• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

وضعیت اینترنت پرسرعت و ADSL در کرج

saeed_19_karaj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 مارس 2006
نوشته‌ها
494
لایک‌ها
1
محل سکونت
سئوال جالبی بود
من در تاریخ 3/11/85 قرار داد بستم

امروز 21/11/86 هنوز سرویسم وصل نشده


امروز زنگ زدم به موبایل صمغ آبادی و سریش شدم . گفت که تا آخر این هفته شاید وصل بشه


تا الان که 20 روز هست منتظر شدم و هیچ خبری نیست


یا علی
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,667
لایک‌ها
2,238
اقا این مخابرات امیرکبیر تو کیانمهر راه افتاده adsl ش یا نه کسی خبر داره
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
من الان تصادفاً رفتم پست اول این تاپیک رو دیدم. شایان جان چرا نظرها رو اون جا کامل نکردی؟ نظرات بعدی دیگه توی اون پست اضافه نشده.

در مورد شبدیز من همون طور که قبلا نوشتم، با سرویس شون مشکل خاصی ندارم. ولی آقا امان از Accounting شون. رسماً افتضاحه.
حوصله توضیح دادن ندارم. فقط یه گوشه اش رو اگه بخوام بگم، من بعد از کلی داستان وجه سرویس رو بصورت اینترنتی پرداخت کردم، ولی فرداش دیدم که سرویس قطع شد. تماس گرفتم.
گفتم که پرداخت کردم واینترنتی بوده.
اپراتور گفت بعدش زنگ زدین خبر بدین؟
گفتم نه، چرا بایداین کار رو می کردم؟
گفت چون روال کار ما اینه.
گفتم من از کجا باید بدونم؟ اون جا که من پرداخت کردم، بعدش توی سایت شما پیغام تشکر اومد و نوشت که به زودی با شما تماس گرفته خواهد شد، نه این که من باید با شما تماس بگیرم.
اپراتوره گفت به ما مربوط نیس اون جا چی نوشته، روال کار ما این چوریه که شما باید با ما تماس بگیرین!!!!!!

یعنی این عین عبارت اپراتوره بود ها! من البته مکالمه رو ضبط نکردم و مدرکی ندارم. اما کاش این کار رو می​کردم!
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
شبدیز اولین سرویس ADSL ای هست که من گرفته​ام. به خاطر همین مشکلات مالی​ای که باهاشون دارم - توضیح بدم که سرویس​شون گرون نیس. تازه من تخفیف دانشجویی هم گرفتم و در جمع از مبلغی که ظرف این چند ماه پرداخت کردم کاملا راضی​ام - ترجیح می​دم که حداقل یه سرویس دیگه رو هم امتحان کنم تا بتونم بهتر مقایسه کنم. خصوصاً خود سرویس رو.
به همین خاطر اگه حال و حوصله​اش رو داشته باشم، بعد از این ماه با شبدیز تمدید نمی کنم و از یه جای دیگه سرویس می​گیرم ببینم بقیه چه جوری سرویس می​دن.
ظاهراً با توصیفات فعلی، پارسانت انتخاب خوبیه. اما اگه بخوان سر بدوونن واذیت کنن و اینا، اصلاً سراغشون نخواهم رفت.
فردا یه سر می​رم اون جا تا ببینیم چی می​شه.

قابل توجه دوستان شبدیز که احتمالاً این​جا رو می​خونین: متأسفم که این ضعف شدید مجموعه شما توی پی​گیری مسائل مالی باعث بروز این مسأله شد. امیدوارم با کارهایی که علی​الظاهر دارین روی سیستم Accounting تون انجام می​دین، این مشکلات حل بشه و مشتریان شما راضی​تر باشن.
موفق باشین.
 

babak19259

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 مارس 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
1
محل سکونت
تو لباسام
دوستان این مطلبی که اینجا مینویسم عین ایمیلی است که برای شبدیز فرستادم اگه احیانا جواب دادن جوابش رو هم براتون میذارم

لعنت بر شبدیز
این جمله رو از ته دلم گفتم
میدونین چرا؟
چون الان3 هفته است اینترنتم قطعه
چون الان3هفته است زنگ میزنم ÷شتیبانی میگن فردا وصل میشه...فردا وصل میشه....فردا......
چون الان 3هفته است میگن مشکل از مخابراته ÷یگیری میکنیم فردا درست میشه...فرداش که زنگ میزنم میگن هنوز ÷یگیری نکردیم فردا درست میشه
چون الان 3هفته است شدم مسخره شما ها
چون الان 3 هفته است دارم جواب سر بالا میشنوم
مدیر محترم!!!شبدیز بخدا مردم مسخره شماها نیستند
این چیزهایی که نوشتم رو به ÷شتیبانی هم گفتم ولی اونا به چیزشون هم حساب نکردند
اگه خواستین جواب بدین به ایمیلم بنویسین تا من باهاتون تماس بگیرم


آخرش هم شماره تلفن وشماره کاربریم و ادرس خونمون رو نوشتم فکر نکنن الکی بوده
 

5rang

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2008
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
0
دوستان این مطلبی که اینجا مینویسم عین ایمیلی است که برای شبدیز فرستادم اگه احیانا جواب دادن جوابش رو هم براتون میذارم

لعنت بر شبدیز
این جمله رو از ته دلم گفتم
میدونین چرا؟
چون الان3 هفته است اینترنتم قطعه
چون الان3هفته است زنگ میزنم ÷شتیبانی میگن فردا وصل میشه...فردا وصل میشه....فردا......
چون الان 3هفته است میگن مشکل از مخابراته ÷یگیری میکنیم فردا درست میشه...فرداش که زنگ میزنم میگن هنوز ÷یگیری نکردیم فردا درست میشه
چون الان 3هفته است شدم مسخره شما ها
چون الان 3 هفته است دارم جواب سر بالا میشنوم
مدیر محترم!!!شبدیز بخدا مردم مسخره شماها نیستند
این چیزهایی که نوشتم رو به ÷شتیبانی هم گفتم ولی اونا به چیزشون هم حساب نکردند
اگه خواستین جواب بدین به ایمیلم بنویسین تا من باهاتون تماس بگیرم


آخرش هم شماره تلفن وشماره کاربریم و ادرس خونمون رو نوشتم فکر نکنن الکی بوده

ببین عزیز دل خودت را ناراحت نکن، عادیه! انشاالله مهاجرت میکنی به usa یادت میره!

من در تاریخ 3/11/85 قرار داد بستم

امروز 21/11/86 هنوز سرویسم وصل نشده


امروز زنگ زدم به موبایل صمغ آبادی و سریش شدم . گفت که تا آخر این هفته شاید وصل بشه


تا الان که 20 روز هست منتظر شدم و هیچ خبری نیست


یا علی

اینا رو ترکوندم اینقدر زنگ زدم تا وصل شد، این قشر جماعت رو تا سیریش نشی کارت راه نمی افتد دلبندم!


ضمناً الان که تازه سرویسم راه افتاده پینگ ها (تست با www.yahoo.com) از این قرارند: حداقل:340 و حداکثر:400

سرعت دانلود هم بین 35 تا 50 متغیره!


اما جداً 80 درصد این سرویس دهنده ها گویی ارث پدری از مشتری طلب دارند!
دو هفته که جنگ اعصاب که واسه رانژه داشتم (من عجله نداشتم اما چون خود صمغ آبادی گفت 4 روزه از 4 روز که رد شد منم هی زنگ زدم که چی شد حاجی!!!؟؟؟)!

جالبه؛ بالاخره بعد از اینکه وصل شد 4 بار زنگ زدم تا user و pass و dns و ..و تونستم بگیرم!
خدا عاقبت ما را با اینا بخیر کند!
 

Majid_sp2007

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 فوریه 2007
نوشته‌ها
197
لایک‌ها
5
ببین عزیز دل خودت را ناراحت نکن، عادیه! انشاالله مهاجرت میکنی به usa یادت میره!



اینا رو ترکوندم اینقدر زنگ زدم تا وصل شد، این قشر جماعت رو تا سیریش نشی کارت راه نمی افتد دلبندم!


ضمناً الان که تازه سرویسم راه افتاده پینگ ها (تست با www.yahoo.com) از این قرارند: حداقل:340 و حداکثر:400

سرعت دانلود هم بین 35 تا 50 متغیره!


اما جداً 80 درصد این سرویس دهنده ها گویی ارث پدری از مشتری طلب دارند!
دو هفته که جنگ اعصاب که واسه رانژه داشتم (من عجله نداشتم اما چون خود صمغ آبادی گفت 4 روزه از 4 روز که رد شد منم هی زنگ زدم که چی شد حاجی!!!؟؟؟)!

جالبه؛ بالاخره بعد از اینکه وصل شد 4 بار زنگ زدم تا user و pass و dns و ..و تونستم بگیرم!
خدا عاقبت ما را با اینا بخیر کند!


خب تعریف کن ببینیم سرویس این پارسی نت چجوریه

اول چقدر هزینه نصب دادی ؟

چه سرویسی رو گرفتی با چقدر حجم و چه قیمتی ؟

و سرعت دانلود روزانه و شبانه رو هم با سایت Speedtest.net چک کن ببین چنده و اگه بتونی عکسشو اینجا بذاری خیلی خوب میشه

در ضمن وقتی از سایت Speedtest.net تست بگیری مشخص میشه پارسی نت نماینده صبا نت هست یا فن آوا
 

babak19259

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 مارس 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
1
محل سکونت
تو لباسام
سلام دوستان این هم جوابیه شبدیز به ایمیلم به نظرتون قانع کننده است؟
من که نه چیزی فهمیدم نه قانع شدم :wacko:



با سلام

طبق کترل فنی و تست سخت افزاری خط شما بعلت بعد مسافت(6365 متر) و افت
بالای از کیفیت بسیار پائینی برخوردار است. این افت بحدی است که تنها 35
متر بلند تر شدن کابل شما از محدوده سرویس دهی استاندارد خارج می گردد. افت
47 دیبی شما باعث شده که ا حتی در صورت برقراری ارتباط تنها امکان سرعت 40
کیلوبیت ارسال و 140 کیلوبیت دریافت را خواهید داشت.
برای حل این مشکل در ساعات اداری با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا دوستان
فنی رابط با مخابرات پیگیر مشکلات شما باشند. این مشکل اگر قبل از این
تاریخ ادامه نداشته ممکن است بر اثر تغییراتی در سیم کشی داخلی و یا پست
مخابراتی جلوی در منزل شما یجاد شده باشد. لطفا بین ساعات 10 الی 6 بعد از
ظهر تماس گرفته تا در حین قطع کردن مسیر داخلی از سیم کشی تست مذکور مجددا
انجام پذیرد . در صورت تکرار متاسفانه این خط کیفیت ارائه سرویس مطلوب را
نخواهد داشت و باید با معرفی یک خط دیگر و یا پیگیریهای اداری با مخابرات
برای تعویض کابل مرکزی شما نسبت به رفع مشکل اقدام نمائید.

با تشکر

شبکه ارتباط شبدیز




نظرتون چیه به نظر من که همون از سر رد کردنه
اگه مشکل تو سیم کشی خونه است چرا تا بحال میگفتین مشگل از مخابراته؟
به نظر من این رو میکن تا 2-3 هفته هم با سیم کشی خونه ما رو سر بدونند تا اعتبارم تموم شه و بگن خداحافظ
یه کلام ختم کلام مدیر محترم!!!!!!! شبدیز:
اگه اینترنتم وصل میشه و مشگلی نداره باید وصلش کنی
اگه مشگل داره پولم رو پس بده ما نخواستیم
 

TheMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
1,061
لایک‌ها
18
سن
34
محل سکونت
تهران
طبق کترل فنی و تست سخت افزاری خط شما بعلت بعد مسافت(6365 متر) و افت
بالای از کیفیت بسیار پائینی برخوردار است.
این قسمتش رو درست گفته ؟؟
اگه انقدر فاصله باشه واقعا کاری نمیشه کرد، یا شاید هم با +ADSL2 درست بشه !!
اگه خطت رو عوض کنی و از یه مرکز مخابراتی نزدیکتر هم بگیری که خیلی بهتره !
 

5rang

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2008
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
0
خب تعریف کن ببینیم سرویس این پارسی نت چجوریه

اول چقدر هزینه نصب دادی ؟

چه سرویسی رو گرفتی با چقدر حجم و چه قیمتی ؟

و سرعت دانلود روزانه و شبانه رو هم با سایت Speedtest.net چک کن ببین چنده و اگه بتونی عکسشو اینجا بذاری خیلی خوب میشه

در ضمن وقتی از سایت Speedtest.net تست بگیری مشخص میشه پارسی نت نماینده صبا نت هست یا فن آوا

خدمت شما

http://i31.tinypic.com/5vdpo1.jpg

شبشم تست میکنم میزارم!
 

A.Farokhzad

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2005
نوشته‌ها
215
لایک‌ها
3
سلام دوستان
ميشه لطف كنيد و شماره تلفني از اين شركت پارسي نت بدهيد.
براي يكي از دوستان كه در كرج هستند ميخوام (نزديك چهار راه طالقاني)
با تشكر
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
سلام دوستان این هم جوابیه شبدیز به ایمیلم به نظرتون قانع کننده است؟
من که نه چیزی فهمیدم نه قانع شدم :wacko:



با سلام

طبق کترل فنی و تست سخت افزاری خط شما بعلت بعد مسافت(6365 متر) و افت
بالای از کیفیت بسیار پائینی برخوردار است. این افت بحدی است که تنها 35
متر بلند تر شدن کابل شما از محدوده سرویس دهی استاندارد خارج می گردد. افت
47 دیبی شما باعث شده که ا حتی در صورت برقراری ارتباط تنها امکان سرعت 40
کیلوبیت ارسال و 140 کیلوبیت دریافت را خواهید داشت.
برای حل این مشکل در ساعات اداری با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا دوستان
فنی رابط با مخابرات پیگیر مشکلات شما باشند. این مشکل اگر قبل از این
تاریخ ادامه نداشته ممکن است بر اثر تغییراتی در سیم کشی داخلی و یا پست
مخابراتی جلوی در منزل شما یجاد شده باشد. لطفا بین ساعات 10 الی 6 بعد از
ظهر تماس گرفته تا در حین قطع کردن مسیر داخلی از سیم کشی تست مذکور مجددا
انجام پذیرد . در صورت تکرار متاسفانه این خط کیفیت ارائه سرویس مطلوب را
نخواهد داشت و باید با معرفی یک خط دیگر و یا پیگیریهای اداری با مخابرات
برای تعویض کابل مرکزی شما نسبت به رفع مشکل اقدام نمائید.

با تشکر

شبکه ارتباط شبدیز




نظرتون چیه به نظر من که همون از سر رد کردنه
اگه مشکل تو سیم کشی خونه است چرا تا بحال میگفتین مشگل از مخابراته؟
به نظر من این رو میکن تا 2-3 هفته هم با سیم کشی خونه ما رو سر بدونند تا اعتبارم تموم شه و بگن خداحافظ
یه کلام ختم کلام مدیر محترم!!!!!!! شبدیز:
اگه اینترنتم وصل میشه و مشگلی نداره باید وصلش کنی
اگه مشگل داره پولم رو پس بده ما نخواستیم

یکی از مهم​ترین محدودیت​های انتقال داده روی زوج سیم مسی (یا همون خط تلفن) بعد مسافت هست. هر چقدر که فاصله و طول سیم بیشتر بشه، پهنای باندی که می​شه روی اون داده انتقال داد هم پایین می آد.
علت این که فکر می​کردن مشکل از مخابرات هست، اینه که معمولاً روند این​جوریه. احتمالاً رفتن مخابرات هم چک کردن و دیدن که اسپلتر و بوخت و غیره مشکلی ندارن، ب این نتیجه رسیدن که مشکل باید از بعد مسافت باشه.
به نظر من باهاشون پیگیری کن تا بیان و واقعاً چک کنن.
روندکار این جوریه که می آن و سرویس رو توی جعبه تقسیم تلفن تو سردر خونه چک می​کنن. اگه اون جا سرویس با سرعت خوب کار بکنه، پس تا اون​جاش حله. حالا باید فکری به حال سیم​کشی داخلی کرد.
اما اگه اون​جا هم جواب نده، یا مشکل مخابراتی داری و یا فاصله​ات از مخابرات اون قدر زیاده که اصلاً نمی​تونی سرویس بگیری.
موفق باشی.
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
خب تعریف کن ببینیم سرویس این پارسی نت چجوریه

اول چقدر هزینه نصب دادی ؟

چه سرویسی رو گرفتی با چقدر حجم و چه قیمتی ؟

و سرعت دانلود روزانه و شبانه رو هم با سایت Speedtest.net چک کن ببین چنده و اگه بتونی عکسشو اینجا بذاری خیلی خوب میشه

در ضمن وقتی از سایت Speedtest.net تست بگیری مشخص میشه پارسی نت نماینده صبا نت هست یا فن آوا

من تا همین الان که نتیجه تست دوستمون رو دیدم باورم نمی​شد که پارسی​نت نماینده فن​آوا باشه. خیلی گشتم. هیچ جا اشاره​ای به این مسأله نشده. توی لیست نمایندگان فن​آوا توی سایت​شون هم نامی از پارس​نت نیست.
خیلی برام جالب بود.
ضمناً گفت و گوی جالبی داشتم با این خانوم​هایی که توی دفتر تهران پارسی​نت هستن (یکی​شون همچین تیریپ مشدیه!). مثلاً می​پرسم که هزینه رانژه چقدر می​گیرن. جواب می​ده نمی​دونم. این رو باید از خودشون بپرسین. می​گم خب شماره​شون رو بدین که ازشون بپرسم، می​گه بعد از این که ثبت نام کردین شماره​شون رو بهتون می​دم! بعد که می​خوام قطع کنم و می​گم باید فکر کنم، می​گه 12 تومن می​گیرن. می​گم شما که گفتین نمی​دونین! می​گه خب نمی​دونم. از مشتری​ها پرسیدم بهم گفتن!
من که به هر حال شماره رو گرفتم. ولی حقیقتاً مکالمه جالبی بود. باید سفارش این دوست​مون رو جدی بگیرم و بعد از این همه مکالماتم رو ضبط کنم. خیلی چیزای باحالی از توش درمی​آد.
به هر حال به احتمال زیاد من ظرف 10 روز آینده می​رم که از اینا سرویس بگیرم. ولی خدا کنه مشکلی پیش نیاد، چون واقعاً چشمم آب نمی​خوره که اینا ساپورت درست و حسابی​ای داشته باشن.
ضمناً من بهشون گفتم که مودم دارم. نصب و راه​اندازی سرویس هم نمی​خوام. واسه همین حاضر نیستم 12 تومن برای رانژه کردن بدم.
جهت اطلاع​تون عرض کنم که این رانژه کردن که صحبتش هست، کاری نیست که شرکت انجام بده. شرکت یا نماینده​اش همه این مدارکی رو که از شما می​گیره به همراه آدرس و مشخصات یکی از پورت​های آزادش، می​ده مخابرات و مأمور خود مخابرات در محلی که آدرسش داده شده خط رو رانژه می​کنه و به شرکت اعلام می​کنه که آیا درست انجام شد یا نشد. همین!
واسه همین برای انجام این کار من حاضر نیستم 12 هزار تومن بدم. اگه راضی شدن با 4-5 تومن که هیچ. وگرنه خودم فرم​ها و اینا رو می​گیرم و می​برم مخابرات.
حالا فردا باهاشون تماس می​گیرم ببینم چی می​شه.
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
سلام دوستان
ميشه لطف كنيد و شماره تلفني از اين شركت پارسي نت بدهيد.
براي يكي از دوستان كه در كرج هستند ميخوام (نزديك چهار راه طالقاني)
با تشكر
اطلاعات تماس با پارسی نت:
شماره کرج: 2208101 ولی تقریباً هیچ وقت هیچ کسی این شماره رو برنمی​داره. واس همین زنگ زدن بهش فایده نداره!
آدرس:
پارسی نت: میدون شهدا-روبروی بانک مسکن-پاساژ جاوید-طبقه ی سوم

شماره تهران:
66935088-021 66569740-021

سایت وب: http://www.parsinet.net/
خراب بود، ولی دیروز درست شده بود.
 

babak19259

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 مارس 2006
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
1
محل سکونت
تو لباسام
یکی از مهم​ترین محدودیت​های انتقال داده روی زوج سیم مسی (یا همون خط تلفن) بعد مسافت هست. هر چقدر که فاصله و طول سیم بیشتر بشه، پهنای باندی که می​شه روی اون داده انتقال داد هم پایین می آد.
علت این که فکر می​کردن مشکل از مخابرات هست، اینه که معمولاً روند این​جوریه. احتمالاً رفتن مخابرات هم چک کردن و دیدن که اسپلتر و بوخت و غیره مشکلی ندارن، ب این نتیجه رسیدن که مشکل باید از بعد مسافت باشه.
به نظر من باهاشون پیگیری کن تا بیان و واقعاً چک کنن.
روندکار این جوریه که می آن و سرویس رو توی جعبه تقسیم تلفن تو سردر خونه چک می​کنن. اگه اون جا سرویس با سرعت خوب کار بکنه، پس تا اون​جاش حله. حالا باید فکری به حال سیم​کشی داخلی کرد.
اما اگه اون​جا هم جواب نده، یا مشکل مخابراتی داری و یا فاصله​ات از مخابرات اون قدر زیاده که اصلاً نمی​تونی سرویس بگیری.
موفق باشی.



سلام
پس چطور تاحالا تقریبا بدون مشگل کارمیکرده؟
خونه ما دور شده یا شبدیز از ما دور شده؟:p
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
سلام
پس چطور تاحالا تقریبا بدون مشگل کارمیکرده؟
خونه ما دور شده یا شبدیز از ما دور شده؟:p
چطور شد که این طوری شد؟! ;-)
یعنی یه شب خوابیدی فرداش پا شدی و اینترنت​ات کار نمی​کرد؟ خوب فکر کن ببین آیا خودت کاری نکردی؟ تغییری ندادی؟
همه اینا ممکنه. خود من یه روز کابل شبکه​ای رو که از مودم می​اومد از پشت Desktop ام زدم به لپ تاپ​ام. یه شب تا صبح هم کار کرد. فرداش که دوباره زدمش به Desktop دیگه کار نکرد که نکرد. با لپ تاپ کماکان کار می​کرد، اما با Desktop دیگه نه. بعد از دو روز نهایتاً دوباره ویندوز نصب کردم تا درست شد!!!

اما از طرف دیگه از طرف مخابرات هم ممکنه مشکل ایجاد بشه. جدا از مشکلات معمولی مثل شل شدن اسپلیتری که توی اتاق MDF هست، یا مثلاً بارون و سولفاته شدن کابل تلفن توی یکی از جعبه تقسیم​ها بین مخابرات تا خونه و امثال این​ها، حتی مواردی داشتیم که مخابرات ورداشته خطی رو که مشترک بیچاره روش ADSL داره، PCM کرده!!!

به همین خاطره که می​گم سعی کن با صبر بیشتر و سعی بر مدیریت مشکل، بفهمی که مشکلت از کجاس. درسته که ممکنه مشکل از سرویس​دهنده (شبدیز) باشه و پی​گیری شبدیز چندان تعریفی نداره (من عیناً تجربه این رو دارم و علت این که دارم سرویس​دهنده​ام رو از شبدیز عوض می​کنم همینه)، اما این احتمال رو هم بده که ممکنه مشکلت مخابراتی باشه.در این​صورت بهتره همین کسی که الان ازش سرویس داری پی​گیر حل مشکلت بشه و با هم سعی کنین حلش کنین.
به جای این​که عصبانی بشی و اون نامه رو بنویسی، یه روز صبح پا شو برو شبدیز و حضوراً پیگیری کن که مشکلت الان در چه مرحله​ای هست. چه کارهایی انجام شده یا نشده. حتی اگه شده با کارشناس​شون پاشو خودت برو مخابرات. بگو پس پول رانژه واسه چی گرفتین از من. واسه این که همین مشکلاتم رو پی​گیری کنین تا حل بشه. خلاصه خودت شخصاً و حضوراً یه روز، دو روز، سه روز پی​گیری کن که حل بشه. بعدش هم منت​اش رو سر شبدیز بذار که آخرش خودم اومدم و این​جوری پی​گیری کردم تا بالاخره مشکلم حل شد. شکی نیس که اون​ها دایة مهربون​تر از مادر نخواهند شد.
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
ضمناً دیشب با آقای پژمان که یکی از دو نفر نماینده پارسی​نت توی کرج هست صحبت کردم. می​گفت الا و بلا باید 12 تومن رو بدی و ما نمی​تونیم اون فرم​ها رو دست مشتری بدیم و از این حرفا. حالا هر چی من می​گم ما خودمون گنجیشکو رنگ می​کنیم و این حرفا که این فرم​ها رو نمی​شه دست مشترک داد از کجا اومده و ... مرغ یه پا داشت! قرار شد فردا صحبت کنیم. اگه واقعاً بخوان این قدر زور بگن، ترجیخ می​دم از اول اصلاً ازشون سرویس نگیرم.

باز هم توضیحاً عرض کنم که اتفاقاً این یه روال معموله که وقتی برای یه مشترک مشکلی پیش می​آد که حل نمی​شه، مثلاً فرض کنین همین مورد PCM بودن خط یا وقتی که مالک خط تلفن در دسترس نیست و امثالهم که شرکت​ها به دلیل کسر مدارک نمی​تونن مدارک رو برای مخابرات بفرستن، یا می​فرستن و مخابرات برگشت می​زنه، نهایتاً شرکت اگر خود مشترک بخواد، مدارک رو می​ده دست خودش و می​گه خودت برو و با رئیس مرکز صحبت کن و اگه تونستی مشکل رو حل کنی،​ همون جا تأیید رئیس مرکز رو بگیر و بده کارهاش رو انجام بدن.
این گونه است بابام جان! ;-)
 

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
گزارش لحظه به لحظه!!!
امروز صبح زنگ زدم به دفتر کرج پارسی​نت. ولی تلفن​شون یه بوق​های عجیب و غریبی می​زد. منم بی​خیال شدم و زنگ زدم تهران و گفتم این​جوریه و آقی پژمان گفته الا و بلا باید اون پول رو بدی.
اگه هم این​جوری باشه، من اصلاً سرویس نمی​خوام.
گفت ساعت 2 و 3 دوباره زنگ بزن به خودمون. دوباره که زنگ زدم گفت بیا فرم دایری رو بهت بدم خودت ببر! والسلام!
حالا منتظرم قبض تلفن بیاد و ببرم پرداخت کنم و شنبه هم برم فرم دایری رو بگیرم و با بقیه مدارک ببرم مخابرات و ترتیبش رو مرتب کنم!
ضمناً باید از شبدیز هم بخوام که به مجرد تموم شدن سرویس این ماه، دستور جمع​آوری خط رو بدن که بشه روی تیغه پارسی​نت (فن​آوا) خط رو رانژه کرد.
گزارش​های بعدی متعاقباً ارسال خواهد شد!
;-)
 

Persiastore

کاربر فعال تجارت آنلاین
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2007
نوشته‌ها
1,728
لایک‌ها
212
سن
38
محل سکونت
persiastore
به سلامتی شبدیز هم سرویس 128 با ترنسفر 3 گیگ رو برداشت
دوستان تغییر سرویس چند روز طول میکشه ؟؟؟
 
بالا