• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ايران - جام جهاني 2006

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
به نقل از SATpt :
دوستان میخوام یه مقایسه بین ایران در جام 98 و ایران در جام 2006 داشته باشم:
به نظر من روی کاغذ در جام 98 تمامی حریفان ایران در مرحله گروهی نسبت به ایران سر بودند:آلمان، یوگسلاوی،آمریکا
وبر عکس ایران از نظر فردی نسبت به الآن در شرایط بدتری بود، اون زمان هیچیک از هافبکهای وسط ما قدرت طراحی نداشتند، دیگه بهترینشون کریم باقری بود. و حتی بالهای تیم ملی قدرت پرواز آنچنانی نداشتند! ولی این دوره تیم از نظر فردی در شراط بهتری قرار گرفته، و روی کاغذ هم حداقل نسبت به آنگولا بالاتره.
اما معتقدم در درجه اول بازیهایی که ایران ارایه میده و بالتبع نتایجی که کسب میکنه نسبت به دوره قبل ضعیفتره، و دلیل اصلیش هم به نظر من اینه که سرمربی تیم اصلا به فکر ارایه بازی زیبای تیمی نیست و قدرت کسب نتیجه رو هم نداره.
اینرو واقعا جدی میگم، از اولیکه برانکو اومده من هنوز یکی دو کار ترکیبی زیبا رو در تیم ملی ندیدم، در صورتیکه همین تیم استقلال در چند بازی فصل بازیهایی رو به نمایش گذاشت که انصافا جای تحسین داشت( نه قصد طرفداری دارم نه قصد تضعیف، فقط میخوام بگم تیم ملی میتونست خیلی بهتر از این باشه)
و اینها رو هم میگم، چون میدونم برانکو اگه حتی با سه باخت پیاپی، تیم رو حذف کنه باز میگه ما به تیم چهارم جهان باختیم و مثلا این نتیجه 3-0 رو فقط من میتونستم کسب کنم! یا آنگولا پدیده جام هستش و مویدش هم بازیهای خوبش در انتخابی جام جهانی است و از این حرفها ... اخلاقی که خیلی ازش بدم میآد و اینکه انسان هیچوقت خودش رو مقصر ندونه.
بقیه هم این دو رو مقایسه کنند!


مثل اين كه يه چند وقته كه كسي به اين تاپيك محلي نمي ذاره! :eh:
من سعي مي كنم يه جوابي به پست دوست عزيزمون SATpt بدم بلكه چند نفر ديگه هم براي اظهار نظر پيدا بشن:
1. جام جهاني 98
شك ندارم كه يكي از مهم ترين نقاط قوت تيم ما، اسطوره اي به نام احمد رضا عابدزاده بود، نه به خاطر دروازه بانيش بلكه به دليل اعتماد به نفس خارق العاده اي كه بار مثبت فراووني رو به كل تيم مي داد.
تيم ما در اون دوره به آمادگي جسماني خوبي رسيده بود، چيزي كه بعدا كاملا معلوم شد سرمربي ما روي نيمكت جام جهاني (جلال طالبي) كمترين نقش رو در اون مورد داشته و غير از وضعيت خوب فيزيك بازيكنان، تحول سيستم بازي اونا هم مديون دانش يك مربي ارزشمند به نام توميسلاو ايويچ بود.
البته بايد قبول كنيم كه بازيكنان اون دوره تجربه ي بين المللي چنداني نداشتند، اما با اينهمه به وحدت تيمي خوبي رسيده بودند كه در فوتبال يكي از اركان مهم موفقيت محسوب ميشه.
يك نكته ي مهم ديگه هم بازيهاي تداركاتي نسبتا خوبي است كه اون موقع داشتيم (هر چند ازي با آ اس رم حسابي حالمان رو جا آورد!)
2. جام جهاني 2006
بايد بگيم الان علي دايي در تيم ما نقش يك ليدر رو بازي مي كنه كه به نظرم شايد كيفيت بازي اون و اين كه 90 دقيقه در تركيب باشه يا نباشه مهم نيست، بلكه همون مساله ي تزريق بار مثبت به بقيه ي بازيكنها و بالا بردن اعتماد به نفس در اينجا مطرحه.
تيم فعلي ما بازيكنهايي داره كه تجارب بين المللي ازرشمندي دارن و به ويژه در خط دفاع و هافبك علي كريمي، فريدون زندي، رحان رضايي و مهدي مهدوي كيا توان حركتي ما به مراتب بهتر از گذشته است.
در خط حمله هم علي دايي كهنه كار اما بسيار پخته و با تجربه رو داريم كه سالهاست غير از وظيفه ي اصليش يعني گلزني، گل سازي هم مي كنه (پاس گل به خدا داد عزيزي در مقابل استراليا و پاس گل به مهدوي كيا در مقابل آمريكا رو به ياد بياريد) و همين طور وحيد هاشميان كه اگر چه با فصل موفقي كه در بوخوم داشت و تا پله ي سوم چهارم رده ي گلزنان بوندس ليگا بالا اومده بود فاصله داره، اما يقينا براي جام حهاني انگيزه ي مضاعفي داره و به و آتش خواهد زد. بازيكنان ديگر خط حمله ي ما هم مثل رضا عنايتي، آرش برهاني و رسول خطيبي نسبت به تيم سال 98 (مجموعه ي خط حمله ي ما در اون سال) وضعيت بهتري دارند (فقط جاي خداداد عزيزي اين وسط خاليه! حيف كه اين پسر قدر خودشو ندونست...)
در كل بايد بگم تيم فعلي ما نسبت به سال 98 از نظر مهره و بازيكن شرايط بهتري داره،
اما مدتي است كه نوع بازيش طرفداران ايراني رو راضي نكرده و مردم با بدبيني به تيم نكاه مي كنن (شايد هم تا اندازه اي حق داشته باشن). اگر چه برانكو هم در اين چند ساله نشون داده كه در گرفتن نتيجه در تورنمنت ها خوب عمل مي كنه و تقريبا بازي خواني خوبي داره.
با اين حال من احساسم اينه كه تيم ما در سال 98 عليرغم تجربه ي كمتر به دليل روحيه ي تهاجمي تيمي بيشتر، ار تيم كنوني ما بهتر بود.
شايد هم من اشتباه مي كنم و البته اميدوارم اشتباه كرده باشم.....! :lol: به هر حال تا بيست و چهار پنج روز ديگه همه چي معلو م مي شه!...;) ;)
 

SATpt

Registered User
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2005
نوشته‌ها
541
لایک‌ها
0
آقا از اینکه به فکر مایی ممنون!
با نتیجه صحبتهاتم که کاملا موافقم.
 

zirnevis

Registered User
تاریخ عضویت
15 می 2006
نوشته‌ها
992
لایک‌ها
8
ولی به هر حال دوستان مکزیک و پرتغال قوی ترند و تیم ما با دو جین آسیب دیده کاری نمی تونه انجام بده ولی به عنوان یک ایرانی ما هم امید ته دلمون هست .
 

CANOR

Registered User
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
1,477
لایک‌ها
26
محل سکونت
NoWhere !
به نقل از zirnevis :
ولی به هر حال دوستان مکزیک و پرتغال قوی ترند و تیم ما با دو جین آسیب دیده کاری نمی تونه انجام بده ولی به عنوان یک ایرانی ما هم امید ته دلمون هست .
امید چیه .من یقین دارم که ما سه تا بازی رو میبریم.
مکزیکو 3 هیچ میزنیم:blink:
بعد با پرتقالو چون مکزیکو بردیم روحیمون قویه 5-0 میبریم:wacko:
با آنگولا بچه ها دوتا بازیرو بردن و حسابی مغرور شدن . بنابراین من رو این بازی زیاد امید ندارم و فکر کنم این بازی رو 2-1 میبریم:rolleyes:
 

SATpt

Registered User
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2005
نوشته‌ها
541
لایک‌ها
0
به نقل از CANOR :
امید چیه .من یقین دارم که ما سه تا بازی رو میبریم.
مکزیکو 3 هیچ میزنیم:blink:
بعد با پرتقالو چون مکزیکو بردیم روحیمون قویه 5-0 میبریم:wacko:
با آنگولا بچه ها دوتا بازیرو بردن و حسابی مغرور شدن . بنابراین من رو این بازی زیاد امید ندارم و فکر کنم این بازی رو 2-1 میبریم:rolleyes:
بابا يه جوري نوشتي، آدم نميدونه تعجب كنه، بخنده، گريه كنه يا...
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
تيم ملی فوتبال ايران روز دوشنبه در يک ديدار دوستانه، مقابل تيم "فا. اف. ب." فريدريشس هافن در ايالت بادن ورتمبرگ آلمان با نتيجه پنج بر صفر پيروز شد.

گلهای ايران را جواد کاظميان در دقيقه ‪ ،۵۲‬آرش برهانی در دقيقه ‪ ،۶۰‬جواد نکونام در دقيقه ‪ ۷۰‬و رسول خطيبی در دقايق ‪ ۷۸‬و ‪ ۸۰‬ به ‌ثمر رساندند.

تيم ملی در نيمه اول اين ديدار با ترکيب علی دايی کاپيتان، حسن رودباريان دروازه ‌بان، محمد نصرتی، حسين کعبی و رحمان رضايی در خط دفاع، تيموريان، مهرداد مدنچی، شجاعی و نکونام هافبک و وحيد هاشميان در خط حمله وارد زمين شد و در نيمه دوم با تغييراتی که برانکو ايووانويچ داد، وحيد طالب لو به عنوان دروازه‌ بان، امير حسين صادقی، سهراب بختيارزاده و تيموريان به عنوان دفاع، کاظميان، نکونام و عنايتی و مدنچی و براهنی و خطيبی به زمين رفتند.

بيش از ‪ ۱۰‬هزار تماشاگر شاهد اين ديدار بودند که هزاران نفر از آنها ايرانی های مقيم آلمان بودند و از شهرهای مختلف اين کشور برای تماشای اين ديدار به استاديوم سپلين شهر فريدريشس هافن آمده بودند.

در اين ديدار مهدی مهدوی کيا و علی کريمی در ترکيب تيم ملی فوتبال ايران حضور نداشتند، يحيی گل محمدی هم که به دليل گم کردن پاسپورتش در کرواسی نتوانست همراه ملی پوشان به آلمان برود، با مساعدت سفير آلمان در تهران مشکلش حل شد و قرار است روز سه ‌شنبه وارد کمپ تيم‌ ملی در فريدريشس هافن ‌شود.

‪ ۶۴‬ديدار جام ‌جهانی فوتبال آلمان روز جمعه با ديدار آلمان و کارستاريکا در شهر مونيخ آغاز و ‪ ۱۸‬ تير ماه با انجام ديدار نهايی اين جام در شهر برلين پايان خواهد يافت.
--------------------------------------------------------------------
تركيب نيمه اول حتي يك گل هم نزده ولي تركيب نيمه دوم 5 گل زده:eek:
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
به نظر من اگه مهدی مهدوی کیا در پست دفاع راست بازی کنه ما شرایط بهتری خواهیم داشت، چون خصوصیات دفاعی مهدی بهتر از حسین کعبی هست (لا اقل برای بازی با مکزیک که آنها هم سرعتی هستند امکان عقب ماندن او وجود دارد) و ضمنا از سانتر ها و پاس های طلایی اش می توانیم استفاده کنیم. و بد نیست جای او را در خط میانی و گوش راست، جواد کاظمیان پر کند که او هم سرعتی است و هم اینکه شوت های خوبی می زند. این طوری می شود به جناح راست امید بیشتری داشت.
 

SATpt

Registered User
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2005
نوشته‌ها
541
لایک‌ها
0
به نظر من، اگه برانكو بازم بخواد با 2 هافبك دفاعي بازي كنه.احتمال اينكه مهدوي كيا دفاعي تر بازي كنه و كريمي تا حدودي متمايل به راست بازي كنه و كعيب رو كنار بگذاره، زياده. ولي با اعتقادي كه برانكو به كعبي داره.حضور كعبي و مهدوي كيا و حذف هافبك چپ و تمايل كريمي به سمت چپ.احتمال بيشتري داره.
البته اينا همه وقتيه كه همزمان دو هافبك دفاعي داشته باشيم كه اميدوارم اينجوري نباشه.چون خود كريمي در اين مدتي كه بايرن مونيخ بود وظايف يه هافبك دفاعي رو هم انجام ميداد ونيازي به هافبك دفاعي ديگه نيست.
ولي اصلا يه سوال.مهدوي كيا اصلا به بازي با مكزيك ميرسه؟اگه ميرسه شرايط بازي كردن رو داره؟
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,530
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
ایران فردا کلاً قرمز پوش شد..از بوليز گرفته تا شورتو کفش
پس ديگه شک نکنيد که 100% باختيم:happy:
چرا آخه سفيد نمیپوشن اينا؟
مثلاً بوليز اول تيم ملی سفيده
 

BlAsCo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
382
لایک‌ها
0
به نقل از mori_model54 :
آقای bocelli عزیز،
یه سوال برام پیش اومده: به نظر شما ستار زارع واقعا چه ویژگی ای داره که برانکو انقدر روی اون اصرار داره؟! یعنی گزینه ی بهتر از اون در این پست نداریم؟ ضمنا نظر شما در مورد میثم منیعی (که خب البته کنار گذاشته شد!) چیه؟
به نظر من تو ایران چپ پای کلاسیک وجود نداره.تو این پست مثل دروازه بان فقر بازیکن هستش . برانکو تو این چند سال خیلیها رو امتحان کرد ولی هیچ کدوم جواب ندادن. مثلا همین منیعی رو خود برانکو چند بار به تیم ملی دعوت کردهمینطور کاملی و شکوری رو...ولی واسه این پست استاندارد نبودن.

بنای حملات تیم ایران بیشتر٬ از سمت راسته تو سمت مقابل بازیکنی رو می خواد که از لحاظ خاصیت تدافعی در وضعیت مناسبی باشه. اینطور نیست که برانکو مثل مربیان قبلی کسی رو رو حب و بغض کنار بذاره. تو ایران فقط زارع و نصرتی تا اندازه ای با افکار برانکو خودشونو وفق دادن. در اینکه هر دوشون هم نقصهای زیادی دارن شکی نیست.

منیعی از لحاظ حرکات طولی و اوورلپ و سانتر(البته آسیایی اون) به هر دوی این بازیکنان چربش داره ولی واسه اون پست ساخته نشده.درست مثل نوازی که علیرغم آمادگی خوبش تو این فصل برای بازی در بک راست انتخاب نشد !

سر زدن ٬تکل ٬درگیر شدن و بازی مستیقم با حریف ٬ قامت و وزن مناسب تنها چند فاکتور مهم واسه بازی در اون پسته که منیعی ازشون بی بهره س . فوتبال ایران همیشه تو این پست دچار مشکله..اینم باید درشیوه کاری مربیان ایرانی جستجو کرد .چون به سازندگی اصلا اهمیت نمیدن!
 

BlAsCo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
382
لایک‌ها
0
ایران- مکزیک

اگه بازیکنان ایران بتونن درگیریهای رودررو روبه نفع خودشون تموم کنن. با پرسینگ مستقیم میشه مکزیک رو زمین
گیر کرد.سرعت انتقال زیاد و تعویض بازی در زمان مالکیت توپ نکته خیلی مهمیه همینطورتکیه بر قدرت سرزنی مهاجمین .( تیم مکزیک دفاع چندان بلند قامتی نداره.میانگین قامت بازیکنان این تیم حدود 4 سانتیمتر از ایران کوتاهتره. دفاع مکزیک به درستی نمیدونه با سانترهای ارسالی از جناحین چیکار کنه و در خط دفاع فقط مارکز هستش که در هوا عملکرد خوبی داره )

نکته مهم دیگه در زمان ضد حمله های مکزیکه.چون اساس بازی این تیم درعملکرد سریع بازیکنان این تیم در انتقال توپه هافبکها ودفاع ایران باید زیر فشار عملکرد سریعی داشته باشن.
بعد از لو دادن توپ خیلی سریع تغییر حالت بدن (تعویض بازی)...اگه روز بد کریمی باشه بیچاره ایم به خصوص با این توپ لو دادنهاش.:happy:

نقش نکونام خیلی مهمه چون تو این شیوه بازی چون ایران و مکزیک تقریبا دریک سطح قرار دارن تجمع بازیکنان دو تیم از نیمه زمین ایرانه تا نیمه زمین حریف.و نکونام میتونه با تغییر جریان بازی به تیم نظم بده.

ضمنا با این روش بازی نمیشه انتظار بازی زیبایی رو از تیم ملی داشت...(شبیه یونان رهاگل فقط با مقیاس آسیایی اون (همون زیر توپ زدنهای همیشگی بازیکنان ایرانی که ژنیه و نمیشه زیاد تغییرش داد ):happy:
با این سبک که انرژی گیر هم هست به نظر من میشه دور مقدماتی رو با موفقیت به پایان رسوند ولی از 1/8 به بعد( در صورت صعود) من چندان خوشبین نیستم.چون قابلیتهای جسمانی بازیکنان ایرانی چندان بالا نیست به خصوص بعد از لیگ فرسایشی ایران.

فراموش نکنیم مربیان کروات همیشه در آنالیز تیمهای حریف تخصص ویژه ای دارن و برانکو همیشه در بازیهای حساس موفق عمل کرده. نیمه دوم لاوولپه رو اینطوری :wacko: خواهیم دید.

من هنوزهم رو حرفم هستم ای کاش برانکو از مهدوی کیادر بک راست به جای کعبی استفاده میکرد. و آندو رو در خط هافبک میدیدیم.(درگیر – دونده – توپ گیرو... آندو کاملا با این سبک بازی مچه)
تعویض دایی در بازی فردا محتمل به نظر میرسه هر چند احتمالا جایگزین اون برهانی یا یک هافبک خواهد بود.

اینم پیش بینی من از بازی فردا
1-پاسهای عرضی پر شمار نکونام
2-فرار کعبی از عقب و تعویض جا با مهدوی کیا به دفعات
3- پاسهای بلند و بازی مستقیم رضایی و نصرتی
4-شلوغی میانه میدان به خاطر استراتژی خاص ایران واسه این بازی
5- گلزنی دایی:happy:
6- اولین شگفتی جام
 

Alli

Registered User
تاریخ عضویت
12 آگوست 2005
نوشته‌ها
247
لایک‌ها
0
منظورت از شگفتی جام این نیست که بالای پنج تا می خوریم! ;)
 

BlAsCo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
382
لایک‌ها
0
به نقل از Alli :
منظورت از شگفتی جام این نیست که بالای پنج تا می خوریم! ;)
ببین... خواهشا این تاپیک رو خراب نکن . اگه تحلیل خاصی چیزی داری بذار .وگرنه آیه یاس خوندن کار ساده ای.همه مردم هم میدونن تیم های حریف ایران از لحاظ سابقه از ایران برترن. لازم به یاد آوری شما نبود.:happy:
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
همون جور كه انتظار ميرفت همون تركيب هميشگي!
-------------------------------------------------------------
برانكو ايوانكويچ سرمربي تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران روز شنبه در مصاحبه مطبوعاتي با خبرنگاران داخلي و خارجي در نورنبرگ تركيب تيم ملي ايران در مقابل تيم ملي مكزيك را اعلام كرد. وي نام ‪۱۲‬بازيكن را اعلام كرد و توضيح داد: با توجه به مصدوميت ستار زارع هنوز به انتخاب قطعي براي جايگزين وي نرسيده‌ام و فردا قبل از شروع بازي از بين افرادي كه نام مي‌برم، يك نفر كنار خواهد رفت.

بازيكناني كه برانكو اسامي آنها را در مصاحبه مطبوعاتي اعلام كرد به اين شرح است:
ابراهيم ميرزاپور - حسين كعبي - رحمان رضايي - يحيي گل‌محمدي - محمد نصرتي - امير حسين صادقي - جواد نكونام - آندرانيك تيموريان - مهدي مهدوي كيا- علي كريمي - وحيد هاشميان و علي دايي.
 

mori.54

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
1 می 2006
نوشته‌ها
2,599
لایک‌ها
4,675
سن
48
محل سکونت
Tehran
باید امیدوار باشیم مهدی امشب بازی کنه و سر حال هم باشه، چون کل تیم ما روی اون حساب ویژه ای باز کرده و ممکنه نبودش در جناح راست برامون گرون تموم بشه. هر چند جواد کاظمیان هم خصوصیاتی مشابه مهدوی کیا داره اما تجربه گوهر گرانبهایی است که ارزش اون در اینجور میادین مشخص می شه.....
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,530
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
به نقل از Ashimoto :
همون جور كه انتظار ميرفت همون تركيب هميشگي!
-------------------------------------------------------------
برانكو ايوانكويچ سرمربي تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران روز شنبه در مصاحبه مطبوعاتي با خبرنگاران داخلي و خارجي در نورنبرگ تركيب تيم ملي ايران در مقابل تيم ملي مكزيك را اعلام كرد. وي نام ‪۱۲‬بازيكن را اعلام كرد و توضيح داد: با توجه به مصدوميت ستار زارع هنوز به انتخاب قطعي براي جايگزين وي نرسيده‌ام و فردا قبل از شروع بازي از بين افرادي كه نام مي‌برم، يك نفر كنار خواهد رفت.

بازيكناني كه برانكو اسامي آنها را در مصاحبه مطبوعاتي اعلام كرد به اين شرح است:
ابراهيم ميرزاپور - حسين كعبي - رحمان رضايي - يحيي گل‌محمدي - محمد نصرتي - امير حسين صادقي - جواد نكونام - آندرانيك تيموريان - مهدي مهدوي كيا- علي كريمي - وحيد هاشميان و علي دايي.
جدی میگی؟ امير حسين تو ترکيب اصليه؟؟؟؟
مطمعن باشيد امروز ایران نمیبازه
من بهتون قول میدم اگه امير حسين تو بازی باشه ایران نمیبازه
اگه واقعاً اينجوری باشه خيلی خوب میشه
با 5 دفاع و امدن امير حسين صادقی دفامون خيلی خوب میشه
ما تو حمله اصلاً مشکل نداريم..و مطمئن باشيد امروز ما گل میزنيم ولی چندتاش با خداست
پس بهتره بيشتر به خط دفا فکر کنيم تا حمله
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,063
لایک‌ها
5,175
سن
35
محل سکونت
UAE
ايران خيلي بد تر از اون که فکر مي کردم از مکزيک باخت
3 - 1
واقعا افتضاح بود
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,063
لایک‌ها
5,175
سن
35
محل سکونت
UAE
گل اول و سوم ميرزاپور مقصر بود
ولي گل دوم ميرزاپور و رضايي مشترکا مقصر بودن
دقايق اوليه واقعا ايران عالي بازي کرد
...
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,530
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
بهترين بازيکن زمين بچه ها انتخاب شد
علی دائی از مکزيک
 

adi1358

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
347
لایک‌ها
4
ما علی دایی ومیرزا پور رو نمی خاهیم باید کیو ببینیم والا نمیخایم بللا نمیخوایم بابا 60 ملیون نمیخوان
101.gif
 
بالا