خوب من اینو خوندم یه چندتا مورد بود که اگه اصلاح بشه به نظرم بهتره:
هیئت مدیره متشکل از 7 نفر که هریک نماینده هواداران کلوپ های تیم های (رئال مادرید – بارسلونا – میلان – اینترمیلان – منچستر یونایتد – یوونتوس – بایرن مونیخ ) می باشند .
اینجوری که گفتی به جز این 7 نفر نباید کسه دیگه ای تو این سایت فعالیت کنه یعنی محدودیت ایجاد شده. در ضمن بعضی باشگاهها شاید بخوان چند نفره مدیریت بشن مثل اینتر که الان 2 تا مدیر داره. بهتره اصلا از تعداد نفرات چیزی گفته نشه. یا مثلا بگین این 8 نفر هیئت موسس این سایت هستن.
در اولین انتصاب 30 روز انتخاب شده و بعد از این زمان مجددا رای گیری هیئت مدیره انجام می شود و در صورت گرفتن رای اعتماد مجدد این زمان برای 90 روز دیگر تمدید خواهد شد .
این زمانها خیلی کمه برای رای گیری دوباره باید حداقل 6 ماه باشه که طرف بتونه خودش رو نشون بده تا دوباره بهش رای داده بشه.
تعیین و تغییر خط مشی اتحادیه
این اسم اتحادیه رو با کامیون هم نمیشه کشید به نظرم بهتره بگیم گروه یا یه چیزی تو این مایه ها چون اینجوری فعلا هنوز جا برا کارکردن داریم بعدا اگه شد میشیم اتحادیه.
اضافه و خذف بخش ها و تغییرات ظاهری وب سایت
این مورد یعنی ظاهر سایت فکر نکنم از وظایف هیئت مدیره باشه
نحوه برگزاری جلسات عنوان نشده.
این مسئله که اگه شخصی در جلسه حضور نداشته باشه چی. مثلا یکی 10 جلسه نیومد چی میشه تکلیف
تعداد نفرات لازم برای برگزاری جلسه چیه؟
به طور کلی این آیین نامه کلیه و جزئیات توش نوشته نشده اگه بشه یکم جزئیات رو بگیم بد نیست درواقع یه کار کنیم که فردا اگه کسه دیگه ای به غیر از ما خواست این راه رو ادامه بده بتونه یعنی وابسته به اشخاص خاصی نباشه اینطوری حرکتی شروع میشه که احتمال تعطیل شدنش کمه و اگه روزی ما نبودیم کسایه دیگه ای به عنوان هوادار سایت رو می چرخونن. باید وظایف افراد مختلف هم مشخص بشه تا اگه عضو جدید خواست وارد بشه این وظایف رو بهش بگین و اگه مرتکب اشتباهی شد بشه باهاش برخورد کرد (البته مه فیزیکی

)
در مورد مسائل مادی هم صحبتی نشده یعنی کلوپ اجازه داره اسپانسر یا همچین چیزی برا خودش بگیره و از نظر مادی تامین بشه و یا نه همه چیز فقط در جهت غیرمادی است کلا شخصیت مادی داشته باشه یا نه.
حالا این چیزهایی بود که به ذهنم رسید.