برگزیده های پرشین تولز

باغ وحش جذاب دوزیت بانکوک

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38
باغ وحش دوزیت بانکوک در زمینی به مساحت ۱۸۸,۸۰۰ مترمربع احداث شده است و اولین باغ وحش تایلند بوده و نزدیک به ۶۰ سال از عمرش می‌گذرد. این مجموعه زیبا و دوست داشتنی در مرکز شهر بانکوک بنا شده است و با تنوع حیوانی یکی از مکان های محبوب در نزد گردشگران می باشد.

httpsthailandtor-4-2.jpg

باغ وحش دوزیت بانکوک

این پارک دارای امکاناتی مانند بیمارستان حیوانات، موزه‌ی حیات وحش،‌ مرکز آموزشی، تراموا برای گشت زدن در پارک و زمین بازی است. این پارک در تایلند از ۱۶۰۰ حیوان محلی و جهانی، همچون گوزن‌های آلبینو و ببرهای سفید بنگال میزبانی می‌کند. در این مرکز انواع مختلف میمون‌ها، هیپوپوتاموس‌ها، تمساح‌ها و شیرها به علاوه حیوانات کمیاب در تایلند همچون پنگوئن‌ها، شترها و کانگاروها در باغ وحش دوسیت نگهداری می‌شوند.

httpsthailandtor-6-2.jpg

حیوانات باغ وحش دوزیت بانکوک

httpsthailandtor-5-2.jpg

انواع مارها در باغ وحش دوزیت بانکوک

با ورود به این باغ وحش شما علاوه بر تماشا کردن انواع حیوانات از نزدیک و می توانید با دستان خود به آنها غذا دهید و هم چنین در گوشه ای از این باغ وحش زمین بازی برای بازی کودکان مهیا شده است. تا یک روز خاطره انگیز را کودکانتان در این پارک سپری کنند. دریاچه ای زیبا نیز درون این باغ وحش قرار گرفته شده است که گردشگران تور تایلند می توانند در آن قایق سواری کنند و از بودن در این باغ وحش لذت ببرند.

2c031188-8227-471e-aa16-61c8cbffe9cb.jpg

دریاچه زیبای درون باغ وحش دوزیت بانکوک

باغ وحش دوزیت مکانی ایده آل جهت پیاده روی و دیدن حیوانات بامزه و خاص می باشد. گردشگران تور بانکوک بعد از گشت وگذار و تفریح در این باغ وحش می توانند به سراغ رستوران های معروفی چون کی‌اف‌سی ‌و فروشگاه‌های بستنی و کیک‌های خوشمزه هم بروند و هر چه دلشان خواست سرو کنند. باغ وحش دوزیت از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر باز است. اگر ترجیح می‌دهید از گرمای هوا، شلوغی و کودکان بازیگوش در امان باشید،‌ صبح زود به این پارک بیایید. حتماً کلاه، عینک آفتابی و آب زیاد همراهتان باشد.

httpsthailandtor-2-2.jpg

حیوانات زیبا در باغ وحش دوزیت
منبع: https://thailandtor.com/
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
چهار ایستگاه تراموا در این باغ وحش وجود دارد. افراد می توانند با استفاده از تراموا به گشت و گذار در باغ وحش بپردازند. بلیط هریک از این ایستگاه ها به رنگ متفاوتی می باشد. زمین بازی زیبا و دلنشینی برای کودکان در این باغ وحش وجود دارد که کودکان می توانند با فراق بال درون به بازی بپردازند. همچنین وسایل سواری مختلفی در باغ وحش مخصوص کودکان وجود دارد. همچنین بازدیدکنندگان می توانند قایق سواری در این باغ را نیز تجربه کنند. برای این منظور قایق هایی برای اجاره و گشت و گذار بر روی دریاچه باغ در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد. این دریاچه بسیار آرام و ساکت بوده و ضمن قایق سواری می توان نمایی از ساختمان مجلس را نیز مشاهده کرد.
 
بالا