برگزیده های پرشین تولز

اخبار مربوط به لژیونرها

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,217
لایک‌ها
20,095
محل سکونت
اوهایو - دیتون
🔵تمجید بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو از مهدی طارمی

🔹ماریو ژاردل در گفتگو با خبرگزاری لوسا پرتغال از مهدی طارمی تمجید کرد و گفت: پورتو یک دارایی بزرگ به نام مهدی طارمی دارد، او بازیکنی متمایز و موثر است. طارمی من را به یاد خودم می اندازد!
 

Erfan_Buffon

مدیر بخش ورزش
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
28 آگوست 2009
نوشته‌ها
4,181
لایک‌ها
10,247
محل سکونت
labe marz

پیروزی شگفت‌انگیز با طارمی در دقیقه ۱۰۰​

پورتو در حضور ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل فارنسی رسید.
پیروزی شگفت‌انگیز با طارمی در دقیقه ۱۰۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم دو دراگائو به مصاف فارنسی، تیم نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ یک رفت.

پورتو در دقیقه ۱۳ روی حرکت گالنو و پاس در عرض این بازیکن، با شوت تونی مارتینز به گل اول رسید، اما روی کاستا در دقیقه ۱+۴۵ کار را برای فارنسی به تساوی کشید تا نیمه نخست بدون برنده پایان پیدا کند.
یاران طارمی که در نخستین بازی فصل به پیروزی دو بر یک مقابل موریرنسی دست پیدا کرده و امشب هم در تلاش برای کسب نخستین برتری خانگی برابر فارنسی بودند، تا دقیقه ۹۰ نتوانستند گل برتری را به ثمر رسانند که اعلام ۱۲ دقیقه وقت اضافه شرایط را برای برد آنها به وجود آورد.

تیم پورتو که از دقیقه ۷۶ فران ناوارو را به جای مهدی طارمی در ترکیب خود داشت، با حملات پیاپی توانست در دقیقه ۱۰+۹۰ روی نفوذ گونکالو بورگس از سمت راست زمین و ارسال چیپ این بازیکن و ضربه سر ایوان مارکانو به گل دوم دست پیدا کند و به برتری ۲ بر یک مقابل فارنسی برسد و ۶ امتیازی شود.
مهدی طارمی که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ موفق به گلزنی در مسابقه رفت و زدن دو گل و ثبت دو پاس گل در دیدار برگشت مقابل فارنسی شده بود، امشب نتوانست به این مهم برسد و نخستین گل فصل خود را در صد و پنجاهمین بازی برای پورتو به ثمر رساند.
 
بالا