esfandiyar2002
مدیر بازنشسته
ثبتنام نامحدود تلفن همراه، مديران شركت پست را براي جلوگيري از ايجاد صفهاي چند كيلومتري با مشكلاتي رو به رو كرده، به همين منظور آنها تغييراتي اساسي در چگونگي ثبتنام تلفن همراه به وجود آوردهاند و دفاتر خدمات ارتباطي و آژانسهاي پستي را در ثبتنام تلفن همراه مشاركت دادهاند تا شايد از اين طريق صفهاي كمتري تشكيل شود.
دكتر«محبيان» مديرعامل شركت پست، هفته گذشته با بيان اين مطلب گفت: شعب سيار پست و حضور دفاتر خدمات ارتباطي در سازمانها، شركتها و محلهاي پررفت وآمد صفهاي ثبت نام سيم كارت را كاهش ميدهد و ما پيشبيني كرديم كه با استفاده از اين روش دو هزار نقطه براي ثبت نام ايجاد كنيم.
به گزارش ايسنا، با گذشت تنها دو روز از آغاز ثبتنام واحدها و باجههاي پستي با سيل عظيمي از جمعيت مواجه شدهاند، دو سال پيش نيز ثبتنام شش ميليوني تلفن همراه در باجههاي پستي با صفهاي چند كيلومتري همراه بود كه باعث نارضايتي اكثر مردم ميشد و افراد براي ثبتنام سيمكارت حداقل بايد يك روز خود را صرف ميكردند و باجههاي پستي به دليل بالا بودن تعداد ثبتنام كنندگان تلفن همراه از انجام ساير فعاليتهاي پستي بازميماندند.
تحول در روش ثبتنام و همچنين مشاركت دادن دفاتر خدمات ارتباطي ملي و اژانسهاي پستي در ثبت نام سري جديد سيمكارت تا اندازهاي كه انتظار ميرفت، حجم مراجعات به باجههاي پستي را كاهش نداد و هنوز شاهد صفهاي طولاني و هدر رفتن وقت مردم براي ثبتنام سيم كارت تلفن همراه هستيم، «حامد سلطانآبادي» يكي از افرادي است كه براي ثبتنام سيم كارت به يكي از باجههاي پستي مراجعه كرده گفت: من الان چهار ساعت است كه وقت خود را صرف ايستادن در صف ثبتنام تلفن همراه كردهام در حالي كه هنوز دهها نفر جلوتر از من ايستادهاند.
وي با اعلام اين كه متقاضيان بيش از يك سيم كارت هم در اين محل ثبت نام ميكنند، گفت: طبق گفتهي مسوولان ثبت نامهاي انبوه بايد در مراكز ديگري صورت گيرد در حالي كه ثبت نام اين افراد دريك باجهي پستي باعث طولاني شدن صفها و اتلاف بيش از حد وقت لازم مردم ميشود كه اين دور از انصاف است.
«محبيان» چند روز پيش به ايسنا گفت: براي متقاضياني كه قصد ثبتنام به شكل انبوه را دارند نقطههاي مشخصي را در نظر گرفته ايم، تا ساير متقاضيان سيم كارت به راحتي ثبت نام خود را انجام دهند و با اتلاف وقت كمتري رو به رو شوند.
«بهراد مهرجو» يكي ديگر از متقاضيان دريافت سيمكارت در حالي كه به مدت پنج ساعت وقت خود را در صف ثبت نام صرف كرده بود گفت: زماني كه در روزهاي اول ثبت نام وضعيت به اين شكل باشد در روزهاي پاياني احتمالا صفهاي چندكيلومتري تشكيل ميشود.
وي در رابطه با ثبتنام تلفن همراه توسط دفاتر خدمات ارتباطي و آژانسهاي پستي اظهار بي اطلاعي كرد.
خانم ندا رباني علت عدم مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي براي ثبت نام تلفن همراه را نبود اطمينان به اين دفاتر عنوان كرد و گفت: با توجه به اين كه باجههاي پستي وقت بيشتري را هدر ميدهند ولي اطمينان بيشتري نسبت به آنان وجود دارد .
بي اعتمادي مردم به بخش خصوصي پست مشكلات مديران پستي را دو چندان كرده و با اين شرايط احتمال به وجود آمدن صفهاي طولاني در سري جديد ثبتنام همانند دو سال پيش بسيار زياد است و اين در حالي است كه دكتر محبيان در گفت وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات ايسنا، با اعلام اين كه شركت پست قصد دارد ثبت نام سيم كارت را از ابتدا تا انتها به بخش خصوصي واگذار كند، گفت: دفاتر خدمات ارتباطي براي ثبت نام سيم كارتهاي تلفن همراه ميتوانند در سازمانهاي دولتي مستقر شوند تا هم منبع درآمد خوبي براي بخش خصوصي باشد و هم از اين طريق فضا براي فعاليت آنها در زمينههاي ديگر آماده شود .
مديرعامل شركت پست در گفت وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه شبكه پست براي راحتي مردم ظرفيت خود را براي ثبت نام سيم كارت 5/3 برابر كرده است گفت: ما تعداد واحدهاي خود را به 3600 واحد رسانديم در حالي كه قرار بود هزار واحد براي ثبت نام اختصاص يابد .
وي تصريح كرد: عدم اعتماد مردم به دفاتر خدمات ارتباطي طبيعي است و ما براي ارتباط بيشتر مردم با بخش خصوصي اين دفاتر را براي ثبت نام سيمكارت وارد كرديم.
به گفتهي وي، نزديك به 250 هزار نفر در سراسر كشور در روز دوم ثبت نام سيمكارت تلفن همراه به باجههاي پستي مراجعه كردند كه پيشبيني ميشود همانند دو سال گذشته شش ميليون نفر براي سيم كارت ثبت نام كنند.
وي در پايان سخنانش گفت: ماآمادگي لازم را براي افزايش تعداد ثبتنام كنندگان را داريم .
دكتر«محبيان» مديرعامل شركت پست، هفته گذشته با بيان اين مطلب گفت: شعب سيار پست و حضور دفاتر خدمات ارتباطي در سازمانها، شركتها و محلهاي پررفت وآمد صفهاي ثبت نام سيم كارت را كاهش ميدهد و ما پيشبيني كرديم كه با استفاده از اين روش دو هزار نقطه براي ثبت نام ايجاد كنيم.
به گزارش ايسنا، با گذشت تنها دو روز از آغاز ثبتنام واحدها و باجههاي پستي با سيل عظيمي از جمعيت مواجه شدهاند، دو سال پيش نيز ثبتنام شش ميليوني تلفن همراه در باجههاي پستي با صفهاي چند كيلومتري همراه بود كه باعث نارضايتي اكثر مردم ميشد و افراد براي ثبتنام سيمكارت حداقل بايد يك روز خود را صرف ميكردند و باجههاي پستي به دليل بالا بودن تعداد ثبتنام كنندگان تلفن همراه از انجام ساير فعاليتهاي پستي بازميماندند.
تحول در روش ثبتنام و همچنين مشاركت دادن دفاتر خدمات ارتباطي ملي و اژانسهاي پستي در ثبت نام سري جديد سيمكارت تا اندازهاي كه انتظار ميرفت، حجم مراجعات به باجههاي پستي را كاهش نداد و هنوز شاهد صفهاي طولاني و هدر رفتن وقت مردم براي ثبتنام سيم كارت تلفن همراه هستيم، «حامد سلطانآبادي» يكي از افرادي است كه براي ثبتنام سيم كارت به يكي از باجههاي پستي مراجعه كرده گفت: من الان چهار ساعت است كه وقت خود را صرف ايستادن در صف ثبتنام تلفن همراه كردهام در حالي كه هنوز دهها نفر جلوتر از من ايستادهاند.
وي با اعلام اين كه متقاضيان بيش از يك سيم كارت هم در اين محل ثبت نام ميكنند، گفت: طبق گفتهي مسوولان ثبت نامهاي انبوه بايد در مراكز ديگري صورت گيرد در حالي كه ثبت نام اين افراد دريك باجهي پستي باعث طولاني شدن صفها و اتلاف بيش از حد وقت لازم مردم ميشود كه اين دور از انصاف است.
«محبيان» چند روز پيش به ايسنا گفت: براي متقاضياني كه قصد ثبتنام به شكل انبوه را دارند نقطههاي مشخصي را در نظر گرفته ايم، تا ساير متقاضيان سيم كارت به راحتي ثبت نام خود را انجام دهند و با اتلاف وقت كمتري رو به رو شوند.
«بهراد مهرجو» يكي ديگر از متقاضيان دريافت سيمكارت در حالي كه به مدت پنج ساعت وقت خود را در صف ثبت نام صرف كرده بود گفت: زماني كه در روزهاي اول ثبت نام وضعيت به اين شكل باشد در روزهاي پاياني احتمالا صفهاي چندكيلومتري تشكيل ميشود.
وي در رابطه با ثبتنام تلفن همراه توسط دفاتر خدمات ارتباطي و آژانسهاي پستي اظهار بي اطلاعي كرد.
خانم ندا رباني علت عدم مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي براي ثبت نام تلفن همراه را نبود اطمينان به اين دفاتر عنوان كرد و گفت: با توجه به اين كه باجههاي پستي وقت بيشتري را هدر ميدهند ولي اطمينان بيشتري نسبت به آنان وجود دارد .
بي اعتمادي مردم به بخش خصوصي پست مشكلات مديران پستي را دو چندان كرده و با اين شرايط احتمال به وجود آمدن صفهاي طولاني در سري جديد ثبتنام همانند دو سال پيش بسيار زياد است و اين در حالي است كه دكتر محبيان در گفت وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات ايسنا، با اعلام اين كه شركت پست قصد دارد ثبت نام سيم كارت را از ابتدا تا انتها به بخش خصوصي واگذار كند، گفت: دفاتر خدمات ارتباطي براي ثبت نام سيم كارتهاي تلفن همراه ميتوانند در سازمانهاي دولتي مستقر شوند تا هم منبع درآمد خوبي براي بخش خصوصي باشد و هم از اين طريق فضا براي فعاليت آنها در زمينههاي ديگر آماده شود .
مديرعامل شركت پست در گفت وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه شبكه پست براي راحتي مردم ظرفيت خود را براي ثبت نام سيم كارت 5/3 برابر كرده است گفت: ما تعداد واحدهاي خود را به 3600 واحد رسانديم در حالي كه قرار بود هزار واحد براي ثبت نام اختصاص يابد .
وي تصريح كرد: عدم اعتماد مردم به دفاتر خدمات ارتباطي طبيعي است و ما براي ارتباط بيشتر مردم با بخش خصوصي اين دفاتر را براي ثبت نام سيمكارت وارد كرديم.
به گفتهي وي، نزديك به 250 هزار نفر در سراسر كشور در روز دوم ثبت نام سيمكارت تلفن همراه به باجههاي پستي مراجعه كردند كه پيشبيني ميشود همانند دو سال گذشته شش ميليون نفر براي سيم كارت ثبت نام كنند.
وي در پايان سخنانش گفت: ماآمادگي لازم را براي افزايش تعداد ثبتنام كنندگان را داريم .