• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی وضعیت سرویس ADSL آسیا تک

parvizb

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2010
نوشته‌ها
1,458
لایک‌ها
1
محل سکونت
shiraz
با سلام
دوستان من دو ماهه اومدم از این شرکت سرویس گرفتم و هشت گیگ جشنواره رو گرفتم و بعد از یک ماه دیدم حجمم تموم شده با اینکه من در روز فقط شبها ان میشدم .من همش سر کارم شبها فقط یک ساعت وقت داشتم بیام تو اینترنت بعدش دیدم حجمم تموم شد زنگ زدم پشتیبانی گفت حجمت تموم شده و رفتم یک گیگ اضافه گرفتم دیشب که رفتم مانده حساب بگیرم دیدم شده 535 مگ و بغدش تو دو دقیقه از دوباره چک کردم شد 315 مگ و اصلا دانلود نمیکردم نمیدونم چرا اینجوریه اصلا دانلود نمیکنم تموم میشه .دوستان دقیقا راهنماییم کنند .من پسورد مودم و کاربری سایت هم عوض کردم دیدم فایده نداره
 

mehdicvl

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2011
نوشته‌ها
419
لایک‌ها
141
محل سکونت
فعلا که تهرون :دی
با سلام
دوستان من دو ماهه اومدم از این شرکت سرویس گرفتم و هشت گیگ جشنواره رو گرفتم و بعد از یک ماه دیدم حجمم تموم شده با اینکه من در روز فقط شبها ان میشدم .من همش سر کارم شبها فقط یک ساعت وقت داشتم بیام تو اینترنت بعدش دیدم حجمم تموم شد زنگ زدم پشتیبانی گفت حجمت تموم شده و رفتم یک گیگ اضافه گرفتم دیشب که رفتم مانده حساب بگیرم دیدم شده 535 مگ و بغدش تو دو دقیقه از دوباره چک کردم شد 315 مگ و اصلا دانلود نمیکردم نمیدونم چرا اینجوریه اصلا دانلود نمیکنم تموم میشه .دوستان دقیقا راهنماییم کنند .من پسورد مودم و کاربری سایت هم عوض کردم دیدم فایده نداره

سلام خوب هستین؟
من سرِ این قضیه که با صبانت داشتم از این شرکت انصراف دادم و اومدم از آسیاتک گرفتم. به خاطر همین قضیه الان با آسیاتک هر غلطی که میکنم، سریع میرم چک میکنم ببینم ترافیکم چقدر کم شد و... که به نظرم میاد همه چیز اوکی و رو به راهه.
لذا فک میکنم مشکل از طرف سیستم شماست (احتمالا). ممکنه یه نرم افزاری بد افزاری چیزی رو سیستم هست که ترافیکت رو میخوره یا مثلا اینکه مودمت وایرلسیه و پسوردش رو دیگران دارن (مودم رو فقط موقعی که میخوای از نت استفاده کنی روشن کن بعد خاموش کن در ضمن مودم واسه خودش روشن هم که باشه send و receive داره). ممکنه شخصی یوزر و پسورد کانکت شدنت رو داشته (تو قسمت report گوشه سمت چپ، برو Caller IDت رو چک کن ببین همه 1 چیزن یا نه)... تو قسمت report ساعت هایی که از نت استفده میشه هم نوشته! ببین ساعتا میخونه؟
در هر حال من که تا به این لحظه مشکلی برام پیش نیومده مال شمام احتمال میدم مشکل از سمت آسیا تک نباشه (100% نمیشه گفت) و امیدوارم در اسرع وقت حل بشه
بعد چک کردن این موارد که گفتم، یه سر به پشتیبانی بزن و سوال کن
 

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,331
لایک‌ها
2,615
محل سکونت
Tehran
دوتا چراغ داره
به نامهای ای دی اس ال و یو اس بی که چراغ ای دی اس ال یه دفعه خاموش میشه کانکشن ها روضربدر قرمز میاد 4 5 دقیقه باید صبر کرد تا بشه بری تو نت

کلا جدیدا مزخرف شده قطعی در روز 30 40 بار حداقل دارم
شبانه هم که افتضاح
مرگ بر اسیا تک
دوست عزیز این رو حتما پیگیری کن...

منم تا ماه پیش همین مشکل رو داشتم...

چون دی اس ال قطع میشه مشکل از شماست...

حالا ببین اینایی که میگم رو همشو پشتیبانی 500 بار بهت میگه :D

1. مطمئن شو پریزای ضد برق نداری...
2. سیمکشی داخل ساختمون اوکی باشه جایی روش نویز نداشته باشه
3. اگه تلفن بی سیم داری ممکنه از اون باشه،که من راه حل این رو نمی دونم باید از شرکت بپرسی
4. ممکنه مودم مشکل داشته باشه، با یکی جا به جا کن ، من همین کارو کردم مطمئن شدم
5. اگه هیچ کدوم از اینا نبود به پشتیبانی بگو نویز خطت رو کنترل کنن
6. درخواست کارشناس بده برن از مخابرات نویز سیگنال ارسالی رو چک کنن
7. اگه نشد بگو کارشناس بیاد خونه، 15 میگیره عوضش مشکل قطعن حل میشه

من همه ی این مراحل بالا رو غیر تلفن بی سیم طی کردم که دارم میگم ! 2 ماه اعصاب واسه من نذاشته بود خدایی...!
 

Redfild

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2011
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
205
محل سکونت
Lost , Hydra Island
دوست عزیز این رو حتما پیگیری کن...

منم تا ماه پیش همین مشکل رو داشتم...

چون دی اس ال قطع میشه مشکل از شماست...

حالا ببین اینایی که میگم رو همشو پشتیبانی 500 بار بهت میگه :D

1. مطمئن شو پریزای ضد برق نداری...
2. سیمکشی داخل ساختمون اوکی باشه جایی روش نویز نداشته باشه
3. اگه تلفن بی سیم داری ممکنه از اون باشه،که من راه حل این رو نمی دونم باید از شرکت بپرسی
4. ممکنه مودم مشکل داشته باشه، با یکی جا به جا کن ، من همین کارو کردم مطمئن شدم
5. اگه هیچ کدوم از اینا نبود به پشتیبانی بگو نویز خطت رو کنترل کنن
6. درخواست کارشناس بده برن از مخابرات نویز سیگنال ارسالی رو چک کنن
7. اگه نشد بگو کارشناس بیاد خونه، 15 میگیره عوضش مشکل قطعن حل میشه

من همه ی این مراحل بالا رو غیر تلفن بی سیم طی کردم که دارم میگم ! 2 ماه اعصاب واسه من نذاشته بود خدایی...!
به راه حل های بالا اضافه میشه :
1. اگه این مشکل وقتی تلفن خونتون دارن صحبت می کنن پیش میاد ، رو اون تلفن ها حتما اسپلیتر نصب کن . مخصوصا تلفن هایی که شماره میندازن { واسه من اینجوری حل شد } .
2. یه سیم {مخصوص تلفن} از ورودی خطتت مستقیم بکش بیار تو اتاقی که مودم داری ، اینجوری نویز رو به حداقل میرسونی . سیمکشی داخلی معمولا مشکل دارن .
3. دروخاست کارشناس آخرین راهه ، جدیدا یاد گرفتن همه جا واسه اینکه پول اضافی بگیرن ، وضیفشونه ولی پول میگیرن .
 

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,331
لایک‌ها
2,615
محل سکونت
Tehran
به راه حل های بالا اضافه میشه :
1. اگه این مشکل وقتی تلفن خونتون دارن صحبت می کنن پیش میاد ، رو اون تلفن ها حتما اسپلیتر نصب کن . مخصوصا تلفن هایی که شماره میندازن { واسه من اینجوری حل شد } .
2. یه سیم {مخصوص تلفن} از ورودی خطتت مستقیم بکش بیار تو اتاقی که مودم داری ، اینجوری نویز رو به حداقل میرسونی . سیمکشی داخلی معمولا مشکل دارن .
3. دروخاست کارشناس آخرین راهه ، جدیدا یاد گرفتن همه جا واسه اینکه پول اضافی بگیرن ، وضیفشونه ولی پول میگیرن .
1. اسپلیتر که به صورت پیش فرض هست... خیلی بهتره...
2. من این راهو هم امتحان کردم ولی بی فایده بود... فقط زحمت و سیمکشی الکی داره... یکی از این مخابراتی ها اومد دید گفت اگه موقع مکالمه مشکلی ندارین پس خطتون از نظر سیم کشی مشکلی نداره... البته روکشش رو هم چک کرد و گفت مشکل نداره...
3. آره متاسفانه ! خیلی زور داره...! ولی خب واسه ی من دقیقا از همین راه آخر حل شد...
 

Redfild

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2011
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
205
محل سکونت
Lost , Hydra Island
1. اسپلیتر که به صورت پیش فرض هست... خیلی بهتره...
2. من این راهو هم امتحان کردم ولی بی فایده بود... فقط زحمت و سیمکشی الکی داره... یکی از این مخابراتی ها اومد دید گفت اگه موقع مکالمه مشکلی ندارین پس خطتون از نظر سیم کشی مشکلی نداره... البته روکشش رو هم چک کرد و گفت مشکل نداره...
3. آره متاسفانه ! خیلی زور داره...! ولی خب واسه ی من دقیقا از همین راه آخر حل شد...
1. بله ، اسپلیتر بطور پیش فرض باید واسه تک تک تلفن های روی اون خط نصب باشه ، تائید ممیشه .
2.سیم کشی مستقیم باز من فکر می کنم بی تاثیر نیست . من خودم تمام خط هام رو همین کار رو کردم ، اون موقع دایل آپ خدابیامرز هم بودیم اینوری بهتر جواب میداد . باز بستگی به خونه ، نوع سیمکشی و ... داره اینجوری حداقل آدم از اینکه مشکل از سیمکشی هست یا نه مطمئن میشه .
3. راستش کارشناس معمولا میاد فیوز های مختلف تو مسیر رو چک میکنه و تعویض میکنه . حقیقتش من سر خط پارس آنلاینم واسه نصب چنین مشکلی داشتم ، مخابرات هم میگفت تست سر خط گرفته رانژه شده و باید کارشناس بگید بیاد .
اینجا چون شهر کوچیکه آشنا زیاد هست ، رئیس مخابرات شماره مسئول یه بخشی رو داد ، اونم بهم گفت خط مشکل نداره همین الآن تست کردم ، باید زنگ بزنید کارشناس واسه کل خط ، گفتم رئیس شماره شمارو داد و تاکید داشت مشکل حل بشه . یهو دوستمون گفت خب بذار من دوباره چک کنم و اینجا بود که معجزه رخ داد و خط بدون مشکل ایرادش برطرف شد . خلاصه این چند مدت تو همه زمینه ها ، جدی میگم ، تو همه زمینه های مرتبط به تکنولوژِ بخور بخور های علنی دیدم که از عدم اطلاع کاربرا سوءاستفاده می کنن ، که سرم داره سوت میکشه . ایشالله بشه همه اینجور راه حل ها و اطلاعات هارو انتقال داد که کسی نمونه سرش کلاه بره .
 

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,331
لایک‌ها
2,615
محل سکونت
Tehran
1. بله ، اسپلیتر بطور پیش فرض باید واسه تک تک تلفن های روی اون خط نصب باشه ، تائید ممیشه .
2.سیم کشی مستقیم باز من فکر می کنم بی تاثیر نیست . من خودم تمام خط هام رو همین کار رو کردم ، اون موقع دایل آپ خدابیامرز هم بودیم اینوری بهتر جواب میداد . باز بستگی به خونه ، نوع سیمکشی و ... داره اینجوری حداقل آدم از اینکه مشکل از سیمکشی هست یا نه مطمئن میشه .
3. راستش کارشناس معمولا میاد فیوز های مختلف تو مسیر رو چک میکنه و تعویض میکنه . حقیقتش من سر خط پارس آنلاینم واسه نصب چنین مشکلی داشتم ، مخابرات هم میگفت تست سر خط گرفته رانژه شده و باید کارشناس بگید بیاد .
اینجا چون شهر کوچیکه آشنا زیاد هست ، رئیس مخابرات شماره مسئول یه بخشی رو داد ، اونم بهم گفت خط مشکل نداره همین الآن تست کردم ، باید زنگ بزنید کارشناس واسه کل خط ، گفتم رئیس شماره شمارو داد و تاکید داشت مشکل حل بشه . یهو دوستمون گفت خب بذار من دوباره چک کنم و اینجا بود که معجزه رخ داد و خط بدون مشکل ایرادش برطرف شد . خلاصه این چند مدت تو همه زمینه ها ، جدی میگم ، تو همه زمینه های مرتبط به تکنولوژِ بخور بخور های علنی دیدم که از عدم اطلاع کاربرا سوءاستفاده می کنن ، که سرم داره سوت میکشه . ایشالله بشه همه اینجور راه حل ها و اطلاعات هارو انتقال داد که کسی نمونه سرش کلاه بره .
2. درسته بی تاثیر نیست... اما یه وقت هست مشکل از جای دیگه ست بعد سر این سیمکشی آدم خیلی عذاب می کشه... به خصوص سیم تلفن که دست نمیشه بهش زد انقدر بی خوده...
3. دقیقا... باید همه ی این راها رو امتحان کرد و آخرش سپرد دست خودشون... من شخصا حاظر بودم مودمم خراب باشه برم یه مودم نو بگیرم اما پول بابت کارشناس ندم! آخرشم نفهمیدم دقیق چیکار کرد... فقط یه چیزی تو مایه های این که سرور رو عوض کرده !!
 

mozaso0

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
27
محل سکونت
at power mind
سلام
سرعت شبانه هاتون چطور هست؟؟؟
تست هم میشه بذارین؟

سلام، دوست عزیز اینم سرعت شیانه 256 حجمی، یک کلام: افتضاح...
دیشب ساعت 5 گذاشتم از مدیافایر بگیره سرعتش نهایت میشد15.. ولی بیشتر زیر 13بود

adsl.jpg
 

Redfild

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2011
نوشته‌ها
596
لایک‌ها
205
محل سکونت
Lost , Hydra Island
سلام، دوست عزیز اینم سرعت شیانه 256 حجمی، یک کلام: افتضاح...
دیشب ساعت 5 گذاشتم از مدیافایر بگیره سرعتش نهایت میشد15.. ولی بیشتر زیر 13بود

من از آسیاتک بابت نظارت رو نمایندگی هاش راضی نیستم ، دلیل هم که قبلا گفتم ، جریان اینه که آسیا تک کلا ظاهرا لایسنس اسمش رو میفروشه و نماینده هر جور خواست سرویس میده .
نوع پشتیبانیش هم جالب نیست ، اگه پشتیبان مشغول باشه شمارو پشت خط نگه نمیداره و نوبت انتظار نمیده ، میگه "لطفا بعدا تماس بگیرید" و تلفن رو اتوماتیک قطع میکنه . البته خود پشتیبانیشون امروز واقعا مهربانانه با من صحب کرد این ادب رو که تو شاتلی ها ندیدم خیلی دوست دارم ، شاتل پشتیبانی انگار ارث باباشون رو طلب داشتن .


اما در مورد حرف شما ، من خودم سرویس داداشم رو فعال نکردم { باید برم مودمش رو کانفیگ کنم} پس رو تست سرعت حرفی نمیزنم . ولی چند تا مورد فنی :
1. مدیا فایر کل کشور شیل.ترر بود ، من رو پارس هم داشتم همینطور بود الآن این خط مخابراتم هم همینطوره ، رو آسیاتک باز شده ؟ یا شما از پروکسی و *** استفاده می کنی ؟ { راه حلی داره شیر کنید }
2. همیشه سرعت رو موقعی بسنجید که تمام کانکشن هات متصل شده باشن ! چون باعث میشه سرعت بالا بره ، به عبارتی پاکت ها برای چندین سگمنت ها فرستاده میشن که همین باعث میشه وقتی همه کانکشن ها متصل شدند سرعت واقعی خودش رو نشون بده ، واسه همین همیشه 16 کانکشن توصیه میشه .

من امشب از سرویس داداشم تست میگیرم ببینم واسه اون چجوره ! البته واسه اون طرح هست ، شبانه نداره . باز من یه تست بگیرم ببینم شاید شبانش هم داغونه .
 

tvradio

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2010
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
4
تمام این شرکت های اینترنتی رو که شرکتهای مرکزی هستند من تمام تعرفه هاشونو و تمام شرایطشونو چک کردم مثل شرکتهای صبانت و اسیاتک و فن اوا و پارس انلاین و شاتل و پیشگامان و عصر تلکام و داتک تلکام و عصر انلاین .. فقط همین 9 شرکت هستند که شرکتهای اصلی هستند بقیه شرکت های اینترنتی همشون نمایندگی های این شرکتها هستن ...... هر کدومشون رو من شرایطشونو دیدم یا قیمتش زیاده یا سرعتش کمه یا قطع و وصلی زیاد داره یا همش به صورت مداوم هی سرویس ها و تعرفه ها رو تغییر میدن ..... به نظر من هیچ کدومشون خوب نیست هر کدومشون به یه صورتی مشکل دارن ............ الان این اسیاتک بدیش این هستش که حجمش بخاطر سرعت خیلی بالا تموم میشه تند تند و سرویس رایگان شبانش اجباریه و سرعتش کاهش پیدا میکنه
 

parvizb

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2010
نوشته‌ها
1,458
لایک‌ها
1
محل سکونت
shiraz
با سلام به همگی ..دوستان من حجمم تموم شده ولی روزم هنوز تموم نیست و میخوام یک گیگ شارژ بگیرم اصلا نمیشه یعنی مینویسه اعتبار شما کم میباشد باید چکار کنم.من الان لازمم هست و پشتیبانی هم نیستند و ساعت کاریشونتموم شده .حالا باید دقیقا چکار کنم ؟؟؟؟ سریع میخوام شارژ بشه
 

datiskh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
46
من یکساله از آسیاتک سرویس گرفتم. از دی ماه 89 تا الان. غرب تهران هم هستم. آریاشهر. خیلی ازشون راضیم. خیلی. طبعیتأ همه جا وضع اینترنت خرابه ولی اینها خیلی عالی سرویس داده‌اند تا حالا. همیشه پاسخگو بوده‌اند. راحت و سریع هم تمدید می‌کنی اشتراکت رو از طریق سایتشون. تا حالا حتی فکر هم نکرده‌ام که از کس دیگری سرویس بگیرم. فقط خدا کنه همینطوری بمونند.
 

Love_life

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
3,813
لایک‌ها
975
محل سکونت
دور نیست
دوستان اینترنت رایگان نخوام کی رو باید ببینم !
شب ها عملا تعطیل هست اینترنتم :( !
 

mozaso0

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
27
محل سکونت
at power mind
من از آسیاتک بابت نظارت رو نمایندگی هاش راضی نیستم ، دلیل هم که قبلا گفتم ، جریان اینه که آسیا تک کلا ظاهرا لایسنس اسمش رو میفروشه و نماینده هر جور خواست سرویس میده .
نوع پشتیبانیش هم جالب نیست ، اگه پشتیبان مشغول باشه شمارو پشت خط نگه نمیداره و نوبت انتظار نمیده ، میگه "لطفا بعدا تماس بگیرید" و تلفن رو اتوماتیک قطع میکنه . البته خود پشتیبانیشون امروز واقعا مهربانانه با من صحب کرد این ادب رو که تو شاتلی ها ندیدم خیلی دوست دارم ، شاتل پشتیبانی انگار ارث باباشون رو طلب داشتن .


اما در مورد حرف شما ، من خودم سرویس داداشم رو فعال نکردم { باید برم مودمش رو کانفیگ کنم} پس رو تست سرعت حرفی نمیزنم . ولی چند تا مورد فنی :
1. مدیا فایر کل کشور شیل.ترر بود ، من رو پارس هم داشتم همینطور بود الآن این خط مخابراتم هم همینطوره ، رو آسیاتک باز شده ؟ یا شما از پروکسی و *** استفاده می کنی ؟ { راه حلی داره شیر کنید }
2. همیشه سرعت رو موقعی بسنجید که تمام کانکشن هات متصل شده باشن ! چون باعث میشه سرعت بالا بره ، به عبارتی پاکت ها برای چندین سگمنت ها فرستاده میشن که همین باعث میشه وقتی همه کانکشن ها متصل شدند سرعت واقعی خودش رو نشون بده ، واسه همین همیشه 16 کانکشن توصیه میشه .

من امشب از سرویس داداشم تست میگیرم ببینم واسه اون چجوره ! البته واسه اون طرح هست ، شبانه نداره . باز من یه تست بگیرم ببینم شاید شبانش هم داغونه .

سلام، بله درست میفرمایید، پشتیبانی هر موقع دلش میخواد جواب میده ولی زمانی که جواب میدن شرمندت میکنن که چرا قبلا بدوبیراه گفتی:D ولی مهم نیست چون تا بوده همین بوده ... و در مورد مدیا فایر، در آسیاتک هم مدیافایر بسته هست و برای من لینکش هم بسته است ولی چند جا خوندم که لینکس بسته نیست... والا چی بگم، همین رو هم گذاشتم بگیره، از خواب پاشدم دیدم قطع کرده، همین که بهم فرصت تست رو هم داد خیلی لطف کردن چون گهگاهی شبانه از دیالآپ سرعتش پایینتره، اصلا وصل نمیشه که بخوای تست بگیری...:hmm:
 

mozaso0

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
27
محل سکونت
at power mind
دوستان اینترنت رایگان نخوام کی رو باید ببینم !
شب ها عملا تعطیل هست اینترنتم :( !

منم همین رو میگم!! مثلا من 5گیگ میخوام ولی نمیخوام شبانه داشته باشه چون اصلا کار نمیکنه... من راضیم شبانه اش پولی باشه ولی کار کنه چون یه صفحه رو زوری باز میکنه...:(
 

mozaso0

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,021
لایک‌ها
27
محل سکونت
at power mind
با سلام به همگی ..دوستان من حجمم تموم شده ولی روزم هنوز تموم نیست و میخوام یک گیگ شارژ بگیرم اصلا نمیشه یعنی مینویسه اعتبار شما کم میباشد باید چکار کنم.من الان لازمم هست و پشتیبانی هم نیستند و ساعت کاریشونتموم شده .حالا باید دقیقا چکار کنم ؟؟؟؟ سریع میخوام شارژ بشه

اینم از ایرادهای بنی اسرائیلی آسیاتک هست که وقتی میخوای بشناسیش معلوم میشه، (پشتیبانی یکبار به من اینارو گفت) نمیدونم مشکلت شبیه من هست یا نه ولی اگر مودمت آداپتوری هست از برق بکش و از سیستم جداش کن اگر معمولی بازم جدا کن و دوباره وصل کن....ولی اگر نشد تغییر سرویس بده بعد شارژ کن که من این رو تا حالا تست نکردم...امیدوارم حل بشه...
 

parvizb

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2010
نوشته‌ها
1,458
لایک‌ها
1
محل سکونت
shiraz
دوستان من بالاخره یک گیگ شارژ گرفتم ولی وقتی میخوام سایت باز کنممیره تو پنل کاربری و هیچ سایتی باز نمیشه .اعتبارش رو زده 52000 ریال ولی نمیشه نمیدونم چکار کنم ؟ دو سه بار هم مودم رو روشن خاموش کردم نشده چرا ؟
 

Love_life

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
3,813
لایک‌ها
975
محل سکونت
دور نیست
منم همین رو میگم!! مثلا من 5گیگ میخوام ولی نمیخوام شبانه داشته باشه چون اصلا کار نمیکنه... من راضیم شبانه اش پولی باشه ولی کار کنه چون یه صفحه رو زوری باز میکنه...:(

من 10 گیگ می گیرم ، کافیم هست ! فیلمم رو می بینم ! عکس می بینم ! کافی هست !
شب ها ، اصلا نمی شه استفاده کرد !
دوس دارم سرمو بکوبم تو دیوار ! کار من هم فقط شب هست اصل کارش !
 

mehdicvl

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2011
نوشته‌ها
419
لایک‌ها
141
محل سکونت
فعلا که تهرون :دی
دوستان من بالاخره یک گیگ شارژ گرفتم ولی وقتی میخوام سایت باز کنممیره تو پنل کاربری و هیچ سایتی باز نمیشه .اعتبارش رو زده 52000 ریال ولی نمیشه نمیدونم چکار کنم ؟ دو سه بار هم مودم رو روشن خاموش کردم نشده چرا ؟

شما مطمئنی 1 گیگ شارژ گرفتی؟ احیانا فقط اعتبار بانک مجازیت رو افزایش ندادی؟ یه کنترل بکن
 

farshid14

Registered User
تاریخ عضویت
21 می 2005
نوشته‌ها
1,201
لایک‌ها
110
محل سکونت
tehran
تخفیف نوروزی آسیا تک فقط مربوط به ثبت نام سرویس تندر1 هست ؟
 
بالا