• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

از همه جا - اخبار بازيهاي كامپيوتري

وضعیت
موضوع بسته شده است.

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
پرفروش‌ترين كنسول بازي جهان معرفي شد


خبرگزاري فارس: براي نخستين بار در طول سه سال گذشته كنسول PlayStation 3 سوني توانست بر اساس فروش ماهانه خود به عنوان پرفروش‌ترين كنسول بازي جهان برگزيده شود.
A0746055.jpg


به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، شركت تحقيقاتي NPD در آخرين بررسي خود دريافت كه طي ماه سپتامبر از سال جاري ميلادي تعداد 491 هزار و 800 دستگاه كنسول PS3 در دنيا فروخته شده و اين در حالي بوده است كه مجموع كنسول‌‌هاي Wii فروخته شده در اين مدت 462 هزار و 800 دستگاه و مجموع Xbox 360هاي فروخته شده نيز 352 هزار و 600 دستگاه بوده است.
اين اتفاق براي شركت سوني سازنده PS3 نشان مي‌دهد كه بيشتر كاربران تاكنون در انتظار مدل جديد و قيمت ارزان اين كنسول بازي بوده‌اند و طي سال گذشته، شركت سوني به دليل عدم عرضه مدل جديدتر اين محصول با كاهش فروش آن مواجه شده است.
كارشناسان مهم‌ترين دليل موفقيت Wii نينتندو و Xbox 360 مايكروسافت طي سه سال گذشته را كاهش قيمت اين كنسول‌هاي بازي مي‌دانند و معتقدند كه هم‌اكنون با كاهش قيمت PS3، فروش آن در جهان افزايش چشمگير يافته است.
شركت سوني در ماه آگوست سال جاري مدل جديد اين كنسول بازي را با نام PS3 Slim و با قيمت 299 دلار عرضه كرد. در حال حاضر كنسول بازي Wii به قيمت 199 دلار فروخته مي‌شود و ارزان‌ترين مدل Xbox 360 نيز 199 دلار قيمت دارد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
كاهش تمركز و كارائي مغز در معتادان به بازي‌هاي رايانه‌اي


خبرگزاري فارس: نتايج بررسي جديد محققان دانشگاه لووا(Lowa) آمريكا نشان داد، كاربراني كه در طول هفته دست‌كم 40 ساعت بازي رايانه‌اي انجام مي‌دهند، كمتر از ديگر افرادي كه در طول هفته كمتر با بازي‌هاي رايانه‌اي درگير هستند، مي‌توانند روي فعاليت‌هاي به خصوص تمركز كنند.
A0569884.jpg


به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، نتايج اين بررسي كه در آخرين شماره از نشريه تخصصي فيزيولوژي منتشر شده، حاكي از آن است كه بين اعتياد به بازي‌هاي رايانه‌اي و اختلالات كاستي تمركز توجه كاربران(ADD) ارتباط مستقيم وجود دارد.
در اين تحقيق 51 كاربر بين سنين 18 تا 33 سال حضور داشتند و در پايان مشخص شد، حدود نيمي از آن‌ها در طول يك هفته كمتر از 2 ساعت بازي‌هاي رايانه‌اي را انجام مي‌دادند و بقيه، در طول هفته به صورت ميانگين 43 ساعت با بازي‌هاي رايانه‌اي درگير بودند.
محققان در طول انجام بازي‌هاي رايانه‌اي فعاليت‌هاي مغزي افراد را تحليل كردند و در پايان مشخص شد، آن دسته از افرادي كه به صورت مستمر بازي‌هاي رايانه‌اي را انجام مي‌دهند، به نسبت ديگر افراد كمتر قادر به تمركز و توجه روي يك موضوع به خصوص هستند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
مصاحبه با Yannis Mallat رئيس Ubiosft Montreal


assassinscreed26.jpg


سايت Videogamer به تازگي مصاحبه اي با Yannis Mallat رئيس بخش Ubiosft Montreal داشته كه او در مورد Assassin's Creed ، Splinter Cell : Conviction و Farcry صحبت كرده است.

مشخص است كه Ubisoft قصد دارد كه عنوان Assassin's Creed را با عرضه ي Assassin's Creed: Lineage بسيار گسترش دهد. به نظر شما چه مقدار Assassin's Creed مي تواند بزرگ شود؟ مي توان بزرگترين نام در بازيها باشد؟ آيا ممكن است ؟
اين امكان هست. به طور قطع. Assassin's Creed هم اكنون سريع ترين فروش يك IP جديد را دارد. دو سال پيش ؛ واين خيلي خوب است.من هميشه گفتم كه نبايد هيچ وقت چيزي را محدود كنيم ، مخصوصا وقتي مي خواهيم يك مسير ديگر را از آن طي كنيم. مثلا وقتي ما در مورد ساخت فيلمي از Assassin's Creed صحبت مي كنيم ، بايد كلا در یاه اين كار قرار بگيريم و اين عمل بايد مشروط بر اين باشد كه ما تمام مزايا ي خود را به همان حالت نگه داريم. مثلا ما بگوييم: " خوب من مي خواهم راجع به ساخت اي فيلم كار كنم ، من فعلا سرم خيلي شلوغ است و نمي توانم روي بازي كار كنم." كاملا آشكار است كه ما با اين كار خيلي چيزها را از دست مي دهيم . اول از همه اين است كه ديگر هواداران احساس اصلي كه در بازي را داشته اند را از دست مي دهند . ما نبايد با عنوانهاي فرعي و به قولي كار با Hollywood دچار مشكل بر سر بازي شويم و اين چيزي است كه سعي مي كنيم كه هيچ گاه اتفاق نيفتد.
آيا Assassin's Creed به بزرگترين Brand و يا نام در صنعت بازي تبديل خواهد شد؟ من بسيار اميدوارم ، و ما هر كاري انجام مي دهيم تا اين اتفاق بيفتد.

AC2 امسال پس از Modern Warfare 2 عرضه خواهد شد. آيا فكر مي كنيد اين بازي توانايي رقابت با MW2 را دارد ؟ آيا اين پتانسيل وجود دارد كه بازي از MW2 هم جلو بيفتد ؟
اين كار سختي است كه آينده را پيش بيني كنم ، ولي مي توانم بگم كه هيچ جايي براي يك بازي متوسط و يا بد نيست و Assassin's Creed 2 يك عنوان فوق العاده خواهد بود.

نظرتان در مورد تصميم Activision در مورد بالا بردن قيمت MW2 چيست ؟آيا تا به حال در مورد اجراي همين كار روي AC2 فكر كرده ايد ؟
من هيچ وقت نظري روي كمپاني هاي ديگر و تصميمات آنها نمي دهم. ولي در مورد AC2 ، اين دنباله اي است كه مردم انتظار دارند. اين عنواني است كه اجازه مي دهد ما خود را به Fan ها ثابت كنيم. و ما حتي مي خواهيم مردم بيشتري را به سمت اين بازي بكشيم.

آيا قرار است AC يك سه گانه باشد؟ آيا ممكن است سبكهاي ديگري از آن ساخت؟ مثلا كاري كه مايكروسافت با Halo كرد.
AC يك عنوان فوق العاده جذاب است كه به ما اجازه و فرصت هر كاري را ميدهد. قضيه زندگي در حافظه و DNA اجداد يك پتانسيل بالايي دارد كه ما كارهاي زيادي با يك داستان فوق العاده و تاريخي انجام دهيم. اين چيزي است كه فعلا مي توانم بگويم.

Sébastien Puel گفته بود كه قرار است AC3 در زمان جنگ جهاني دوم و با يك شخصيت زن اتفاق بيفتد.
نميدونم اون حرف از كجا اومده.

آيا اين كار حقيقت دارد ؟
اگر ما بخواهيم چيزي را در مورد عرضه بازي و تصميمي تاييد شده در مورد بازي در اينترنت بگويم... به طور كامل آن را توضيح خواهيم داد. ممكن است شما اين را تويه اينترنت خوانده باشيد.

شما كنترلر هاي حسي مايكروسافت و سوني و كار آنها را با AC چطور ديده ايد ؟ بعضي از بازيبازها نميدانند كه آنها چطور روي بازيها كار مي كنند و آيا آنها با بازي مثل AC كار خواهند كرد ؟
بله،چرا نه؟. هميشه امكان يك تجربه خوب وجود داشته ، مهم نيست كه شما چطور آن را براي مردم مي آوريد . اگر اين خوب باشد ما حتما روي آنها متمركز خواهيم شد .

پس Natal ممكن است روي هر بازي جواب بدهد؟ Core يا Casual ?
نميدانم. ما تمام كارها را انجام مي دهيم و اگر اين كار در بين مردم جواب داد ، چه Casual باشند و چه Hardcore . ما بيشتر در مورد آن تحقيق خواهيم كرد.

Assassin's Creed: Lineage يك فيلم كوتاه بود. آيا تا به حال برنامه اي مبني بر ساخت يك فيلم بلند از AC داشته ايد ؟
بازهم مي گويم. ما اول از همه بايد اطمينان داشته باشيم كه دانش و توانايي اين كار را داريم يا خير. ساخت چنين فيلم هاي كوتاهي به ما در كسب تجربه و واكنش مردم كمك مي كند. همچنين مي توانيم بازي را از بقيه جهات گسترش دهيم. و اين ممكن است مثلا شما همچين كارهايي را روي يك برند ديگر مثل Farcry هم ببينيد. آيا روزي خواهد آمد كه ما خودمان يك فيلم بلند از آنها بسازيم؟ ممكن است. ولي ما در حال حاظر آنقدر توانايي گفتن اين را نداريم كه " مي خواهيم خودمان يك فيلم بلند بسازيم و و و و." ما هنوز در مرحله قدم برداشتن مانند يك بچه هستيم ، ولي اين بچه روزي بزرگ خواهد شد .

farcry29.jpg


شما از Farcry نام برديد. به نظرتان Farcry 2 موفق بود؟
بله. حتما. بله و اين بازي در اروپا بسيار موفق تر از آمريكا بود. براي ما اين يك عنوان بسيار بزرگ است كه ما هنوز مي توانيم آن را رشد دهيم.

Patrick Redding گفته بود كه تيمي به آفريقا فرستاده شده. آيا Farcry 3 بازهم در آفريقا اتفاق مي افتد ؟
هنوز براي صحبت كردن در مورد Farcry 3 خيلي زود است.

شما گفتيد كه Farcry 2 در اروپا موفق تر از امريكا بود. بر چه مبنايي اين را مي گوييد ؟
اين بازي بيشتر به خون اروپايي ها مي خورد تا آمريكايي ها. اين يك ريشه تاريخي دارد.

بحث را ببريم سر Splinter Cell: Conviction . اين بازي تا February سال بعد تاخير خورد. اين مدت اضافي چه امكاني را به تيم سازنده براي ارتقاي اين بازي مي دهد ؟
جواب اين است كه Splinter Cell: Conviction خيلي بهتر از زماني خواهد بود كه زود تر عرضه شود. كار Polish بازي مه ما به دست آوريدم واقعا ارزش كمي صبر كردن را داشت. Ubisoft هميشه كيفيت بازي ها برايش خيلي مهم بوده و ما در مورد تمام بازيهايمان همين نظر را داريم و Splinter Cell جداي از آن نيست.

ما يك سايت multiplatform هستيم و ما فن هاي زيادي از PS3 داريم كه دوست دارند اين بازي را انجام دهند. آيا پيامي براي آنها داريد؟ آيا هيچ اميدي در رابطه با اين است ؟
هميشه اميدي وجود دارد.

splintercellconviction6.jpg


آيا به اين معني است كه ممكن است Splinter Cell: Conviction روي PS3 هم عرضه شود ؟
من نميتوانم آينده را پيش بيني كنم ولي اين خيلي خوب است كه ميشنوم كساني كه نمي توانند Splinter Cell را بازي كنند مايل به انجام آن هستند.

چرا انقدر رابطه Tom Clancy با Ubisoft خوب است و چرا Ubisoft انقدر به آن احترام مي گذارد ؟
اين يك Brand اي است كه خيلي ارزشمند است. اين برندي است كه اجازه مي دهد داستانهاي زياد را بگوييم. ما حقوق بازيهاي آن را سال 2000 گرفتيم و پس از آن يك رابطه فوق العاده ايجاد شد كه ما از آن همه چيز گرفتيم.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
فروش Uncharted 2 کاملا فرای انتظارها، DLC بازی تا پایان سال !

uncharted21.jpg


هرچند که از قبل هم این مساله واضح می نمود حالا به صورت رسمی اعلام شده که Naughty Dog موفقیت بزرگی از نظر فروش با Uncharted 2: Among Thieves بدست اورده است !
طی صحبت هایی که Creative Director استودیو خانوم Amy Hennig در این مورد داشته اند اعلام شده که اخرین جولان و صیاحت Nathan Drake رکورد جدیدی را از نظر فروش در Chart ها به جای گذاشته است !

"من قطعا باید بگم که این موضوع متجاوز و فرای انتظارات ماست ! وقتی شما برای یک مدتی در صنعت باشید یاد میگیرید تا انتظارتتون رو کنترل کنید چون شما ترجیح میدید تا با خبر های خوب سورپرایز بشید و نه نامید !
جدا شغل سختیه.. ولی از اولین ارقامی که میبینیم از فروش بازی بدست اومده، باید گفت اون ها فرای تمام تخمین های ما در مورد بازی از تمام جهات بودند، و قطعا این شماره چندینو چند برار نسبت به شماره ی اول بهتر فروش کرده !
این موضوع و برخوردی که منتقدان با بازی داشتند تا این لحظه واقعا خوب و لذت بخش بوده !"

Hennig همین طور اضافه میکند که میتوانیم انتظار اولین DLC از Uncharted 2 را تا پایان سال داشته باشیم:

"بدون این که بخوام وارد جزئیات بشم باید بگم این DLC شامل map های جدید، شخصیت های جدید و دیگر چیز های شبیه این میشه، بعضی از این موارد مجانی هستن و بعضی دیگر رو باید خریداری کرد ! تعدادی زیادی از افراد تیم در حال حاضر مشغول کار بر روی این موارد هستند و قطعا مردم با دیدن اون ها هیجان زده میشند"
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
EA:استدیو Dice مشغول ساخت Battlefield 3 است

battlefield3.jpg


ایا شما برای یک جنگ مدرن دیگر در ابعادی بزرگتر اماده هستید ؟ خب در حال حاضر شما 3 انتخاب دارید :
Battlefield: Heroes ، Battlefield: Bad Company 2 و Battlefield 1943 !!!
یا اینکه شما میتونید کمی صبر کنید و ببینید وقتی Battlefield 3 عرضه شد چه چیز هایی در اون وجود داره .

" من برای زیر نظر گرفتن کار تیم Dice در سوئد به سر میبردم و دیدم این تیم به شدت مشغول کار بر روی فرانچایز محبوب خود است !
Dice به شدت مشغول کار بر روی Battlefield 3 بود "
اینها صحبت های John Pleasants رئیس بخش عملیات اداری EA بود .

" البته این بازی امسال عرضه نخواهد شد ، ولی تا اونجایی که من دیدم کار تولید این بازی بسیار خوب به نظر میرسید "
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Konami : اعلام کرد سه میلیون نسخه از PES 2010 را منتشر کرده است

pes2010.jpg


طبق گزارش Konami Europe این شرکت تا الان 3 میلیون نسخه از ورژن PES 2010 را روانه بازار کرده است . رئیس قسمت بازار یابی KONAMI اقای Martin Schneider در این مورد گفت من یقین دارم2010 PES بازی سال خواهد شد. او همچنین گفت سری PES در تمام دنیا تا به امروز 55.5 میلیون عدد فروش کرده است و به خاطر اینکه این قسمت یکی از بهترین قسمتهای ساخته شده تا الان هست ما عملکرد بالایی را انتظار داریم
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Gearbox باز هم به سراغ Brother In Arms میرود !

brothersinarms.jpg


اقای Brian Martel نایب رئیس استودیوی Gearbox اخیراً طی صحبت هایی اعلام کرده هرچند که وی به شخصه فکر میکند Borderlands بهترین بازی اون ها تا این لحظه است، قطعا کار کمپانی با سری جنگ جهانی دومش یعنی Brother In Arms به اتمام نرسیده !

"فکر میکنم شما میتونید انتظار داشته باشید که بازی Brother In Arms هه دیگری هم در کار باشه، شما میتونید این انتظار رو داشته باشید چون اگر به گذشته ی ما و جایی که میخوایم بهش برسیم نگاه کنید این موضوع در مورد ایندمون هم صدق میکنه - پس ما کارمون با این سری به اتمام نرسیده !"
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Paul Wedgwood : بازی Brink با Gears of War و Halo و Call of Duty رقابت میکند


brink-logo-580.jpg


یکی دیگر از بازی های shooter به نام Brink مدتی است در حال ساخت. و در همین رابطه اقای
Paul Wedgwood رئیس شرکت Splash Damage در صحبتی که در Eurogamer Expo داشته است در مورد بازیشون حرفهای جالبی را بیان کردند .

ایشون بیان کردند.

بازی از نظر از گیم پلی منحصر به فرد خواهد بود و این بازی با بازیهای بزرگی همچون
Gears of War و Halo و Call of Duty به رقابت خواهد پرداخت . ایشون ادامه داد
بزرگترین هدف ما برای ساختن یک بازی .ساختن بازیی هست که ارزش بازی کردن داشته باشد و این در حالی است که شما در بازی مسابقات racing game هم میتوانید انجام دهید که فقط در بازی قسمتهای مخفی میباشد مثل Achievement که باید اینها را انجام دهید .
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Assassin’s Creed III در ژاپن فئودال یا اروپای قرون وسطی !


assassinscreed234.jpg


Philippe Bergeron از Ubisoft در گفتگویی با شو تلوزیونی PLAY’D کشور المان اظهار داشت :

شرکت ما در پی این است تا ساخت شماره سوم از Assassin’s Creed را اغاز کند .

دو تا از مکان هایی که در این گفت گو اشاره شد ژاپن فئودال و اروپای قرون وسطی بود .

" فعلا 2 مورد به ذهن ما میرسه - یکشون بازی در قرون وسطی ! چی میتونه جالبتر از بازی در داستانی با حضور شاه ارتور باشه ؟
یکی دیگه که از علایق شخصی بسیاری از مردم هست بازی در زمان ژاپن فئودال هست . واقعا جالب خواهد بود که بتوان به کشف فرهنگ و تمدن ان ها پرداخت !
این فرصتی را به وجود میاورد تا گیمر ها همه چیز را به خوبی کشف کنند "

همچنین قبلا Ubi گفته بود که ممکن است AC III در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق بیافتد علاوه بر اینکه کرکتر ان یک زن قاتل خواهد بود !
البته CEO Ubi Montreal اقای Yannis Mallat گفته بود که هنوز تمام این حرفها در حد طرح و نقشه است .
 

Thomas.Angelo

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2007
نوشته‌ها
407
لایک‌ها
16
محل سکونت
Lost Heaven
سلام و ممنون دوست من

که در این تاپیک فعالیت می کنید و اخبار به روز رو در اختذیار من و دیگر دوستان قرار می دهید :happy:

:cool::cool::cool:
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Conviction آخرين Splinter Cell نخواهد بود !


splintercellconviction.jpg



Ubisoft اعلام كرده است كه كار آنها به اين عنوان تمام نشده و يك Splinter Cell ديگر وجود خواهد داشت كه دنباله ي اين عنوان خواهد بود و ممكن است Sam Fisher ديگر در آن نباشد.

گفته شده است كه در Conviction سم يك دستيار دارد كه ممكن است شخصيت اصلي بازي بعدي او باشد.
منبع
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Bioshock 2 The Eurogamer Expo Hands-on


brute-10272009-580px.jpg


سايت Joystiq به تازگي يك Hands-on براي Bioshock 2 نوشته كه اطلاعات جديدي را در بر دارد.

در اولين نگاهي كه بازي را ديديم بسيار شبيه به بازي اصلي بود و اين بار فقط در يك لباس بزرگ قرار مي گيريد.

خب معلوم است كه هنوز با ما هستيد. بگذاريد بزرگترين سورپرايز را همين اول بگويم كه در اين بازي هيچ Big Sister اي وجود ندارد. بايد گفت در حقيقت Big Sister ها وجود خواهند داشت. كل Rapture حال با اين Big Sister ها آلوده شده و رو به رو شدن با آنها بسيار ترسناك است.

همچنين اين بار با چندين Big Daddy در يك لحظه رو به رو مي شويد ، ولي بازهم آنها به شما حمله ور نخواهد شد مگر اينكه آنها را عصباني كنيد. مي توانيد به آرامي از كنار آنها رد شويد بدون آنكه حتي نگاهتان كنند. ولي اگر Little Sister ها را اذيت كنيد قضيه فرق مي كند و حال بايد Big Daddy هم نابود كنيد .

ما در هنگامي كه بازي مي كرديم يك دشمن وحشتناك ديگر هم ديديم. يك Splicer به نامه Brute بي رحم ، بزرگ ، عصباني و خيلي قوي . Tank Zombie هاي Left 4 Dead را تصور كنيد. حالا تصوير بسيار خوبي از چيزي كه به نظرتان مي آيد داريد. ( Pro Tip: اگر يك Big Sister و يك Brute را با هم ديديد فرار نكنيد !. از پلاسميد هيپنوتيزم روي Brute استفاده كنيد و در عوض مشاهده كنيد كه او دقو دلي خود را سر Big Sister خالي مي كند).

مرحله اي كه ما بازي كرديم به طور كامل نشان داد كه روياي Ryan چطور نابود شده. صحنه هاي بازي مارا بسيار ياد Fallout 3 انداخت و سازندگان تلاش زيادي براي ساخت مكانها و داستان كرده اند. اين جو با معرفي Andrew Ryan و گذشته او همراه است كه ما حتي بيشتر با اين مرد فلسفي آشنا مي شويم.

ما تمام اين مطالب را از ديد يك Big Daddy تازه وارد مشاهد كرديم كه با نام Subject Delta شناخته مي شود. (از همين الان شرط مي بنديم كه subjects Alpha, Beta و Capa هم وجود خواهد داشت).

hold-on-10292009-580px.jpg



2K هنوز هم گذشته شخصيت اول بازي را مخفي نگه داشته ولي بايد گفت شما به دنبال Little Sister گمشده ي خود هستيد و با استفاده از كمك راديويي شخصي به نام Sinclair پيش مي رويد.

در طي بازي كردن ما با دو اصل جديد در بازي رو به رو شديم. اول اين كه محيط ها خيلي بزرگ تر شده و در لابي هايي با پله هاي بزرگ اتفاق مي افتد و دوم اين كه محيط هاي كوچك و بسته هم بسيار زياد شده. هر دوي آنها هم واقعا چالش بر انگيزند.

همانند نسخه اول اين بار هم تعدادي Little Sister در هر مكان قرار دارد كه مي توانيد يا از ADAM آنها استفاده كنيد و يا آنها را آزاد كنيد. اين كارها باز هم تاثير روي داستان بازي خواهند داشت.

در راستاي بازي كردن ما با مكانهايي رو به رو شديم كه واقعا در نسخه قبلي نبودند و مي توان گفت طراحي هنري بازي بسيار بهتر از نسخه قبل شده و يا به قولي خيلي فرق مي كند. راه رفتن در تالار بزرگ Ryan واقعا خيره كننده است .

همچنين اسلحه ها و تجهيزات زيادي هم به بازي اضافه شده اند. وسيله مورد علاقه ما يك كنترل از راه دور براي هك كردن Dart ها بود. همانطور كه از اسمش پيداست با استفاده از اين وسيله مي توانيد از راه دور هر دستگاه الكتريكي را هك كنيد و از كار بيندازيد. وقتي كار هك شروع مي شود يك ميني گيم آغاز مي شود كه همانند نسخه اول با "پازل لوله ها" سطرف هستيم كه اندكي دچار تغيير شده است.

همچنين يك اسلحه وجود دارد به نام كه يك Spear است و با استفاده از آن دشمنان را به اطراف پرتاب مي كنيد. يك اسلحه ي ديگر از همين نوع با نام "rocket spear" وجود دارد كه به بدن دشمن چسبيده و قبل از منفجر شدن او را به اطراف پرتاب مي كند. (ما ترتيب يك Big Sister را با همين اسلحه داديم !). همچنين ما با يك Plasmid يخ ساز يك Big Sister را Freez كرديم و بعد با ماده انفجاري منفجر كرديم ، و يا اينكه مي توانيد پس از فريز كردن او با دريل مخصوص Big Daddy ها او را نابود كنيد.

قسمت Multiplayer بازي توسط( Digital Extremes (Unreal Tournament) ساخته شده . پس از اينكه ما كركتر را انتخاب و او را customize كرديم ( مي توانيد ماسك يا هزاران زرق و برق ديگر به آنها بدهيد) وارد بخش چند نفره شديم كه به شما دو اسلحه ، دو پلاسميد مي دهد. تركيب اسلحه ها و پلاسميد ها تاثيرات جديد و متفاوتي دارد ، كه براي ما يك پلاسميد يخ ساز بود كه با تركيب آن كركتر ما خيلي سريع حركت مي كرد. حتي مي توانيد با فريز كردن دشمنتان با حمله ور شدن و كوبيدن او ، وي را بشكنيد.

littlesister-10292009-580w.jpg


يك قسمت كنترل اصلي است كه همان Capture The Flag خودمان است كه اين بار با نام Capture the Sister خوانده مي شود. در اين جا Little Sister همان پرچم خودمان است كه كسي كه او را بر دارد Big Daddy مي شود و حال همه دنبال او هستند. همچنين بخش Deathmath هم بسيار جالب شده.

در كل قسمت Multiplayer بازي بسيار جالب است و يكي از بزرگترين قسمت هاي اين شماره است .

در كل پس از بازي كردن اين بازي ما زياد جوگير نشديم و طوري نبود كه بپريم هوا و بگوييم:"واو اين مرحله كاملا جديد است ". ولي كيفيت بازي بسيار بهتر از نسخه قبل شده ؛ موسيقي خوب ، ديالوگهاي جالب و و گيم پلي بخش هاي پيشرفته بازي هستند. اگر همانند نسخه اول به اين بازي نگاه كنيم ، اين قسمت واقعا به يك بخش داستاني قوي نياز دارد تا بالاتر از نسخه قبل باشد.
 

mahi58

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,735
لایک‌ها
11,291
محل سکونت
Tehran
Assassin’s Creed III در ژاپن فئودال یا اروپای قرون وسطی !

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=25940
Conviction آخرين Splinter Cell نخواهد بود !

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=25986
Bioshock 2 The Eurogamer Expo Hands-on

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=25988


-----------------------------------------
رفیق میشه لطفا انقدر مطالب فروم های دیگه رو بدون ذکر منبع اینجا منتقل نکنی؟ :eek:
کپی پیست کردن که هنر نیست عزیز دل، اگر می تونی برو خودت منبع خارجی ترجمه کن بیا اینجا بذار.
ضمن این که فکر نمی کنم پرستیژ پی تی در حدی باشه که از هر فرومی مطالب بردارند بیارند اینجا کپی پیست کنند! (معمولا عکسش صادقه).
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=25940

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=25986

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=25988


-----------------------------------------
رفیق میشه لطفا انقدر مطالب فروم های دیگه رو بدون ذکر منبع اینجا منتقل نکنی؟ :eek:
کپی پیست کردن که هنر نیست عزیز دل، اگر می تونی برو خودت منبع خارجی ترجمه کن بیا اینجا بذار.
ضمن این که فکر نمی کنم پرستیژ پی تی در حدی باشه که از هر فرومی مطالب بردارند بیارند اینجا کپی پیست کنند! (معمولا عکسش صادقه).

دو سه تا پست بالاتر یه نفر اومده تشکر کرده
نقل اخبار فکر نمی کنم ربطی به پرستیژ داشته باشه
حالا اگر از bazicenter خوشتون نمیاد پس چرا میرید تو فرومش؟
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
كاهش محبوبيت جهاني كنسول بازي نينتندو


خبرگزاري فارس: كنسول Wii نينتندو كه پرفروش‌ترين كنسول بازي در جهان محسوب مي‌شود، اين روزها با مشكلاتي مواجه شده و از محبوبيت‌هاي آن كاسته شده است.
A0746055.jpg


به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، مجموع درآمدهاي شركت نينتندو ماه‌هاي آوريل تا ژوئن 2009 با 40 درصد كاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 253 ميليارد ين(81/2 ميليارد ين) رسيد. در اين ميان، نينتندو بين ماه‌هاي ژوئيه تا سپتامبر 2009 نيز نتوانست اين روند را بهبود بخشد و در نهايت اعلام شد كه مجموع فروش محصولات اين شركت طي نيمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با كاهش 5/34 درصدي 548 ميليارد ين(09/6 ميليارد دلار) محاسبه شده است.
به گفته روزنامه ژاپني ماينيچي، "ساتورو ايواتا " مديرعامل نينتندو در جريان كسب اين نتايج ضعيف به تحليلگران و سرمايه‌گذاران اين شركت توضيح داده كه ضعف نرم‌افزاري مهم‌ترين عامل در كاهش محبوبيت جهاني Wii بوده است.
وي افزود: كنسول Wii در حال بهتر شدن است و ما آينده بهتري را براي آن پيش‌بيني مي‌كنيم. درخواست بالاي بازار براي خريد كنسول بازي Wii به سر رسيده و ما اين روزها شاهد فروش بالاي اين محصول نيستيم. اما با خوش‌بيني تمام آينده بهتري را براي اين كنسول بازي پيش‌بيني مي‌كنيم.
 

Thomas.Angelo

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2007
نوشته‌ها
407
لایک‌ها
16
محل سکونت
Lost Heaven
سلام

آقا طوری نیست و مسئله ای نیست که ما خبر رو از کجا گیر بیاریم ... مهم اینه که خبر صحیح باشه و شایعه پراکنی نباشه ... وگرنه وقتی که خبری ترجمه شده و آماده در سایتی دیگر وجود داره , برای چی دوباره وقت صرف این کنیم که اون خبر رو ترجمه کنیم ...

بدون شک من که به سایتهای دیگه هیچ مراجعه نمی کنم , از وجود اون اخبار هم مطلع نمی شوم , ولی اگر از دوستان افرادی هستند که زحمت این نقل اخبار را می کشند , خیلی هم خوشحال می شویم که به کارشان ادامه بدهند ...


سلام دوست من , چطوری ؟ چند وقتی بود ندیده بودمت ...:rolleyes:

به نظرم کپی پیست , طوری نیست , دلیلش هم دو سه خط بالاتر نوشتم ...

به نظرم پرستیژ و غیره زیاد مهم نیست , مهم حس دوستی و رفاقتی خواهد بود که بین اعضای آن برقرار است ... حس گذشت در مقابل اشتباهات ناچیز دیگران و ... که احتمالا توی هر فرومی خیلی کم پیدا می شه و تفاوت فروم ما با دیگر فروم ها علاوه بر سطح علمی , حضور دوستیهای با پایه و اساس خواهد بود ;)

احتمالا با ذکر منبع اخبار در پایین هر پست , شما نیز راضی خواهید شد , هر چند این جزو قوانین تاپیک هم هست .


لطفا از هر مکانی که اخبار رو نقل می کنید , منبع هم پایین همون پست مربوطه , بنویسید .

از اینکه وقت صرف می کنید و در این بخش از فروم فعالیت می کنید , کمال تشکر را دارم :happy:
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
سلام

آقا طوری نیست و مسئله ای نیست که ما خبر رو از کجا گیر بیاریم ... مهم اینه که خبر صحیح باشه و شایعه پراکنی نباشه ... وگرنه وقتی که خبری ترجمه شده و آماده در سایتی دیگر وجود داره , برای چی دوباره وقت صرف این کنیم که اون خبر رو ترجمه کنیم ...

بدون شک من که به سایتهای دیگه هیچ مراجعه نمی کنم , از وجود اون اخبار هم مطلع نمی شوم , ولی اگر از دوستان افرادی هستند که زحمت این نقل اخبار را می کشند , خیلی هم خوشحال می شویم که به کارشان ادامه بدهند ...



سلام دوست من , چطوری ؟ چند وقتی بود ندیده بودمت ...:rolleyes:

به نظرم کپی پیست , طوری نیست , دلیلش هم دو سه خط بالاتر نوشتم ...

به نظرم پرستیژ و غیره زیاد مهم نیست , مهم حس دوستی و رفاقتی خواهد بود که بین اعضای آن برقرار است ... حس گذشت در مقابل اشتباهات ناچیز دیگران و ... که احتمالا توی هر فرومی خیلی کم پیدا می شه و تفاوت فروم ما با دیگر فروم ها علاوه بر سطح علمی , حضور دوستیهای با پایه و اساس خواهد بود ;)

احتمالا با ذکر منبع اخبار در پایین هر پست , شما نیز راضی خواهید شد , هر چند این جزو قوانین تاپیک هم هست .



لطفا از هر مکانی که اخبار رو نقل می کنید , منبع هم پایین همون پست مربوطه , بنویسید .

از اینکه وقت صرف می کنید و در این بخش از فروم فعالیت می کنید , کمال تشکر را دارم :happy:

ممنون دوست عزیز منم با شما موافقم.
منبع هم بازی سنتر هست.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
فن‌بوییزم از نوع والو
Faliszek: وجه اجتماعی Xbox360 یک سروگردن بالاتر از PS3



سرپرست پروژه‌های کمپانی والو، آقای Chet Faliszek در تازه‌ترین اظهارنظر خود اذعان داشته است تا زمانی که وجه اجتماعی کنسول Xbox360 یک سروگردن بالاتر از PS3 قرار دارد این کمپانی همچنان به کنار گذاشتن کنسول سونی ادامه خواهد داد.
وی در ادامه سخنانش افزود: "در مورد عنوان Left 4 Dead 2 که عمده ارزش آن بر پایه‌ی بازی با دوستان است، ما برروی PC و Xbox360 تمرکز کرده‌ایم، زیرا وجه اجتماعی این پلتفرم‌ها کاملا متناسب با برنامه‌های ماست. البته این موضوع به اهداف کوتاه مدت ما محدود می‌شود. آن‌چه در اهداف بلند مدت مد نظر ماست، کار سخت و پیشرفت‌های روز افزون خواهد بود."
Faliszek سخنان خود را این‌چنین ادامه می‌دهد: "اگر هدف شما از تهیه نکردن L4D2 برای کنسول Xbox360 احتمال عرضه‌ی آن برای PS3 است، این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. این عنوان تنها برای PC و Xbox360 عرضه خواهد شد و جزو عناوین انحصاری این پلتفرم‌ها به‌حساب می‌آید. برای بازی کردن با دوستان و وجه اجتماعی بازی‌ها، کنسول Xbox360 یک سروگردن بالاتر از PS3 قرار دارد."
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
Tekken Trailer Impressions


فیلم Tekken مدت هاست که ساختش به اتمام رسیده است اما تقریبا هیچ خبری از این فیلم نشده بود. چند روز پیش بازیگر نسبتا معروف امریکایی Luke Goss اعلام کرده بود که Trailer فیلم Tekken برای اولین بار در 5 نوامبر در American Film Market در سانتا مونیکا به نمایش در خواهد امد.

4028b04777a33bdd9d0e20fc6db4c9e8.jpg


این فیلم توسط Dwight H. Little ( کارگردان Murder at 1600 که در چند سال گذشته به کارگردانی بعضی قسمت های سریال های معروف همچون 24 , Prison Break , Doll House پرداخته است ) کارگردانی شده است و بازیگرانی همچون Luke Goss ( بازیگر Hell Boy 2 , Blade 2 ) در نقش Steve Fox , ه Cung Le ( قهرمان سابق کیک بوکس جهان و بازیگر Pandorum و Fighting ) در نقش Marshall Law در ان ظاهر شده اند. فیلنامه نویس نه چندان محبوب یعنی Alan B. McElroy ( نویسنده Spawn , Wrong Turn ) فیلنامه این اثر را نوشته است.

طبق گفته های IGN این تریلر به عنوان تریلر نهایی فیلم عرضه نشده بود و تنها یک تیزر تریلر به حساب می امد.

در ابتدای تریلر سخنانی بر روی صفحه نقش می بنند : " یک تورنومنت سرنوشت میلیون ها نفر را تعیین می کند , انها برای قدرت مبارزه می کنند , انها برای افتخار می جنگند , انها برای غرور می جنگند , اما یک نفر .... برای انتقام می جنگد , شجاعت او را پر کرده است , انتقام وی را هدایت می کند "

داستان فیلم درباره جین کازاما است که به دنبال انتقام از پدر بزرگ خود به خاطر قتل مادرش است. داستان فیلم در سال 2035 می گذرد.

بعد از این سخنان تریلر همانند یکی از صحنه های Blade Runner اغاز می شود و یک ماشین پرنده بر روی یک شهر مدرن در حال راندن است. شهری که در مرکز ان یک استادیوم است. استادیومی که بر روی ان Tekken Iron Fist حک شده است.

بعد از این صحنه ما چهره هیهاچی را می بینم و بعد از مونتازی از کاراکتر های مختلف تکن همچون Raven, Eddie Gordo, Bryan Fury, Craig Marduk و Yoshimitsu که زره اش چیزی ما بین قسمت سوم و قسمت ششم بود. تمامی کاراکتر ها بسیار شبیه به بازی درست شده بودند. بعد از این مونتاز گوشه ای از صحنه های مبارزه ای فیلم را می بینیم که از انواع و اقسام فن توسط پا و دست پر شده بود. کاملا مشخص بود که تمرکز فیلم بر روی صحنه های مبارزه ای است.

بعد از این موضوع ما قهرمان خود یعنی جین کازاما ( نقش وی توسط Jon Foo ایفا شده است که یکی از رزمی کاران معروف است و پیش از این در کنار Tony jaa در فیلم Tom yum goong ظاهر شده بود. ) می بینم که در حال راه رفتن از گوشه دیوار به سبک پارکور مانند است و در حال مبارزه در یک قفس است ( بسیار شبیه به صحنه مبارزه Wolverine در قسمت اول X-MEN ).

بعد از این صحنه ما استیو فاکس و Christie Monteiro را میبینم. همچنین صحنه های از تمرینات سخت جین برای تبدیل شدن به یک قهرمان. در بعد از این صحنه و دیدن کازویا ما جین را می بینم که لباسی کاملا شبیه بازی پشیده است. بدنی لخت , شلوار مشکلی و دستکشی قرمز.

بعد از این صحنه های از مبارزه دو زن با هم ( به خاطر سریع بودن متوجه کاراکتر ها نشدم ) , استیو فاکس , مبارزه بریان با جین , کلوب های شبانه فیلم Fast and Furious و .. مواجه می شویم و در اخر لوگو Tekken در صفحه نش می بنند.

طبق گفته منتقد IGN این فیلم از تمامی فیلم های فایتینگ بر اساس بازی بهتر بوده و صحنه های ان چیزی ما بین Mortal Kombat و X-MEN بوده است که با صحنه های زیر زمینی , S*x فیلم هایی همچون Fast and Furious مخلوط شده است. علاوه بر این صحنه های اقرار امیز و صحنه اهسته در فیلم وجود داشتند اما بر روی انها اغراق نشده بود.

طبق گفته های این منتقد تریلر فیلم خیلی بهتر از تصورات بوده و به نظر یک فیلم با بودجه خوب بوده است. علاوه بر این بسیار به بازی وفا دار بوده و بر عکس فیلم جدید Street Fighter دارای نکات خاطره انگیر زیادی از بازی بوده است.

در اخر به نظر می رسد فیلم بسیار خوبی از اب در بیاید و جلوه های ویزه و نگاه کلی ان بسیار بهتر از فیلمی همچون Wolverine که توسط یک کمپانی بزرگ عرضه شده است. این فیلم همچنان پخش کننده ای پیدا نکرده است و به دنبال یک ناشر بزرگ است
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا