقل از ehsan :
آخه عطا جان تو همچين مواقعي موبايلهاي ديگه هم كار نميكنن. فقط سامسونگ اومده براي اين حالت يه پيغامي هم گذاشته! :)

آخه مشكل اينجاست كه بعضي وقتها ، گوشي هاي ديگه سرويس خوبي ميدن ولي سامسونگ باز هم اين پيغام رو ميده ، من خودم چند بار برخورد كردم و بعد از چند بار روشن و خاموش كردن گوشي حل شده ...
اين پيغام مربوط به مواقعيه كه سيم كارتي غير از سيم كارت شبكه فعال يا همون Home Network داخل گوشي باشه (و فقط SOS Call فعاله ) و نه هنگام شلوغي شبكه...
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
والا من اين يكيش رو نديده بودم!
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
من زنگ زدم پشتيباني سامسونگ، همين كه گفتم اين مشكل رو دارم، گفت گوشي ان500 است؟ انگاري بيشتر گوشي ان500 اين مشكل رو داره. يكي از دوستان 620 داره و نديدم همچين مشكلي داشته باشه.
ضمناً براي تعمير مي‌؛فت قبض‌هاشون يك هفته‌ايه، بابا چه خبره؟ من يه هفته بي‌گوشي چيكار كنم؟!
 

ataasgari

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2003
نوشته‌ها
653
لایک‌ها
3
سن
45
محل سکونت
UAE
ضمناً براي تعمير مي‌؛فت قبض‌هاشون يك هفته‌ايه، بابا چه خبره؟ من يه هفته بي‌گوشي چيكار كنم؟!
عجيبه ! اين مشكل يك ساعته حل ميشه! به كدوم نمايندگي زنگ زدي؟ به اين زنگ بزن 8911112 يا 8311112
 
بالا