برگزیده های پرشین تولز

اخبار و حواشی جام جهانی 2014

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
رسانه‌هاي انگليسي معتقدند پيروزي 2 بر يک ايران مقابل آمريکا در سال 1998 بهترين نتيجه حضور ايرانيان در سه دوره حضور در جام جهاني بوده است.

روزنامه گاردين اقدام به معرفي تيم ملي ايران به عنوان يکي از 32 تيم راه‌يافته به جام جهاني کرده است.

*نحوه راهيابي

اين روزنامه ابتدا از نحوه راهيابي تيم کارلوس کي‌روش به جام جهاني گزارش کرده است. گزارشگر اين نشريه معتبر نوشته است ايران با غلبه بر کره جنوبي در آخرين مصاف خود در سئول به عنوان تيم نخست گروه يک آسيا به پيروزي رسيد. هر چند در بازي رفت نيز در حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي بر کره‌ غلبه کرده بود.

*نقطه اوج

در ادامه از سوابق قبلي حضور ايران در ادوار جام جهاني در اين گزارش صحبت شده است و از پيروزي 2 بر يک ايران مقابل آمريکا به عنوان پيروزي مقابل شيطان بزرگ در جام جهاني 1998 و در بازي بيادماندني در شهر ليون فرانسه سخن به ميان آمده است.

*تساوي ايران و اسکاتلند

همچنين از تساوي يک بر يک ايران و اسکاتلند در جام جهاني 1978 در اين گزارش نکته‌‌اي نقل شده است.

اين نشريه نوشت پس از دو باخت سنگين مقابل هلند و پرو در آن جام، ايران تازه‌وارد به جام جهاني (1978 آرژانتين) مقابل اسکاتلند به تساوي يک بر يک رسيد. گل ايران که اولين گل جام جهاني اين کشور بود، توسط ايرج دانايي‌فرد زده شد.

*دژاگه آشنا براي انگليسي‌ها

در ادامه اين گزارش اشکان دژاگه به عنوان يک چهره آشنا براي انگليسي‌ها ناميده شده است. گزارشگر ديلي ‌تلگراف به خاطر حضور دژاگه در تيم فولام شهر لندن از وي به عنوان يک چهره ياد کرد.

*کارلوس کي‌روش، محبوب ايراني‌ها

اين نشريه در بخش مربيگري تيم ايران،‌ کارلوس کي‌روش را معرفي کرده است. گاردين در اين مورد نوشته مربي پرتغالي با غلبه بر کره‌‌جنوبي به چهره محبوب ايراني‌ها تبديل شد. اين نشريه افزود قرارداد کي‌روش در پايان جام جهاني به اتمام مي‌رسد و اين مربي پرتغالي خواهد کوشيد با تيمش بهترين نتيجه را بگيرد.

* قوچان‌نژاد، ‌8 گل در 10 بازي

روزنامه انگليسي رضا قوچان‌نژاد را بازيکن موفق تيم ملي ايران دانسته است. اين نشريه نوشت قوچان‌نژاد در 10 بازي 8 گل زده است. مهاجمي که در هلند رشد کرد و حتي براي تيم‌هاي پايه اين کشور به ميدان رفت اما در نهايت تصميم گرفت براي تيم کشورش بازي کند.

*500 به يک شانس موفقيت ايران

اين نشريه در بخش پاياني شانس موفقيت اندکي را براي ايران قائل شده است. گاردين نوشته شانس موفقيت ايران يک به 500 است.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
ديلي ميل به معرفي 32 تيم راه يافته به جام جهاني به معرفي تيم ملي ايران پرداخت.

* ايران

- جمعيت 76.42 ميليون نفر.

- غذاي ملي: چلوکباب با برنج زعفراني

- سرود ملي: سرود ملي جمهوري اسلامي ايران

- حضور در جام جهاني: سه دوره (1978، 1998 و 2006).

- بهترين افتخار در جام جهاني: برتري برابر آمريکا (1998).

- بهترين بازيکن: اشکان دژاگه

- سرمربي : کارلوس کي‌روش- دستيار سرآلکس فرگوسن در منچستريونايتد و سرمربي سابق رئال مادريد از سال 2011 هدايت تيم ملي ايران را برعهده داشته است.

- کاپيتان: جواد نکونام – هافبک مرکزي تيم ملي ايران به شوت‌هاي محکم خود معروف است. او در سن 33 سالگي فرصت اين را دارد تا دومين حضور خود در جام جهاني را تجربه کند. نکونام پس از شش فصل حضور در اوساسونا به استقلال در ليگ ايران برگشت و توانست با اين تيم به قهرماني در ليگ ايران برسد.

- ستاره: مسعود شجاعي ، قد بلند ، خلاق. اين‌ها ويژگي مسعود شجاعي ، هافبک ايراني است که همکاري خوبي با جواد نکونام در تيم ملي ايران دارد. آنها هر دو در اوساسونا با هم بازي بودند، اما شجاعي اکنون در تيم لاس پالماس توپ مي‌زند.

* لحظه جادويي ايران در جام جهاني : قطعا با يک گزينه روبرو هستيم. شکست دو بر يک آمريکا. پيش از شروع مسابقه دو تيم با هم خوش و بش زيادي کردند تا تمام مشاجره هاي سياسي را کنار بگذارند. ايران پس از برتري برابر آمريکا با گل‌هاي حميد استيلي و مهدي مهدوي کيا خوشحالي زيادي کردند.

* بازيکن محوري: رضا قوچان نژاد

قوچان نژاد که در هلند پرورش يافته است. در ليگ بلژيک عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داد. او اين فصل در استاندارد ليژ بلژيک توپ مي زند.

* تاکتيک اصلي:

ايران با دفاعي مستحکم و هافبک‌هاي قوي يکي از تيم‌هايي است که خيلي سخت گل مي خورد. تعجبي ندارد که اين طرز بازي را از تيم ملي ايران با هدايت کارلوس کي‌روش شاهد باشيم. مرد پرتغالي زماني هم که هدايت تيم پرتغال را داشت، تيمي بسيار تدافعي از پرتغال ساخته بود. ايران در شانزده بازي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل تنها دو بار طعم شکست را چشيد.

* شانس قهرماني: 500/1
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
فابيو کاناوارو با اعلام اين که جام جهاني 2014 براي همه تيم‌ها سخت خواهد بود برزيل را شانس نخست قهرماني توصيف کرد.

کاناوارو در نشست خبري گفت: فکر مي‌کنم که جام جهاني 2014 برزيل از هر لحاظ براي تيم‌ها سخت باشد. شرايط آب و هوايي کشور برزيل نيز يکي از دلايلي است که مي‌تواند اين تورنمنت را براي تيم‌ها سخت کند. براي بازيکناني که از کشورهاي با آب و هواي متفاوتي به برزيل مي‌روند قطعا حضور در جام جهاني چالش بزرگي براي آنهاست. اميدوارم که تيم ملي ايتاليا بتواند قبل از جام جهاني تمرينات خوبي داشته باشد تا بازيکنان اين تيم با هماهنگي به برزيل بروند.

کاپيتان تيم ملي ايتاليا در جام جهاني 2006 در ادامه با پيش‌بيني برزيل به عنوان شانس نخست قهرماني جام جهاني 2014 برزيل، گفت: برزيل تيم بسيار خوبي دارد. آنها در خط دفاع بازيکن بزرگي مثل تياگو سيلوا دارد و در خط حمله نيز نيمار مسئوليت گلزني اين تيم را برعهده دارد. برزيل براي کشورهاي ديگر در فوتبال مثال زدني است. تکنيک و فوتبال برزيل هميشه بين تيم‌هاي ديگر زبانزد بوده است. به طور طبيعي برزيل هميشه مدعي کسب عنوان قهرماني است. حال که اين تيم ميزبان جام جهاني است، شانس قهرماني آنها خيلي بالا رفته است.

کاناوارو يکي از هشت بازيکن سابقي است که فيفا آنها را براي مراسم قرعه‌کشي جام جهاني به باهيا دعوت کرده است.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
کايپتان سابق تيم ملي اسپانيا با اطمينان مي گويد اين تيم در جام جهاني 2014 قهرماني‌اش در جام جهاني آفريقاي جنوبي را تکرار خواهد کرد.

مدافع عنوان قهرماني در جام جهاني است. آنها در جام جهاني 2010 موفق شدند با برتري مقابل هلند براي اولين بار به قهرماني در جهان برسند. خيلي‌ها معتقدند لاروخا (اسپانيا) توانايي تکرار قهرماني خود را در برزيل دارد.

به گزارش ايسنا، فرناندو هيرو ، کاپيتان سابق تيم ملي اسپانيا درباره شرايط کشورش براي جام جهاني 2014 برزيل، گفت: مهم‌ترين نکته اين است که با تمرکز بسيار بالا آماده جام جهاني شويم . بايد از همين حالا به فکر اردوي خوبي قبل از آغاز جام جهاني باشيم. خيلي‌ها مسافت بين شهرهاي برزيل را دردسر تيم‌هاي اروپايي مي‌دانند، اما من فکر نمي‌کنم که اين طور مسائل تاثيري در تعيين قهرماني جام جهاني داشته باشد. من روي قهرماني اسپانيا شرط مي‌بندم و مطمئنم ما بار ديگر قهرمان جهان مي‌شويم. بايد اميدوار باشيم بازي‌هاي خوبي را در جام جهاني به نمايش بگذاريم. مهم‌ترين موضوع براي ما همين است.

هيرو در ادامه با تمجيد از ژاوي، هافبک طراح اسپانيا ،گفت: حضور ژاوي در تيم ملي اسپانيا براي لاروخا نعمت است. او تجربه بسيار زيادي دارد که مي‌تواند براي تيم ملي بسيار موثر باشد.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل از تقابل برادران بوآتنگ تا رسیدن کلینزمن به لو

برادران بوآتنگ که یکی در تیم ملی آلمان و دیگری در تیم ملی غنا عضویت دارند در جام‌جهانی در همان مرحله گروهی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه قرعه‌کشی مرحله گروهی جام‌جهانی 2014 امشب (جمعه) در شهر سالوادور واقع در ایالت باهیا برزیل انجام شد و تیم‌های راه‌یافته به این تورنمنت معتبر رقبای خود را شناختند، اتفاقات جالبی هم رخ داد.
* در گروه D شاهد جدال 3 قهرمان پیشین جام‌جهانی خواهیم بود که عبارتند از اروگوئه، ایتالیا و انگلیس.
* در گروه G یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم ملی آلمان که حالا هدایت آمریکا را به عهده دارد باید به مصاف یوآخیم لو، دستیار پیشین خود که حالا سرمربی آلمان است، برود.
* آرژانتین و نیجریه بار دیگر در مرحله گروهی به یکدیگر خوردند. این دو تیم پیش از این در جام‌‌های جهانی 2002 و 2010 با یکدیگر هم‌گروه شده بودند.
* برادران بوآتنگ (ژرومی و کوین پرینس بوآتنگ) در گروه G مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. ژرومی در آلمان و کوین در غنا عضویت دارد.
* اسپانیا و هلند که فینال جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی را برگزار کردند این بار در گروه D و در همین ابتدای راه با یکدیگر بازی خواهند کرد.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
بازی مقابل مسی افتخاری بزرگ است صادقی: دلم به قرعه تیم ملی روشن است/ می‌توانیم نتیجه‌ای در شان ایران بگیریم

خبرگزاری تسنیم: مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: قرعه خوبی در جام جهانی نصیب ایران شده است و من نسبت به آن خوشبینم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین صادقی پس از قرعه‌کشی مسابقات جام‌جهانی 2014 گفت: فکر می‌کنم گروه‌مان، گروه خوبی است. اگر اردوهای خوبی داشته باشیم و با برنامه پیش برویم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.
وی ادامه داد: آرژانتین یک تیم سرعتی و تکنیکی است اما 2 تیم دیگر گروه ما قدرتی هستند. ما باید با آمادگی کامل بدنی در این بازی‌ها حضور داشته باشیم. به نظرم می‌توانیم نتیجه‌ای در شان ایران بگیریم و در چهارمین دوره حضور خود در جام‌جهانی نتایج خوبی کسب کنیم.
مدافع استقلال بازی کردن مقابل مسی را افتخاری بزرگ برای خود دانست و گفت: او بازیکن بزرگی است. باید تیم‌های گروه خود را به خوبی آنالیز کنیم و با شناخت زیاد در این بازی‌ها شرکت کنیم. فکر نمی‌کنم صعود از گروه کار سختی باشد البته این امر بسته به برنامه‌ریزی‌های ما دارد. خیلی به صعود امیدوارم و دلم روشن است.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
کفاشیان: گروه تیم ملی در جام جهانی سخت است/ با تدارک بسیار خوب و در حد بالا به برزیل می‌رویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل گفت: قرعه‌کشی در حالی انجام شد که معتقدم ژاپن در یکی از راحت‌ترین گروه‌ها قرار گرفت و ایران نیز در گروه آسانی قرار نگرفته است.
وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌هایی هم‌گروه شد که از آمریکای جنوبی و آفریقا هستند و باید دیدارهای سختی را پشت سر بگذارد. تیم‌های فرانسه، برزیل و یا اسپانیا نیز قوی هستند و قرعه‌های‌شان خوب بود اما ایران در گروه سختی قرار گرفته است.
وی افزود: باید بازی‌های تدارکاتی خوبی را در حد تیم‌های گروه‌مان در نظر بگیریم تا تیم ملی با آمادگی بالا به رقابت‌های جام جهانی اعزام شود. ما باید در حد جام جهانی در این دوره از بازی‌ها ظاهر شویم.
رئیس فدارسیون فوتبال درباره بازی با نیجریه گفت: این تیم، از تیم‌های پایه قوی‌تری بهره می‌برد اما تیم ملی بزرگسالانش چندان قوی نیست و ما امیدوار هستیم نتیجه خوبی در گروه خود بگیریم. ما نیاز به برنامه‌سازی بسیار خوب، اردوهای خوب و بازی‌های بسیار خوبی داریم تا بتوانیم در حد مطلوبی ظاهر شویم. بازیکنان به برزیل اعزام می‌شوند تا در حد جام جهانی به رقابت بپردازند. ما نیز سعی خود را می کنیم تا تیم ملی با تدارک بسیار خوب و در حد بالا به برزیل اعزام شود.
ایران در گروه F جام‌جهانی 2014 با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین هم‌گروه شده است.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2014 + نام شهر و ورزشگاه‌ها

با قرعه کشی بیستمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال در باهیای برزیل برنامه کامل و محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2014 مشخص شد.
به گزارش مشرق، قرعه کشی بیستمین دوره مسابقات جام جهانی در باهیای برزیل برگزار شد و با مشخص شدن گروه بندی این مسابقات برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2014 بدین شرح مشخص شد:
مرحله گروهی

پنجشنبه 22 خرداد (12 ژوئن) :

برزیل - کروواسی (سائوپائولو - ورزشگاه دی سائوپائولو - دیدار افتتاحیه)
جمعه 23 خرداد (13 ژوئن):

شیلی - استرالیا (کوییابا - ورزشگاه پانتانال)
مکزیک - کامرون (ناتال - ورزشگاه داس دوناس)
اسپانیا - هلند (سالوادور - ورزشگاه فونته نووا)
شنبه 24 خرداد (14 ژوئن):

کلمبیا - یونان(بلوهوریزونته - ورزشگاه مینیه رو)
اروگوئه - کاستاریکا(فورتالزا - ورزشگاه کاستلائو)
انگلستان - ایتالیا(مانائوس - ورزشگاه آمازون)
ساحل عاج - ژاپن (رسیف - پرنامبوکو)
یکشنبه 25 خرداد (15 ژوئن):
سوئیس - اکوادور(برازیلیا - ورزشگاه ناسیونال)
فرانسه - هندوراس (پورتو آلگره - ورزشگاه بیرا ریو)
آرژانتین - بوسنی (ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا)
دوشنبه 26 خرداد (16 ژوئن):

نیجریه - ایران (کوریتیبا - ورزشگاه بایکسادا)؛ ساعت 16 به وقت محلی

غنا - آمریکا (ناتال - ورزشگاه داس دوناس)
آلمان - پرتغال(سالوادور - ورزشگاه فونته نووا)
سه شنبه 27 خرداد (17 ژوئن):
بلژیک - الجزایر(بلوهوریزونته - ورزشگاه مینیه رو)
روسیه - کره جنوبی (کوییابا - ورزشگاه پانتانال)
برزیل - مکزیک(فورتالزا - ورزشگاه کاستلائو)
چهارشنبه 28 خرداد (18 ژوئن):
کامرون - کروواسی(مانائوس - ورزشگاه آمازون)
استرالیا - هلند(پورتو آلگره - ورزشگاه بیرا ریو)
اسپانیا - شیلی (ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا)
پنجشنبه 29 خرداد (19 ژوئن):
کلمبیا - ساحل عاج (برازیلیا - ورزشگاه ناسیونال)
ژاپن - یونان(ناتال - ورزشگاه داس دوناس)
اروگوئه - انگلستان (سائوپائولو – ورزشگاه دی سائوپائولو)
جمعه 30خرداد (20 ژوئن):
هندوراس - اکوادور(کوریتیبا - ورزشگاه بایکسادا)
ایتالیا - کاستاریکا(رسیف - پرنامبوکو)
سوئیس - فرانسه(سالوادور - ورزشگاه فونته نووا)
شنبه 31 خرداد (21 ژوئن):
آرژانتین - ایران (بلوهوریزونته - ورزشگاه مینیه رو) ساعت 13 به وقت محلی

نیجریه - بوسنی(کوییابا - ورزشگاه پانتانال)
آلمان - غنا (فورتالزا - ورزشگاه کاستلائو)،
یکشنبه 1 تیر (22 ژوئن):
آمریکا - پرتغال (مانائوس - ورزشگاه آمازون)
کره جنوبی - الجزایر(پورتو آلگره - ورزشگاه بیرا ریو)
بلژیک - روسیه (ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا)
دوشنبه 2 تیر (23 ژوئن):
کامرون - برزیل(برازیلیا - ورزشگاه ناسیونال)
استرالیا - اسپانیا (کوریتیبا - ورزشگاه بایکسادا)
کروواسی - مکزیک (رسیف - پرنامبوکو)
هلند - شیلی (سائوپائولو - ورزشگاه دی سائوپائولو)
سه شنبه 3 تیر (24 ژوئن):
کاستاریکا - انگلستان (بلوهوریزونته - ورزشگاه مینیه رو)
ژاپن - کلمبیا(کوییابا - ورزشگاه پانتانال)
یونان - ساحل عاج (فورتالزا - ورزشگاه کاستلائو)
ایتالیا - اروگوئه(ناتال - ورزشگاه داس دوناس)
چهارشنبه 4 تیر (25 ژوئن):

هندوراس - سوئیس(مانائوس - ورزشگاه آمازون)
نیجریه - آرژانتین (پورتو آلگره - ورزشگاه بیرا ریو)

اکوادور - فرانسه(ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا)
ایران - بوسنی (سالوادور - ورزشگاه فونته نووا) ساعت 13 به وقت محلی

پنجشنبه 5 تیر (26 ژوئن):
پرتغال - غنا (برازیلیا - ورزشگاه ناسیونال)
الجزایر - روسیه (کوریتیبا - ورزشگاه بایکسادا)
آمریکا - آلمان(رسیف – پرنامبوکو)
کره جنوبی - بلژیک (سائوپائولو - ورزشگاه دی سائوپائولو)
مرحله یک هشتم پایانی شنبه 7 تیر (28 ژوئن):

اول گروه a - دوم گروه b (بلوهوریزونته - ورزشگاه مینیه رو)
اول گروه c - دوم گروه d (ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا)
یکشنبه 8 تیر (29 ژوئن):

اول گروه b - دوم گروه a (فورتالزا - ورزشگاه کاستلائو)
اول گروه d - دوم گروه c (رسیف – پرنامبوکو)
دوشنبه 9 تیر (30 ژوئن):

اول گروه e - دوم گروه f (برازیلیا - ورزشگاه ناسیونال)
اول گروه g - دوم گروه h (پورتو آلگره - ورزشگاه بیرا ریو)
سه شنبه 10 تیر (1 جولای):

اول گروه h - دوم گروه g (سالوادور - ورزشگاه فونته نووا)
اول گروه f - دوم گروه e (سائوپائولو - ورزشگاه دی سائوپائولو)
مرحله یک چهارم پایانی
جمعه 13 تیر (4 جولای):
برنده دیدار اول گروه a - دوم گروه b برابر برنده دیدار اول گروه c - دوم گروه d (فورتالزا - ورزشگاه کاستلائو)
اول گروه e - دوم گروه f برابر برنده دیدار اول گروه g - دوم گروه h (ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا)
شنبه 14 تیر (5 جولای):
اول گروه h - دوم گروه g با برنده دیدار اول گروه f - دوم گروه e (برازیلیا - ورزشگاه ناسیونال)
اول گروه b - دوم گروه a با برنده دیدار اول گروه d - دوم گروه c (سالوادور - ورزشگاه فونته نووا)
نیمه نهایی:
سه شنبه 17 تیر (8 جولای):
برنده دیدار (اول گروه a - دوم گروه b برابر برنده دیدار اول گروه c - دوم گروه d) با (اول گروه e - دوم گروه f برابر برنده دیدار اول گروه g - دوم گروه h) (بلوهوریزونته - ورزشگاه مینیه رو)
چهارشنبه 18 تیر (9 جولای):

برنده دیدار (اول گروه h - دوم گروه g با برنده دیدار اول گروه f - دوم گروه e) با (اول گروه b - دوم گروه a با برنده دیدار اول گروه d - دوم گروه c) (سائوپائولو - ورزشگاه دی سائوپائولو)
شنبه 21 تیر (12 جولای):

دیدار رده بندی - (برازیلیا - ورزشگاه ناسیونال)
یکشنبه 22 تیر (13 جولای):

فینال - (ریودوژانیرو - ورزشگاه ماراکانا)
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
روني: واقعا در گروهي سخت قرار گرفتيم
مهاجم بزرگ «سه شير» گفت: اگر مي‌خواهيم بهترين تيم برزيل شويم، بايد بزرگان را شکست دهيم.

وين روني پس از اتمام مراسم قرعه‌کشي جام جهاني 2014 که جمعه شب (امروز) در شهر سالوادور برزيل انجام شد، نقطه نظرش را در مورد قرعه تيم ملي انگليس معروف به «سه‌شير»‌بيان کرد.

وي گفت: اگر مي‌خواهيم بهترين تيم جام جهاني برزيل شويم، بايد بزرگان را شکست دهيم.

به گزارش فارس، وين روني که تيم کشورش در رقابت‌هاي سال آينده در گروه 4 با اروگوئه،‌کاستاريکا و ايتاليا همگروه شد، افزود: واقعا در گروهي سخت قرارگرفتيم اما من مي گويم نگاه مان بايد به جلو باشد.بايد بگوييم به برزيل 2014 مي‌رويم و پيروز مي‌شويم.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
بازيکن شاخص تيم ملي فوتبال بوسني هرزگوين گفت: آرژانتين پيشتاز گروه است و بوسني با نيجريه بر سر کسب رده دوم گروه رقابت مي‌کند.

ميرعالم پجانيچ از جمله نفراتي از تيم بوسني بود که در مورد همگروهي با ايران، آرژانتين و نيجريه نظرش را بيان کرد.

وي که در تيم آ.اس.رم ايتاليا بازي مي‌کند، پس از انجام مراسم قرعه‌کشي جام جهاني برزيل اظهار داشت:‌ به طور کلي از اين قرعه‌ خوشحال هستم. به نظرم آرژانتيني‌ها در گروه ما، پيشتاز و مدعي صعود هستند.

وي ادامه داد: تصور مي‌کنم رقابت ما بر سر عنوان دوم گروه با نيجريه است. اميدوارم بتوانيم اين روياي را تحقق ببخشيم.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
روي هاجسون، سرمربي تيم ملي انگليس، معتقد است که تيمش در گروه دشواري قرار گرفته است

سه شيرها با اروگوئه، کاستاريکا و ايتاليا هم گروه شده اند.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" ما در گروه دشواري قرار گرفتيم. در اين ترديدي نيست. فکر مي کنم خيلي ها با ما هم عقيده هستند که ما در گروه سختي قرار داريم. ما وجود اروگوئه و ايتاليا، ما دو تيم بزرگ داريم که در اندازه هاي سيد يک هستند. ايتاليا بدشانس بود که در سيد يک قرار نگرفت.

و البته ما مي دانيم که ايتاليا چه تيم خوبي است زيرا در يک چهارم نهايي يورو 2012 در پنالتي به آنها باختيم. نکته خوب اين است که ما همديگر را مي شناسيم. فکر نمي کنم اين نکته بدي باشد. نکته ديگري که فکر مي کنم به سود ما باشد، اين است که در شمال بازي مي کنيم که آب و هواي بدي دارد و چون ايتاليا هم يک تيم اروپايي است، شرايط جوي براي هر دو تيم به يک اندازه دشوار است."
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
مربي کلمبيا از گروهش در جام جهاني 2014 برزيل خوشحال است.

خوسه نستور پکرمن، مربي کلمبيا درباره قرعه گروهش گفت: «مي‌دانستيم قرعه سختي خواهيم داشت و گاهي پيش آمده حتي قهرمان جام جهاني هم در مرحله گروهي حذف شود. ما هيچ حريفي را ترجيح نمي‌داديم. بعضي تيم‌ها کمتر مشهور هستند و تاريخچه کمتري دارند اما در حال حاضر بسيار خوب هستند.

گروه ما جذاب است چون چهار سبک متفاوت داريم. يک تيم به‌شدت اهل آمريکاي جنوبي يعني ما، يک تيم آسيايي مثل ژاپن که بازيکنان بسياري در آلمان دارد و يک مربي ايتاليايي و رشدي عالي در سال‌هاي گذشته، و ساحل عاج با تجربه بيشتر که سومين جام جهاني‌اش را سپري خواهد کرد و بازيکنان جديدي که با تيم به‌خوبي سازگار شده‌اند. احتمالا يونان از آن تيم‌هايي نيست که بخواهيم ازش دوري کنيم اما از آن تيم‌هايي هم نيست که دوست داشته باشيد با آن بازي کنيد.»

او درباره بخت يک تيم آمريکاي جنوبي براي قهرماني گفت: «هميشه براي تيم‌هاي آمريکاي جنوبي خوب بوده که در قاره خود بازي کنند و اميدوارم که قهرمان شويم.»

پکرمن در جام جهاني 2006 (که مربي آرژانتين بود) در مراسم قرعه‌کشي غايب بود: «آن را يادم هست که از تلويزيون تماشا کردم و مضطرب بودم. چه گروه سختي هم بود.»
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
سرمربي تيم ملي فوتبال نيجريه گفت: به آرژانتين احترام مي‌گذاريم اما از آلبي‌سلسته نمي‌ترسيم.

«استفن کشي» يکي از 32 مربي بود که جمعه شب (امشب) در مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 در شهر سالوادور برزيل حاضر بود.

وي وقتي متوجه شد «عقاب‌ها» (لقب تيم او) در گروه F با ايران، آرژانتين و بوسني‌هرزگوين همگروه شده، نقطه نظرش را بيان کرد.

کشي اظهار داشت:‌ بي‌شک آرژانتين مدعي صعود از گروه است. ما به اين حريف بزرگ احترام مي‌گذاريم. اما از آلبي‌سلسته (لقب آرژانتين) نمي‌ترسيم.

وي افزود:‌بوسني‌هرزگوين تيم فوق‌العاده‌اي است و آرژانتين قدرت جهاني فوتبال است.

کشي بدون آنکه در مورد تيم ملي ايران حرفي بزند،‌ اظهار داشت: ‌ما 6 ماه فرصت داريم که ببينيم چگونه مي‌توانيم بر آرژانتيني‌ها غلبه کنيم.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
مجيد جلالي با بيان اينکه ايران بهترين بازي‌اش در جام جهاني 2014 را مقابل آرژانتين انجام مي‌دهد، گفت: رويارويي با آرژانتين يک تهديد نيست بلکه فرصتي است که آن را جام جهاني براي ما بوجود آورد.

اين کارشناس فوتبال در بيان ديدگاهش از هم‌گروهي تيم ملي ايران با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني در جام جهاني 2014 گفت: گروه ايران بد نيست. معتقدم در گروه متعادلي قرار گرفته‌ايم. به هر حال ما مي‌خواهيم در جام جهاني بازي کنيم و خوب است با تيم‌هايي هم‌گروه باشيم که احساس حضور در جام جهاني به ما دست دهد. رويارويي با آرژانتين چنين احساسي را به ما مي‌دهد و شايد اگر سرگروه‌مان تيمي چون کلمبيا بود چنين احساسي نداشتيم.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: تمام گروه‌ها سخت هستند و نبايد فراموش کنيم جام جهاني براي ما رويارويي با يکي از بهترين تيم‌هاي دنيا يعني آرژانتين را فراهم کرده است. همچنين نيجريه از تيم‌هاي خوب آفريقايي است و بوسني هم تيمي بود که نسبت به خيلي از تيم‌هاي اروپايي زودتر به جام جهاني صعود کرده است.

اين کارشناس در پاسخ به اينکه آيا ايران شانسي براي صعود از گروهش دارد، تصريح کرد: نبايد بيهوده روي تيم ملي فشار وارد کرد و از آن توقع ايجاد کنيم. شانس تيم ملي ما خيلي کم است اما صعود از گروه هم غيرممکن نيست. نبايد فشارهاي غيرواقعي به تيم ملي وارد کنيم.

سرمربي تيم صدرنشين ليگ ايران در پاسخ به اينکه چطور بايد تيم ملي را آماده کنيم که قدرت رويارويي با اين حريفان را داشته باشد، گفت: واقعيت اين است که در اين فاصله زماني کم نمي‌توانيم ساختار فوتبال‌مان را دگرگون کنيم. تمام برنامه‌هاي تمريني و بازي‌هاي تدارکاتي با حريفان بزرگ تنها مي‌تواند تجربه نفرات فعلي تيم ملي را مقداري افزايش دهد تا با آمادگي بيشتري راهي جام جهاني شوند.

جلالي در واکنش به اينکه بهتر است چه تصور و پيش‌بيني از رويارويي ستاره‌اي چون ليونل مسي با بازيکنان ايران داشته باشيم تا شرايط بدي براي تيم ملي ايجاد نشود نيز اظهار کرد: اصلا نبايد اين فکر را به ذهن‌مان بياوريم. آرژانتين براي ايران يک تهديد نيست بلکه يک فرصت است که جام جهاني آن را براي ما بوجود آورد. بنابراين من با همه شرايط موجود معتقدم تيم ملي ايران بهترين عملکردش را مقابل تيم آرژانتين خواهد داشت.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
مهاجم تيم ملي بوسني گفت: بازي ما با نيجريه يک فينال است.

به گزارش اوج، ادين ژکو در واکنش به هم گروهي کشورش با ايران، آرژانتين و نيجريه اظهار داشت:گروه بندي ما هم مي توانست بهتر و هم مي توانست بدتر باشد. ما براي رسيدن به دومي گروه با نيجريه مي جنگيم.بازي ما با نيجريه يک فينال است.بايد از اين قرعه راضي باشيم چرا که مي توانيم با حريفا‌ن‌مان کنار بياييم.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
سرمربي سابق تيم ملي ضمن خوب دانستن قرعه ايران در جام جهاني مي‌گويد بايد بجاي اردوهاي بلند مدت، چند بازي تدارکاتي مناسب براي اين تيم در فرصت باقي مانده مهيا شود.

منصور پورحيدري درباره ارزيابي‌اش از هم‌گروهي تيم ملي ايران در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي آرژانتين، بوسني هرزگوين و نيجريه گفت: وقتي به گروه نگاه مي‌کنيم، مي‌بينيم که هم تيم‌ درجه يکي مثل آرژانتين در گروه است و تيم درجه دو آفريقا به نام نيجريه و تيم درجه دو – سه اروپايي يعني بوسني در اين گروه است. بنظرم روي کاغذ اين قرعه، نسبتا خوب است. من فکر مي‌کنم بازي برابر نيجريه و بوسني سخت است و فشار زيادي روي تيم ما براي اين دو بازي خواهد بود.

به گزارش ايسنا ، او افزود: در بازي برابر آرژانتين آرامش بيشتري حاکم خواهد بود و دليل آن هم اين است که کسي از ايران برابر اين تيم انتظاري ندارد و از طرفي شايد حريف ما را دست کم بگيرد و به لحاظ انگيزه نسبت به ما در درجه پايين‌تري قرار داشته باشد. به همين دليل مي‌گويم بازي با آرژانتين براي ما راحت‌تر محسوب مي‌شود و مطمئنا بوسني و نيجريه با تمام توانشان برابر ما ظاهر مي‌شوند.

سرمربي سابق تيم ملي در پاسخ به اين سوال که چقدر به صعود تيم ملي ايران به مرحله يک شانزدهم جام جهاني اميدوار است، بيان کرد: من اصلا به اين مسئله که صعود مي‌کنيم يا نه فکر نمي‌کنم. من تنها اميدوارم بهتر از سه دوره قبلي در جام جهاني حاضر شويم و به عبارت ديگر بدتر از سه دوره قبلي در جام جهاني ظاهر نشويم. ما ايراني هستيم و اين تيم ملي کشور ماست و مسئله ايران همواره غرور آميز است. من وقتي مي‌ديدم که در قرعه‌کشي نام ايران وجود دارد، حقيقتا افتخار کردم و البته اعتقاد دارم که نبايد به مردم دروغ گفت و بي مورد توقع آنها را بالا برد. بايد به مردم واقعيات را بگوييم و به آنها بگوييم که کار در جام جهاني بسيار سخت است.

او در پاسخ به اين سوال که با توجه به حضورش در راس مربي‌گري تيم ملي، براي فرصت باقي مانده تا جام جهاني چه تدابيري بايد اتخاذ شود، اظهار کرد: ما زمان زيادي را تاکنون از دست داده‌ايم. ما به هردليلي تاکنون بازي‌هاي تدارکاتي نداشته‌ايم و انقدر که به اردو زدن فکر کرده‌ايم، به بازي تدارکاتي فکر نکرده‌ايم. گويا علاقه به برگزاري اردو بيشتر از انجام بازي تدارکاتي است. ما بايد حداقل سه الي چهار بازي وب تدارکاتي با تيم‌هاي خوب برگزار کنيم تا اعتماد به نفس بازيکنانمان بالاتر برود و اين مسئله نسبت به همه چيز در اولويت است.

مديرفني استقلال در ادامه با انتقاد از اينکه قرار است تا باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا از اواسط اين مسابقات بدون ملي‌پوشانشان در ميدان حاضر شوند، تصريح کرد: واقعا اين شدني نيست که چهار باشگاه ايرانيدرليگ قهرمانان آسيا در اواسط مسابقات بدون ملي‌پوشانشان حاضر شوند. همانطور که در جام جهاني مسئله ايران است، در اين رقابت‌ها هم نام و فوبال ايران مطرح است. اينا هم استقلال، سپاهان، تراکتورسازي و فولاد نام ايران را يدک مي‌کشند و نمي‌توان از آنها خواست بدون ملي‌پوشان‌شان در رقابت‌ها حاضر شوند. بايد فکر ديگري در اين‌باره شود. مگر در اروپا از اين کارها مي‌کنند؟ بهتر نبود رايزني کنيم با AFC تا زمان مسابقات را کمي تغيير دهد؟ اين دست اقدامات منطقي نيست و من مطمئنم که تغييري با اين کار رخ نمي دهد.

او ادامه داد: بايد با منطق و انصاف با قضايا برخورد کنيم و من مطئنم با انجام اين کار چندان تفاوتي در کار تيم ملي رخ نمي‌دهد و ما بهتر است بجاي اردوي زود هنگام و طولني مدت به برگزاري بازي تدارکاتي متناوب فکر کنيم. اعتقاد دارم حتي اگر همين امروز تيم ملي تا جام جهاني اردو برود، از دشواري بازي‌هاي ما در جام جهاني کم نمي‌شود و اين صحبت من نااميدانه نيست بلکه واقعيت اين است که نبايد اقداماتي انجام شود که نتيجه‌اش احتمالا چيز خاصي نخواهد بود. ما تنها بايد به بازي تدارکاتي فکر کنيم چراکه در آن بازي‌ها تيم آماده مي‌شود و حتي اگر با نتايج بدي هم ببازيم، ثمره‌اش در جام‌جهاني مشخص مي‌شود.

پورحيدري در پاسخ به اين سوال که آيا بازي تيمش برابر سپاهان او را به آينده اميدوار کرد، گفت: من با نمايشي که برابر سپاهان ديدم به آينده اميدوار شدم و مطمئنم که در دور برگشت به خواسته‌هايمان مي‌رسيم. ما پيش از بازي با سپاهان دو جلسه مفيد تمرين با اکثريت بازيکنان داشتيم. اين اتفاق در دور رفت هيچ‌گاه رخ نداد و اگر اين روند ادامه داشته باشد روند روبه جلوي استقلال به مراتب بهتر مي‌شود. جلوي سپاهان در اصفهان بازي کردن کار سختي است اما ما انقدر خوب بوديم که توانستيم به حريف فشار بياوريم و با دوندگي زيادمان در آستانه برد هم بوديم.

مديرفني استقلال درباره ديدار روز سه‌شنبه تيمش برابر کاسپين در جام حذفي هم صحبت کرد و افزود: ما در جام حذفي مدعي قهرماني هستيم و اين مسئله قطعي است اما اينه چه برنامه‌اي در روز سه‌شنبه خواهيم داشت را بايد از آقاي قلعه‌نويي بپرسيد. اين صحبت هم که استقلال شايد يک جام را فداي يک جام ديگر کند هم منطقي نيست. اصلا جدي نگرفتن يک جام را خود هواداران استقلال هم از ما نمي‌پذيرند و بدون شک استقلال از جام حذفي چشم پوشي نمي‌کند.

پورحيدري در پايان درباره اينکه قرار است ملي‌پوشان از 20 فروردين در اختيار تيم ملي قرار بگيرند، گفت: اگر قرار باشد بدون ملي‌پوشان در ليگ قهرمانان آسيا بازي کنيم از آسيا انصراف بدهيم.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: رفتارها با بيک‌زاده مناسب نيست در حالي که بايد از اين بازيکن حمايت کرد.

ميرشاد ماجدي در خصوص انتقادات و قياس‌هايي که ميان بيک زاده و ليونل مسي مي‌شود اظهار داشت: به اعتقاد من اين کارها قشنگ نيست و به جاي آنکه ذهن اين بازيکن را آماده کنيم مشغول خود زني هستيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: بيک زاده يکي از بازيکنان « دو پاي » فوتبال ايران است که با هر دو پا هم شوت مي زند و هم خوب ارسال مي کند بنابراين اميدوارم از حالا اين رفتارها را فراموش کنيم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص قرعه ايران در مسابقات جام جهاني نيز گفت:آرژانتين به خاطر قدرت و تجربه اي که دارد شايد به عنوان تيم اول صعود کند اما ايران، بوسني و نيجريه به يک اندازه شانس صعود دارند. اگر برنامه ريزي مناسب باشد و بازي هاي تدارکاتي خوبي براي تيم ملي در نظر بگيريم مطمئنا صعود ايران دور از دسترس نيست.

وي در پايان در خصوص اينکه تکليف سرپرست استقلال در دو ديدار آينده که وي به مالزي سفر مي کند چه مي شود تصريح کرد:من هنوز با باشگاه صحبت نکرده ام اما امير حاج قاسم را پيشنهاد کردم که در صورت موافقت کادر فني و مديريت او سرپرست استقلال باشد
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
هافبک سرشناس اسبق «آلبي سلسته» معتقد است آرژانتين نبايد ايران، بوسني‌‌هرزگوين و نيجريه را دستکم بگيرد.

خوان سباستين ورون نظرش را در مورد گروه‌بندي مسابقات جام جهاني 2014 که شب گذشته در شهر سالوادور برزيل انجام شد، بيان کرد.

وي در مصاحبه‌اي در مورد حضور تيم کشورش معروف به «آلبي سلسته»‌در گروه F اظهار داشت: به نظرم اين گروه در کل گروهي پيچيده و سخت نيست. با اين حال آرژانتين حق ندارد ايران، نيجريه و بوسني‌هرزگوين را دست کم بگيرد.

او ادامه داد: سابلا،‌مربي تيم ملي،‌ به کارش آشناست. او به اهميت آمادگي بدني و رواني واقف است. براي ما بسيار مهم خواهد بود که تيم ملي در بهترين شرايط بدني و روحي وارد رقابت با همگروهي‌‌‌ها شود.

ورون افزود: من سابلا را مربي بسيار زيرک مي‌بينم. او تا به حال کارش در تيم آرژانتين عالي بوده است. واجب است که در تيم ملي همه به او کمک کنند و همه راه‌ها به مسي ختم نشود.

وي در مورد ايران و نيجريه عنوان کرد: تيم‌هاي مثل نيجريه و کلا آسيايي‌ها هميشه زياد مي‌دوند و بازي فيزيکي مي‌کنند اما آرامش دارند. بوسني هم تيمي است که در رديف تيم‌هاي هجومي قرار مي‌گيرد. هرچند که من معتقدم آرژانتين خيلي خوب مي‌تواند با بوسني‌ مقابله کرده و برنده شود.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
تيم ملي آرژانتين مانند ايران در سال 2013 تنها در يک ديدار شکست خورده است.

جام جهاني 2014 برزيل قرعه‌کشي شد و تيم ملي ايران در گروه F با تيم‌هاي آرژانتين، نيجريه و بوسني‌هرزگوين همگروه شد.

به گزارش فارس ، در زير قصد داريم تمام ديدارهاي همگروهي‌هاي ايران در جام‌جهاني در سال 2013 را مورد بررسي قرار دهيم:



*آرژانتين:

آرژانتيني‌ها در سال 2013 در 12 ديدار به ميدان رفتند که در اين ميان تنها يک شکست نصيب آلبي‌سلسته آن هم در ديدار مقابل اروگوئه شده است.

*تمام نتايج تيم ملي آرژانتين در سال 2013 به شرح زير است:

آرژانتين 2 - بوسني‌هرزگوين صفر (دوستانه)

اکوادور صفر - آرژانتين صفر (دوستانه)

اروگوئه 3 - آرژانتين 2 (مقدماتي جام جهاني 2014)

آرژانتين 3 - پرو يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

پاراگوئه 2 - آرژانتين 5 (مقدماتي جام جهاني 2014)

ايتاليا يک - آرژانتين 2 (دوستانه)

گواتمالا صفر - آرژانتين 4 (دوستانه)

اکوادور يک - آرژانتين يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

آرژانتين صفر - کلمبيا صفر (مقدماتي جام جهاني 2014)

بوليوي يک - آرژانتين يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

آرژانتين 3 - ونزوئلا صفر (مقدماتي جام جهاني 2014)

سوئد 2 - آرژانتين 3 (دوستانه)

*بوسني‌هرزگوين:

تيم ملي بوسني‌هرزگوين در سال 2013 در 9 بازي به ميدان رفته است که 3 شکست و 6 پيروزي براي اين تيم در اين سال به ثبت رسيده است.

*تمام نتايج تيم ملي بوسني‌هرزگوين در سال 2013 به شرح زير است:

آرژانتين 2 - بوسني‌هرزگوين صفر (دوستانه)

ليتواني صفر - بوسني‌هرزگوين يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

بوسني‌هرزگوين 4 - ليختن‌اشتاين يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

اسلواکي يک - بوسني‌هرزگوين 2 (مقدماتي جام جهاني 2014)

بوسني‌هرزگوين صفر - اسلواکي يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

بوسني‌هرزگوين 3 - امريکا 4 (دوستانه)

لتوني صفر - بوسني‌هرزگوين 5 (مقدماتي جام جهاني 2014)

بوسني‌هرزگوين 3 - يونان يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

اسلوني صفر - بوسني‌هرزگوين 3 (دوستانه)

*نيجريه:

تيم ملي نيجريه هم در سال 2013 در 24 ديدار مقابل حريفانش به ميدان رفته که 12 پيروزي، 4 شکست و 8 تساوي براي اين تيم در سال جاري ميلادي به ثبت رسيده است.

*تمام نتايج تيم ملي نيجريه در سال 2013 به شرح زير است:

ايتاليا 2 - نيجريه 2 (دوستانه)

نيجريه 2 - اتيوپي صفر (مقدماتي جام جهاني 2014)

اردن يک - نيجريه صفر (دوستانه)

اتيوپي يک - نيجريه 2 (مقدماتي جام جهاني 2014)

نيجريه 4 - بورکينافاسو يک (دوستانه)

نيجريه 2 - مالاوي صفر (مقدماتي جام جهاني 2014)

آفريقاي جنوبي صفر - نيجريه 2 (دوستانه)

ساحل عاج 2 - نيجريه صفر (دوستانه)

نيجريه 4 - ساحل عاج يک (دوستانه)

نيجريه صفر - اسپانيا 3 (جام کنفدراسيون‌ها)

نيجريه يک - اروگوئه 2 (جام کنفدراسيون‌ها)

تاهيتي يک - نيجريه 6 (جام کنفدراسيون‌ها)

ناميبيا يک - نيجريه يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

کنيا صفر - نيجريه يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

مکزيک 2 - نيجريه 2 (دوستانه)

نيجريه يک - کنيا يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

نيجريه يک - بورکينافاسو صفر (جام ملت‌هاي آفريقا)

مالي يک - نيجريه 4 (جام ملت‌هاي آفريقا)

ساحل عاج يک - نيجريه 2 (جام ملت‌هاي آفريقا)

اتيوپي صفر - نيجريه 2 (جام ملت‌هاي آفريقا)

زامبيا يک - نيجريه يک (جام ملت‌هاي آفريقا)

نيجريه يک - بورکينافاسو يک (جام ملت‌هاي آفريقا)

کيپ ورد صفر - نيجريه صفر (دوستانه)

منتخب کاتالونيا يک - نيجريه يک (دوستانه)

*ايران:

تيم ملي ايران در سال 2013 ميلادي در 9 ديدار به ميدان رفت که حاصل آن 7 پيروزي، يک تساوي و تنها يک شکست مقابل عمان در ديداري دوستانه بود.

*تمام نتايج تيم ملي ايران در سال 2013 به شرح زير است:

لبنان يک - ايران 4 (مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015)

تايلند صفر - ايران 3 (مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015)

ايران 2 - تايلند يک (مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015)

کره جنوبي صفر - ايران يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

ايران 4 - لبنان صفر (مقدماتي جام جهاني 2014)

قطر صفر - ايران يک (مقدماتي جام جهاني 2014)

عمان 3 - ايران يک (دوستانه)

کويت يک - ايران يک (مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015)

ايران 5 - لبنان صفر (مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 2015)
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
کارشناس فوتبال گفت: بايد فرهنگ تيم‌هاي هم‌گروه خود را مورد مطالعه قرار دهيم تا با مسائل اجتماعي آنها آشنا شويم.

محمود ياوري در خصوص هم‌گروهي ايران با تيم‌هاي آرژانتين، بوسني هرز‌گوين و نيجريه اظهار داشت: در موقعيت مناسبي قرار گرفتيم البته اين مسئله مي‌تواند مشکل‌ساز هم براي ما بشود. با کشورهايي هم‌گروه شده‌ايم که نسبت به فوتبال آنها آشنا هستيم. اخيرا در رده‌هاي پايه با آرژانتين و نيجريه بازي کرده‌ايم.

به گزارش فارس ، وي افزود: ما بايد تدارک مناسب براي حضور پرقدرت در جام جهاني داشته باشيم. اين مي‌تواند بهترين قرعه ما باشد اما در صورتي که تدارک لازم را داشته باشيم. اگر اين مسئله انجام شود شانس صعود هم خواهيم داشت اما اگر تدارک نداشته باشيم ضعيف‌ترين گروه هم نصيب ما مي‌شد نمي‌توانستيم نتيجه بگيريم.

کارشناس فوتبال يادآور شد: مي‌توانيم با برنامه‌ريزي مناسب در اين 6 ماه بهتر از جام جهاني 1998 فرانسه عمل کنيم. بايد برنامه‌ها و تدارکات کي‌روش را عملي کرد تا تيم با قدرت در مسابقات ظاهر شود. با تيم‌هايي که سبک بازي آنها به تيم‌هاي هم‌گروهي ما نزديک است بازي کنيم.

ياوري در مورد اينکه چه تيم‌هايي را براي بازي دوستانه مناسب مي‌داند، گفت: به نظرم با تيم‌هايي که هم‌گروه تيم‌هاي گروه ششم در دور مقدماتي و صعود به جام جهاني بودند مناسب خواهد بود که بازي کنيم. طبيعتا بايد با تيم‌هايي بازي کنيم که بتوانيم از آنها برداشت خوبي داشته باشيم.

وي در مورد اينکه چه راهکاري را براي موفقيت ايران در نظر دارد، تاکيد کرد: بايد فرهنگ تيم‌هاي هم‌گروه خود را بشناسيم. از لحاظ اجتماعي و جامعه‌شناسي آنها را مطالعه کنيم و مسائل اجتماعي آنها را زير ذره‌بين داشته باشيم.

ياوري در مورد مقابله با آرژانتين تصريح کرد: بايد ببينيم تا آن زمان با چه آمادگي‌اي در مسابقات حاضر مي‌شويم. اگر همين فوتبال باشد نمي‌توانيم خيلي کار کنيم. بايد ما به سطح درجه اول آسيا برسيم.
 
بالا