• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

درخواست راهنمایی جهت رم خریداری شده از کاربر CPU123 (مجید ریحانچی)

aligolshani66

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2013
نوشته‌ها
774
لایک‌ها
295
محل سکونت
اصفهان
مگه میشه یه رم DDR3 روی سه تا مینبرد به این معروفی و مدل بالای داخل نقل قول تصویر نده . باز اگه یه مادربرد قدیمی سوکت 775 یا 1156 برند Biostar یا Foxconn بود یچیزی ولی رو ایسوس Z97 و Maximus تصویر نده خیلیه . حالا اصلا با اینا کار نداریم همرو بریز دور طرف میگه بردم گارانتی میگه تصویر نمیده رم خرابه . گارانتی که دیگه میدونه اون مدل رمی که چند هزارتاشو روونه بازار کرده باید روی چه مینبردی با چه چیپستی تست کنه ببینه تصویر میده یا نه .

اگر فرض کنیم هر دو نفر دارن واقعیت رو بیان میکنن احتمالا یه چیزی روی رم چسبیده بوده که CPU123 اونو با اسپری خشک شسته و اوکی شده و الان دیگه کار میکنه رو مینبردای aligolshani .

یه تاپیک بود چند وقت پیش که ادمین hwt میخواست تو خصوصی حلش کنه با قوانین فروم ولی نشد گفت برید تاپیک بزنید . داستانش این بود که یکی یه پد موس تحت عنوان آکبند فرستاده بود برای یکی بعد خریدار میگفت داداش این انقدر استفاده شده تغییر رنگ داده چند نفرم تایید کرده بودن که پد کلی استفاده شده و حتی خود فروشنده اول به خریدار گفته بود تو کلاهبرداری پد منو با یه پد دست دوم دربو داغون عوض کردی ولی نمیدوم چی شد که یهو طی یه حرکت انقلابی همین فروشنده پد موس گفته بود اگه هزینه رفتو برگشتو قبول میکنی من پس میگیرم . داداش تو که گفته بودی پد موس آکبندتو با یه دست دوم داغون عوض کردن .

الان اینجا فروشنده رم میگه روی همه مدل مینبرد (1155 . 1150 . 2011) اونم برندهای معتبر Asus Deluxe و Asus Rampage Formula و Asus P8p67 تست کردم راحت تصویر داد . من نمیدونم متر و معیار قوانین فروم برای اینکه معلوم بشه یه رم ایراد داره چی هستش . تست خریدار یا تست فروشنده ؟ الان خریدار رو سه تا مینبرد معروف و مدل بالا تست کرده فیلمشم گذاشته و مهمتر از همه گارانتی هم برده که گارانتی هم با مینبرد استاندارشون که مخصوص تست این رم هستش تصویر نگرفته و گفته رم ایراد داره . اگر قرار باشه یه رم روی این مینبردا و داخل گارانتی تصویر نده پس کجا باید تصویر بده که مدیریت بتونه براساس اون تصمیم بگیره و اینجوری خودشو نکشه کنار !

آقای hwt عزیز آیا همون تست گارانتی برای اینکه بتونی راحت داخل پیغام خصوصی تصمیم درست رو بگیری کافی نبود ؟
آقای CPU123 گرامی نظرت چیه با رفتن به گارانتی سریر تهران و نشون دادن رم بهشون نه بابت تعویض فقط برای تست و ضبط فیلم تست رم یکبار برای همیشه نشون بدی که یک کارگروهی اینجا قصد تخریب شمارو دارن و میخوان با امتیاز منفی های بیمورد شمارو زمین بزنن ؟
آقای aligolshani آیا سندی مثل برگه یا فیلم(حالا نه از لحظه تست مثلا از صحبتای متصدی گارانتی) دارید که ثابت کنه رمو بردین گارانتی تست کردن گفتن تصویر نمیده ؟
آقای hwt عزیز من یه پد موس داغون برا یکی تحت عنوان آکبند بفرستم بعد بزنم زیر همه چی بگم این پد موس من نیست شما و قانونای فروم چیکار میکنی برای خریدار پد ؟

جالبه تو هردوتا تاپیک یوزر مترجم حقو به اونی داده که مقصره . با این شرایط من ترجیحم اینه نه کاری به شورای حل اختلاف فروم(مترجم) داشته باشم نه قوانین فروم و نه ادمین(hwt) فروم . خودم تعیین میکنم چجوری معامله کنم .
سلام.شما وقتی به گارانتی مراجعه می کنید،اول اصالت گارانتی و شرایطش مثل تاریخ رو چک می کنند و بعد پذیرش میکنند‌، این رم هم چون گارانتیش تموم شده پذیرش نمی‌کنند که فاکتور چیزی بدند و فقط به خاطر اصرار بنده، لطف کردند و تست کردند و گفتند تصویر نمیدهد.

ادبیات ایشون بسیار زننده و طلبکارانه بود و طوری حرف میزدن و میزنن که بنده رم خراب بهشون انداختم !
من همیشه رم هارو تست memtest میگیرم که حدودا 8 ساعت طول میکشه ، هیچ موقع جنس خراب دست مشتری نمیدم !
جنس فروخته شده پس گرفته نمیشه ، در ضمن این قطعه مال شخص دیگری بود سپرده بود برای فروش ، الان بنده نمیتونم بابت رم سالم که 20 سال کار میکرده از جیب پول ایشون رو بدم !
لطفا قسمت‌های زننده و طلبکارانه رو مشخص کن.
شنبه هفته پیش رم به دستت رسید، تا دیروز با هر منطقی که می‌شد باهات صحبت کردم، اما فقط مدام یه حرف رو تکرار کردی‌.

شما میگی تمام مین‌های تست بنده معیوب بوده و ... بر فرض محال، باشه.

۱-بنده قصد استفاده از گارانتی رم که گفتید رو دارم.
۲-بنده قصد مرجوع کردن کالا مطابق ماده ۳۷ و ۳۸ قوانین خرید و فروش اینترنتی رو دارم:
۳-رم رو بفرست روی ۵ تا مین تست میکنم و فیلم میگیرم و همینجا میزارم، اگر تصویر نداد، پول رم، ۳ هزینه رفت و برگشت رو بهم بدید.
 

aligolshani66

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2013
نوشته‌ها
774
لایک‌ها
295
محل سکونت
اصفهان
ادبیات ایشون بسیار زننده و طلبکارانه بود و طوری حرف میزدن و میزنن که بنده رم خراب بهشون انداختم !
من همیشه رم هارو تست memtest میگیرم که حدودا 8 ساعت طول میکشه ، هیچ موقع جنس خراب دست مشتری نمیدم !
جنس فروخته شده پس گرفته نمیشه ، در ضمن این قطعه مال شخص دیگری بود سپرده بود برای فروش ، الان بنده نمیتونم بابت رم سالم که 20 سال کار میکرده از جیب پول ایشون رو بدم !
این رم ۲۰ سال کار میکرده؟!
رم ddr3 با تاریخ گارانتی مشخص؟!
رم ddr3L چند ساله تولید شده؟!
بعد چرا از جیب بدید، مگر رم معیوبه و نمی‌تونید بفروشید؟!
مگر نگفتید رم رو تست کردید و سالمه؟!
ایشون بخاطر لحن طلبکارانش بنده هیچ همکاری باهاشون نمیکنم
اگه همون اولش محترمانه میگفت اقا من فلان مشکل رو دارم بیا یه حرکتی بزن من ضرر نکنم باور کنید درجا مبلغ رو عودت میدادم
ولی ایشون اولش فیلم های بنده رو قبول نداشت ، بیست بار من سیستم خودمو جمع کردم برای ایشون هر طوری که خواست با این شرایط نت که اپلود یه ویدیو 17 مگابایتی 1 روز طول میکشید تست گرفتم ، اخرش که قانع شد رم کار میکنه زد زیر حرفش گفت پولو پس بده !!
اونم با لحن طلبکارانه
من همیشه طبق قوانین عمل میکنم
این متن پیام‌ها در تلگرام و خصوصی، دقیقا کجاش توهین کردم و تهمت زدم و ...؟!
از روز اول هم اینجا، هم تلگرام، هم تلفنی گفتم این رم بهم تصویر نمیده، شما هم اصرار که تضمین نکردم رو مین هات تصویر بده و ... حالا میگی اگر فلان و فلان بود، همکاری میکردم و پول پس میدادم و ....
باشه، شما درست میگید!
 

فایل های ضمیمه

  • Screenshot_20230423_113004_Firefox.jpg
    Screenshot_20230423_113004_Firefox.jpg
    1.6 MB · نمایش ها: 22
  • Screenshot_20230423_112218_Telegram.jpg
    Screenshot_20230423_112218_Telegram.jpg
    945 KB · نمایش ها: 17
Last edited:

mostafajan

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,871
لایک‌ها
1,009
محل سکونت
تهران
سلام.شما وقتی به گارانتی مراجعه می کنید،اول اصالت گارانتی و شرایطش مثل تاریخ رو چک می کنند و بعد پذیرش میکنند‌، این رم هم چون گارانتیش تموم شده پذیرش نمی‌کنند که فاکتور چیزی بدند و فقط به خاطر اصرار بنده، لطف کردند و تست کردند و گفتند تصویر نمیدهد.

من خودم چرا به اون جمله گارانتی داخل تاپیک فروش توجه نکردم . اون متنی که یوزر CPU123 تو تاپیک فروششون نوشتن "گارانتی شرکتی" که البته سریر فکر کنم اصلی باشه مخصوصا برای رم منظورشون اینه درحال حاضر گارانتی داره یا قصد داشتن صرفا به شما اطلاع بدن که درگذشته گارانتی داشته ولی الان دیگه نداره ؟

بنظرم همین یه مورد برای مرجوع کردن بعلاوه دریافت هزینه برگشت کافیه و دیگه نیازی نیست بحث توهین کردن یا ماده 37و38 یا تست رو 5 تا مینبرد مختلفو مطرح کنید .
 

CPU123

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2014
نوشته‌ها
3,703
لایک‌ها
966
سن
125
دوستان این بحث تموم شده هست
بنده طبق قرارمون عمل کردم
قرار بود رم رو عودت بدن و بنده بعد از تست باشرایطی که ایشون فرمود، مرجوع یا عدم مرجوع تایید گردد
که بنده تست کردم اکی بود پس مرجوع کنسل میشه

دیگه گارانتی و اینکه فروشنده بیست تا برد تست کردن مطرح نیست!
همه این صحبتا برای بعد این ماجرا ها بودن، و من بهشون گفتم اگه تست کردم اکی بود پس نمیگیرم ایشونم قبول کردن.
 

aligolshani66

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2013
نوشته‌ها
774
لایک‌ها
295
محل سکونت
اصفهان
من خودم چرا به اون جمله گارانتی داخل تاپیک فروش توجه نکردم . اون متنی که یوزر CPU123 تو تاپیک فروششون نوشتن "گارانتی شرکتی" که البته سریر فکر کنم اصلی باشه مخصوصا برای رم منظورشون اینه درحال حاضر گارانتی داره یا قصد داشتن صرفا به شما اطلاع بدن که درگذشته گارانتی داشته ولی الان دیگه نداره ؟

بنظرم همین یه مورد برای مرجوع کردن بعلاوه دریافت هزینه برگشت کافیه و دیگه نیازی نیست بحث توهین کردن یا ماده 37و38 یا تست رو 5 تا مینبرد مختلفو مطرح کنید .
ممنون.ایشون کلا زیر بار هیچ چیز نمیره، میگه فقط خودم و خودم.
سود این معامله همین رم اپیسر برام بود، اگر اوکی نبود که بیکار نبودم مرجوع کنم.

رم ۲ گیگ رو ۱۳۰ خریدم که قیمت فروش به مشتری هست و بی خیر، اون یه رم ۸ گیگ هم ۵۴۰ که ۴۰ تومن هزینه برای ارسال رمها پرداخت کردم و ۳۰ تومن هم بابت برگشت رم اپیسر، یعنی ۶۱۰ پام تموم میشه که این هم خیری توش نیست و قیمت پائین‌تر همکارا دارند می‌فروشند.
اگر این رم اوکی بود، تازه وارد سود میشدم.

ایشون قابل اعتماد و مشتری مدار نیست.این بحث به جایی نمیرسه،چون یک طرف هست.از شما هم سپاسگذارم
درود

در تاپیک فروش، فروشنده عنوان کرده مهلت تست 24 ساعت است، اینکه شما انتظار داشته باشی مطابق با دیگر قوانین 7 روز مهلت تست داشته باشد منطقی نیست...
در ثانی این فروشنده 2 امتیاز منفی دارد شما چرا خرید کردید؟؟؟ من پاسخ می دهم : چون قیمت رم ها پایین بود! آیا اشاره ای به این مطلب کردید؟
بنده اتفاقا در این خصوص به فروشنده پیام دادم که اگر ابتدا ارسال دارند بنده رم ها را خریدارم ولی ایشان تمایل نداشتند...
شما وارد معامله ای شدید که از ابتدا ریسک داشت ولی ریسک آن را به بهای قیمت کمتر پذیرفتید...
حالا هم گویا فروشنده فیلم کارکرد این رم را دارند، پس رم ها سالم هستند، جسارتا بنده هم بودم پس نمی گرفتم چون ایراد از رم نیست، ایراد از ناسازگاری با برخی مینبورد ها است.
شما گفتید بنده به طمع قیمت پائین، این معامله رو کردم، بنده هم این قضیه رو رد نمیکنم؛ اما سوال اینجاست : آیا شما به عنوان فروشنده دنبال جنس با قیمت بالا یا بدون سود میگردی؟! اگر اینجوری بود که توی تاپیکهای خرید و فروش اینجا وقت نمیگذاشتیم.حتی خود شما هم وسوسه شده بودید، پس این جرم نیست.اشکال در مشتری مداری و اعتماد و درک متقابل هست.
جریان ناسازگاری با برخی بردها رو رد میکنم، یعنی شما با قاطعیت میتونی بگی کدوم رم با کدوم مین مچه یا نیست؟! همین الان مین Asrock 770 DE3L دارم که تو ساپورت سازنده گفته رم هر اسلت ۴ گیگ اما هر اسلت ۸ گیگ میشناسه و حتی تو ساپورت پردازنده مدل بالاتر رو گفته نمیشناسه، اما میشناسه و بدون مشکل کار میکنه.
اگر هم منظورتون اون لیست ساپورت سازنده هست، اونها مدل‌هایی هست که سازنده تست کرده و با قاطعیت میگه مچ هست، نه اینکه تمام قطعات موجود در بازار تست شده و اگر تو این لیست نیست، احتمال اوکی بودنش نیست.اصلا چنین چیزی به علت تعدد قطعات و سازنده ها ، برای سازنده امکان پذیر نیست.
دوستان این بحث تموم شده هست
بنده طبق قرارمون عمل کردم
قرار بود رم رو عودت بدن و بنده بعد از تست باشرایطی که ایشون فرمود، مرجوع یا عدم مرجوع تایید گردد
که بنده تست کردم اکی بود پس مرجوع کنسل میشه

دیگه گارانتی و اینکه فروشنده بیست تا برد تست کردن مطرح نیست!
همه این صحبتا برای بعد این ماجرا ها بودن، و من بهشون گفتم اگه تست کردم اکی بود پس نمیگیرم ایشونم قبول کردن.
یه ضرب المثل هست میگه کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد، اما کسی که خودش رو به خواب زده، خیر.

بنده از معامله با شما ناراضی هستم،این پول هم قطعا برای شما برکت نخواهد داشت.موفق باشید.

=========

چند تجربه فقط در این ماه گذشته در پرشین کسب کردم که خدمت دوستان میگم که اگر دوست داشتند استفاده کنند :

۱-در زمان خرید از موجود بودن کالا در انبار فروشنده اطمینان کسب کنید که پیش فروش و یا مال دیگری نباشه که بعد به مشکل بخورید.

۲-از فروشنده مهلت تست بخواهید و اگر داد مشخص کنید مهلت شامل چه مواردی هست، مثلا به سلامت رسیدن کالا دست شما، عدم مچینگ و یا عدم کارکرد مناسب با قصد خرید شما و یا عدم اعتبار گارانتی و .... هم شاملش میشه یا نه؟

۳-از فروشنده ای که امتیاز منفی داره حدا امکان خرید نکنید، الخصوص اگر مدام حرفش رو تغییر داد یا اگر گفت کالای فروخته شده تحت هیچ عنوان پس گرفته نمیشه (حتی با برگشت کالا با هزینه خودتون و تائید سلامت توسط خودش) و کلا قید معامله رو بزنید بهتر هست تا دچار مشکلات ناخواسته نشید.

====================

از ادامه این مورد پرهیز میکنم، چون واقعیت برام مشخص شد و زمان بیشتری هم ندارم که برای این مقدار پول خرج کنم.

از همه دوستان هم که مشارکت کردند سپاس گذارم.یا حق:)🥰🌷💐
 

arian_0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 آپریل 2018
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
21
سن
29
محل سکونت
تهران
وضعیت جوریه که نمیشه بگی حق با کیه ... می‌بینی هر دو طرف دارن درست میگن ...
من مشابه این مورد رو دیده‌ام ... پارسال همین آقای گلشنی یه باندل بولدوزر AMD از فردی در مشهد (مجتبی صالحی) از طریق ایسام خریداری کرده بود (الآن میگه این از کجا می‌دونه :ROFLMAO:) که دقیقاً همچین مشکلی پیش اومده بود ... هر دو طرف هم به نوعی حق داشتند در اون ماجرا ... البته من دیگه نفهمیدم انتهاش به کجا رسید ...
خودم هم یک-دو بار تا پای معامله رفتم با ایشون، ولی کنسل شد از بس سختگیر بودن توی تست‌ها و گفتم ممکنه داستان بشه برام :p
امیدوارم هر دو طرف خیلی راحت و صمیمی با هم صحبت کنن و مشکل رو رفع کنم که تهش جفتشون خوشحال خواهند بود
 

mohammad_rabiyi

Registered User
تاریخ عضویت
1 آپریل 2014
نوشته‌ها
746
لایک‌ها
754
وضعیت جوریه که نمیشه بگی حق با کیه ... می‌بینی هر دو طرف دارن درست میگن ...
من مشابه این مورد رو دیده‌ام ... پارسال همین آقای گلشنی یه باندل بولدوزر AMD از فردی در مشهد (مجتبی صالحی) از طریق ایسام خریداری کرده بود (الآن میگه این از کجا می‌دونه :ROFLMAO:) که دقیقاً همچین مشکلی پیش اومده بود ... هر دو طرف هم به نوعی حق داشتند در اون ماجرا ... البته من دیگه نفهمیدم انتهاش به کجا رسید ...
خودم هم یک-دو بار تا پای معامله رفتم با ایشون، ولی کنسل شد از بس سختگیر بودن توی تست‌ها و گفتم ممکنه داستان بشه برام :p
امیدوارم هر دو طرف خیلی راحت و صمیمی با هم صحبت کنن و مشکل رو رفع کنم که تهش جفتشون خوشحال خواهند بود

شما درست می فرمایید

این معامله باید با مصالحه حل بشه

در این موضوع حق رو نمیشه به کسی داد.

یک موضوع هم توسط mostafajan اینجا مطرح شد که مین رده بالا باید همه رم ها رو پشتیبانی کنه (و یا حداقل معنی لغوی جمله رو در نظر بگیریم، درصد سازگاری بالاتری داشته باشه). کسی میدونه بر اساس چه توجیهی هست؟
 

Handkerchief

Registered User
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2016
نوشته‌ها
267
لایک‌ها
246
سن
40
محل سکونت
شیراز

mostafajan

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,871
لایک‌ها
1,009
محل سکونت
تهران
دوستان این بحث تموم شده هست
بنده طبق قرارمون عمل کردم
قرار بود رم رو عودت بدن و بنده بعد از تست باشرایطی که ایشون فرمود، مرجوع یا عدم مرجوع تایید گردد
که بنده تست کردم اکی بود پس مرجوع کنسل میشه

دیگه گارانتی و اینکه فروشنده بیست تا برد تست کردن مطرح نیست!
همه این صحبتا برای بعد این ماجرا ها بودن، و من بهشون گفتم اگه تست کردم اکی بود پس نمیگیرم ایشونم قبول کردن.

رفیق اجازه بده ادمین بیاد بحثو تموم کنه

اول اینکه شما داخل تاپیک گفتی رم گارانتی داره اما الان خریدار میگه نداره میخوام مرجوع کنم . ادمین باید بیاد براساس قوانین فروم تصمیم بگیره خریدار میتونه مرجوع کنه یا خیر . نه استنباط شما از اون جمله داخل پیغام خصوصی که چون اونجا اون حرفو زده پس حق اعتراض نسبت به فاقد گارانتی بودنو از خودش سلب کرده . تست رو مینبرد یه بحثه گارانتی هم یه بحث دیگه اینارو با هم قاطی نکن .

دوم اینکه خریدار رو سه تا مینبرد مختلف با چیپ مدل بالا(نه h61 یا h55) اونم برند معتبر(نه Biostar و Foxconn) تست کرده تصویر نگرفته . کسی که اندازه باد معده از قطعات کامپیوتری سردر بیاره میدونه که مینبردای چیپ قدیمی و برند نچندان معروف سازگاری کمتری با رمها داره تا مینبردای رده بالا و برند معروف و اصلا برای همینم خریدار و فروشنده رو این مدل مینبردا تست کردن . ادمین باید بیاد تعیین کنه اینجا تست خریدار معتبره یا تست شما چون یادمه یجا hwt گفته بود قوانین فروم جوریه که بیشتر به نفع خریدار .

سوم اینکه مرد حسابی خریدار رمو برده گارانتی تست کردن تصویر نگرفتن اینو دیگه نمیدونم چجوری میخوای توجیه کنی . حتما مینبرد اونام خراب بوده مینبردای شما سالم هستن . خب میخوای از این به بعد روی رماتون مینبردم بفروشید و داخل تاپیک بنویسید رمام فقط با مینبردای خودم کار میکنه . همه جا تعریفشون از باندل مینبرد و پردازنده هست ولی شما تعریف جدیدی از باندل ارائه بده(رم و مینبرد) . بزا ببینیم ادمین نظرش در مورد این گزینه سوم چیه .

هرکدوم از این سه مورد بتنهایی حقو به خریدار میده ولی صبر کن @hwt بیاد مشخص کنه .
 
Last edited:

mohammad_rabiyi

Registered User
تاریخ عضویت
1 آپریل 2014
نوشته‌ها
746
لایک‌ها
754
سلام و ادب احترام.
ممد کاکو شاید چون مادربرد ماکسیموس تا مدت زمانه بیشتری آپدیت بایوس براش میاد(مثلا" نسبت به tuf و رمپیج)








 

CPU123

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2014
نوشته‌ها
3,703
لایک‌ها
966
سن
125
اصلا نمیدونم چرا این بحثو کش میدن یه عده
بنده واضح توضیح دادم ، من اصلا کاری ندارم ایشون با چنتا برد تست گرفته یا گارانتی چی گفته ، بنده به ایشون گفتم برگشت بزن من تست میکنم اوکی نبود پس میگیرم و در غیر این صورت شرمنده ، ایشون هم استقبال کرد ، حالا نمیدونم چرا این بساط رو راه انداخت واقعا حرفه ای نبود

الکی پیچیده نکنید وقت خودتون و بقیه رو نگیرید
یه توافقی بوده انجام شده حالا یه طرف زده زیر قرارش ، 100 درصد مقصر خریداره
خدا نکنه کار یه عده به مراجع قضایی بیفته ! این چیزای اولیه قوانین بازارو یه عده هنوز نمیدونن
 

dotsis

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2013
نوشته‌ها
551
لایک‌ها
100
محل سکونت
همین نزدیکی
حالا نمیدونم چرا این بساط رو راه انداخت واقعا حرفه ای نبود

الکی پیچیده نکنید وقت خودتون و بقیه رو نگیرید
یه توافقی بوده انجام شده حالا یه طرف زده زیر قرارش ، 100 درصد مقصر خریداره
سلام فکر می کنم خریدار یقین داشته رم برسه دست شما تصویر نمی گیره .اما نمی دونست مین شما خواص هست و تصویر میده
 

mostafajan

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,871
لایک‌ها
1,009
محل سکونت
تهران
اصلا نمیدونم چرا این بحثو کش میدن یه عده
بنده واضح توضیح دادم ، من اصلا کاری ندارم ایشون با چنتا برد تست گرفته یا گارانتی چی گفته ، بنده به ایشون گفتم برگشت بزن من تست میکنم اوکی نبود پس میگیرم و در غیر این صورت شرمنده ، ایشون هم استقبال کرد ، حالا نمیدونم چرا این بساط رو راه انداخت واقعا حرفه ای نبود

الکی پیچیده نکنید وقت خودتون و بقیه رو نگیرید
یه توافقی بوده انجام شده حالا یه طرف زده زیر قرارش ، 100 درصد مقصر خریداره
خدا نکنه کار یه عده به مراجع قضایی بیفته ! این چیزای اولیه قوانین بازارو یه عده هنوز نمیدونن

بزا ادمین تعیین کنه تعریف اوکی بودن یه رم طبق قوانین فروم چیه و این اوکی بودنو خریدار باید تائید کنه یا فروشنده .

@hwt جان داداش میشه نقاب هویج رو زمین بزاری و حداقل یه پست بدی توی این تاپیک و بگی برید دادگاه خودتون مشکلتونو حل کنید من و قوانین فروم به هیچ دردی نمیخوریم . احیانا فکر نمیکنی به جای قانونای دهم اردیبهشت مخصوص کارت گرافیک بهتر باشه همین قانونایی که هستنو اصلاح کنی . اگه قراره فروشنده گرافیکم به تستای خودش اتکا کنه که اونوقت شما دهم اردیبهشت دقیقا میخوای چیکار کنی ؟ نهایتش فروشنده گرافیک مثل فروشنده پد موس و رم این تاپیک میگه این گرافیک برای من نیست یا میگه این گرافیک اورکلاک شده این گرافیک ماین شده که دماش انقدر رفته بالا یا مثلا میگه این گرافیک بازیو داره راحت اجرا میکنه و این مقدار FPS دراپ کاملا نرمال هستش و شما بیخودی حساس هستی . یه لطفی میکنی بیای بگی طبق قوانین فروم اوکی بودن رم یعنی چی و این اوکی بودنو کی باید تائید کنه و همینطور موضوع گارانتی رم .
 
Last edited:
بالا