با توجه به صحبت های جناب Tim Willits یکی از موسسان استدیو ی بازیسازی id Software به نظر می رسد که فرانچایز Rage نمرده و سازندگان این بازی برای مدتی تنها به ان استراحت می دهند.
در صحبت هایی که ایشان با وب سایت Joystiq در نمایشگاه QuakeCon 2013 داشتند , مشخص شد که تیم سازنده ی Rage از انچه با این بازی انجام دادند بسیار خوشحالند و همچنین به این موضوع نیز اشاره شد که چقدر این بازی در تغییر و اوردن نواوری به موتور گرافیکی این شرکت کمک کرده است.
"من به ان چیزی که انجام دادیم افتخار می کنم.به دنیایی که خلق کردیم افتخار می کنم.این فرانچایز هنوز نمرده است.ما در حال حاضر کاری با این فرانچایز نداریم اما دانستن این نکته مهم است که در ابتدای طراحی دنیای این بازی ما سعی کردیم دنیایی طراحی کنیم که بعد ها دوباره بتوانیم به ان باز گردیم.من افتخار می کنم به این موضوع که کاری متفاوت انجام دادیم - این بازی از ان چیزی که قبلا انجام داده بودیم متفاوت بود."
"ما واقعا سعی کردیم موتور گرافیکی طراحی کنیم که بتوان از ان برای هر چیزی استفاده کرد.این {عنوان} به ما کمک کرد تا بتوانیم تکنولوژی قدرتمند طراحی کنیم که , همانطور که دیشب جان کارمک نیز به ان اشاره کردند , بتوانیم تکنولوژی های جدیدی را بر اساس کنسول های نسل حاضر به ان اضافه کنیم و البته بازیسازان مختلف بتوانند از ان برای ساخت عناوین متفاوت استفاده کنند.این امر به دلیل انعطاف پذیری موتور گرافیکی ما و البته قدرت ان ممکن می باشد."
منبع خبري
در صحبت هایی که ایشان با وب سایت Joystiq در نمایشگاه QuakeCon 2013 داشتند , مشخص شد که تیم سازنده ی Rage از انچه با این بازی انجام دادند بسیار خوشحالند و همچنین به این موضوع نیز اشاره شد که چقدر این بازی در تغییر و اوردن نواوری به موتور گرافیکی این شرکت کمک کرده است.

"من به ان چیزی که انجام دادیم افتخار می کنم.به دنیایی که خلق کردیم افتخار می کنم.این فرانچایز هنوز نمرده است.ما در حال حاضر کاری با این فرانچایز نداریم اما دانستن این نکته مهم است که در ابتدای طراحی دنیای این بازی ما سعی کردیم دنیایی طراحی کنیم که بعد ها دوباره بتوانیم به ان باز گردیم.من افتخار می کنم به این موضوع که کاری متفاوت انجام دادیم - این بازی از ان چیزی که قبلا انجام داده بودیم متفاوت بود."
"ما واقعا سعی کردیم موتور گرافیکی طراحی کنیم که بتوان از ان برای هر چیزی استفاده کرد.این {عنوان} به ما کمک کرد تا بتوانیم تکنولوژی قدرتمند طراحی کنیم که , همانطور که دیشب جان کارمک نیز به ان اشاره کردند , بتوانیم تکنولوژی های جدیدی را بر اساس کنسول های نسل حاضر به ان اضافه کنیم و البته بازیسازان مختلف بتوانند از ان برای ساخت عناوین متفاوت استفاده کنند.این امر به دلیل انعطاف پذیری موتور گرافیکی ما و البته قدرت ان ممکن می باشد."
منبع خبري