• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بحث و تبادل نظر در مورد اتفاقات روز فوتبال و حواشی ِ آن

میزان اطلاعات فوتبالی صدا سیما؟

  • عالی

    Votes: 4 6.2%
  • خوب

    Votes: 16 24.6%
  • کم

    Votes: 10 15.4%
  • فضاحت

    Votes: 35 53.8%

  • Total voters
    65

30naa

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,226
لایک‌ها
3
سن
35
محل سکونت
کارتون
قطبی ممکنه دلال نباشه ( ) ولی اون یکی هست .. شک نکن . عجیبه که هنوزم بعضیها باور ندارن چه کلاهی رفته سرشون ... تا وقتی انقدر ساده لوحانه به قضیه نگاه میشه کرد معلومه باید میلیونها تومن رد و بدل بشه این وسط . این بابائی که دوکارمو یا نمیدونم دی کارمو رو اورده الان کجاست ... ؟ چرا نمیاد ازش دفاع کنه ؟ چرا قطبی رو لو انداخته ؟ چرا تا سر و صدا در مورد دیکارمو شد رفت ؟ خونشون داره با دلارهاش حال میکنه دوست عزیز . تو هیچ خراب شده ای بازیکن اینطوری نمیارن الا تو پرسپولیس .
قطبی حتی اگه دلال نباشه به نظرم آدم خیلی درستی نیست!
قطبی از اول این فصل یجوری با بی مسئولیتی یه پرسپولیس اومد. اضافه شدن ۲ روز مونده به شروع بازیها به تیمء قبول کردن مربیهایی که هیچ شناختی ازشون نداشت تو کادر فنیش
اول فصل پذیرفتی با مربیایی کهباشگاه مشخص کرده کار کنی. ولی لااقل این رو میدونی تیمت یه مربی دروازبانء یه دستیار و تمرین دهنده و یه مربی بدنساز داره. تو که قطعا نمیخوای اینا رو از کادر بندازی بیرون پس اگه هم می خوای کسی رو بیاری کسی رو بیار که بدرد تیم بخوره.
به نظر من اوردن مارکو فقط برای تنها نبودن خودش و یه مقدار هم اوردن آدمای خودش توی تیم بود. مارکو بعنوان دستیار و یه جورایی همفکری دهنده به قطبی به کادر پرسپولیس اضافه شد.
درحالیکه ایشون تو دوره ی بازیگری یه دروازبان و سابقه ی مربی گریش هم همه جا به یه مربی دروازبان ختم میشه. جالب بود که اضافه شدن ایشون در حالیکه بعنوان دستیار اضافه شده بود تا یه مدت باعث کنار موندن عابد زاده شده بود و هر روز یسری دروازبان میدادند دست عابدزاده تا ازشون تست بگیره و خلاصه یجورایی میفرستادنش دنبال نخود سیاه.
توی لیگ ایرون مربیان متوسط خارجی و امثال بوناچیچء بگویچء دارابینیان توی تیمهای مختلف کم نبوده. تیمهایی که اکثرشون وضع مالی خراب تری نسبت به اوضاع فعلی پرسپولیس دارند. خیلیاشون بد هم کار نکردن. ولی آیا همشون به موقع پول گرفتن؟ یا پولشون دیر میشده میزاشتن میرفتن کرواسی و برزیل و ...؟
قطبی یجوری راجع به مارکو صحبت می کنه انگار ایشون تا الان برای تیم از هیچ زحمتی دریغ نکرده و یه قرون هم پول نگرفته. مبلغ قرارداد ایشون که خود مصطفوی گفت ۳۰۰ هزار دلار از ۹۰٪ سرمربیهای تیمهای لیگ برتری ما بیشتره. ایشون تا الان که هنوز نصف بازیها تموم نشده بیش از ۱ ماه همراه پرسپولیس نبوده به دلایل مختلف و البته که نزدیک به نصف قراردادش رو هم گرفته.
در مورد دیکارمو هم به نظرم بازیکن بدی نیست ولی اینکه گندش در اومد آدم معتمد قطبی و یه مربی بین المللی اینجوری کرددش تو پاچه ی تیم خیلی برای پرسپولیس و البته قطبی بده. بقول رفیقمون شاید خیلی بدتر از اون هم توی لیگ باشن ولی قطبی با حمایتهای بی جهت خودش از دیکارمو خیلی به گنده کردن این قضیه کمک کرد. و البته از یه جهت دیگه انقدر تو مطبوعات برای خودش دشمن تراشی کرد که دشمناش هم منتظر این بودن که یه آتو ازش بگیرن. آقای قطبی هم برای اینکه کار مطبوعات رو راحت کنه خودش آتو رو داد دستشون با اعلام اون آمار الکی(۱۹ بازی ۱۷ گل) و حمایتهای بی دلیل و بیش از حدش.
 
Last edited:

aghamostafaa

کاربر فعال بخش فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
7,235
لایک‌ها
18,128
سن
38
محل سکونت
اصفهان
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به گفت و گوی تلفنی‌اش با برنامه ورزشی ۹۰ گفت : دیشب برنامه ۹۰ گفت که این بازیکن لیگ ۳ برزیل بازی می‌کرده چطور آمده پرسپولیس؟ که من باید بگویم مگر خود تو که ادعای ورزشی بودن و کارشناس فوتبال می‌کنی، خودت در لیگ دسته ۴ هم بازی کرده‌ای؟
اینها را اینجا مطرح می کنم که بگویم این چیزها اهمیت ندارد همانطور که خود فردوسی پور بازی نکرده، مجری ورزشی شده است
منبع: سایت بردوباخت www.bordobakht.com

انصافا تحلیل الکی و ابکی کرده ..... خیلی مسخرست .... البته وقتی رئیس جمهور جریان رشوه به نمایندگان مجلس و استیضاح کردان رو جوری می خواد بپیجونه که انگار ما ملت خر هستیم دیگه از این آقا انتظاری بیشتر از این هم نمیره ....

آخه تو فکر نکردی و این حرف رو زدی ؟ مگه فردوسی پور میخواد وسط زمین چمن فوتبال بازی کنه و گزارش کنه ؟ محض اطلاع شما برای یک گزارشگر تلوزیونی خوب شدن داشتن اطلاعات و فن بیان مهم هست نه بازی کردن در لیگ دسته چهارم و یا چهاردهم ایران ....
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
ميشه دوستان استقلالي نظرات گوهربارشون را درباره سرمربي تيم مورد علاقه بسياري از ما (پرسپوليس) براي خودشون نگه دارند؟
فكر مي كنم اينطوري خيلي بهتر باشه
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
خوشحالم كه دقيقا زدم به هدف. اما بعد:
البته از كسي كه از هر فرصتي و در هر تاپيكي براي تاختن به سرمربي پرسپوليس استفاده مي كنه نبايد انتظار بيشتري داشت .
جالب بود:) اکثر حرفاتون رو قبول دارم
فقط به نظرم یک کمی زیادی رو قطبی تعصب دارید...
من همیشه گفتم ما عادت داریم یه نفر رو الکی برسونیمش به عرش بعد کوچیکترین اشتباه و کار غلطی که ازش دیدیم چنان بزنیمش زمین که هیچی ازش نمونه.روزنامه ها و رسانه ها خودشون فصل پیش قطبی رو تا مقام خدایی بردند بالا و چنان از شخصیت، منش و فرهنگش حرف میزدند که حال آدم بهم می خورد، حالا می بینیم همون رسانه ها دارن با چهار تا باخت و دو تا سوتی یجوری لهش می کنن که من دلم واسش میسوزه. در کل توی این مورد نه نظر شما رو قبول دارم که از جمله ی زشت قطبی حمایت می کنید چون دوستش دارید و نه نظر اکثر پرسپولیسیها رو که فصل پیش قطبی رو روسرشون میزاشتن و الان بهش فحش خواب آور میدن.

ببينيد اين حرفو كي ميزنه كسي كه وقتي فصل پيش مربي استقلال فيروز كريمي بود كوچكترين حرفش عنوان دلقك براي كريمي بود . ضمن اينكه در كل فاروم به غير از يك مورد كه الان بن شدند هيچ پرسپوليسي كوچكترين توهيني به افشين قطبي نكرد.
ضمنا نظر شما درباره درست نبودن قطبي دقيقا نظر من درباره سرمربي مورد علاقه شما هم هست . كسي كه با خدا رو شاكريم تا اينجا بالا اومده . موفق باشيد و اگر دوست داشتيد متاسفانه ادامه بدهيد
 

30naa

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,226
لایک‌ها
3
سن
35
محل سکونت
کارتون
من هم خوشحالم که یکی از بچه های گل این فروم با حرف من به هدفش زد
من همیشه گفتم که خورد کردن قطبی و کوبیدنش کار درستی نیست. یه سرچی هم توی پستام بکنی این حرف رو تایید می کنه.
ببينيد اين حرفو كي ميزنه كسي كه وقتي فصل پيش مربي استقلال فيروز كريمي بود كوچكترين حرفش عنوان دلقك براي كريمي بود .
ساسان جان من همیشه شما رو بعنوان یه دوست و جدا از اون یه آدم منطقی توی فروم میدیدم ولی حالا چون یبار جواب سوالت رو اونجوری که دوست داشتی ندادم داری از من آتو میگیری؟
با اینکه این دو تا مسئله هیچ ربطی به هم ندارند یه توضیحی میدم که بیشتر روشن بشی. فصل پیش فیروز کریمی با تیم بد نتیجه می گرفت، شخصیت خیلی بازیکنهای مورد علاقه ی من رو هم خورد کرد مثل کاری که با محسن یوسفی توی بازی با ذوب آهن کرد که آخراب بازی اوردش تو و توی وقت اضافه کشیدش بیرون. مث فرهاد مجیدی که گفت اسم پول میاد تنش میلرزه! مث وحید طالبلو که تا گل بد خورد می خواست تعویضش کنه...
فیروز کریمی فقط حرف زد و خیلی هم ادعاهای بی خورد کرد و این باعث تنفر من ازش شد. فصل پیش هم تیم بد نتیجه میگرفت و آخرش هم 13م شد. مث بعد از بازی صبا که توی کلوپ شما هر کسی یه حرفی میزد ما اونوقت یه فصل تیممون میباخت و اعصابمون خورد بود. من هم از روی اعصاب خوردی بهترین و البته بدترین لقبی که باهاش این آدم رو خطاب کردم همین دلقک بود! حالا این چه ربطی به نظر من راجع به قطبی داره الله اعلم
ضمن اينكه در كل فاروم به غير از يك مورد كه الان بن شدند هيچ پرسپوليسي كوچكترين توهيني به افشين قطبي نكرد.
با این حرفت می خوای چی رو ثابت کنی؟ مگه من توهینی به قطبی کردم؟ یا می خوای بگی که چون من به کریمی گفتم دلقک و به نظر شما هیچ پرسپولیسی ای هیچ توهینی به قطبی نکرده چیزی رو ثابت کنی؟ ضمنا اگه خیلی روی این حرفت مطمئنی خدا رو شکر فروم آرشیو داره و میتونم بهت لینک بدم.
ضمنا نظر شما درباره درست نبودن قطبي دقيقا نظر من درباره سرمربي مورد علاقه شما هم هست . كسي كه با خدا رو شاكريم تا اينجا بالا اومده . موفق باشيد و اگر دوست داشتيد متاسفانه ادامه بدهيد
نظر شما برای من محترمه و حق شماست که این نظر رو داشته باشی، بیان کنی و هر چقدر هم که خواستی راجع بهش چه اینجا و چه جای دیگه بحث کنی. حتی از نظر من بعنوان یه هوادار اس اس هیچ عیبی نداره که این بحث توی کلوپ هوادارای استقلال باشه.
اینم بگم که همونطور که به خودم اجازه نمیدم به شما بگم که راجع به چیزی بحث نکنید به کسی هم اجازه نمیدم توی این تاپیک که اسمش بحثه برای من تکلیف تعیین بکنه. شاید اگه سوال شما طور دیگه ای بود جواب من هم تغییر می کرد.
//
ساسان جان مثل اینکه جواب نه ی من خیلی برای شما سنگین بود که جلوی من اینطوری موضع گرفتی. ولی من نه توی پست قبلیم به قطبی توهینی کردم! و نه اینجا تاپیک پرسپولیسه که شما خطاب به من بگی اینجا پست نزن! اینجا تاپیک بحث و تبادل نظره.
خوش باشی
 
Last edited:

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
برترين هاى آسيا ۵ آذر انتخاب مى شوند

ايران با ۵ نماينده در فستيوال بهترين ها


198525.jpg


فوتبال ايران در فهرست نهايى برترين هاى سال آسيا در ۵ بخش نماينده دارد.
ايران در بخش بهترين فدراسيون، بهترين مربى، بازى جوانمردانه، بهترين تيم فوتسال و بهترين بازيكن فوتسال، كانديدا دارد.
برندگان نهايى آسيا در مراسمى كه سه شنبه شب ۲۵ نوامبر - ۵ آذر - در شانگ هاى چين برگزار مى شود، اعلام مى شوند.
نامزدان بهترين هاى سال ۲۰۰۸ آسيا به اين شرح هستند:
* بهترين فدراسيون سال:
ايران
ژاپن
ازبكستان
* جايزه بازى جوانمردانه سال:
ژاپن
ازبكستان
ايران
* ناظر بازى سال:
كمارودين ساخارى - مالزى
محمد موزاميل بن محمد - سنگاپور
سونيل سناويرا - سرى لانكا
* داور سال:
متيو بريز - استراليا
يوئيچى نيشيمورا - ژاپن
موهد صالح سوبخيدين - مالزى
على حمد البداوى - امارات
راوشان ايرماتوف - ازبكستان
(سه نفر نهايى روز بيستم نوامبر - ۳۰ آبان معرفى مى شوند)
* كمك داور سال:
ليوا اديب صبحى - عراق
محمد الغمدى - عربستان
بهادر كوچكاروف - قرقيزستان
تمام حمدون - سوريه
عبدوخميدولو رسولوف - ازبكستان
(سه نفر نهايى روز بيستم نوامبر - ۳۰ دى معرفى مى شوند)
* مربى سال:
آئورليو ويدمار - آدلايد استراليا
آكيرا نيشينو - گامبا اوزاكا ژاپن
حسين شمس - مربى فوتسال ايران
* تيم فوتسال سال:
ايران
ژاپن
تايلند
* باشگاه سال:
كوروفچى (بنياد كار) - ازبكستان
آدلايد يونايتد - استراليا
گامبا اوزاكا - ژاپن
اوراوا ردز دايموند - ژاپن
* تيم ملى فوتبال سال:
استراليا
ژاپن
عربستان سعودى
* بازيكن جوان سال:
لى چونگ هو - كره جنوبى
(دو نامزد ديگر بعد از پايان بازى هاى قهرمانى زير ۱۹ سال (جوانان) آسيا در عربستان معرفى خواهند شد.)
* بازيكن فوتسال سال:
مصطفى نظرى - ايران
دايسوكه اونو - ژاپن
وحيد شمسايى - ايران
* بازيكن سال آسيا:
سباستين سوريا - قطر و باشگاه قطر اس سى
اسماعيل مطر - امارات و الوحده امارات
سرور جباروف - ازبكستان و كوروفچى(بنيادكار) ازبكستان
يوئيجى ناكازاوا - ژاپن و يوكوهاما اف مارينوس ژاپن
ياسوهيتو اندو - ژاپن و گامبا اوزاكا ژاپن
تصاحب عنوان بهترين بازيكن فوتسال سال قاره و همچنين بهترين مربى سال توسط مصطفى نظرى يا وحيد شمسايى و حسين شمس تقريباً محتمل به نظر مى رسد.

با توجه به قهرمانى ايران در مسابقات قهرمانى نوجوانان آسيا و درخشش تيم ملى فوتسال در جام جهانى برزيل و همچنين احتمال صعود تيم ملى فوتبال ايران به جام جهانى ۲۰۱۰ به نظر مى رسد فدراسيون فوتبال ايران شانس زيادى براى كسب عنوان بهترين فدراسيون فوتبال سال را نيز دارد.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
من هم خوشحالم که یکی از بچه های گل این فروم با حرف من به هدفش زد
من همیشه گفتم که خورد کردن قطبی و کوبیدنش کار درستی نیست. یه سرچی هم توی پستام بکنی این حرف رو تایید می کنه.

ساسان جان من همیشه شما رو بعنوان یه دوست و جدا از اون یه آدم منطقی توی فروم میدیدم ولی حالا چون یبار جواب سوالت رو اونجوری که دوست داشتی ندادم داری از من آتو میگیری؟
با اینکه این دو تا مسئله هیچ ربطی به هم ندارند یه توضیحی میدم که بیشتر روشن بشی. فصل پیش فیروز کریمی با تیم بد نتیجه می گرفت، شخصیت خیلی بازیکنهای مورد علاقه ی من رو هم خورد کرد مثل کاری که با محسن یوسفی توی بازی با ذوب آهن کرد که آخراب بازی اوردش تو و توی وقت اضافه کشیدش بیرون. مث فرهاد مجیدی که گفت اسم پول میاد تنش میلرزه! مث وحید طالبلو که تا گل بد خورد می خواست تعویضش کنه...
فیروز کریمی فقط حرف زد و خیلی هم ادعاهای بی خورد کرد و این باعث تنفر من ازش شد. فصل پیش هم تیم بد نتیجه میگرفت و آخرش هم 13م شد. مث بعد از بازی صبا که توی کلوپ شما هر کسی یه حرفی میزد ما اونوقت یه فصل تیممون میباخت و اعصابمون خورد بود. من هم از روی اعصاب خوردی بهترین و البته بدترین لقبی که باهاش این آدم رو خطاب کردم همین دلقک بود! حالا این چه ربطی به نظر من راجع به قطبی داره الله اعلم

با این حرفت می خوای چی رو ثابت کنی؟ مگه من توهینی به قطبی کردم؟ یا می خوای بگی که چون من به کریمی گفتم دلقک و به نظر شما هیچ پرسپولیسی ای هیچ توهینی به قطبی نکرده چیزی رو ثابت کنی؟ ضمنا اگه خیلی روی این حرفت مطمئنی خدا رو شکر فروم آرشیو داره و میتونم بهت لینک بدم.

نظر شما برای من محترمه و حق شماست که این نظر رو داشته باشی، بیان کنی و هر چقدر هم که خواستی راجع بهش چه اینجا و چه جای دیگه بحث کنی. حتی از نظر من بعنوان یه هوادار اس اس هیچ عیبی نداره که این بحث توی کلوپ هوادارای استقلال باشه.
اینم بگم که همونطور که به خودم اجازه نمیدم به شما بگم که راجع به چیزی بحث نکنید به کسی هم اجازه نمیدم توی این تاپیک که اسمش بحثه برای من تکلیف تعیین بکنه. شاید اگه سوال شما طور دیگه ای بود جواب من هم تغییر می کرد.
//
ساسان جان مثل اینکه جواب نه ی من خیلی برای شما سنگین بود که جلوی من اینطوری موضع گرفتی. ولی من نه توی پست قبلیم به قطبی توهینی کردم! و نه اینجا تاپیک پرسپولیسه که شما خطاب به من بگی اینجا پست نزن! اینجا تاپیک بحث و تبادل نظره.
خوش باشی
سينا جان نمي خواهم به تك تك صحبتهات پاسخ بدم . فقط يك جواب كلي براي شمايي كه در اين پستتون ادعا مي كنيد به قطبي توهيني نكرديد دارم. دوست عزيز در چند پست قبلتر در همين تاپيك گفتيد قطبي اگر دلال هم نباشه آدم درستي نيست . خب به نظر شما اين توهين نيست ؟؟ اگر جوابتون خيره من هيچ حرفي با چنين شخصيتي ندارم اما اگر جواب ديگري داريد توجه كنيد كه همين جمله شما باعث اين شد من اونطور جواب شما رو بدم . شما يك استقلالي هستي و نوشته هاتون متاسفانه در خصوص پرسپوليس و قطبي به نظر من نوعي جهت درش مشاهده ميشه. در فصل پيش در بدترين شرايط استقلال تا آنجا كه يادم ميومد شما رو به صبر دعوت مي كردم. الان هم حداقل انتظار من از دوستان استقلالي (حداقل بعضي ها مثل شما) اينه كه در هر تاپيك مربوط و نامربوطي به اينگونه مسائل بحران زا براي پرسپوليسي ها دامن نزنيد.
درباره اينكه گفتم اين تاپيك جاي اينگونه پستها نيست قصدم تعيين تكليف نبود ، اگر شما كمي با فضاي اين تاپيك آشنا بوديد چنين پستي را در اينجا قرار نمي داديد . پيشنهاد مي كنم يك نگاهي به پستهاي داده شده در اين تاپيك بيندازيد تا با روند و محتواي تاپيك بيشتر آشنا شويد. فكر مي كنم به اندازه كافي در اين مورد صحبت شد. از لطفتون هم ممنون كه منو آدم منطقي دونستي و اينو هم بدون كه من اصلا قصد آتو گرفتن از شما را نداشتم . شايد بهتر بود كه كمي با حوصله تر پاسخ شما را مي دادم. موفق باشي
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
در گفتگو با مهر عنوان شد:نمونه گیری از فوتبالیستها در منزل شخصی/ نتیجه منفی 40 نمونه ملی پوشان

رئیس کمیته پزشکی فدارسیون فوتبال پس از واگذاری مدیریت و کنترل دوپینگ بازیکنان فوتبال به این فدراسیون گفت: بازیکنان تیم ها در هر شرایطی حتی دور از تیم و در منزل شخصی باید منتظر ماموران کنترل دوپینگ باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهرا حضور سرزده نمایندگان آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) در منزل شخصی احسان حدادی و نمونه گیری از این قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا که واکنش منتقدانه و تهدیدآمیز دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) را به همراه داشت، مورد توجه رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال قرار گرفته چرا که وی قصد دارد با توجه به بر عهده گرفتن تمام مسئولیت های مربوط به کنترل دوپینگ فوتبالیست ها، در اقدام برای نمونه گیری ها از این شیوه بهره ببرد.

احمد هاشمیان با بیان اینکه فوتبالیست ها در هر شرایطی باید آماده انجام تست دوپینگ باشند به خبرنگار مهر گفت: قوانین وادا هیچ منعی برای نمونه گیری از ورزشکاران در محیط های غیرورزشی ندارد. بنابراین به خود این اجازه را می دهیم که علاوه بر زمان برگزاری تمرین و دیدار تیم ها، در سایر زمان ها هم برای نمونه گیری از بازیکنان فوتبال به آدرس شخصی آنها مراجعه کنیم.

وی با اشاره به اینکه واگذاری مدیریت و کنترل دوپینگ فوتبال به فدراسیون هیچ تغییری در روند همکاری های انجام شده برای پوشش دوپینگ در رشته فوتبال نخواهد داشت، تصریح کرد: اگرچه پیش از این کنترل دوپینگ فوتبال با نام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انجام می شد اما در واقع این کار در سایه تعامل و همکاری های دوجانبه فدراسیون فوتبال و نادو انجام شده و بدون آن امکان پذیر نبود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال افزود: اگرچه از این پس تمام امور مربوط به دوپینگ فوتبالیست ها به صورت مجزا در فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد، اما همچنان نیازمند همکاری مدیران و افسران نادو هستیم.

هاشمیان خاطرنشان کرد: پوشش دوپینگ در فوتبال گسترده تر از آن است که نهادی به تنهایی قادر به انجام تمام امور آن باشد. فدراسیون فوتبال در این زمینه نیازمند استمرار همکاری و تعامل با تمام ظرفیت ها و توانمندی های نادو است.

آیا واگذاری مدیریت و کنترل دوپینگ فوتبال به فدراسیون فوتبال بنا به درخواست مسئولان این فدراسیون یا اعضای کمیته پزشکی انجام شد؟

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال به خبرنگار مهر گفت: مشکلی نداشتیم به همین دلیل اصلا به فکر چنین درخواستی نبودیم. انجام این کار تنها بنا به مصلحت و تصمیم اعضای شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ صورت گرفته است و مسئولان فدراسیون فوتبال در اتخاذ این تصمیم هیچ نقشی نداشتند.

هاشمیان در ادامه خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال به دنبال کنترل و کاهش معضل دوپینگ در بین ورزشکاران این رشته است و در این راه از همکاری تمام قوای کشور در زمینه مبارزه با دوپینگ بهره خواهد برد. نتیجه این کار رسیدن آمار نمونه های مثبت به صفر است.

وی تاکید کرد: از ابتدای فصل جاری مسابقات لیگ برتر و در جریان برگزاری اردوی تیم ملی حدود 40 نمونه از بازیکنان گرفته شد که نتیجه همه آنها منفی اعلام شده است. با صراحت و قاطعیت اعلام می کنم اخیرا با هیچ نمونه مثبتی در فوتبال مواجه نشده ایم.

"مدیریت و کنترل دوپینگ فوتبال در حالی به فدراسیون فوتبال واگذار شده است که پس از برکناری محمدرضا شریف از ریاست کمیته کنترل دوپینگ این فدارسیون هنوز جایگزین وی معرفی نشده است."

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در این مورد به خبرنگار مهر گفت: هیچ گزینه ای در این زمنیه نهایی نشده است بنابراین شخصا مسئولیت این بخش را هم بر عهده دارم.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
مرفاوي محروم شد؛ احضار قلعه‌نويي، اكبرپور و طيري به كميته انضباطي
شريفي: تنها با درخواست تاج و دايي "نيكبخت" بخشيده مي‌شود
به دنبال بازي با آبروي افراد نيستيم


رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از احضار امير قلعه‌نويي، اميد طيري و سياوش اكبرپور به كميته انضباطي خبر داد و اعلام كرد كه صمد مرفاوي تا اطلاع‌ ثانوي از همراهي استقلال محروم است.

مجتبي شريفي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: صمد مرفاوي به خاطر نوع اعتراض‌اش به داور بازي استقلال مقابل فولاد تا اطلاع ثانوي از همراهي استقلال محروم است و امير قلعه‌نويي، اميد طيري و سياوش اكبرپور هم براي پاسخگويي در مورد اتفاق‌هاي رخ داده در اين بازي به كميته انضباطي احضار شده‌اند و بايد هفته آينده به اين كميته بيايند.

شريفي كه در خارج از كشور به سر مي‌برد در پاسخ به اين سوال كه اعتراض‌هايي درباره برخورد متفاوت كميته انضباطي با هادي عقيلي و عليرضا نيكبخت واحدي انجام گرفته شما چه پاسخي براي اين پرسش داريد، گفت: در ماده 22 آيين‌نامه انضباطي آ‌مده كه شروع رسيدگي مستلزم به وصول گزارش يا شكايت است و در مورد هادي عقيلي هيچ گزارش يا شكايتي به ما نرسيد، بنابراين رسيدگي بي‌معنا بود.

وي افزود: تمرد داراي مراتب است و طبق ماده 33 آيين‌نامه انضباطي اين كميته مي‌تواند بر اساس مراتب تمرد تصميم‌هاي مختلفي بگيرد و نمي‌توان براي همه افراد يك حكم صادر كرد. بر اساس علم منطق اين مورد را "كلي مشكك" مي‌نامند. لامپ 200 وات يك مقدار نور دارد و لامپ 1000 هم يك مقدار اما همه مي‌گويند هر دو لامپ نور دارد و آدم را به شك مي‌اندازد. اما معلوم است كه كدام لامپ نور بيشتري دارد. بنابراين تمرد داراي مراتب است و ما بر اساس مراتب آن مجازات تعيين مي‌كنيم.

شريفي در پاسخ به اين سوال كه خيلي‌ها نسبت به استرداد پاداش‌هاي داده شده از نيكبخت واحدي اعتراض دارند نظر شما در اين باره چيست؟ به ايسنا گفت: ماده 37 براي تصميم‌گيري در اين مورد ما را به ماده 33 ارجاع داده است. وقتي بازيكني از حضور در تيم ملي تمرد مي‌كند، بنابراين پاداش هم نمي‌گيرد بنابراين ما بايد به پاداش‌هاي گذشته او رجوع مي‌كرديم و يكي از جريمه‌هاي او را استرداد پاداش‌هاي گرفته شده در زمان حضور علي دايي در تيم ملي اعلام كرديم.

شريفي در پاسخ به اين سوال كه چرا مساله ملي و باشگاهي را در مورد پرونده نيكبخت تفكيك كرديد گفت: تفكيك اين مساله به دلايل گوناگون انجام گرفت. يكي از دلايل اين بود كه بايد براي ما روشن مي‌شد كه باشگاه از بازيكن خواسته كه از حضور در تمرينات تمرد كند كه ما با توجه به مشاهده اصرار برخي از اعضاي هيات مديره پرسپوليس و به ويژه "آخوندي" نتوانستيم در اين مساله باشگاه را مقصر بدانيم. از طرف ديگر با توجه به اينكه باشگاه براي تحقق خواست هواداران به بازيكن پول داده بدون لحاظ قصور يا تقصير باشگاه نمي‌توانستيم محروميتي را اعمال كنيم كه ضررش متوجه باشگاه و هواداران هم مي‌شود. از اين جهت پرونده نيكبخت در خصوص فعاليت يا محروميت از حضور در مسابقات باشگاهي همچنان مفتوح است تا با قيد صبوري و تاني بررسي‌هاي لازم انجام گيرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه كسي مي‌تواند محروميت نيكبخت‌واحدي را كم كند، به ايسنا گفت: تنها اگر مهدي تاج يا علي دايي درخواست عفو كنند ما مي‌توانيم با در نظر گرفتن اين درخواست محروميت او را ببخشيم.

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در ادامه گفت‌وگو با ايسنا درباره گلايه افشين قطبي كه گفته بود كميته انضباطي با آبروي آدم‌ها بازي مي‌كند، گفت: در اين مورد بايد به مواردي اشاره كنم؛ كميته انضباطي قصد داشت كه قطبي را پس از مصاحبه جنجالي و به كار بردن واژه CRAZY و مزخرف خواندن داوري‌ها در ايران احضار كند كه با توجه به تذكر هيات مديره پرسپوليس و سوابق قطبي اين كار را انجام نداد، در بار دوم او به خبرنگاران توهين كرد كه ما از خبرنگاران خواستيم اگر از قطبي شكايتي دارند آن را اعلام كنند كه پس از عذرخواهي قطبي از خبرنگاران آنها از شكايت منصرف شدند. در مرحله سوم پس از بازي پرسپوليس مقابل مقاومت سپاسي رييس هيات فوتبال فارس كه آدم صادق و راستگويي است گزارش داد كه قطبي قصد تحريك تماشاگران را داشته كه ما با توجه به مشاهده از راه دور او (آيت الهي)، قطبي را به كميته انضباطي احضار كرديم.

شريفي افزود: قطبي در كميته انضباطي توضيح داد كه به دليل حضور مصطفوي كنار هواداران اين به ذهن متبادر شده كه او قصد تحريك تماشاگران را داشته و با توضيح‌هاي قطبي آشكار شد كه حركات اعتراض‌آميز او خطاب به مصطفوي بوده است. بنابراين هم گزارش آيت‌اللهي درست بوده و هم استدلال قطبي و ما پرونده را مختومه اعلام كرديم و به هيچ وجه كميته انضباطي به دنبال بازي كردن با آبروي افراد نيست.
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
/مراسم انتخاب برترين‌هاي قاره - شانگ‌هاي/
فدراسيون فوتبال، تيم ملي فوتسال و شمسايي بهترين‌هاي آسيا شدند


109.jpg


فدراسيون فوتبال و تيم ملي فوتسال ايران و وحيد شمسايي جوايز بهترين‌هاي آسيا را در سال 2008 به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در مراسمي که سه شنبه شب در شانگهاي چين برگزار شد وحيد شمسايي کاپيتان تيم ملي فوتسال ايران بالاتر از مصطفي نظري دروازه بان تيم ملي ايران و دايسوکه اونو بازيکن ژاپني به عنوان مرد سال فوتسال آسيا برگزيده شد.

همچنين فدراسيون فوتبال ايران به عنوان بهترين فدراسيون آسيا در سال 2008 انتخاب شد. ايران به دليل قهرماني در مسابقات نوجوانان آسيا و موفقيت در رقابت هاي جام جهاني فوتسال 2008 اين عنوان را از آن خود کرد.

اين در حالي بود که فدراسيون فوتبال کشورهاي ازبکستان و ژاپن هم ديگر نامزدهاي اين عنوان در سال 2008 بودند.


علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران اين جايزه را از محمد بن همام رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا دريافت کرد.


همچنين در حالي که تيم هاي ملي فوتسال ايران، ژاپن و تايلند نامزدهاي کسب عنوان بهترين تيم فوتسال آسيا بودند، تيم ملي ايران اين عنوان را از آن خود کرد.
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
بازيكن تيم فوتبال ابومسلم تا اطلاع ثانوي محروم شد

بنابه حكم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، بازيكن تيم فوتبال ابومسلم خراسان تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم محروم شد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، جان نگودي، بازيكن تيم فوتبال ابومسلم خراسان تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم محروم شد.

اين بازيكن كه در مسابقه تيمش مرتكب تخلف انضباطي شده بود،در حال حاضر از همراهي تيم محروم است تا كميته انضباطي بررسي هاي نهايي را در خصوص وي انجام دهد.
 

SMAM

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
9
خب جالب اتفاقاتی که در فوتبال ایران میفته هرگز تمومی نداره.آخر هفته گذشته در آستانه بازی با پرسپولیس "محمد مایلی کهن" بازم به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد(احتمالا" قرار بوده ذوالفقار نسب بشه.ولی دیدن انگار که بهتره جوانگرایی کنن).این برای چندمین بار هست که مایلی کهن به عنوان سرمربی سایپا پس از اخراج مربی قبلی انتخاب میشه(و از این حیث با دکتر ذوالفقارنسب در کورس هست و معلوم نیست تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد)
نکتهء قابل ذکر در این انتخاب حضور یار قدیمی و دوست جدا نشدنی مایلی کهن در هیات مدیره(و در واقع میشه گفت تا حدودی همه کاره)سایپا یعنی "علی دایی" هست:D چه گل گفتن و گل شنیدن هایی اینا با هم در گذشته داشتن.در تیم ملی مربی - بازیکن و اخیرا" در یکی از دادگاهها هم به دلیل تعریف و تمجید از هم باهم حضور داشتن:D
چه شود!!!!!
اما دلایل انتخاب مایلی کهن در آستانه بازی با پرسپولیس(که چرا چند هفته قبل یا بعد این بازی انتخاب نشده)
1-ارادت قلبی و عمیق ایشون نسبت به مدیران و بازیکنان و مربیان و کلا" همه چیز باشگاه اسبق(سابق؟) ایشون که با تعریف و تعارفات ایشون در طول این چند ساله در مصاحبه هاشون کاملا" مشخص شده
2-اثبات همه شایستگیها و توانایی های مربی گریشون درمقابل تیم پرسپولیس و انگیزه بالا برای جبران کمبود اوتوبان از نوع یک طرفه در گذشته(که نشون دهندهء هشیاری اعضای هیات مدیره و به ویژه شخص علی دایی هست):cool:
3-ایجاد شوک در تیم با توجه به سابقه طولانی پرسپولیس در برابر تیمهای شوک زده(راه آهن-شموشک -ابومسلم و ...) و پیروزی یا نتیجه خوب احتمالی که تیم از بحران خارج بشه

اما تلفات احتمالی انتخاب ایشون به عنوان سرمربی سایپا(چون همیشه افشاگرانه صحبت می کنن)
1-مایلی کهن: علی دایی(عضو هیات مدیره) در نوع تمرینات و ترکیب و تاکتیک تیم دخالت می کند
2-مایلی کهن:حسین رضازاده(عضو هیات مدیره) در تمرینات سنگین و بدنسازی تیم دخالت می کند
3-مایلی کهن:حمید سجادی(عضو هیات مدیره و مدیرعامل) در تمرینات استقامتی و سرعتی تیم دخالت می کند
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
فهرست برترين دروازه‌بان‌هاي تاريخ اعلام شد
ايران ركورددار در ميان آسيايي‌ها

فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان فهرست 414 نفره برترين دروازه‌بان‌هاي تمامي ادوار را اعلام كرد كه در اين ليست نام شش دروازه‌بان ايراني هم ديده مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فهرست 414 دروازه‌بان برتر جهان بين سال‌هاي 1888 تا 2008 را شامل مي‌شود كه در اين ليست فوتبال ايران با داشتن شش دروازه‌بان در ميان ديگر كشورهاي آسيايي بهترين وضعيت را داشته است.

با اين حال بهترين دروازه‌بان آسيايي تمام تاريخ از نگاه اين فدراسيون "او سون‌سين" از كره جنوبي است اما، بهرام مودت دروازه‌بان سابق پرسپوليس و ناصر حجازي دروازه‌بان سابق تيم ملي و باشگاه استقلال در رده‌هاي دوم و سوال قرار دارند. از نگاه فدراسيون جهان تاريخ و آمار فوتبال "مازاروپي" دروازه‌بان تيم ملي برزيل و باشگاه واسكودوگاما كه در دهه 70 قرن بيستم بازي مي‌كرده بهترين دروازه‌بان تاريخ فوتبال است.

در ميان دروازه‌بان‌هاي ايراني بهرام مودت (107)، ناصر حجازي (113)، احمدرضا عابدزاده (139)، رضا قفل‌ساز (208)، آرمناك پطروسيان (308) و محمدرضا مهرباني (350) در اين فهرست جاي گرفته‌اند.

رده‌بندي پنج دروازه‌بان برتر جهان تاريخ:

1- مازاروپي؛ واسكودوگاما - برزيل

2- طبت البطال؛ قاهره - مصر

3- دني ورليندن؛ اف‌سي‌بروژ - بلژيك

4- خوسه ماريا جوليوباسيچ؛ سي‌دي‌يونيورسياد- آرژانتين

5- حسام الحدري؛ قاهره - مصر
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
لئو یاشین تو این لیست 5 نفر اول نیست !؟؟!!؟؟
 

live for what?

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
9,078
لایک‌ها
374
محل سکونت
Wish! In Your Mind!
لئو یاشین تو این لیست 5 نفر اول نیست !؟؟!!؟؟

اصولآ این فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان فهرستش قابل استناد نیست!
معیارهاش ظاهرآ مواردی هستند که خیلی صفر و یکی هست!

به هر حال از هر فردی که عاشق فوتبال هست و علاقمند فوتبال اگر نظرخواهی کنند حتی یک نفر از اینها رو در لیست خودش جا نمیده! وقتی به قول شما یاشین ، شوماخر ، زوف ، مایر و خیلی های دیگه هستند از قدیمی ها و جدیدها
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
لئو یاشین تو این لیست 5 نفر اول نیست !؟؟!!؟؟

مهرداد جان تا جايي كه مي دونم ملاك اين انتخاب بر مبناي بسته نگهداشتن دروازه در طي بازيهاي پياپي بوده است .
 
بالا