برگزیده های پرشین تولز

اخبار و حواشی جام جهانی 2014

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
ليونل مسي شاهد جهشي بزرگ در بهبود وضعيت جسمي خود بوده است.

آزمايش‌هاي انجام شده بر روي ليونل مسي نشان مي‌دهد مصدوميت پاي چپ او کاملا برطرف شده و وضعيت او به سرعت رو به بهبود است.
مسي اکنون بهتر مي‌تواند با توپ کار کند و رسانه‌هاي آرژانتين از اين خبر به عنوان بهترين ياد کرده‌اند. البته مسي هم چنان تحت‌نظر چندين فيزيوتراپيست قرار دارد.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]نبايدترسي ازبازي باتيم‌هاي بزرگ داشته باشيم[/h]
[h=2]بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان تاکيد کرد، اين تيم نبايد ترسي از بازي با تيم‌هاي بزرگ دنيا داشته باشد.[/h]
مهدي پاشازاده درباره قرعه ايران در جام جهاني 2014 اظهار داشت: در جام جهاني بهترين تيم‌هاي دنيا حضور دارند و نمي‌توان گفت اگر با آرژانتين و نيجريه هم‌گروه نمي‌شديم، براي ما بهتر بود. مهم اين است که به جام جهاني رفته‌ و توانسته‌ايم به فوتبال‌مان اعتباري دوباره ببخشيم.

به گزارش تسنيم،وي با تاکيد براينکه «با حضور در جام جهاني مي‌توانيم لژيونرهاي‌مان را بيشتر کنيم»، افزود: همه تيم‌هاي حاضر در جام جهاني خوب هستند و اين ما هستيم که بايد به تيم خود نگاه کنيم و توانايي‌هاي‌مان را در نظر بگيريم.

بازيکن پيشين تيم ملي در پاسخ به اين سوال که «حضور کارلوس کي‌روش و نام او روي نيمکت تيم ملي چقدر مي‌‌تواند ذهن حريفان تيم ملي در جام جهاني را به خود مشغول کند؟»، عنوان کرد: کي‌روش اعتبار جهاني دارد اما بايد ديد اين اعتبار در جام جهاني چقدر مي‌تواند به تيم ملي کمک کند.

پاشازاده تصريح کرد: از لحاظ تئوري حريفان تيم ملي روي ما حساب باز مي‌کنند، چون کي‌روش روي نيمکت تيم ملي نشسته است اما بايد ديد بازيکنان چطور توانايي‌هاي خود را در زمين نشان مي‌دهند.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود کي‌روش دوست ندارد تيم ملي با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي کند تا رزومه‌اش خراب نشود، به تسنيم گفت: شايد اين موضوع درست باشد اما نبايد ترسي براي بازي با تيم‌هاي بزرگ داشته باشيم.

بازيکن پيشين تيم ملي درباره توهين برخي افراد به ليونل مسي در صفحه شخصي او در شبکه‌هاي اجتماعي خاطرنشان کرد: کار خيلي بدي بود. با اين کار اعتبارمان را در دنيا از دست مي‌دهيم. متاسفانه در اروپا چون رفت‌وآمد دارم، مي‌بينيم که با ايراني‌ها به دليل چنين رفتارهايي خوب برخورد نمي‌کنند. اين موضوع براي ايراني‌هايي که در خارج از کشور حضور دارند، مشکل‌ساز شده است.

پاشازاده در مورد تقابل ليونل مسي با هاشم بيک‌زاده که نقل محافل شده است به تسنيم گفت: اين مسئله جزو فرهنگ ما شده است. برخي‌ها اين موضوع را به شوخي و مزاح مي‌گويند ولي مشکل ما مسي نيست. مسي هم نباشد، آرژانتين ستاره‌هاي زيادي در ترکيب خود دارد. ما بايد توانايي ساختار دفاعي‌مان را افزايش دهيم، چون يک‌نفره نمي‌توانيم دفاع کنيم. همه بازيکنان بايد در امر دفاع شرکت کنند.

وي که سابقه بازي در جام جهاني فرانسه را دارد، به بازيکنان تيم ايران حاضر در جام جهاني 2014 برزيل اين چنين توصيه کرد: اين رقابت‌ها ويترين افتخارات بازيکنان است و شايد ديگر به دست نيايد. ملي‌پوشان ما نبايد ترسي از حريفان داشته باشند و بيشترين لذت را از جام جهاني ببرند. بهترين آرزوي هر فوتباليستي بازي در جام جهاني است و بازيکنان ايراني بايد از اين فرصت به نحوي شايسته استفاده کنند.

بازيکن پيشين تيم ملي خاطرنشان کرد: در زماني ايويچ که سرمربي تيم ملي بود همه رقباي‌مان در جام جهاني 98 فرانسه را آناليز مي‌کرديم. به عنوان مثال مياتوويچ بازيکن يوگسلاوي آقاي گل بود ولي در بازي با ايران موقعيتي به دست نياورد. اين موضوع به دليل آناليز بازي‌هاي او بود. مربيان تيم ملي هم بايد همانند ايويچ بازيکنان حريف را براي ملي‌پوشان آناليز کنند.

پاشازاده با بيان اينکه تيم ملي در جام جهاني بايد هدف داشته باشد، اضافه کرد: ما اين کار را مقابل کرواسي انجام داديم و وقتي به اين نتيجه رسيديم که مي‌توانيم کرواسي را متوقف کنيم يا شکست دهيم با انگيزه و اعتمادبه‌نفس بيشتر به مصاف يوگسلاوي رفتيم.

وي ادامه داد: اگر با ديد مثبت نگاه کنيم که مي‌توانيم به دور بعدي جام جهاني صعود کنيم اشکالي در آن وجود ندارد ولي اينطور نباشد که اگر مقابل نيجريه يا بوسني شکست خورديم، ناراحت شويم چون بايد قبول کنيم توانايي آنها بيشتر از ايران است. البته در فوتبال و با داشتن نظم و پشتکار مي‌توان قوانين بازي را تغيير داد. بنابراين نبايد به اين فکر کنيم که چون آرژانتين قوي‌تر از ما است، به شکست مقابل اين تيم فکر کنيم.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]ايراني‌ها از مسي عذرخواهي کردند[/h]
[h=2]روزنامه انگليسي ميرر اعلام کرد کاربران اينترنتي در ايران اقدام به تشکيل گروهي کرده‌اند تا از اين طريق از فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا به خاطر مورد اهانت قرار گرفتن از سوي برخي کاربران ايراني عذرخواهي کنند.[/h]
روزنامه ميرر چاپ لندن با انعکاس تلاش کاربراني اينترنتي در ايران براي نشان دادن محبوبيت اين ستاره آرژانتيني که چندي پيش صفحه‌ شخصي‌اش در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي از سوي برخي کاربران ايراني هدف انواع و اقسام جملات توهين آميز شد، نوشت: فوتبالدوستان ايراني اقدام به تشکيل گروهي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي کرده‌اند تا مراتب تاسف خود را از اهانت‌هاي اخيري که برخي از هموطنان‌شان به ليونل مسي کرده‌اند ابراز کنند.

به گزارش تسنيم،در ادامه اين خبر، ميرر با اشاره به هجوم بيش از 30 هزار کاربر اينترنتي به صفحه شخصي ليونل مسي که در آن در پيام‌هايي اهانت‌آميز و اکثراً به زبان فارسي خطاب به ستاره آرژانتيني بارسلونا نوشته شد، آمده است: ايراني‌ها اکنون صفحه‌اي جديدي با عنوان «مسي متاسفيم» در اينترنت ساخته‌‌اند که هدف از ايجاد آن آن محکوم کردن اقدام کساني که برترين بازيکن 4 سال اخير فوتبال دنيا را مورد اهانت قرار داده‌اند.

حمله کاربران ايراني به صفحه شخصي ليونل مسي، کاپيتان تيمي که در جام جهاني 2014 بايد برابر تيم ملي ايران قرار بگيرد، بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي جهان داشته است هرچند که خود اين بازيکن 26 ساله هنوز اظهارنظري در اين خصوص نکرده است.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]تيموريان:در جام جهاني زنگ تفريح نمي‌شويم[/h]
[h=2]هافبک ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال گفت: اميدوارم تا آغاز مسابقات جام جهاني با چند تيم بازي دوستانه انجام دهيم.[/h]
آندرانيک تيموريان پس از پايان تمرين امروز (پنج‌شنبه) استقلال در خصوص قرعه تيم ملي در جام جهاني 2014 اظهار داشت: قرعه خوبي نصيب ايران شده است. البته مي‌توانست اين قرعه بدتر يا بهتر شود اما به عقيده من نسبت به ديگر تيم‌هاي آسيايي حاضر در جام جهاني در گروه متوسطي قرار گرفته‌ايم.

به گزارش تسنيم،وي افزود: شانس صعود به مرحله بعدي جام جهاني را داريم ولي با شرايطي که اکنون داريم اين مسئله سخت است. کادرفني و بازيکنان تيم ملي از اينکه نمي‌توانيم بازي دوستانه برگزار کنيم، ناراحت هستند. متاسفانه بازي‌هاي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا جايگزين بازي‌هاي دوستانه ما در تاريخ‌هاي فيفا دي شده است. ما مجبوريم در تاريخ‌هاي فيفادي در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا بازي کنيم، آنهم در شرايطي که تيم‌هاي بزرگ فيفادي خود را پر کرده‌اند.

تيموريان گفت: فقط چند ماه به آغاز مسابقات جام جهاني باقي مانده و ما هنوز نتوانسته‌ايم بازي دوستانه برگزار کنيم. اميدوارم در چند ماه باقي‌مانده بتوانيم با چند تيم بزرگ بازي کنيم تا با آمادگي کامل در جام جهاني حضور داشته و از پرچم کشورمان دفاع کنيم.

وي اضافه کرد: شنيده‌ام‌ که مي‌خواهيم با تيم آمريکا بازي کنيم اما اين مسئله هنوز صددرصد نشده است. اميدوارم فدراسيون فوتبال در چند ماه باقي مانده تا جام جهاني تلاش کند که بازي‌هاي دوستانه انجام دهيم تا با انگيزه بالا در جام جهاني حضور داشته باشيم.

هافبک استقلال در مورد اينکه اين روزها همه در مورد بازي با آرژانتين صحبت مي‌کنند، عنوان کرد: اين جور مسائل هميشه وجود داشته و زماني که با پرتغال در جام جهاني 2006 بازي داشتيم اين صحبت‌ها مطرح مي‌شد. با اين وجود مطمئنم تيم ملي در جام جهاني زنگ تفريح نمي‌شود.

تيموريان درباره حمايت مردم از تيم ملي افزود: ما هميشه به حمايت مردم احتياج داريم. بدون شک 75 ميليون نفر جمعيت پشت سر تيم ملي بود که به جام جهاني صعود کرديم.

وي با اشاره به صحبت‌هايي که در مورد ليونل مسي مي‌شود، گفت: مسي 10،15 سال است که انگيزه‌اش کم نشده و هر روز هم بيشتر مي‌شود. اينکه مي‌گويند مسي براي بازي مقابل ايران انگيزه نخواهد داشت اعتقاد ايراني‌ها است.

هافبک تيم ملي خاطرنشان کرد: مسي بهترين بازيکن دنيا است ولي ما اميدواريم که بتوانيم مقابل آرژانتين از نام ايران دفاع کنيم. شايد تا ديدار ايران مقابل آرژانتين مسي در آن ديدار بازي نکند يا بازيکني که تقابلش با مسي نقل محافل شده در ترکيب تيم ملي مقابل آرژانتين حضور نداشته باشد. نبايد با اين کارها روحيه بازيکنان را خراب کنيم.

وي در خاتمه با اشاره به حريفان تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: آرژانتين تيم بزرگي است و با تيم بوسني هم چند بار بازي کرده‌ايم. ما هم تيم ملي بوسني را برده‌ايم و هم از اين تيم شکست خورده‌ايم. بايد علاوه بر آمادگي بدني و فني از نظر روحي و رواني نيز مهياي مسابقات جام جهاني شويم، چرا که حريفان قدرتمندي در انتظار ما هستند.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]هجمه‌ها عليه بيک‌زاده بي‌انصافي است[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: بيک‌زاده بازيکن ساکت و سالمي است که متأسفانه اين روزها عليه‌اش هجمه‌هايي به راه افتاده است.[/h]
حنيف عمران‌زاده پس از تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص اينکه اين روزها همه درباره تقابل ليونل مسي با تيم ملي فوتبال ايران صحبت مي‌کنند گفت: مسي بازيکن بزرگي است اما اين روزها کل دنيا مسي مسي مي‌کنند و حالا در فوتبال ما جوي به راه افتاده و در برنامه 90 هم ديديم که کارهاي زشتي انجام شده اميدوارم از اينگونه اتفاقات ديگر رخ ندهد چرا که ارزش ايراني‌ها پائين مي‌آيد. حالا بايد بگذاريم مسي مقابل تيم ملي بازي کند تا ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.

به گزارش فارس،مدافع تيم فوتبال استقلال درباره اينکه آيا اين صحبت‌ها باعث حساس‌تر شدن ديدار ايران و آرژانتين مي‌شود ادامه داد: اين بازي چهار پنج ماه ديگر است و در روز بازي مشخص مي‌شود که مسي چه کاره است. البته تيم ملي ايران دست و پا بسته نيست و يکي از تيم‌هاي مدعي فوتبال آسياست. آرژانتين هم البته تيم مدعي و بزرگي است که بازيکنان خيلي خوبي دارد اما به نظرم جوي هم که اين روزها به راه افتاده جو درستي نيست.

وي در خصوص قرعه‌کشي جام جهاني هم تصريح کرد: نسبت به انتظاراتي که مردم از فوتبال ايران داشتند فکر مي‌کنم گروه خوبي نصيب فوتبال ايران شده اما به نظرم بايد برنامه‌ريزي خوبي براي حضور در جام جهاني داشته باشيم چون اگر بخواهيم با همين برنامه‌ريزي به جام جهاني برويم قطعاً زنگ تفريح تيم‌ها در جام جهاني خواهيم بود.اميدوارم که برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم تا بتوانيم عملکرد خوبي در برزيل از خودمان نشان دهيم.

عمران‌زاده درباره صحبت‌هايي که اين روزها در خصوص تقابل هاشم‌بيک‌زاده و ليونل مسي شنيده مي‌شود هم افزود: اينها جوي است که به راه افتاده است بيک‌زاده بازيکن خوبي است که براي فوتبال اين مملکت زحمت کشيده و در چند بازي آخر تيم ملي زحمات زيادي کشيده است. او در استقلال هم بازيکن خوبي است و واقعاً‌ با اين صحبت‌ها ارزش بازيکنان خودمان را پائين مي‌آوريم. بيک‌زاده بازيکن ساکت، سالم و دلپاکي است اما هجمه‌هايي برايش درست شده که بي‌انصافي است بايد از بازيکنان ملي فوتبالمان حمايت کنيم اما متأسفانه مي‌بينيم که عليه او اين هجمه‌ها به راه افتاده اميدوارم که ديگر تکرار نشود.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]تحليل يورو اسپورت از تيم ملي فوتبال ايران[/h]
[h=2]سايت يورو اسپورت به تحليل تيم ملي فوتبال ايران پيش از حضور در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل پرداخته است.[/h]
00945047.jpg


سايت يورو اسپورت در گزارشي به تحليل تيم ملي فوتبال ايران، يکي از 32 تيم حاضر در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 برزيل پرداخت و نوشت: 6 ماه از شادي‌هاي خياباني مردم به دليل انتخاب حسن روحاني که توافق بر سر مسائل هسته‌اي پس از يک دهه مشاجره و سرانجام برداشته شدن برخي تحريم‌ها را به دنبال داشت، گذشته است.

در کشوري که فوتبال ورزش اول است و جمعيت حاضر در ورزشگاه‌ها در بازي‌هاي ملي از 90 هزار نفر بيشتر مي‌شود، قرعه نسبتا خوبي به تيم ملي اين کشور خورده و هواداران خوش‌بين هستند که شاگردان کارلوس کي‌روش، سرمربي سابق رئال مادريد مي‌توانند پس از جام‌جهاني 1998 فرانسه اولين پيروزي در رقابت‌هاي جام‌‌جهاني را جشن بگيرند.

ايران در آن زمان با نتيجه دو بريک دشمن سياسي ديرينه خود را شکست داد. دشمني بين دو کشور باقي مانده است زيرا واشنگتن معمار اصلي تحريم‌ها عليه ايران است که اقتصاد ايران را دچار مشکل کرده است اما برخي هواداران ايراني اميدوارند تيم ملي کشورشان در برزيل بتواند با عملکردي خوب چهره بين‌المللي از ايران بر جاي گذارد.

هومن افاضلي، دستيار سرمربي تيم ملي ايران در رقابت‌هاي جام‌جهاني 2006 مي‌گويد: فوتبال جايگاه منحصر به فردي در جامعه دارد. مرم معتقدند با انتخابات و راهيابي ايران به جام‌جهاني همه‌چيز بهتر خواهد شد. اين احساس خوبي براي مردم بود.

ايران که در رده 45 فيفا و در رده اول تيم‌هاي آسيايي قرار دارد در قرعه‌کشي رقابت‌هاي جام‌جهاني مقابل آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين قرار خواهد گرفت.

آرژانتين که ليونل مسي، دارنده چهار توپ طلا را در اختيار دارد، مدعي صدرنشيني در اين گروه است اما ايران بايد محک سختي مقابل نيجريه، تيم سي و ششم رنکينگ فيفا و بوسني و هرزگوين، تيم بيست و يکم اين رده‌بندي بخورد.

افاضلي خاطرنشان کرد: بازي حساس ما ديدار اول مقابل نيجريه است؛ اگر ما عالي بازي کنيم، اعتماد به نفس خواهيم داشت اما اگر شکست بخوريم، کارمان بسيار سخت مي‌شود.

وي از روي تجربه‌اش در ناکامي ايران در رقابت‌هاي 2006 آلمان اين حرف را مي‌زند. تيمي مملو از بازيکنان ليگ‌هاي اروپايي مقابل مکزيک و پرتغال شکست خورد و به تساوي يک بر يک مقابل آنگولا دست يافت. اين تيم در جام‌جهاني 1978 و 1998 نيز در مرحله گروهي حذف شد.

افاضلي گفت: در دو جام‌جهاني قبلي به خوبي براي استفاده از اين فرصت آماده نشده‌ بوديم. اکنون سازماندهي عالي داريم به خصوص در خط دفاعي. اين واقعا به ما در برزيل کمک خواهد کرد زيرا ما تيم مدعي نيستيم.

اغلب هواداران موافق هستند که ايران نمي‌تواند به دور دوم برسد اما اميدوارند که عملکرد خوبي، به خصوص مقابل نيجريه در کوريتيبا داشته باشد که مثل تهران حدود يک کيلومتر بالاتر از سطح دريا است.

ايران در سه ديدار آخر خود در مسابقات مقدماتي جام‌جهاني به پيروزي رسيد و راهي برزيل شد؛ از جمله پيروزي يک بر صفر مقابل کره‌جنوبي و در حالي که اکنون هواداران به دليل پيروزي‌هاي اخير به تيمشان افتخار مي‌کنند، سال گذشته شرايط به گونه‌اي متفاوت بود.

کي‌روش در سال 2011 پس از حضور ناموفق در تيم ملي پرتغال پس از اينکه نتوانستند در سه ديدار از چهار مسابقه خود در جام‌جهاني 2010 گلزني کنند، به تهران آمد.

ايران در دور چهارم رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني آسيا، از پنج مسابقه اول خود 7 امتياز به دست آورد و دو گل در اين مسير به ثمر رساند. اين روند شامل شکست يک بر صفر مقابل لبنان بود.

گزارش‌ها در ايران مدعي شدند که کي‌روش در آستانه استعفا دادن قرار دارد. او مشکلاتي با همتايانش در باشگاه‌هاي ايران داشت و از سوي هواداران و رسانه‌ها به دليل اهميت ندادن به ليگ داخلي و گذراندن زمان زيادي در خارج از ايران زخم زبان‌هاي زيادي شنيد اما تصميم کي‌روش براي جست‌و‌جوي بازيکنان ايراني پراکنده در سراسر دنيا مورد حمايت قرار گرفت و رضا قوچان‌نژاد از تيم استاندارد ليژ بلژيک در 5 مسابقه سه گل زد تا به راهيابي تيم ملي کشورش به جام‌جهاني کمک کند.

بازيکن 26 ساله در مشهد، دومين شهر ايران به دنيا آمد اما پس از آن به همراه خانواده‌اش به هلند سفر کرد و در رده‌هاي سني مختلف براي نارنجي‌پوشان بازي کرد.

اشکان دژاگه، هافبک تيم ملي فوتبال ايران که 27 سال سن دارد، دو بار در اولين حضورش براي تيم ملي ايران مقابل قطر گلزني کرد. وي پيش از در تيم نوجوانان آلمان به ميدان رفته است.

افاضلي ادامه داد: رسانه‌ها و مربيان در ايران خوشحال نبودند اما هواداران کسي را مي‌خواستند که براي اين کشور و پرچم آن بجنگد و شما مي‌توانيد اين را در بازيکناني مثل دژاگه و قوچان‌نژاد ببينيد.

اين دو بازيکن به علاوه آندرانيک تيموريان و کاپيتان جواد نکونام، نامزد جايزه سال بهترين بازيکن آسيا، بازيکنان کليدي ايران در برزيل خواهند بود. ايران تاريخچه‌اي طولاني در فوتبال دارد.

افاضلي اضافه کرد: فوتبال بخشي از فرهنگ است و براي ايرانيان خارج از ايران، فوتبال پيشنهادي براي بازگشتن به ريشه‌هايشان است. مردم مي‌توانند در جايي که زمينه‌هاي فرهنگي يا ايده‌هاي سياسي مشترک داشته باشند، مي‌توانند با يکديگر متحد شوند.

با وجود اينکه کشتي و وزنه‌برداري ايران از سال 2000 تاکنون 8 مدال طلاي المپيک را درو کرده‌اند، فوتبال ورزش اول ايران به حساب مي‌آيد.

اين کشور سه قهرماني در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در سال‌هاي 1968 تا 1976 را در کارنامه دارد.

همه چيز در فوتبال اين کشور پس از ايجاد يک ليگ ملي جديد در سال 1989و کسب مکام سوم در رقابت‌هاي قهرماني آسيا 1996 بهتر شد و ايران توانست در سال 1998 پس از 20 سال به جام‌جهاني برگردد.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]شايد مقابل نيجريه هم حماسه ملبورن رخ دهد[/h]
[h=2]شايد اتفاقي مانند حماسه ملبورن و بازي با استراليا براي ما رقم بخورد و در روزي که به لحاظ فوتبالي روز خوبي براي‌مان باشد به مصاف نيجريه برويم.[/h]
00942416.jpg


رضا شاهرودي در خصوص فروش پيراهن پائولو مالديني به نفع امور خيريه اظهار داشت: بازي با ميلان که به شکل بدي برايم رقم خورد چون به دليل مصدوميت در دقيقه 2 بازي را ترک کردم اما به هرحال خوشحال شدم وقتي ديدم عوايد فروش پيراهن مالديني صرف کارهاي خيرخواهانه شده است. مطمئنا اگر من هم جاي پايان رافت بودم پيراهن مالديني را صرف امور خيرخواهانه مي‌کردم.

به نقل از تسنيم، بازيکن پيشين تيم ملي در مورد تيم‌هاي همگروه ايران در جام جهاني 2014 برزيل تصريح کرد: من هم دوست داشتم آرژانتين در گروه‌مان باشداما بدون تعارف بايد بگويم در گروه سختي قرار گرفته‌ايم و اگر با تيم‌هاي بزرگ بازي‌هاي تدارکاتي برگزار نکنيم در جام جهاني زنگ تفريح حريفان مي‌شويم وخيلي زود به ايران باز مي‌گرديم.

شاهرودي در ادامه خاطرنشان کرد: روي کاغذ و در قياس با 3 تيم ديگر گروه‌مان شانس چنداني براي صعود نداريم اما با کار زياد و برگزاري مسابقات جدي مي‌توانيم به کسب نتيجه اميدوار باشيم، ضمن اينکه مي‌شود روي اتفاقات فوتبالي هم حساب کرد. اصلا شايد اتفاقي مانند حماسه ملبورن و بازي با استراليا براي ما رقم بخورد و در روزي که به لحاظ فوتبالي روز خوبي براي‌مان باشد به مصاف نيجريه برويم. ديداري که اولين بازي ما در گروه‌مان محسوب مي‌شود و ما با نتيجه‌گيري در آن، 3 امتياز ديدار اول را کسب کنيم که براي‌مان بسيار حائز

اهميت خواهد بود.

مدافع سابق تيم ملي و پرسپوليس در خصوص مسايلي که در روزهاي اخير راجع به رويارويي مسي و هاشم بيک‌زاده مطرح مي شود، خاطرنشان کرد: بيک‌زاده در برنامه زنده مسايلي را راجع به مسي مطرح کرد. الان هم من فکر مي‌کنم مشکلي پيش نيامده ودر واقع هاشم بيک زاده براي موفقيت بايد تمرکزش را روي بازي‌اش بگذارد. مطمئنا او بدين ترتيب مي‌تواند پاسخگوي انتظار هواداران فوتبال در جام جهاني باشد.

 
بالا