یعنی میخواهیم کلاه های گشاد تری سرتون بگذاریم . قبلا گفته بود فلان ساعت تا فلان ساعت رایگان ... الان گفته نامحدود ... احتمالا ساعت رایگانشم سرعت کم کنن با توجه به اینحذف کردن شبانه رایگان از طرح های با حجم 10 گیگ و بیشتر و محدود کردنش به طرح های 2 و 4 گیگ رو میشه گفت پیشرفت در بهبود ارائه اینترنت یک شرکت ؟!
" خبر های خوشی در راه هست " که اسیاتک این چند روز مطرح می کرد یعنی این واقعا ؟
درود ، همینطوره ، یه کلاه بزرگ و بد بو ، من تا آخر این ماه در این شرکت دزد باقی میمانم و پس از اون احتمالأ به سمت های وب خواهم رفت .سلام...آقا سرعت دانلود رایگان شبانم که تقریبا ۱۳۰۰ کیلو بود از دیشب از ۱۲۸ بالاتر نمیره!! چی شده باز این آسیاتک سر ما کلاه گذاشت؟
سرعت تایم رایگان رو بسیار بسیار کم کردن، اسمش هم از رایگان به نامحدود تغییر دادن!احتمالا ساعت رایگانشم سرعت کم کنن با توجه به این
الآن قشنگ میتونن این شبانه رو تا جایی که راه داره محدود کنن . چون وقتی رایگان بود مجبور بودن تا حداقل 1/8 سرعت بدن . الآن راحت میتونن بگن که نامحدوده و سرعتش دست ما نیست .سرعت تایم رایگان رو بسیار بسیار کم کردن، اسمش هم از رایگان به نامحدود تغییر دادن!
ممنون میشم اگه بگین از چه سرعتی به چه سرعتی کاهش یافتهسرعت تایم رایگان رو بسیار بسیار کم کردن، اسمش هم از رایگان به نامحدود تغییر دادن!
سلام
دوستانی که از سرویس خود راضی نیستند ، لطفا زنگ بزنند پشتیبانی ، بپرسند که نویزشون چند هست ؟ نویز باید بالای 15 باشه .
من الان سرویس جشنواره عید رو دارم و صبح از ساعت 6 تا 10 ، 1395 گیگ رایگان دارم وسرعتم توی این تایم روی 700 هست
این هم تست از سرعت اینترنت بنده در تایم عادی :
منظورتون رو متوجه نشدم از کلمه دروغکدوم عوضی این حرف دروغ رو زده؟؟
سیگنال به نویز (snr) باید میگفتید که باید بالا باشه.. نه نویز . نویز باید پایین باشهمنظورتون رو متوجه نشدم از کلمه دروغ
شما با هر شرکت ADSL یا وایمکس تماس بگیرید و در مورد نویز ازشون بپرسید ، بهتون میگن که در یک حالت استاندارد ، نویز شما باید بالای 15 باشه
من برای یکی از دوستانم اینترنت گرفتم ، اما خط تلفشون کشش سرعت بالای اینترنت رو نداشت و خط مشکل داشت !
سرعتش روی 6 مگ بود و ناراضی بود و کندی سرعت زیاد داشت.
نویز خطش تقریبا 10 بود . کارشناس اومد و برسی کرد و سر خط رو هم چک کرد و به این نتیجه رسیدیم که مشکل از خط هست (زیرساخت های مخابراتی در اون خانه)
خلاصه سرعت رو روی 4 مگ بست و نویز روی 13 اومد، کندی سرعت رفع شد و الان از سرویسشون راضی هستند
هیچ هزینه ای هم بابت آمدن کارشناس دریافت نکردند !