drsherman
Registered User
- تاریخ عضویت
- 3 اکتبر 2012
- نوشتهها
- 324
- لایکها
- 308
نمایندگی ها الان از حالت انحصاری خارج شدند.همین نشون میده اطلاع رسانی کمپین چقدر موثر بوده و صرفا کارشون کپی کردن پیام تو واتس اپ و تلگرام بوده و با قسمت بزرگی از خریدارن خودروی داخلی نتونستن ارتباط برقرار کنن یا اصولا این گروه اعتنایی به کمپین ندارند
مطمئنا همه از کاهش قیمت و افزایش کیفیت سود میبرن،اما نه نگهانی که منجر به کاهش سرمایه خود مردم و از بین رفتن یک صنعت و صنایع وابسته اش بشه
اگر شعار کمپینی ها اینه که مردم ایران شایسته خرید خودرو های روز دنیا با قیمت روز هست،باید فکری هم برای کاهش قیمت چند برابری خودرو های وارداتی هم بکنند،نه اینکه فقط چند کارخانه رو زمین بیاندازند،تا کل اقتصاد ایران ضربه بخورد
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
به سایت سایپا مراجعه کنید محصولاتی مثل کیا سراتو و... هم تولید می کنند ولی در مورد همون سراتو هم کیفیت مونتاژ بنا به نظرات مشتریان استاندارد نیست و از نمایندگی های دیگه تهیه می کنند.
الان آبدارچی مدرسه پراید داره و در شرایط کنونی ترجیح میده همون حفظ کنه تا وام بگیره و پژو چینی بخره...
بازار خودرو هم مثل بازار موبایل شده و تزریق تکنولوژی 20 ساله تکراری در حالیکه اغلب مردم همون رو دارند و نیازمند امکانات جدید و بروز و مرتبط هستند علیرغم ترفندهای مختلف در بلند مدت جوابگو نیست.
اقتصاد کشوری که بر پایه تولید خودرو کره ای فرسوده فسیل شده با منشا امریکایی و قطعات چینی سپری میشه قطعا اقتصاد بیمار گونه هست و خرید مجدد همون خودرو با کیفیت پایین تر به رشد طبیعی اون کمک نخواهد کرد.
کمپ نمادین! وقتی صدای چند نفر اطرافیان که اخیرا خودرو داخلی خریدن در مورد کیفیت و تناسب قیمت و گارانتی میشنوی ترجیح میدی یا همون پراید و پژو که داشتی نگه داری یا بری سراغ خودرو با استاندارد خارجی...
بازهم میگم دعوای شخصی نیست و صحبت در مقیاس جامعه هست چیزی که هست و نمیشه منکرش بود.
من خودم به همه توصیه می کنم هم وام بگیرن هم خودرو بخرن ولی قبلش از افرادی که اخیرا خریدن و آگاه هستن در مورد کیفیت و ... تحقیق کنند و بعد اقدام کنند.