Banned_Bananas
کاربر تازه وارد
نه همون شما 245 چوق بدي يه گوشي برام بخري راضي ميشم، ببينم شما حاضري بالاي پيش مياد ديگه اينهمه پولو نفله كني؟ ايراد ما همينه ديگه، اگر ملت به جاي اين حرفها به فيدبك مشتري ها اهميت ميدادند، فروشنده ها مجبور بودند سرويس بهتري بدن. البته شما احتمالا خودتون فروشنده ايد و اين بحث با وجود مردم مثل بره آروم ما كه هر كلايي ميشه سرشون گذاشت فايده اي نداره. طرف تو ناف آمريكا بايد تا آخرين سنت پولشو پس بگيره، اينجا 50 تومن بقيه پولت رو به بهانه نداشتن پول خورد ميخورن. بله كه گوشي اصل بود. گارانتي نيكاتل هم بود.
در ضمن يادم رفت بگم، تا برام يه گوشي نخري مطمئن باش هر جا ميري يك پست از من در مدح SE ميبيني.
چیکار میشه کرد ؟؟؟!!!
مشکل از شرکت سونی اریکسون نیست، مشکل از شرکت های گارانتی هست. (پست قبلی من در مورد نوکیا 3250 رو بخونید.)
اگر گارانتی معتبر بوده که دیگه لازم نیست اعصاب خودتون رو بی جهت خورد کنید.