Lucky Guy
Registered User
1. تو هر شهری این میزان متفاوته. یه پورسانت پایه تعریف میشه برای هر ثبت. مثلاً 50 هزار تومن. دریافت این پورسانت، یه شرط داره و اون اینه که رانندهی ثبت شده، توی هفتهی اول فعالتیش حداقل یه تعداد سفر مثلاً 3 تا بره. حالا به هر تعدادی ثبتنام کنی و سفر برن، پول میگیری. بعضی روزا، ممکنه نیاز به جذب راننده بیشتر باشه و پورسانت هر ثبت هم بیشتر میشه. بعضی روزا هم ممکنه نیازی به اضافه کردن راننده نباشه و ثبتنام متوقف بشه.ممنون از پاسخ کامل و عالی شما، من چند سوال دیگر هم دارم، ممنون می شوم راهنمایی کنید:
1- حقوق و پورسانت یک پروموتر چه میزان می باشد؟
2- در طول روز باید چند راننده را ثبت نام کنیم؟
3- مدت قرار داد اسنپ با پروموتر چند ماهه می باشد؟
4- چه دلایلی می تواند باعث اخراج پروموتر شود؟
5-کار به عنوان پرومتر برای تپسی بهتر است یا اسنپ؟
2. این هم بستگی به تیم فروش هر شهر داره. تارگتها متفاوته. ولی چارت مشخصی وجود نداره. بستگی به شرایط، حتی اگه چند روز هم ثبت نداشته باشی، مشکلی پیش نمیآد. ساعات کاریش منعطفه و با کارشناس هماهنگ میشه.
3. 18 ماه.
4. هرگونه تقلب، سو استفاده از اسم برند، افشای اسرار شرکت، بینظمی تو تحویل مدارک و چیزایی از این دست.
5. اینم بستگی به شرایط شهر داره. یه شهر ممکنه اصلاً تپسی نداشته باشه. تو یه شهر ممکنه اسنپ خیلی وقت فعالیت میکرده و تپسی تازه وارد شده. خب طبیعتاً، تپسی هنوز کلی راننده نیاز داره تو شهر تا برسه به اسنپ و اسنپ هم با گرفتن کل رانندههای شهر، دیگه رانندههای کمی موندن که بگیره. پس، ممکنه یه پروموتر تو تپسی بازار وسیعتری داشته باشه. بازم ممکنه اسنپ پورسانت بالاتری بده نسبت به تپسی و قیمتش بصرفه برای کار. بعضی جاها هم با وجود تازه وارد بودن تپسی، بازم مردم نمیرن توش ثبتنام کنن. چون همه اسنپ میگیرن. حتی بعضی شهرا، اصلاً اسنپ و تپسی مطرح نیستن و ماکسیم بازار رو دستش داره. حتی تو بین شهریها حرف اول رو میزنه ماکسیم.