برگزیده های پرشین تولز

اخبار :: گوشي ها، سرويس ها و شبكه

ArianD

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2011
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
203.gif


ارتباط صوتی و تصویری سیمکارت های اپراتور سوم تلفن همراه توسط برخی ازخبرنگاران در دو نقطه از شهر تهران مورد تست قرار گرفت.

روز گذشته سیمکارت های رایتل در اختیار جمعی از خبرنگاران که در دو محل تالار تلاش وزارت کار (واقع در خایابان ولیعصر نرسیده به چهار راه پارک وی) و ساختمان مرکزی تامین تلکام (واقع در خیابان ولیعصر – خیایان ارمغان غربی) حضور پیدا کرده بودند قرار گرفت تا آنان خود وضعیت شبکه و خدمات این اپراتور را بررسی کنند.
بر همین اساس خبر نگاران با دو گوشی مجهز به سیمکارت رایتل با یکدیگر تماس برقرار کردند و برخی از سرویسهای این اپراتور را همچون مکالمه تصویری، اینترنت پرسرعت و سرویس MMS مورد تست قرار دادند.
گفتنی است ثبت نام سیمکارتهای نسل سوم که قرار است با نام تجاری "رایتل " و با شعار "زندگی در دستان شما" به بازار عرضه شود، از نیمه دوم آذرماه آغاز خواهد شد و به مرور زمان این سیمکارتها به متقاضیان واگذار می شود.
مجوز ارائه سرویس های نسل سوم از جمله تلفن تصویری و اینترنت بر روی سیمکارتهای رایتل داده شده وتعرفه دقیقه ای 85 تومان برای سرویس مکالمه این اپراتور درنظر گرفته شده است.
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
حتما گوشی LG KE 850 PRADA را به یاد دارید اولین‌ گوشی تلفن همراهی که پس از آیفون صفحه نمایش لمسی از نوع خازنی را ارائه کرد.

ال جی بار دیگر قصد دارد با همکاری این برند معروف ایتالیایی که پیش از این نیز سابقه‌ همکاری مشترک داشته اند تلفن همراه جدیدی را ارائه کنند.

download.php

این تلفن همراه جدید که سومین گوشی خواهد بود که ال جی‌‌ با همکاری پرادا عرضه می‌کند . صفحه نمایش پرادا جدید ۴.۳ اینچی‌ با وضوح ۴۸۰ در ۸۰۰ و از نوع IPS خواهد بود.

دوربین ۸ مگا پیکسلی و سیستم عامل اندروید از دیگر امکات این گوشی خواهد بود. ضخامت این گوشی تنها ۸.۸ میلیمتر خواهد بود که جزو باریک ترین ها خواهد بود

هنوز اطلاعاتی در مورد پردازنده و تعداد هسته‌های آن به بیرون درز نکرده است اما اگر کمی‌ صبر کنید ۱۱ روز دیگر اطلاعات دقیق تری از این گوشی را دریافت خواهید کرد.



منبع :
کد:
http://netwizard.ir/%D9%BE%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-14-%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1/
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
نوکیا X2-05 به طور رسمی با گارانتی اصلی نوکیا وارد بازار ایران شد.

نوکیا X2-05کاربری راحتی دارد و مرورگر نوکیا برای دسترسی راحت، سریع و ارزان به اینترنت در اختیار کاربران قرار دارد. دسترسی به سرویس پیام‌رسانی نوکیا با ایمیل و پیام فوری، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام با ضبط رادیویی از دیگر امکانات این گوشی است.

13238678321.jpg

نوکیا X2-05 با ظاهری ساده شبیه گوشی‌های اخیر سری X نوکیا، از صفحه‌نمایش ۲/۲ اینچQVGA با پشتیبانی از ۶۵ هزار رنگ برخوردار است.

قابلیتی که نوکیا X2-05 را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند، بلندگویی با قدرت ۱۰۶ فون است که صدایی بلند هنگام پخش موسیقی فراهم می‌کند.

نوکیا X2-05 از دوربین VGA، حافظه داخلی ۶۴ مگابایت قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت، پورت ۳٫۵ میلی‌متری صوتی برخوردار است. علاوه بر این، نوکیا X2-05 از رابط کاربری سری ۴۰ پشتیبانی می‌کند و تا ۴ ساعت مکالمه مداوم و ۲۵ روز استندبای فراهم می‌کند.

نوکیا X2-05 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سفید و قرمز روشن عرضه می‌شود.



منبع :
کد:
http://netwizard.ir/%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7-x2-05-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
برقراری ارتباط با کدهای خدمات اضطراری از قبیل 110، 113، 115، 118 و غیره رایگان بوده و شرکت مخابرات ایران حق ندارد برای ارتباط با این کدها، تعرفه‌ای اعمال کند و در صورت اقدام به چنین کاری هرچه سریع‌تر باید سیستم شارژینگ خود را اصلاح و خدمات مورد نظر را به صورت رایگان در اختیار مشترکان قرار دهد.

13238699021.jpg

حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با بیان این مطلب گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات و با توجه به اینکه شکایات متعددی از سوی متقاضیان دریافت خدمات از سیستم اطلاع رسانی شرکت مخابرات ایران (118) در سراسر کشور اعلام شده، این شرکت موظف است در مورد همه کاربران و کاربران بالقوه خود به نحوی غیرتبعیض آمیز رفتار کند و نباید هیچ مشترکی را از دسترسی به خدمات موضوع پروانه فعالیت خود محروم و یا برای آنها محدودیت ایجاد کند.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده برخی از مخابرات‌های استانی اقدام به دریافت هزینه بابت تماس با 118 می‌کنند که این موضوع تخلف محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پخش هرگونه آگهی تبلیغاتی قبل از اعلام شماره‌های متقاضی دریافت خدمات ممنوع است، گفت: حذف شماره تلفن‌های مشترکان تجاری و اداری از سیستم 118 ممنوع است و این اقدام تخلف اپراتور محسوب می‌شود و در حال حاضر به اپراتور تذکر داده شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تمامی متقاضیان دریافت کننده خدمات از سیستم اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات ایران (118) در همه نقاط کشور درخواست کرد در صورت مواجهه با اقدامات خلاف مقررات شرکت فوق، شکایات خود را مکتوب و از طریق پورتال رگولاتوری و یا ادارات کل مناطق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کنند تا برخورد قانونی با اپراتور متخلف انجام شود.



منبع :
کد:
http://itmen.ir/index.aspx?pid=10318&articleid=3863
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
شرکت نوکیا که در یکی دو سال اخیر موفقیت چندانی از سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت به دست نیاورده، اخیراً موفق شده است سیستم عامل هوشمندساز AS را از شرکت فرد کاپیتال (Fred Capital) خریداری کند.

سیستم عامل این شرکت نروژی از آن رو هوشمندساز خوانده می‌شود که می‌تواند محیط کاربری گوشی‌های معمولی را شبیه گوشی‌های هوشمند کند.

شرکت فرد کاپیتال اعلام کرده است که در نوامبر ۲۰۱۱ قرارداد فروش سیستم عامل خود را با نوکیا امضا کرده است. این شرکت از انتشار جزئیات بیشتری درباره این قرارداد خودداری کرده است.

سیستم عامل AS که قبلاً از آن با نام کاوالبرگ‌ ای اس یاد می‌شد، در سال ۲۰۰۷ توسط شرکت فرد کاپیتال طراحی شد. این سیستم عامل بر روی گوشی‌های معمولی غیرهوشمند نصب می‌شود و محیط کاربری آن‌ها را شبیه گوشی‌های هوشمند می‌کند و انعطاف پذیری خاصی به آن‌ها می‌دهد.

مهم‌ترین ویژگی این سیستم عامل در این است که با سخت افزارهای متوسط و معمولی قابل نصب است و قابلیت استفاده و کارایی گوشی‌های معمولی را افزایش می‌دهد.

کاربران به کمک این سیستم عامل می‌توانند به نوعی کار با یک گوشی هوشمند را تجربه کنند.

شرکت نوکیا که برای مدت طولانی یکه تاز بازار گوشی‌های همراه بود، هنوز نتوانسته در بازار پرسود گوشی‌های هوشمند جایگاه مناسبی به دست آورد.

شرکت نوکیا تاکنون درباره هدف خود از خرید سیستم عامل هوشمندساز AS اظهار نظر نکرده است، اما انتظار می‌رود این شرکت در نمایشگاه محصولات الکترونیکی (CES) که بزودی در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، حضور پررنگی داشته باشد و برنامه‌های خود را برای آینده این بازار اعلام کند.



منبع :
کد:
http://www.1itnews.com/?p=6527
 

maz1354

همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
14
سن
48
دوستان، كسي مي دونه نوكيا لوميا كي به بازار مياد؟
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
۱٫۵ میلیاردمین گوشی یک دستگاه نوکیا Asha 303 بود که توسط یک خانم ۲۱ ساله برزیلی خریداری شد.اسپو، فنلاند - نوکیا یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخی‌اش را که فروش ۱٫۵ میلیاردمین گوشی سری ۴۰ بود رااعلام کرد.

این گوشی به یک مشتری خانم اهل شهر سائوپائولو کشور برزیل فروخته شد. این لحظه تاریخی نمایانگر این بود که نوکیا به استراتژی خود در برقراری ارتباط برای یک میلیارد کاربر بعدی ادامه خواهد داد.

download.php

۱٫۵ میلیاردمین گوشی، یک گوشی نوکیا Asha 303 بود که از صفحه‌نمایش لمسی و صفحه‌کلید QWERTY که برای مرور وب و بازی طراحی شده برخوردار است.

در این گوشی برنامه‌ها و سرگرمی‌هایی نظیر بازی Angry Birds Lite از پیش نصب شده است.اولین گوشی سری ۴۰ نوکیا ۷۱۱۰ بود که در سال ۱۹۹۹ تولید شد.

از آن پس، این خانواده از تلفن‌های همراه تا جایی پیشرفت کردند که به یمن نوآوری در سری جدید نوکیا Asha به عنوان گوشی‌های نیمه‌هوشمند یا Smartphone Lite درنظر گرفته می‌شوند.

گوشی‌های سری ۴۰ هم اکنون مرز بین گوشی‌های معمولی و هوشمند را از میان برداشته‌اند. با نوآوری‌های اخیر شامل نقشه‌های نوکیا برای سری ۴۰، مرورگر نوکیا و برنامه‌های وب، Nokia Money و Nokia Life Tools میلیون‌ها مشتری برای اولین بار از دسترسی آسان و مقرون‌به‌صرفه به اینترنت و اطلاعات با برنامه‌ها و محتوای محلی مربوطه لذت برده‌اند. (این دو برنامه در تمامی کشورها فعال نمی‌باشند)

مِری مک داوِل، مدیر اجرایی ارشد گوشی‌های معمولی در نوکیا، می‌گوید: «ما بی‌نهایت مفتخریم که به این مرحله برجسته و مهم رسیده‌ایم. فروش ۱٫۵ میلیارد گوشی سری ۴۰ از اهدافی بود که به سختی حاصل می‌شد، چه رسد به دست یازیدن به آن تنها در یک خط تولید از محصولات. در این زمان که ما بر تعهدات خود پایبندیم تا برای یک میلیارد کاربر بعدی در سراسر جهان امکان برقراری ارتباط را فراهم کنیم، بسیار باعث خرسندی است که ملاحظه کنیم چطور گوش‌های سری ۴۰ فناوری موبایل را دست‌یافتنی‌ کرده و کمک می‌کند تا تغییرات زندگی مردم به سمت بهترشدن ادامه پیدا کند.»




منبع :
کد:
http://netwizard.ir/mobile/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-40-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7/
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
با توجه به ارائه طرحهای مفهومی متعدد برای کمپانی های بزرگ تولید کننده موبایل و گوشی های هوشمند ما بندرت شاهد ارائه طراحهای مفهومی برای گوشی های هوشمندی همچون BlackBerry هستیم.

اما اکنون میتوانیم شاهد یک طرح مفهومی برای این گوشی های باشیم که قرار است انعطاف پذیری،سبک وزنی و شفافیت را برای اسمارت فون های آینده این کمپانی به ارمغان بیاورد.

download.php

این گوشی علاوه بر اینکه قابلیت تبدیل به حالت کشویی را دارد میتوان از صفحه نمایش انعطاف پذیری که در دو طرف BlackBerry به صورت پیوسته قرار گرفته است نیز براحتی استفاده کرد.

download.php

John Anastasiadis،طراح این گوشی میگوید: دوربینهایی در پشت و جلو گوشی و در زیر صفحه نمایش قرار گفته اند که دارای قابلیت ایجاد شفاف سازی هستند.

صفحه نمایش پیوسته این دستگاه میتواند برای فضاهای کاری جداگانه و یا تعامل سه بعدی با دستگاه استفاده شود.

و در کل این BlackBerry برای استفاده های تجاری،سرگرمی و برنامه های کاربردی جهت یابی میتواند کاربرد داشته باشد.



منبع :
کد:
http://www.1itnews.com/?p=7276

کد:
http://www.yankodesign.com/2012/02/09/wrap-around-bb/
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سه‌بعدی اعلام کرده‌اند که درصدد عرضه این مدل گوشی‌ها با قیمت ارزان‌تر هستند.

سال 2011 تعدادی گوشی‌ هوشمند سه‌بعدی در سراسر دنیا تولید و عرضه شد اما با توجه به قیمت زیادی که برای آنها در نظر گرفته شده بود خیلی مورد استقبال قرار نگرفت، از این رو تولیدکنندگان اعلام کرده‌اند این مدل گوشی‌ها را با قیمت ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

download.php

پس از تلویزیون، لپ‌تاپ و کنسول‌های بازی، گوشی‌های هوشمند در رده بعدی محصولات الکترونیکی قرار می‌گیرند که از فناوری سه‌بعدی بهره می‌برند.

صفحه نمایش چهار اینچی سه‌بعدی به کاربران امکان می‌دهد که بدون استفاده از عینک ویژه به شکل برجسته فیلم و عکس تماشا کرده و بازی کنند.

اگرچه گوشی‌های سه‌بعدی حس کنجکاوی زیادی را میان کاربران برانگیخت، اما خیلی مورد استقبال قرار نگرفت و میزان فروش آنها خیلی کمتر از سایر گوشی‌های هوشمند بود.

به گفته کارشناسان، قیمت بالای این مدل گوشی‌ها باعث کاهش میزان فروش و عدم استقبال از آنها شد.

از این رو انتظار می‌رود که در طول سال جاری با پیشرفت فناوری در این مدل گوشی‌ها قیمت آنها کاهش یابد.

گفتنی است ال جی، به تازگی اقدام به کاهش قیمت Optimus 3D کرده و توانسته 12 میلیون از این دستگاه به فروش برساند و شرکت HTC از گوشی EVO 3D 9/13 میلیون دستگاه گوشی به فروش رساند.




منبع :
کد:
http://itmen.ir/index.aspx?pid=10307&articleid=6047
 

arashmidos

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2009
نوشته‌ها
302
لایک‌ها
46
دوستان و ایرانیان عزیز
ما یک دادخواست از گوگل راه اندازی کردیم و در آن خواستیم که سرویس هاشو برای ما ایرانی ها آزاد کنه. چون ما هم جزوی از جامعه مجازی هستیم و حق استفاده از سرویس های گوگل را داریم
اگر شما هم به این روند گوگل اعتراض دارید به ما کمک کنید تا شاید بتونیم از این روش این سرویس ها رو برای ایرانی ها آزاد کنیم:

لطفا این دادخواست را امضا کنید (دکمه نارنجی سمت راست ضفحه را بزنید و کامنت بگذارید)
Don’t be Evil! Let Iranians Use Your Software!
 

عاشق پیشه

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2012
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
7
گوگل به چه درد می خوره... آفیس مجانی همه جا ریحته
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,218
لایک‌ها
20,100
محل سکونت
اوهایو - دیتون
جزییاتی از موبایل ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا

9 اسفند 1390 - آی تی ایران - نوکیا امروز در کنگره جهانی موبایل سال 2012 اولین گوشی هوشمند را با فناوری انحصاری خود یعنی فناوری PureView به نام Nokia 808 PureView معرفی کرد. این معرفی تمام انتظاراتی که می‌شد از کیفیت عکاسی یک موبایل دوربین‌دار در گذشته داشت را کاملا از میان برد.

Nokia 808 PureView از حسگر 41 مگاپیکسل با عالی‌ترین عملکرد اپتیک کارل‌زایس تا به امروز و فناوری جدید نمونه‌برداری پیکسل برخوردار است.

Image%20%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B0.%DB%B1%DB%B2.%DB%B0%DB%B9%20%DB%B1%DB%B8:%DB%B3%DB%B0:%DB%B3%DB%B8.png


41 مگاپیکسل باورنکردنی
بله! 41 مگاپیکسل. اما این ترکیب در مورد ثبت تصاویری به اندازه بیلبورد نیست. به جای آن، با این دوربین می‌توان تصاویر حیرت‌انگیزی در اندازه معمولی با قابلیت مدیریت و تغییر در آنها ایجاد کرد. در اینجا حرف از ترکیب قابلیت‌های مفید است.

این فناوری به این معنی است که برای ثبت نماهایی در اندازه‌های مشخص (مثلا 5 مگاپیکسل) دوربین از فناوری نمونه‌برداری استفاده می‌کند که تا 7 پیکسل را در یک پیکسل "ناب" ترکیب کند و نویزهای تصویری که در دوربین دیگر گوشی‌های موبایل وجود دارد را حذف کند. مهم‌تر از همه اینکه شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه کاهش در جزییات تصویری که ثبت کردید تا 3 برابر بزرگنمایی کنید و هیچ پیکسل‌ مصنوعی در تصویر ایجاد نمی‌شود.

غیر از این، شما می‌توانید از حالت تصویربرداری خلاقانه یا Creative Shooting Mode استفاده کنید تا بتوانید تصاویری با وضوح بالای 38 مگاپیکسل ثبت کنید. سپس آن را قاب‌بندی مجدد کنید، برش دهید و بزرگ‌نمایی کنید تا بتوانید بعد از گرفتن عکس و قبل از ذخیره و اشتراک‌گذاری در اندازه دلخواه، بهترین "تصویر در تصویر" را پیدا کنید.

فناوری نمونه‌برداری پیکسل عملکرد بهبودیافته‌ی قابل توجهی در شرایط کم‌نور نسبت به دوربین‌های گذشته فراهم می‌کند. Nokia 808 PureView در مقایسه با دوربین‌هایی که بزرگنمایی اپتیکال معمولی آنها در بزرگ‌نمایی کامل استفاده می‌شود، 5 برابر نور بیشتری دارند. در شرایطی که نور مناسب است نیز عملکرد بهبود یافته است، چون این ترکیب امکان تسریع در سرعت شاتر و کاهش تأثیر لرزش‌های دست و تکان‌های دوربین را فراهم کرده است.

ستاره فیلم‌برداری
عملکرد عالی دوربین به ویدیو نیز بسط داده می‌شود. دوربین امکان ضبط با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه با 4 برابر بزرگ‌نمایی بدون افت کیفیت را به یمن وجود حسگر بزرگ و پردازش قدرتمند تصاویر که از پسِ بیش از یک میلیارد پیکسل در ثانیه بر می‌آید فراهم می‌کند. در وضوح‌های پایین‌تر، توانایی‌های بزرگنمایی با 6 برابر بزرگنمایی در 720p و تا 12 برابر بزرگ‌نمایی بدون افت کیفیت در ضبط ویدیویی nHD (360×640) افزوده می‌شود. البته ویدیوی عالی بدون صدای عالی هیچ است.

Nokia 808 PureView استاندارد جدیدی ایجاد کرده است. این گوشی اولین گوشی جهان برای فیلم‌برداری است که امکان ضبط صدا بدون افت کیفیت و مافوق توانایی‌های شنوایی بشر ایجاد می‌کند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید حتی در پر سروصداترین محیط‌ها نیز صدای استریو با کیفیتی شبیه CD ایجاد کنید.

همچنان یک گوشی هوشمند
از دوربین که بگذریم، این گوشی یک گوشی هوشمند فوق‌العاده است. درون آن، سیستم‌عامل نوکیا بل با ارتقا بهFeature Pack 1 وجود دارد. این بهبودها امکان عملکرد بهتر، شخصی‌سازی و گزینه‌های سرگرمی، یک مرورگر جدید، جدیدترین نقشه‌های نوکیا و یک نوار اعلام وضعیت بهبودیافته را فراهم می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های عالی و جدید این است که Nokia 808 PureView می‌تواند محتوا را با صدای فراگیر ضبط کرده و به هر هدفونی که از فناوری دالبی استفاده می‌کند انتقال دهد.

صفحه‌نمایش 4 اینچ از نوع ClearBlack AMOLED که در زیر Gorilla Glass قرار دارد، امکان مشاهده بزرگ و واضح چیزهایی که در حال اتفاق افتادن است را در هر شرایط نوری فراهم می‌کند. داخل این گوشی پردازنده 1.3 گیگاهرتز برای سریع‌تر کردن همه کارها وجود دارد. 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا تا 32 گیگابایت، برای گنجاندن همه تصاویر و ویدیوهایی که ضبط می‌کنید نیز در این گوشی دیده می‌شود.

Nokia 808 PureView با وجود این همه امکانات که درون آن گنجانده شده بسیار خوش‌دست است و تنها کمی از نوکیا N8 بزرگتر است؛ در حالی‌که وزن آن در مجموع به همراه باتری 169 گرم است. مدت مکالمه با این گوشی در شبکه 3G یا نسل سوم 6 ساعت و نیم و زمان استندبای 540 ساعت است
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
چند روز پیش در نمایشگاه بارسلون بود که نوکیا از تلفن همراهی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی موسوم به ۸۰۸ PureView رونمایی کرد و فک‌ها را رو به پایین سوق داد!

ولی خوب سپس سیستم عامل سیمبین این دستگاه باعث شد کمی این شگفت زدگی کاهش پیدا کند و البته نوکیا در این میان تقصیری ندارد زیرا این پروژه از حدود ۵ سال پیش شروع شده بود و بالطبع ویندوز فونی در آن زمان وجود نداشت.

download.php

جوهارلو معاون بخش دستگاه‌های هوشمند نوکیا در یک روزنامه فنلاندی اظهار کرده است که فن آوری PureView در آینده به سری تلفن های همراه لومیا نیز افزوده خواهد شد.

گفتنی است از لحاظ سخت افزاری نوکیا ۸۰۸ دارای پردازنده تک هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی به همراه ۵۱۲ مگابایت رم است که به خوبی به پلتفرم ویندوز فون‌های فعلی نوکیا نیز نزدیک است و این کار نوکیا را بسیار آسان می‌کند.



منبع :

کد:
http://farnet.ir/1390/12/15/pureview_camera_headed_to_a_lumia_phone_soon/
 

gheysar.

همکار بخش خودرو و رانندگی
همکار انجمن
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
2,971
لایک‌ها
4,492
محل سکونت
Ambushed area
یعنی مشه یه گوشی 41 مگا پیکسل دوربین داشته باشه؟؟!!!!!!!!!!!!
 

abtin-tehran

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2011
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
11,481
محل سکونت
TEHRAN
ابتکار «سونی» در محصول Xperia جدید خود: زحمت لمس صفحه نمایش گوشی خود را هم نکشید




شرکت سونی اعلام کرده است به‌زودی محصول جدیدی از مجموعه گوشی‌های هوشمند اکسپریا را وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

به گزارش همکاران‌سیستم، گوشی جدید سونی «اکسپریا سولا» نام دارد و دارای قابلیت‌های ویژه‌ای همچون «فناوری لمس شناور» و ان‌اف‌سی است.

اکسپریا سولا علاوه بر این قابلیت‌ها دو ویژگی متمایز کننده دیگر نیز دارد: صفحه نمایش این گوشی دارای قابلیت لمس شناور یا Floating touch است.
این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد انگشت خود را با فاصله از صفحه نمایش گوشی نگه دارد و با حرکت دادن انگشت آیتم‌های مورد نظر خود بر روی گوشی را استفاده کند.

به گزارش وب سایت digitaltrends، شرکت سونی در حالی از عرضه محصول جدیدی از مجموعه اکسپریا خبر می‌دهد که در کنگره جهانی موبایل که چندی پیش در بارسلونا برگزار شده بود، دو گوشی جدید به نام‌های "اکسپریای پی" و "اکسپریای یو" را معرفی کرده بود.

گوشی جدید سونی ۹.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۰۷ گرم وزن دارد. صفحه نمایش آن ۳.۷ اینچ و وضوح آن ۸۵۴ در ۴۸۰ است. دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز از دیگر قابلیت‌های اکسپریاسولا است. این گوشی همانند دو گوشی اکسپریا یو و اکسپریا پی دارای پردازنده یک گیگاهرتزی اس‌تی اریکسون است.

قابلیت دیگر این گوشی فناوری ارتباطی ان‌اف‌سی است. ان‌اف‌سی به فناوری ارتباط از راه نزدیک گفته می‌شود که تقریباً همانند بلوتوث عمل می‌کند.

در این شیوه کاربران می‌توانند داده‌های مورد نظر خود را به صورت کدگذاری شده منتقل کنند. از این فناوری بیشتر برای انتقال پول در فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.

اکسپریای سولا همچنین دارای ۸ گیگابایت حافظه است و با نسخه ۲.۳ اندروید کار می‌کند. شرکت سونی قصد دارد این گوشی را در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید وارد بازار کند. سونی هنوز درباره قیمت آن اظهار نظر نکرده است، اما ابراز امیدواری کرده است این گوشی تا قبل از ماه ژوئن وارد بازار شود.
 

abtin-tehran

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2011
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
11,481
محل سکونت
TEHRAN
استراتژی شرکت سونی: عدم اراده گوشی مبتنی بر ویندوز فون / تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده اندروید


اگرچه چندی پیش نمونه اولیه گوشی هوشمند سونی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز فون در یک حراجی عرضه شد، اما این طور به نظر می‌رسد که این شرکت ژاپنی فعلا قصد تولید چنین محصولی را ندارد.

این طور که گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد، شرکت سونی فعلا قصد تولید گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ندارد و مدیران این شرکت معتقدند که در فضای کنونی کاربران زیادی به سیستم‌عامل ویندوز فون اهمیت نمی‌دهند و بر این اساس، تمرکز سونی بر این محصول می‌تواند باعث عقب ماندن سونی در عرصه رقابتی بین‌المللی باشد.

مرکز تولیدکننده تلفن‌های همراه سونی که چندی پیش با خرید سهام سونی‌اریکسون از شرکت اریکسون در این زمینه به استقلال رسید، اعلام کرد که تمایل دارد به بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید در جهان تبدیل شود. بر این اساس تمرکز بر سیستم‌عامل ویندوز فون سونی را از رسیدن به این هدف دور می‌کند.

با این وجود، اگر سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت نزد کاربران محبوب‌تر شود، شرکت سونی سیاست‌های خود را در این زمینه تغییر خواهد داد.
 

danzelha

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2011
نوشته‌ها
1,616
لایک‌ها
256
ایرانسل با ارائه “سرویس حفظ شماره” این امکان را در اختیار مشترکین خود قرار داد، تا اگر مشترکی به هر دلیلی از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکند، شماره مورد نظر همچنان در مالکیت وی باقی بماند.


image0013.jpg


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از آنجایی که براساس ضوابط این اپراتور تلفن همراه، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حالت تعلیق دائم درآمده و به مالکیت ایرانسل بازگردانده می‌شوند

ایرانسل با ارائه سرویس حفظ شماره، این امکان را به مشترکین خود داده تا در صورت نیاز، شماره مورد نظر خود را در مالکیت خویش حفظ کنند.

براساس این گزارش، در صورتی که مشترکی بنا دارد به هر دلیل برای یک دوره زمانی متوالی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکند اما تمایل دارد تا شماره مورد نظر، همچنان در مالکیت وی باقی بماند، می‌تواند با

شماره‌گیری کددستوری #۱*۱۶۰* از خط خود و پس از کسر مبلغ ۱۲۰هزار ریال از اعتبار سیم‌کارت، بعنوان هزینه اشتراک، شماره غیرفعال خود را برای یکسال در مالکیت خویش حفظ کند.

مشترکین در هر زمان می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۲*۱۶۰* از خط ایرانسل خود، از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس مطلع شوند.




منبع :

کد:
http://netwizard.ir/mobile/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D9%85%E2%80%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%E2%80%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1/
 

abtin-tehran

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2011
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
11,481
محل سکونت
TEHRAN
اکسپریا جدید سونی با چندین ویژگی منحصر به فرد



سری اکسپریا سونی یکی از محبوب ترین سری گوشی های آندرویدی در بین کاربران است و هر ساله سونی رده جدیدی از این سری را طی مراسمی رسمی معرفی می کند ولی امروز قصد داریم محصولی متفاوت از سری اکسپریا سونی را به شما معرفی کنیم که از هر لحاظ به خانواده خود شباهتی ندارد.

به گزارش پی سی دی، محصول اکسپریا جدید سونی که Xperia ST21i نام دارد ، میراث دار محصولات پرفروش سری اکسپریا در سال های گذشته همچون X8 و X10 است.


این محصول از لحاظ طراحی با تفاوت چشمگیری نسبت به محصولات قبلی و جدید سونی در سری اکسپریا ساخته شده است.

مشخصات سخت افزاری این محصول عبارت است از:

۱- صفحه نمایش: اندازه ۳٫۲ اینچ لمسی خازنی TFT (با ۱۶ میلیون رنگ) و پشتیبانی از رزولوشن HVGA
۲- پردازنده : پردازنده تک هسته ای ۸۰۰MHz مدل Qualcomm Snapdragon MSM7227 و چیپ گرافیکی Adreno 200 GPU
۳- حافظه رم: ۵۱۲MB
۴- حافظه داخلی: ۴GB
۵- دوربین: دوربین ۳ مگاپیکسلی با یک فلش LED
۶- وزن: مشخص نیست
۷- اندازه: مشخص نیست

۸-سیستم عامل : Android ورژن ۴٫۰٫۳

۹- باتری : ۱۴۶۰mAh
۱۰- دیگر امکانات: مشخص نیست
۱۱- قیمت: مشخص نیست


سونی با این مدل اکسپریایی خود دو قانون اصلی ورژن جدید آندروید “آندروید ۴٫۰″ را شکست:

۱- نقض قانون داشتن حداقل پردازنده یک گیگاهرتز

همانطور که می دانید برای اجرای آندروید نیاز به حداقل پردازنده یک گیگاهرتز است و اسمارت فون های جدیدی که با این ورژن آندروید به بازار آمده اند پردازنده ای کمتر از یک گیگاهرتز نداشته اند.

۲- نقض قانون داشتن رزولوشن حداقلی WVGA

اجرای آندروید ۴٫۰ با رزولوشن ۳۲۰ در ۴۸۰ شاید یک رویا برای کاربران بود چون تا کنون تمامی اسمارت فون هایی که با این ورژن آندروید به بازار آمده اند حداقل دارای رزولوشن WVGA بودند.

سونی قصد دارد بازار اسمارت فون های ارزان قیمت آندرویدی بازار را دوباره از آن خود کند و وقتی به مشخصات سخت افزاری این محصول نگاهی می اندازیم و قیمت متداولی که سونی برای گوشی های خود قرار می داد این محصول را می توانیم یک برنده پیش از ورود به بازار معرفی کنیم.
 

abtin-tehran

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2011
نوشته‌ها
126
لایک‌ها
11,481
محل سکونت
TEHRAN
تمجید گوگل از شرکت سونی برای بروزرسانی تلفن های همراه اندرویدی این شرکت / فاصله میان آپدیت های اندروید معقول است

کاربران اندروید معمولا اپدیت های این سیستم عامل را بسیار دیر دریافت می کنند و همین سبب می شود اکثر آنها را به دنبال نصب رام های مختلف باشند. گاهی اوقات برای دریافت آخرین نسخه این سیستم عامل، باید ماه ها و حتی بیشتر از یک سال صبر کرد. اما به نظر شما این یک ایراد به حساب می آید؟ یکی از توسعه دهندگان ارشد اندروید معتقد است که این یک مشکل نیست و در واقع این زمان انتظار با توجه به تغییرات سیستم عامل اندروید بسیار معقول هم هست.

Jبه گزارش نارنجی، ean-Baptiste Queru در مورد شرکت سونی که به تازگی تبلت S را به اندروید 4.0 ارتقا داده می گوید، این شرکت یکی از همیاران بزرگ اندروید است و سبب می شود بقیه شرکت ها در رقابت آپدیت سیستم عامل به خود بیایند و سریع تر عمل کنند. او می گوید آپدیت از اندروید نسخه 3.0 به 4.0 پیچیدگی های زیادی دارد و همین سبب شده ارتقا یک تبلت برای سونی پنج ماه زمان ببرد.

اما او اعتقاد دارد که سونی در زمان کاملا معقولی این کار را انجام داده. اندروید جدید کاملا با نسخه قبلی متفاوت است و همین کار را برای شرکت ها بسیار پیچیده می کند.

این کارمند گوگل در عین حال از تاخیر در ارایه آپدیت برای برخی تلفن های سری نکسوس اظهار تاسف کرده و اپراتورها را از عوامل این تاخیر معرفی کرده است. او معتقد است گوگل باید مستقیما تلفن خودش را تولید کند و بدون دخالت شرکت واسط، به ارایه آنها بپردازد.

با این وضعیت به نظر می رسد از نظر گوگل فاصله طولانی بین آپدیت های سیستم عامل برای کاربران اندروید یک موضوع منطقی است و تاخیر شرکت ها در ارایه به روز رسانی تا حد زیادی به پیچیدگی های کار مرتبط است.
 
بالا