• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

هدیه شرکت ارتباطات ایران اس ام اس mcisms.net به کلیه کاربران و مدیران

agarb98

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,886
لایک‌ها
179
سن
35
محل سکونت
تهران
user id : persiantoolz
 

agarb98

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,886
لایک‌ها
179
سن
35
محل سکونت
تهران
کد فعال سازی هم در ضمن برای من اسمس نشد .
 

hamid_khapid

Registered User
تاریخ عضویت
30 مارس 2009
نوشته‌ها
906
لایک‌ها
89
محل سکونت
تهران
نام کاربری: nanonet
لطفا بررسی فرمایید

Sent from my GT-I9100
 

akramieh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2013
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
2
محل سکونت
TeHraN
مشکل درگاه برطرف شد.
درضمن
طبق اطلاعیه کلیه اپراتورها از طرف مخابرات؛
ارسال از تمامی خطوط به اپراتور همراه اول، با توجه به ترافیک بالای سرورهای مخابراتی، با اختلال مواجه می باشد. بدیهی است مسئولیت ارسال بر عهده ارسال کننده می باشد.
این مشکل از ساعت 10 صبح تا 15 بسیار مشکل دارد. تا حد ممکن ارسالی های خودتونو بعد از این ساعات ارسال کنید تا مخابرات این مشکل را برطرف کند و این مشکل سراسری میباشد یعنی کلیه سرویس دهندگان سامانه پیامک با این مشکل روبرو هستند.
با تشکر
 

akramieh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2013
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
2
محل سکونت
TeHraN
کلیه شارژ های هدیه به پنل افزایش داده شد.
 

akramieh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2013
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
2
محل سکونت
TeHraN
کاربران عزیز توجه کنید ، خطوطی که برای شما فعال میشود امکان تغییر وجود ندارد. اگر خط هدیه را نمیخواهید و میخواهید شماره رقم پایین تری داشته باشید بعد از ثبت نام از پشتیبانی درخواست دهید و یا همینجا اعلام کنید. و مابه تفاوت خط 14 رقمی و خط درخواستی محاسبه میشود در صورت تایید فعال میشود.
موفق باشید
 

akramieh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2013
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
2
محل سکونت
TeHraN
این تاپیک تا اخر وقت روز پنجشنبه باز هست.
روز جمعه بسته خواهد شد.
 

akramieh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2013
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
2
محل سکونت
TeHraN
تا دوشنبه تمدید شد. 5 روز دیگه/
 

shahab1985

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2009
نوشته‌ها
4,219
لایک‌ها
178
محل سکونت
kermanshah
شما کلا عادت دارین پیام خصوصی هارو جواب نمیدین؟
2 بار پیام دادم بعد از چند روز هیچ جوابی ندادین

خوبه مشتری مدار باشین و در مقابل خدماتی که میدین مسول باشین
جواب ندادن بی احترامیه به مشتری


من پنلمو شارژ کردم (البته نه زیاد)
6-7 تا اس ام اس واسه شماره خودم فرستادم هیچکدومش نیومد
چرا؟
فقط 2 تا اس ام اس اول وقتی پنلو گرفتم رفت
بعد از اون دیگه هیچکدوم نرفت
 
Last edited:

akramieh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2013
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
2
محل سکونت
TeHraN
[QUOTE=shahab1985;8750864]شما کلا عادت دارین پیام خصوصی هارو جواب نمیدین؟
2 بار پیام دادم بعد از چند روز هیچ جوابی ندادین

خوبه مشتری مدار باشین و در مقابل خدماتی که میدین مسول باشین
جواب ندادن بی احترامیه به مشتری
من پنلمو شارژ کردم (البته نه زیاد)
6-7 تا اس ام اس واسه شماره خودم فرستادم هیچکدومش نیومد
چرا؟
فقط 2 تا اس ام اس اول وقتی پنلو گرفتم رفت
بعد از اون دیگه هیچکدوم نرفت
[/QUOTE]



دوست گرامی اولا پیام خصوصی هرچی اومده بود خودم جواب دادم. دوما شما مشکلی تو سامانه داشتید نه تو انجمن پس باید باید باید باید باید تو سامانه تیکت بزنید یا ایمیل بزنید یا تماس بگیرید. اینجا محل پشتیبانی سامانه نیست یه تاپیکی ایجاد شده است که یه خدمات اولیه رایگان به کاربران این انجمن داده بشه.
همینو بس. پس شما مشکلی دارید تیکت - تلفن ایمیل یا حتی چت با اینجانب میتونید مشکلو حل کنید.
موفق باشید.

حال مشکل شما
اولا اگر اطلاعیه ها رو بخونید از ساعات 10 تا 15 این هفته تاخیر و حتی عدم ارسال در سامانه به صورت سراسری از طرف مخابرات انهم به دلیل ترافیک بالا اختلال داشت.
دوم اینکه این دو روز گذشته مخابرات به صورت غیراتفاقی یک سری از شماره ها رو جز لیست سیاه قرار داد.
می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید.

همچنین با ارسال عدد ۲ به شماره پیامک ۸۹۹۹ میتوانید آن را فعال کنید

ایرانسل: برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است)

و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

اگر مشکل غیر این هست از پنل تیکت دهید بررسی و اعلام میشود.
موفق باشید
 

shahab1985

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2009
نوشته‌ها
4,219
لایک‌ها
178
محل سکونت
kermanshah
[QUOTE=shahab1985;8750864]شما کلا عادت دارین پیام خصوصی هارو جواب نمیدین؟
2 بار پیام دادم بعد از چند روز هیچ جوابی ندادین

خوبه مشتری مدار باشین و در مقابل خدماتی که میدین مسول باشین
جواب ندادن بی احترامیه به مشتری
من پنلمو شارژ کردم (البته نه زیاد)
6-7 تا اس ام اس واسه شماره خودم فرستادم هیچکدومش نیومد
چرا؟
فقط 2 تا اس ام اس اول وقتی پنلو گرفتم رفت
بعد از اون دیگه هیچکدوم نرفت



دوست گرامی اولا پیام خصوصی هرچی اومده بود خودم جواب دادم. دوما شما مشکلی تو سامانه داشتید نه تو انجمن پس باید باید باید باید باید تو سامانه تیکت بزنید یا ایمیل بزنید یا تماس بگیرید. اینجا محل پشتیبانی سامانه نیست یه تاپیکی ایجاد شده است که یه خدمات اولیه رایگان به کاربران این انجمن داده بشه.
همینو بس. پس شما مشکلی دارید تیکت - تلفن ایمیل یا حتی چت با اینجانب میتونید مشکلو حل کنید.
موفق باشید.

حال مشکل شما
اولا اگر اطلاعیه ها رو بخونید از ساعات 10 تا 15 این هفته تاخیر و حتی عدم ارسال در سامانه به صورت سراسری از طرف مخابرات انهم به دلیل ترافیک بالا اختلال داشت.
دوم اینکه این دو روز گذشته مخابرات به صورت غیراتفاقی یک سری از شماره ها رو جز لیست سیاه قرار داد.
می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید.

همچنین با ارسال عدد ۲ به شماره پیامک ۸۹۹۹ میتوانید آن را فعال کنید

ایرانسل: برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است)

و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

اگر مشکل غیر این هست از پنل تیکت دهید بررسی و اعلام میشود.
موفق باشید[/QUOTE]
من 2 بار پیام دادم
یکبار 5-6 روز قبل
یکبار دیشب
که هیچکدوم جواب داده نشد
اصلا هم مساله مهمی نبود ولی این پاسخ ندادن آدمو ناراحت میکنه
 

akramieh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2013
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
2
محل سکونت
TeHraN
[/SIZE]


دوست گرامی اولا پیام خصوصی هرچی اومده بود خودم جواب دادم. دوما شما مشکلی تو سامانه داشتید نه تو انجمن پس باید باید باید باید باید تو سامانه تیکت بزنید یا ایمیل بزنید یا تماس بگیرید. اینجا محل پشتیبانی سامانه نیست یه تاپیکی ایجاد شده است که یه خدمات اولیه رایگان به کاربران این انجمن داده بشه.
همینو بس. پس شما مشکلی دارید تیکت - تلفن ایمیل یا حتی چت با اینجانب میتونید مشکلو حل کنید.
موفق باشید.

حال مشکل شما
اولا اگر اطلاعیه ها رو بخونید از ساعات 10 تا 15 این هفته تاخیر و حتی عدم ارسال در سامانه به صورت سراسری از طرف مخابرات انهم به دلیل ترافیک بالا اختلال داشت.
دوم اینکه این دو روز گذشته مخابرات به صورت غیراتفاقی یک سری از شماره ها رو جز لیست سیاه قرار داد.
می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید.

همچنین با ارسال عدد ۲ به شماره پیامک ۸۹۹۹ میتوانید آن را فعال کنید

ایرانسل: برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است)

و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

اگر مشکل غیر این هست از پنل تیکت دهید بررسی و اعلام میشود.
موفق باشید
من 2 بار پیام دادم
یکبار 5-6 روز قبل
یکبار دیشب
که هیچکدوم جواب داده نشد
اصلا هم مساله مهمی نبود ولی این پاسخ ندادن آدمو ناراحت میکنه[/QUOTE]

شما این پیامو کجا دادید؟
 

omidhk

Registered User
تاریخ عضویت
1 آپریل 2011
نوشته‌ها
1,100
لایک‌ها
44
محل سکونت
ارومیه
omidhk

ممنون
 
بالا