hwt
مدیر بازنشسته
- تاریخ عضویت
- 11 آگوست 2004
- نوشتهها
- 15,954
- لایکها
- 2,415
تامی هریسون نیز مانند هزاران شرکت دیگر که آگهی تجاری وبسایت خود را به یکی از معروفترین موتورهای جستجو داده بود غرق در اندیشههای طلایی تعداد زیاد بازدیدکنندگانی بود که آگهی او را کلیک کرده بودند.
آگهی کوچکی که میتوانست سود سرشاری برای شرکت او به همراه داشته باشد. او برای هر کلیک 20 دلار پرداخته بود. اما زمانی که دریافت افراد کلیک کننده بر آگهی او واقعا علاقمند محصولاتش نبودهاند، قصر رویاهایش فروپاشید.
به گزارش بخش خبر تراشه از ComeToNet، او قربانی کلاهبرداری از نوع کلیک زدن یا به عبارتی کلیک برداری یا Click Fraud، شده بود که با افزایش آگهیهای آنلاین رو به تزاید است. آگهیهایی که به رشد گوگل، یاهو و امثال آنها کمک شایانی کرده است.
راههای کلاهبرداری متفاوت است اما نتیجه نهایی آنست که شرکت آگهی دهنده باید بابت ترافیک قلابی که با آن آگهی روی سایتش ایجاد شده است پول بپردازد، ترافیکی که بوسیله یک یا چند نفر مستخدم کلاهبردار فقط برای کلیک کردن آن آگهی ایجاد شده است. نفراتی که هیچ علاقهای به آگهی ندارند و قطعا خریدی هم انجام نخواهند داد و فقط شغلشان آنست که پولی بگیرند و روی آگهی مربوطه کلیک کنند تا آمار آن بالا برود.
هریسون معتقد است که پول او بدین ترتیب هدر رفته است و اینکار درست مانند آنست که یکنفر وارد مغازه تلویزیون فروشی شود و یک یا چند دستگاه تلویزیون بدزدد.
3.8 میلیارد دلار در ورای بازار آگهیهای موتورهای جستجو خفته است و فقط با یک حساب ساده سرانگشتی میتوانید حدس بزنید که چه میزان از این رقم میتواند جایگاه کلاهبرداری باشد.
اگر دارای کسب و کاری هستید که به وب سایتها آگهی میدهید میتوانید سری به سایت www.clicklab.com بزنید که امکاناتی را برای تحلیل وب و یافتن کلیک برداری میدهد.
همچنین سایت www.alchemistmedia.com در رابطه با کلیک برداری اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار میدهد.
آگهی کوچکی که میتوانست سود سرشاری برای شرکت او به همراه داشته باشد. او برای هر کلیک 20 دلار پرداخته بود. اما زمانی که دریافت افراد کلیک کننده بر آگهی او واقعا علاقمند محصولاتش نبودهاند، قصر رویاهایش فروپاشید.
به گزارش بخش خبر تراشه از ComeToNet، او قربانی کلاهبرداری از نوع کلیک زدن یا به عبارتی کلیک برداری یا Click Fraud، شده بود که با افزایش آگهیهای آنلاین رو به تزاید است. آگهیهایی که به رشد گوگل، یاهو و امثال آنها کمک شایانی کرده است.
راههای کلاهبرداری متفاوت است اما نتیجه نهایی آنست که شرکت آگهی دهنده باید بابت ترافیک قلابی که با آن آگهی روی سایتش ایجاد شده است پول بپردازد، ترافیکی که بوسیله یک یا چند نفر مستخدم کلاهبردار فقط برای کلیک کردن آن آگهی ایجاد شده است. نفراتی که هیچ علاقهای به آگهی ندارند و قطعا خریدی هم انجام نخواهند داد و فقط شغلشان آنست که پولی بگیرند و روی آگهی مربوطه کلیک کنند تا آمار آن بالا برود.
هریسون معتقد است که پول او بدین ترتیب هدر رفته است و اینکار درست مانند آنست که یکنفر وارد مغازه تلویزیون فروشی شود و یک یا چند دستگاه تلویزیون بدزدد.
3.8 میلیارد دلار در ورای بازار آگهیهای موتورهای جستجو خفته است و فقط با یک حساب ساده سرانگشتی میتوانید حدس بزنید که چه میزان از این رقم میتواند جایگاه کلاهبرداری باشد.
اگر دارای کسب و کاری هستید که به وب سایتها آگهی میدهید میتوانید سری به سایت www.clicklab.com بزنید که امکاناتی را برای تحلیل وب و یافتن کلیک برداری میدهد.
همچنین سایت www.alchemistmedia.com در رابطه با کلیک برداری اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار میدهد.