برگزیده های پرشین تولز

ایرانسل (اخبار،بحث درباره خدمات،حل مشکلات و ...)

به ايرانسل نمره مي دهيم....

  • 20

    Votes: 40 12.3%
  • 19

    Votes: 9 2.8%
  • 18

    Votes: 55 16.9%
  • 15

    Votes: 65 20.0%
  • 12

    Votes: 27 8.3%
  • 10

    Votes: 28 8.6%
  • 8

    Votes: 14 4.3%
  • 5

    Votes: 14 4.3%
  • 2

    Votes: 12 3.7%
  • 0

    Votes: 61 18.8%

  • Total voters
    325

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
اقا بالاخره فحش های دیروز ما نتیجه داد

دیروز زنگ زده بودم. هر چی از دهنم در اومد بهشون گفتم. زنه میگفت باید تیم تکنیکال و فنی ما تحقیق کنن

بهش گفتم من از هر کشور خارجی ای خریده بودم تا الان رسیده بود. مگه اورانیوم میخواید تحویلم بدید !!

خلاصه فحش ما اثر کرد. امروز اس ام اس اومد که سیم کارتها تحویل پست شده و انشالله به زودی برسه دستمون
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
سازمان حمايت مصرف‌كنندگان اعلام كرد:
الزام به فروش كارت شارژ ايرانسل با قيمت درج‌شده


سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان اعلام كرد كه با تدابير اتخاذ شده از سوي اين سازمان از اين پس واحدهاي صنفي و نمايندگي‌هاي شركت ايرانسل در سراسر كشور به فروش انواع كارت شارژ ايرانسل به قيمت درج شده (مصرف كننده) برروي آن ملزم هستند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) از روابط عمومي سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان، در راستاي تحقق سياست‌هاي كلان كنترلي و نظارتي و تدابير اتخاذ شده از سوي اين سازمان مبني بر ضرورت فروش تمامي كالاها توسط واحدهاي صنفي حداكثر به قيمت درج شده (مصرف‌كننده) برروي آن‌ها و با هدف پيشگيري از سوء استفاده‌هاي احتمالي و تضييع حقوق مصرف‌كنندگان، نمايندگي‌هاي شركت ايرانسل و واحدهاي صنفي در سراسر كشور از اين پس به فروش انواع كارت شارژ ايرانسل حداكثر به قيمت درج شده برروي بسته‌بندي كارت‌هاي مربوطه ملزم مي‌باشند.

اين گزارش حاكيست، با هماهنگي‌هاي به‌عمل آمده با شركت ايرانسل، شركت مذكور به تعيين و معرفي تعدادي از نمايندگي‌هاي طرف قرارداد خود جهت فروش انواع كارت شارژ به عوامل صنفي به قيمت مصوب به تفكيك هر استان با شرايط خاص اقدام كرده است.

براساس اين ابلاغيه، از اين پس آن دسته از واحدهاي صنفي خرده فروش كه در زمينه فروش كارت شارژ ايرانسل نيز فعاليت مي‌كنند، مي‌توانند با ارائه كپي پروانه كسب و مراجعه به نمايندگان تعيين شده به اندازه نياز خود و به قيمت مصوب (پايين‌تر از قيمت درج شده) كارت شارژ دريافت و پس از اعمال ضرايب سود خرده فروشي مصوب، آن را به قيمت درج شده برروي آن بفروش رسانند.

اين در حاليست كه براساس ابلاغيه مذكور، تعداد سفارش خريد كارت شارژ تلفن همراه براي ساير واحدهاي خرده فروشي (فاقد پروانه كسب) از 500 عدد به 100 عدد كاهش يافته است.

بنا بر اعلام، اين اطلاعيه به منزله ابلاغ عمومي تلقي و از تاريخ ابلاغ با واحدها متخلف برخورد مي‌شود.

اين سازمان در پايان ضمن تاكيد بر نظارت بر اجراي دقيق ضوابط اعلام شده اعلام كرد از اين پس در صورت مشاهده يا گزارش هرگونه تخلف از سوي واحدهاي صنفي و نمايندگي‌هاي شركت ايرانسل، بازرسان سازمان‌هاي بازرگاني سراسر كشور با متخلفان برابر قانون برخورد مي‌كنند.

انتهاي پيام
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد:
ایرانسل کلیه تعهداتش را به موقع به دولت پرداخته است


ایرانسل باید سالانه 28.1 درصد از درآمد خود را به عنوان حق السهم دولت پرداخت کند، ضمن آنکه 0.25 درصد از آن را نیز بايد به همراه هزینه‌های دیگر نظیر حق فرکانس و حق شماره‌گذاری به رگولاتوري بپردازد.‌


ایلنا: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ایرانسل تمامی تعهدات خود به دولت را به موقع و تمام و کمال پرداخت کرده است.
محمدکرمپور در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا ضمن قدردانی از ایرانسل به دلیل اجرای به موقع تعهداتش افزود: ایرانسل تا به حال هر مبلغی را که قرار بوده به دولت و یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت کند، به موقع و تمام و کمال پرداخت کرده است و ما از بابت خوش حسابی آنها تشکر می‌کنیم.
ایرانسل باید سالانه 28.1 درصد از درآمد خود را به عنوان حق السهم دولت پرداخت کند، ضمن آنکه 0.25 درصد از آن را نیز بايد به همراه هزینه‌های دیگر نظیر حق فرکانس و حق شماره‌گذاری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت کند.‌
اظهارات رسمی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص پرداخت به موقع کلیه تعهدات مالی ایرانسل به دولت در حالی اعلام می‌شود که در هفته‌های گذشته برخی نشریات خاص در گزارش‌هایی با عنوان کارت زرد رگولاتوری به ایرانسل به نقل از مدیرکل حقوقی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نامه تهدید و اخطار این سازمان به ایرانسل بابت تاخیر در پرداخت‌های مالی و حق السهم دولت از سوی این اپراتور خبرداده بودند.
پايان پيام
51.jpg
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:
واگذاری سیمکارت اپراتور دوم باید متوقف شود
موبنا-طبق ابلاغیه رسمی که به اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل شده است ،این اپراتور باید فروش سیمکارت را متوقف کند .

محمد کرم پور رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت :در صورتی که اپراتورها در خواستی را مبنی بر افزایش سقف سیمکارتهای فعال در پروانه به رگولاتوری ارائه دهند مورد بررسی قرار می گیرد .
وی با اشاره به اینکه اپراتورها نمی توانند خارج از سقفی که در پروانه متعهد شده اند سیمکارت واگذار کنند افزود :رگولاتور موظف به تنظیم بازار است و طبق نظر رگولاتور باید سقف واگذاری سیمکارت اپراتور ها در شبکه اصلاح شود .
وی در پاسخ به این پرسش که با وجود پر شدن سقف پروانه اپراتورایرانی خارجی ایرانسل- MTN چرا هنوز سیمکارت از سوی این اپراتور به فروش می رسد ؟گفت :طبق ابلاغیه رسمی که به این اپراتور شده است، باید فروش سیمکارتها متوقف شود چرا که این اپراتور نمی تواند بیشتر از سقف واگذاری ،سیمکارت در شبکه اش فعال کند .
گفتنی است در حال حاضر باوجود انتقادهای فراوان و تکمیل پروانه اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل همچنان فروش سیمکارت از سوی این اپراتور با پیش شماره 0939 ادامه دارد .
400_262.jpg
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
ايرانسل همچنان سيم‌کارت می‌فروشد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به اخباری مبنی بر صدور دستور توقف واگذاری سیمکارت ایرانسل از سوی این سازمان در تازه ترین اظهارات خود توقف فروش سیمکارتهای ایرانسل را رد کرد و گفت: فروش سیمکارتهای اپراتور دوم ادامه می یابد.
محمد کرم پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فعالیت اپراتور ایرانسل و واگذاری سیمکارتهای این اپراتور با کد 0939 اظهار داشت: ایرانسل طبق قانون در حال فعالیت است و تاکنون تخلفی در فعالیتهای خود نداشته است.
معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف ایرانسل در فروش سیمکارت ارائه نکرده است و این اپراتور می تواند کماکان سیمکارت واگذار کند.
این اظهارات در حالی بیان می شود که اخیرا اخباری پیرامون صدور دستور توقف واگذاری سیمکارت ایرانسل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شده بود.
کرم پور پیش از این در گفتگو با مهر توقف فروش سیمکارتهای ایرانسل را تکذیب و یا تایید نکرده اما اعلام کرده بود به زودی جلسه ای برای بررسی این موضوع برگزار خواهد شد و نسبت به موارد مطروحه تصمیم گیری می شود و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تمامی تلاش خود را برای نظارت و تنظیم بازار به کار می بندد.
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
اپراتور دوم تخلف نکرده است

رييس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به اخباری مبنی بر صدور دستور توقف واگذاری سیم‌کارت ایرانسل از سوی این سازمان در تازه‌ترین اظهارات خود توقف فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل را رد کرد و گفت: فروش سیم‌کارت‌های اپراتور دوم ادامه مي‌یابد.
محمد کرم‌پور در گفت‌وگو با مهر، درباره آخرین وضعیت فعالیت اپراتور ایرانسل و واگذاری سیم‌کارت‌های این اپراتور با کد 0939 اظهار داشت: ایرانسل طبق قانون در حال فعالیت است و تاکنون تخلفی در فعالیت‌های خود نداشته است. معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف ایرانسل در فروش سیم‌کارت ارائه نکرده است و این اپراتور مي‌تواند کماکان سیم‌کارت واگذار کند.
این اظهارات در حالی بیان مي‌شود که اخیرا، اخباری پیرامون صدور دستور توقف واگذاری سیم‌کارت ایرانسل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شده بود.از سوی دیگر، کرم‌پور در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشته که ایرانسل تمامی تعهدات خود را به دولت به موقع و تمام و کمال پرداخت کرده است. محمد کرم‌پور ضمن قدردانی از ایرانسل به دلیل اجرای به موقع تعهداتش افزود: ایرانسل تا به حال هر مبلغی را که قرار بوده به دولت یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت کند، به موقع و تمام و کمال پرداخت کرده است و ما از بابت خوش حسابی آنها تشکر می‌کنیم.ایرانسل باید سالانه 1/28 درصد از درآمد خود را به عنوان حق السهم دولت پرداخت کند، ضمن آنکه 25/0 درصد از آن را نیز بايد به همراه هزینه‌های دیگر نظیر حق فرکانس و حق شماره‌گذاری به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت کند.
 

LAPD

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
2,429
لایک‌ها
598
محل سکونت
U.S of Iran
امروز یکی به ایرانسل ما زنگ زد بعد شارژ ما تا ریال آخر خالی شد !! کسی دیگه هم این اتفاق براش افتاده ؟ پیش شماره طرف 0938 و چهار شماره اخرش هم 6868 بود.
اگه به این راحتی بتونن با زنگ زدن شارژو خالی کنن که خیلی ناجوره که !!
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل از اين پس مي‌توانند هر زمان که مايل باشند، صورتحساب سيم‌کارت‌هاي خود را از طريق پورتال کنترل حساب اينترنتي وب سايت ايرانسل و يا پيام کوتاه مشاهده کنند.

آرش کريم بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين خبر گفت: در اين روش، مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل مي‌توانند جهت استفاده از سرويس "دريافت صورتحساب از طريق پيام کوتاه" يك پيام كوتاه بدون متن به شماره ويژه 9545 ارسال کنند.

به گفته وي پس از ارسال اين پيام کوتاه و فعال‌سازي اين سرويس براي مشترک، وي مي‌تواند با ارسال پيام كوتاه بدون متن به شماره 5545 خلاصه صورتحساب خود را طي يک پيام كوتاه که به‌طور خودکار براي وي ارسال مي‌شود، دريافت كند.

مدير روابط عمومي ايرانسل گفت: مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل براي دريافت صورتحساب خود از طريق پورتال کنترل حساب اينترنتي لازم است پس از ورود به پرتال کنترل حساب اينترنتي در وب‌سايت ايرانسل به نشاني www.irancell.ir به صفحه "صورحتساب اينترنتي" مراجعه و سپس از طريق گزينه‌هاي موجود، "خلاصه صورتحساب"، "صورتحساب تفکيکي" و "صورتحساب دوره‌هاي يافت نشده در سيستم" خود را مشاهده کنند.

به گفته کريم بيگي مشترکان براي ورود به سرويس کنترل حساب اينترنتي ايرانسل بايد شماره تلفن همراه، شماره سريال سيم کارت که برروي سيم‌کارت و پوکه آن درج شده است را به همراه رمز عبور Ecare خود وارد كنند.

وي تصريح كرد: در صورتي که مشترکي از قبل در اين سيستم ثبت نام نکرده باشد مي‌تواند با ارسال يک پيام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره 130 و يا تماس با مرکز شبانه‌روزي خدمات مشترکان ايرانسل به شماره 700 رمز عبور Ecare خود را دريافت كند.

مدير روابط عمومي ايرانسل تصريح کرد: مشترکان سيم‌کارت‌هاي دائمي ايرانسل مانند گذشته مي‌توانند با شماره‌گيري کد دستوري #1*1*130* از مبلغ کل صورتحساب و کد شناسه پرداخت خود مطلع شوند.
 

A.GH.N

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2007
نوشته‌ها
558
لایک‌ها
115
محل سکونت
USENET
دیروز اشتراک GPRS ماهانه‌ی من که ۵ روز ازش مونده تموم شد!
زنگ زدم گفتن ترافیک زیاد استفاده کردید؛ گفتم چه طور مگه نمی‌گید نامحدوده؟! گفتن از اون چیزی که ما تخمین زدیم بیشتر استفاده کردید!
می‌گم سقف تخمینتون چقدر بوده؟! مشتری چه جوری باید بفمه چقدر مصرف کرده؟! می‌گن نمی‌دونیم!
هیچ پیغامی هم واسه تموم شدن اعتبار نداد و تا ریال آخر شارژم تموم شد؛ به این خیال که اعتبارم مونده!
AT&T هم بیاد اینجا ببینه اینقدر * تو * ـه * می‌شه تو سرویساش!
 

mahaan_34

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 مارس 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سلام ببخشید شاید صحبت من زیاد مربوط نباشه

در جریان طلاق یکی از آشنایان که موضوع خیانت بود خانم پرینت متن اس ام اس های آقا رو با حکم قضایی گرفت . چه مدت متن اس ام اس ها نگهداری میشه ؟ آیا پدر و مادر می تونن پرینت متن اس ام اس های فرزند رو بگیرن ؟ آیا راحت حکم قضایی میدن ؟

خواهش می کنم سریع جواب بدین واجبه
 

Flint Lockwood

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
6,973
لایک‌ها
319
محل سکونت
Manhattan
دیروز اشتراک GPRS ماهانه‌ی من که ۵ روز ازش مونده تموم شد!
زنگ زدم گفتن ترافیک زیاد استفاده کردید؛ گفتم چه طور مگه نمی‌گید نامحدوده؟! گفتن از اون چیزی که ما تخمین زدیم بیشتر استفاده کردید!
می‌گم سقف تخمینتون چقدر بوده؟! مشتری چه جوری باید بفمه چقدر مصرف کرده؟! می‌گن نمی‌دونیم!
هیچ پیغامی هم واسه تموم شدن اعتبار نداد و تا ریال آخر شارژم تموم شد؛ به این خیال که اعتبارم مونده!
AT&T هم بیاد اینجا ببینه اینقدر * تو * ـه * می‌شه تو سرویساش!
درمورد بسته های نامحدود من شنیده بودم که محدودیت10گیگ داره ولی با یکی از کارمندهای ایرانسل که صحبت میکردم می گفت محدودیت نداره ولی نه اینجوری که 24 ساعت کاربر دانلود کنه،مثلا شب ها دیگه استراحت بده بهش!:دی
سلام ببخشید شاید صحبت من زیاد مربوط نباشه

در جریان طلاق یکی از آشنایان که موضوع خیانت بود خانم پرینت متن اس ام اس های آقا رو با حکم قضایی گرفت . چه مدت متن اس ام اس ها نگهداری میشه ؟ آیا پدر و مادر می تونن پرینت متن اس ام اس های فرزند رو بگیرن ؟ آیا راحت حکم قضایی میدن ؟

خواهش می کنم سریع جواب بدین واجبه

والا من خیلی در این مورد اطلاعات ندارم ولی باید یه موضوع حقوقی وجود داشته باشه تا حکم قضایی بدن،فکر نکنم همینجوری بشه
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
پاسخهای ایرانسل به نارضایتی‌های متقاضیان وایمکس
نارضایتی برخی متقاضیان وایمکس ایرانسل از نحوه خدمات دهی این اپراتور که هم اکنون تنها اپراتور ارائه دهنده این سرویس است در قالب گزارشی از خبرگزاری مهر مورد بررسی قرار گرفت که مدیر روابط عمومی ایرانسل به مشکلات مطرح شده در این گزارش پاسخ داده است.

آرش کریم بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وجود برخی مشکلات و ابهاماتی که بعضی از متقاضیان سرویس وایمکس با آن روبرو هستند و از آن به عنوان اشغال بودن مرکز تماس یاد می کنند گفت: مرکز تماس امور مشتریان وایمکس ایرانسل (کال سنتر) به صورت شبانه روزی و با ظرفیت بالا به تمامی ابهامات و سوالات مشترکان پاسخ خواهد داد اما ممکن است مشترکان در برخی مواقع در انجام ارتباط با اپراتورهای پاسخگو به نوعی منتظر و معطل بمانند که این امر ناشی از پیک ترافیک خواهد بود اما مرکز تماس ایرانسل هیچگاه اشغال نیست.
وی گفت: اگرچه این مسئله یکی از مشکلاتی است که ایرانسل با افزایش ظرفیت مراکز تماس در صدد بهبود آن است اما این اپراتور برای مشترکان خود تسهیلاتی ایجاد کرده که تنها هزینه یک دقیقه تماس اولیه محاسبه شود.
کریم بیگی در توضیح این مسئله گفت: مشتریان در صورت تماس از خطوط ایرانسل به مرکز تماس وایمکس تحت هر شرایطی تنها مبلغ یک دقیقه مکالمه از حسابشان کسر می شود و حتی اگر 10 دقیقه نیز پشت خط منتظر بمانند مبلغی نباید پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه مشترکان علاوه بر مرکز تماس می توانند از طریق حساب E-CARE و به صورت تلفنی سرویس موردنظر خود را دریافت کنند ادامه داد: در بخش مرکز تماس وایمکس ایرانسل مشکلی وجود ندارد و این مرکز یکی از بزرگترین کال سنترهای خاورمیانه است اما طبیعتا باید ظرفیت آن افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل در مورد شیوه خرید سرویس وایمکس از سوی متقاضیان نیز به مهر گفت: ارائه درخواست برای دریافت خطوط وایمکس از سه روش تماس با مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل (از شماره تلفن ثابت به 09377070000 و از خطوط ایرانسل به 77)، ثبت نام آنلاین از طریق سایت ایرانسل و مراجعه به نمایندگی های این شرکت امکان پذیر است و از زمان درخواست مشترک تا زمانی که پیمانکار برای نصب سرویس به محل مورد نظر متقاضی مراجعه می کند حداکثر یک هفته طول خواهد کشید.
وی گفت: پیشنهاد ما برای انجام سریعتر امور این است که متقاضیان از روش های الکترونیکی ثبت نام استفاه کنند که درخواست آنها به صورت آنلاین به شرکت ایرانسل ارائه می شود و این شرکت می تواند سریعتر نسبت به پاسخگویی به درخواست مشترکان اقدام کند.
کریم بیگی گفت: در نقشه وایمکس ایرانسل کاربران می توانند با توجه به موقعیت شبکه و محل اسکان خود در مناطق مختلف از مودم داخلی (In door) و یا مودم خارجی پشت بامی و یا وای فای استفاده کنند اما در زمان نصب دستگاه با توجه به امکان تبادل داده بی سیم، کارشناسان شبکه باید تست نهایی را در مورد نوع مودم انجام دهند که احتمال تغییر مودم نیز وجود خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شبکه رادیویی وایمکس تکنولوژی جدیدی است که هرچه پوشش آن کاملتر شود کیفیت آن افزایش می یابد، اضافه کرد: در عین حال ایرانسل تمام تلاش خود را به کار می بندد تا در مورد نقشه پوشش شبکه به روز رسانی کاملتری صورت دهد اما در هر حال افزایش کیفیت این شبکه نیازمند همکاری نهادهای شهری و شهروندان در نصب دکل خواهد بود.
مدیر روابط عمومی ایرانسل اضافه کرد: مودم داخلی باید در بهترین موقعیت آنتن دهی قرار گیرد که کارشناسان با توجه به موقعیت پنجره ها و دیوارها نسبت به قرار دادن آن در مکانی ثابت اقدام می کنند.

مدیرروابط عمومی ایرانسل، سرویس وایمکس این اپراتور را ارزانترین سرویس باند پهن بی سیم و با سیم در کشور عنوان کرد و دلیل کاهش قیمت وایمکس از سوی ایرانسل را رسیدن به حد مطلوب پایداری این شبکه دانست.
وی گفت: در درجه اول باید هزینه های سرویس دیتا نسبت به سرویس های مشابه رقابتی شود و مورد دوم اینکه این تعرفه ها باید در سبد خانوار جای گیرد.
وی ادامه داد: ایرانسل برای مشترکانی که مورد مصرف خاص دارند نیز بسته افزایشی تعبیه کرده که مشترکان می توانند در مواقع خاص ترافیک اضافه خریداری کنند و حتی این ترافیک قابل انتقال نیز خواهد بود.
کریم بیگی قیمت بسته های یک ماهه وایمکس یک گیگا را 6500 تومان، 2 گیگا را 12 هزار و 800 تومان، 3 گیگا را 19 هزار تومان و 5 گیگا را 30 هزار و 10 گیگا را 57 هزارتومان اعلام کرد.
به گفته وی همچنین سرویسی برای مشترکان فعال شده که مشترک می تواند براساس حجم مصرف نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام کنند. این امکان نیز برای مشترکان وجود دارد که از طریق سایت ایرانسل نسبت به سنجش و آگاهی از سرعت سرویس وایمکس خود اطلاع یابند.

کریم بیگی در مورد بروز برخی نارضایتی های مشترکان از مبالغ پرداختی بابت نصب سرویس وایمکس به مهر گفت: هیچ نصابی حق ندارد مبلغی را بابت نصب سرویس از مشترکان در محل دریافت کند و مشتریان در صورت برخورد با چنین مواردی در همان لحظه مراتب را به مرکز تماس ایرانسل گزارش دهند.
وی با بیان اینکه هزینه نصب سرویس وایمکس مبلغ 8 هزار تومان است که آن هم یکبار و درصورتحساب اولیه مشترک دریافت می شود از مشتریان خواست در صورت برخورد با چنین خطاهایی به ایرانسل اعلام شکایت کنند و هیچ هزینه ای بابت نصب سرویس نپردازند.
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
تعليق سيم‌کارت‌های غيرفعال اپراتور دوم

اواسط تيرماه سال جاري اعلام شد كه کليه سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل که تا قبل از تاريخ 29 اسفندماه 87 خريداري شده و پس از فعال‌سازي، حداقل به مدت 90 روز متوالي يعني تا پايان خردادماه 88 خاموش بوده و يا از آن‌ها هيچ استفاده‌اي نشده باشد، درصورت عدم فعال‌سازي تا پايان تيرماه سال جاري به حال تعليق دائم درخواهند آمد و درصورت عدم فعال‌سازي اين دسته از سيم‌كارت‌ها تا پايان تيرماه سال جاري، مالكيت اين سيم‌كارت‌ها ضمن تعليق دائم به ايرانسل بازگردانده شده و تعليق مذکور شامل شماره سيم‌کارت است.
روابط عمومي ايرانسل درباره اعلام آخرين آمار و تعداد سيم‌كارت‌هاي به تعليق درآمده با اشاره به زمان‌بر بودن تهيه اين آمار اظهار كرد: فعلا آماري در اين زمينه به طور خاص تهيه نكرديم.
اما به منظور فعال‌سازي مشتركان بايد پس از روشن كردن گوشي، يك تماس گرفته و يا پيامك ارسال يا دريافت كنند و يا از سرويس‌هاي ارزش افزوده مثل MMS و GPRS استفاده كنند؛ منظور از فعال‌سازي، روشن كردن و ارسال و يا دريافت تماس، MMS ،SMS و يا استفاده از GPRS است.
اين دسته از مشتركان مي‌توانستند در صورت عدم نياز به سيم‌کارت خود، تا 31 تيرماه سال جاري نسبت به استفاده و يا انتقال اعتبار موجود در سيم‌كارت خود اقدام كنند.
اما محمد كرم‌پور - رييس سازمان تنظيم قررات و ارتباطات راديويي - با بيان اين كه در پروانه اپراتور اول سقف 38 ميليوني در نظر گرفته شده است گفته بود: براي اپراتور دوم 15 ميليون و 800 هزار نفر در نظر گرفته شده كه اگر هر تغييري بخواهد در آن صورت بگيرد، بايد اپراتور درخواست خود را ارائه كند.
معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي هم گفته بود: محدوديت‌هاي مورد نظر شوراي اقتصاد كه در شرايط صدور الحاقيه پروانه نيز قيد شده است، براي دارنده پروانه لازم‌الاجرا است.
لطف‌الله سبوحي اظهار كرده بود: در پروانه‌اي كه به اپراتور دوم تلفن همراه اعطا شده، در برخي موارد اعداد و ارقام كاملا شفاف نيست اما در همان پروانه اختياراتي براي قانون‌گذار ديده شده كه بر اساس آن مديريت بازار و رقابت را كنترل مي‌كند؛ در پروانه اپراتور دوم اسناد پشتيبان از جمله مصوبه شوراي اقتصاد ديده شده كه اجازه صدور پروانه را داده و در همان‌ جا هم اعداد و ارقام را مشخص كرده است و محدوديت‌هاي مورد نظر شوراي اقتصاد كه در شرايط صدور الحاقيه پروانه نيز قيد شده است براي دارنده پروانه لازم‌الاجرا است.
سبوحي در ادامه تأكيد كرد: رقم 15 ميليون و 800 هزار مشترك، رقمي است كه در طرح تجاري اپراتور دوم به رگولاتوري شوراي اقتصاد پيشنهاد شده و مبناي سقف پروانه از نگاه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي همين موضوع است و براي رفع ابهامات، به زودي جلسه‌اي با مديران اپراتور دوم مي‌گذاريم و به صورت رسمي اين موضوع را به آن‌ها گوشزد خواهيم كرد.
او اعلام كرد: بخش نظارت سازمان‌هاي رگولاتوري‌ بايد تعداد مشتركان فعال اپراتورها را كنترل ‌كند و در زمان لازم دستور توقف واگذاري‌ها صادر مي‌شود و در ايران هم احتمالا اين روش به كار گرفته خواهد شد كه البته در اين رابطه بهتر است معاونت نظارت سازمان اظهار نظر كند.
سبوحي درباره شرايط تغيير سقف واگذاري‌هاي اپراتورها توسط رگولاتوري توضيح داد كه در تغيير سقف واگذاري‌ها همواره دو موضوع مورد بررسي است، اول اين كه ممكن است نهاد حاكميتي در ازاي افزايش سقف مبالغي را از اپراتور دريافت كند و دوم بررسي شرايط بازار موجود و ايجاد فضاي عادلانه رقابتي است. چون رگولاتور نبايد شرايطي را فراهم كند كه از نظر سهم بازار يكي از اپراتورها بزرگ شود و ساير اپراتورها كوچك بمانند؛ اصل 44 قانون اساسي به هر يك از اپراتورها تنها اجازه گرفتن 40 ‌درصد از سهم بازار را مي‌دهد كه پس از دريافت پيشنهاد جديد از سوي اپراتورها حتما به اين موارد توجه مي‌شود.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
گزارش خبری مهر/ مشترکان ایرانسل مازنی در دسترس نیستند ساری - خبرگزاری مهر: اختلال در خطوط تلفن همراه ام تی ان ایرانسل از روز گذشته، مشترکان مازنی را گرفتار کرد. به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از مشترکان ایرانسل مازندران در تماس تلفنی با دفتر خبرگزاری مهر در مازندران از نابسامانی و ارائه نامناسب خدمات ایرانسل به مشترکان استان انتقاد داشتند.
این عده خواستار پیگیری اصحاب رسانه برای پیگیری و علت یابی این اختلال از مسئولان ایرانسل در مازندران شدند.

یک مشترک محمود آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برای تماس با پدرم که در یکی از بیمارستان های استان بستری بود از صبح پنج بار تماس گرفتم ولی هنوز موفق به ارتباط با وی نشدم.

وی با بیان اینکه ارتباط برقرار می شود ولی هیچ صدایی دریافت نمی شود، اظهار داشت: متاسفانه شرکت ایرانسل به ازای هر تماس ناموفق هم از شارژ اعتباری، مبالغی کسر می شود.

یک مشترک بابلی ایرانسل که از نبود مکانی برای پاسخگویی به مشکلات مشترکان ایرانسل در استان انتقاد کرده افزود: این شرکت به نسبت تبلیغات هایی که می کنند خدمات بسیار پایینی به شهروندان ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از نقاط روستایی شهرستان بابل ایرانسل خدمات ندارد، اظهار داشت: کارنامه عملکردی ایرانسل در شهرهای مرکزی مازندران پایین بوده است.

مهدی تقوی، مشترک ساروی ایرانسل نیز با اشاره به اینکه تا روزهای گذشته خدمات ایرانسل در حد عدم پاسخگویی و نشنیدن صدای مخاطب طرف مقابل بود، گفت: نکته جالب اینجاست که از ایرانسل به هر مشترک ثابت هم تماس می گیریم، می گوید "مشترک ام تی ان ایرانسل مورد نظر در حال مکالمه است یا در دسترس نیست " .

این اظهارات مشترکان ایرانسل در مازندران در حالی بیان می شود که مسئولان خبرگزاری مهر در مازندران نیز برای ارتباط امروز خود با دفتر تهران و کرج از طریق سیم کارت ایرانسلشان با این مشکلات مواجه بودند.

تلاش خبرنگاران مهر در شهرهای مازندران برای تماس با مسئولین ایرانسل مازندران همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر در مازندران آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان استان در زمینه معضلات ارتباطی شبکه ایرانسل در استان است.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


قطعي فيبر نوري علت اختلال شبكه ايرانسل در خوزستان
خبرگزاري فارس: قطعي فيبر نوري در منطقه كيانشهر علت اختلال شبكه ايرانسل در خوزستان اعلام شد.

A0863589.jpg



به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، قطع فيبر نوري به طول 800 متر در اين منطقه باعث بروز اختلال و قطع ارائه خدمات به مشتركان ايرانسل در برخي شهرهاي استان خوزستان طي ديروز و امروز شده است.
بنابراين گزارش، بر اساس وعده مسئولان مخابرات اين استان، طي چند ساعت آينده با ترميم اين خط فيبر نوري، مشكل آنتن‌دهي و خدمات‌رساني به اين مشتركان برطرف خواهد شد.
به گزارش فارس، شبكه ايرانسل از ظهر ديروز به دلايل نامعلومي در اكثر شهرهاي خوزستان قطع شده‌ و مشتركان اين شبكه را در شهرهاي مختلف اين استان با سردرگمي مواجه كرده بود كه با پيگيري خبرنگار فارس، علت اين اختلال مشخص و زمان رفع آن نيز اعلام شد.
انتهاي پيام/ح
 

Wiseman

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2007
نوشته‌ها
3,677
لایک‌ها
138
سن
36
محل سکونت
Meet Me in St. Louis
یه شماره طلایی برای کسی ثبت کردم که طریقه‎ی پرداختش از طریق کارت شارژ بود! اون روز 10 هزار تومانش رو از طریق کارت، پرداخت کردیم و بقیه ش موند به دلایلی که وقت نشد پرداخت کنیم و... چند ساعت بعد ایرانسل مسیج داد که 5 تومان هنوز باید پرداخت کنید و ما هم گفتیم اوکی!
ولی مشکل اینجا بود که کد رزروی که داشتیم رو معتبر نمی دونست! و شماره طلاییمون هم رزور بود! نه تنها تا 24 ساعت، بلکه تا چند روز رزرو بود!
الان بعد از چند روز اون شماره دوباره آزاد شده، ولی وقتی به قسمت پرداخت رسیدم و مشخصات کارت شارژ ها رو وارد میکنم میگه Used و مصرف شده هستن اینا! چه کنم؟! :D
 

Flint Lockwood

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
6,973
لایک‌ها
319
محل سکونت
Manhattan
یه شماره طلایی برای کسی ثبت کردم که طریقه‎ی پرداختش از طریق کارت شارژ بود! اون روز 10 هزار تومانش رو از طریق کارت، پرداخت کردیم و بقیه ش موند به دلایلی که وقت نشد پرداخت کنیم و... چند ساعت بعد ایرانسل مسیج داد که 5 تومان هنوز باید پرداخت کنید و ما هم گفتیم اوکی!
ولی مشکل اینجا بود که کد رزروی که داشتیم رو معتبر نمی دونست! و شماره طلاییمون هم رزور بود! نه تنها تا 24 ساعت، بلکه تا چند روز رزرو بود!
الان بعد از چند روز اون شماره دوباره آزاد شده، ولی وقتی به قسمت پرداخت رسیدم و مشخصات کارت شارژ ها رو وارد میکنم میگه Used و مصرف شده هستن اینا! چه کنم؟! :D
312jtp0%5B1%5D.gif
به خود ایرانسل زنگ زدی؟:دی
 

GFX

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,705
لایک‌ها
747
محل سکونت
TH
ارائه سرويس كانون هواداران ليگ برتر فوتبال به مشتركين ايرانسل

به گزارش روابط عمومي شركت خدمات ارتباطي ايرانسل، سرويس جديد كانون هواداران ليگ برتر فوتبال ايران، اين امكان را در اختيار مشتركين ايرانسل قرار مي‌دهد كه با توجه به تيم فوتبال محبوب خود در ليگ برتر، در هر يك از كانون‌هاي دلخواه عضو شده و در ارسال پيام‌كوتاه با ديگر اعضاي آن كانون، از 10 درصد تخفيف برخوردار شوند. همچنين با عضويت در نخستين كانون هواداران، يك آهنگ پيشواز رايگان هم براي مشترك فعال مي‌گردد.
عضويت در هر يك از كانون‌هاي هواداران ليگ برتر فوتبال ايران با شماره‌گيري كد دستوري مربوط به هر تيم ممكن است. به عنوان مثال، مشتركين مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري #14*2*6*7*140* از خط ايرانسل خود عضو كانون هواداران تيم پرسپوليس، با شماره گيري كد دستوري #11*2*6*7*140* عضو كانون هواداران تيم استقلال و با شماره گيري كد دستوري #16*2*6*7*140* عضو كانون هواداران تيم تراكتورسازي تبريز شده و از 10 درصد تخفيف در بهاي ارسال پيام‌كوتاه به ساير اعضاي همان كانون بهره‌مند شوند.
در حال حاضر هر يك از مشتركين ايرانسل مي‌تواند حداكثر در 3 كانون مورد علاقه خود عضو شوند. هزينه عضويت در هر كانون 5000 ريال بوده كه پس از عضويت مشترك، از اعتبار حساب وي كسر مي گردد و مدت عضويت و استفاده از خدمات هر كانون نيز 30 روز است.
 

H+R

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
3,167
لایک‌ها
408
با شارژ شگفت انگیز میشه طرح زد؟ مثلا نامجدود؟
 
بالا