ويدئو رو الان ديدم خيلي قشنگ رفتي
اول پيچ ترمز ميزني ؟!اگه ميشه سرعتت رو هم بگو به نظر بايد 70 80 تايي سرعت داشته باشي...
راستي پيست شما كجا ؟!
موقع پیچیدن اصلا سرعت رو ندیدم ولی فکر کنم لحظه ای که ترمز می کنم 120 تا باشه .
اگه خوب گوش کنی صدای" هیل اند تو " رو هم قبل از پیچیدن می شنوی .
منظور از پیست خودمون , پیست تهرانه ! (ازادی)
ممنون كه جواب دادي ...
ميگم اون تيكه آخر رو ميتوني بيشتر توضيح بدي ؟يعني در خارج از كشور دستگاه خاصي براي بررسي اينكه چه لاستيك و چه رينگي رو ماشين قرار بگيره وجود داره ؟چيه اونوقت؟بعد افرادي كه با آزمون خطا به نتيجه مطلوب رسيدن، ميشه پيدا كرد، كه تشخيص بدن براي چه ماشيني چي خوبه؟!
ببخشيد اينقدر سوال پرسيدم ...
الان یه نرم افزار دارم که برای اماتور ها خوبه , شما فاق لاستیک و .... زاویه ی چرخ ها , کمک ها و .... رو بهش میدی
محاسبه میکنه که در شرایط مختلف ماشین چه حالت هایی پیدا می کنه .
به فرض میگه : اگه پیچ رو به سمت چپ بپیچید و گاز ندید عقب ماشین در میره ( اور استیر ) و ....
برای ازمون و خطار هم باید از یه جای ثابت مثل پیست استفاده کنی .
البته برای خیابون زیاد نمیشه با رینگ و لاستیک بازی کرد و همیشه بهترین رینگ برای ماشین همونیه که کارخونه استفاده می کنه.