من هم اصلاً نمي تونم به V*P*N وصل شم با آدرسهاي مختلف هم امتحان كردم مثلاً اين آدرس:
ping goldvpn-usa.selfip.net
تايم اوت ميده در صورتيكه با آي اس پي هاي ديگه همين آدرس مشكلي ندارم البته فكر مي كنم همه با شاتل اين مشكل را ندارند.
دوستان دقت فرماييد كه مشكل كاهش سرعت اونطوري كه در p30world هم بحث شده فقط شامل اينترنت 64 مي شود و در حال حاضر يكي از مشكلات اصلي، قطعي هاي مكرر كوتاه مدت است كه ممكن است دوستاني، حتي در صورت وجود مشكل، به دليل نوع استفاده متوجه آن نشوند و يا به مشكل نويز در خطوط مخابراتي مربوط بدانند.
209.51.199.85
اگه آی پی و یا آدرس وی پی ان رو بدی من چک میکنم اگه تونست کانکت کنه که یوزر و پسورد رو ایراد میگیره.
آی پی وی پی ان خودم رو هم شما امتحان کن:
کد:209.51.199.85
209.51.201.170
ار دوستانی که سرویس شاتل دارند یه نفر لطف می کنه پینگ 4.2.2.4 رو اعلام کنه.چون من از داتک سرویس دارم و فقط به خاطر نیاز به پینگ کوتاهتر میخوام شاتل بگیرم
با تشکر
درسته با شاتل جواب نمیده حالا شنبه با پارس چک میکنم میگم جوابشو
پینگ 4.2.2.4 :
![]()
خیلی متشکر
به مناسبت ششمين سالگرد تاسيس شركت شاتل، ترافيك مصرف شده كاربران از تاريخ 15 مرداد تا پايان تابستان 1387در روزهاي پنجشنبه رايگان شد.
بدينترتيب، كليهي كاربران سرويسهاي ART1 تا ART6 افزون بر برخورداري از ترافيك رايگان روزهاي جمعه و ترافيك رايگان شبانه (از ساعت 1 تا 7 بامداد)، از 15 مرداد تا پايان تابستان 1387 از ترافيك رايگان روزهاي پنجشنبه نيز بهرهمند خواهند شد.
وقتی نمیشه دانلود کرد! این امتیاز چه تاثیر مثبتی داره؟!
اگر مشگلی هست حتما به پشتیبانی زنگ بزنید من فقط یکبار دچار مشگل شدم که زنگ زدم و نتیجه داد.
دزد تک نیست که بیخیال بشیم
اگر مشگلی هست حتما به پشتیبانی زنگ بزنید من فقط یکبار دچار مشگل شدم که زنگ زدم و نتیجه داد.
دزد تک نیست که بیخیال بشیم
وي پي ان شما را امتحان كردم مشكلي نداشت و پينگ داد.
اين هم آي پي همون آدرسي كه دادم كه با غير شاتل تست كردم جواب داد ولي با شاتل نه.
کد:209.51.201.170
كار از پشتيباني و اين حرفها گذشته.بعيد ميدونم اينها اصل قضيه را به امثال پشتيباني بگن.بارها در حين دانلود قطع و بعد از مدت بسيار كوتاهي وصل ميشه.قبلا اصلا به اين صورت نبود.اگر 24 ساعت هم براي دانلود ميذاشتيم حتي يكبار هم قطعي نداشت ولي جالبي اين سري اينه كه زمان قطعي هاي ايجاد شده در حد چند ثانيه است يعني عملا قطع دانلود مخصوصا اگر كاربر پشت سيستم نباشه.به پشتيباني هم كه زنگ زدم گفتند مشكل از Download Mnager شماست.گفتم چطور اين مشكل با همون برنامه كه سالهاست دارم استفاده ميكنم يكدفعه و در اين 1.5 ماه اخير ايجاد شد؟گفتم اصلا قطعي اتصال چه ارتباطي با دانلود منيجر داره؟مگه در اين برنامه مديريت دانلود تعريف كرديم كه بصورت رندوم و در فواصل نامشخص چند ثانيه قطع كنه و دوباره وصل بشه؟در هر صورت اميدوارم مسولين شاتل بررسي كنند و حتما مشكل را حل كنند.حتما هم مشكلي وجود داره كه كاربران بيان ميكنند چرا قبلا اين صحبتها مطرح نبود؟
دز ضمن امروز عصر هم كلا 2 ساعت قطع كامل بود و چراغ Status هم قرمز بود و پشتيباني هم گوشي را برنميداشت.
شاتل افتضاح قطع میشه
زنگ زدم میگن داریم تجهیزات نصب میکنیم!
برا من که مشکلی نداره ,
راحت دانلود میکنم , یکی دوبار اونجوری شد , ولی دیگه نشده!!