برگزیده های پرشین تولز

تاپیک عاشقان امیر قلعه نویی

alireza_edison

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,554
لایک‌ها
1,136
سن
34
محل سکونت
در اتاقی که به اندازه یک تنهاییست
سلام خدمت دوستان
نام تاپیک نشان دهنده هدف تاپیک هست . بنابراین هر پست باید بر اساس رویه ای که استارتر تاپیک تعیین کرده زده بشه . نتیجه اینکه دوستانی که مخالف با قلعه نویی هستند لطفا اینجا پست ندن و کل کل هم نکنند. در غیر این صورت از این به بعد برخورد می شود. با تشکر

ممنون ساسان جان ...
خیلی لطف کردی ...
 

giba-iran30

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2007
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
209
سن
53
محل سکونت
My TeH
قلعه نوعی رو دوست دارم
البته باید بگم خیلی دوستش دارم...
امید وارم همیشه موفق و پیروز باشه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
من یک سوال از طرفداران استقلال دارم
قلعه نویی محبوب است یا به خاطر نتایج خوبش می خواهید به استقلال برگردد؟
 

sIiiS

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 آپریل 2004
نوشته‌ها
4,848
لایک‌ها
181
محل سکونت
اصفهان
قلعه نوعی به خاطر نتایج خوبش محبوب هست!
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
apef0x.jpg


ژنرال از اون چهره هائی یه که بخاطر سابقه بازی ،
شخصیت جدی ، تعصب زیاد آبی و زبان تیز و ادبیات خاص و منحصر به فردی که داره
همیشه محبوب آبی ها بوده و بالطبع در بین رقبا برعکس ..
خب تو این چند سال نتایجی که گرفته هم بی نظیر بوده و تا مدت زیادی دست نیافتنیش کرده

محبوب قلوب آبی امیر قلعه نویی
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
نظري‌جويباري: اميدوارم قلعه‌نويي بماند تا هواداران خوشحال شوند

خبرگزاري فارس: سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اميدوارم امير قلعه‌نويي در استقلال بماند تا هواداران اين تيم خوشحال شوند.

A0618804.jpg


علي نظري جويباري در گفت و گو با خبرگزاري فارس، درباره صحبت‌هاي قلعه‌نويي پس از پايان بازي با الاتحاد و كناره‌گيري از استقلال خاطرنشان كرد: آقاي قلعه‌نويي تا 29 ارديبهشت ماه با استقلال قرارداد دارد و هنوز در اين خصوص كه آيا در ديدار مقابل الجزيره روي نيمكت مي‌نشيند يا نه؛‌ صحبت نكرده‌ايم.
وي درباره صحبت‌هاي علي انصاري مبني بر ادامه كار قلعه‌نويي با استقلال اظهار داشت: اميدواريم قلعه‌نويي در استقلال بماند چون حضور او باعث خوشحالي هواداران مي‌شود.
نظري جويباري در خصوص صحبت‌هاي پيروز قرباني به عنوان نماينده بازيكنان در خصوص تشويق هواداران گفت: نظر خاصي در اين مورد ندارم. ديروز از روزهايي بود كه جو خاصي به ورزشگاه حاكم شده بود. شايد سوء تفاهمي پيش آمده كه پيروز اين صحبت‌ها را مطرح كرده و گرنه هواداران استقلال هرگز زحمات بازيكنان و ساير اعضاي تيم را ناديده نمي گيرند.
منبع





چند صدايي، تك صدايي و همصدايي طرفداران استقلال

اگه امير نباشه، مي‌خوام واعظ نباشه

طبق پيش‌بيني‌هاي قبلي طرفداران استقلال از دقيقه صفر بازي در حمايت همه‌جانبه از سرمربي تيم‌شان شعارهاي هدفمند خود را آغاز كردند. البته در خلال سر دادن اين شعارها هيچ هتك حرمتي از سوي اين نفرات نسبت به مديران باشگاه استقلال به ويژه اميررضا واعظ آشتياني صورت نگرفت. طرفداران استقلال كه برخلاف انتظار همگان استقبال بسيار كمي از بازي تيم محبوبشان به عمل آورده بودند بلافاصله پس از سوت آغاز داور بازي شعارهاي خود را شروع كردند و بيش از هر چيز به تشويق امير قلعه‌نويي پرداختند. آنها پس از تكرار چند‌باره اين شعارها نوبت را به مدير‌عامل باشگاه‌شان دادند و شعار: «آشتياني حيا كن، استقلال رها كن» را سر دادند. پس از گذشت هفت، هشت دقيقه از شروع بازي اين شعارها به صورت پراكنده از جاي جاي ورزشگاه به گوش مي‌رسيد. اين دقيقا همان نكته‌‌اي بود كه غيبت ليدرها در ورزشگاه را نمايان مي‌كرد. چند صدايي و چند دستگي طرفداران استقلال باعث شده بود تا طرفداران حاضر در ورزشگاه به جاي سر دادن شعار واحد هر يك از ظن خود تيمش را تشويق كند. عده‌اي به شعارهاي خود عليه آشتياني مي‌پرداختند، برخي قلعه‌نويي را تشويق مي‌كردند و گروهي تيم استقلال را به گل زدن تشويق مي‌كردند اما حول و حوش دقايق 15 تا 20 بود كه به يكباره همصدايي ميان طرفداران اين تيم از سر گرفته شد و شعار «تيم ما صاحاب داره...» و «اگه امير نباشه، مي‌خوام واعظ نباشه» از روي سكوها شنيده شد. در كل آنچه در ورزشگاه آزادي بيش از هر چيز ديگري به چشم مي‌آمد اين بود كه طرفداران استقلال به انحاي مختلف دست به دامان امير قلعه‌نويي شده بودند تا از استقلال نرود و از سوي ديگر به واعظ اخطار مي‌دادند كه امير را از دست ندهد.
منبع





قراردادهای یک ساله آفت فوتبال ایران

files.php


شاید چنین اتفاقاتی فقط در فوتبال ایران بیفتد که سرمربی تیم قهرمان به هر دلیلی مجبور به ترک تیمش شود. متاسفانه قراردادهای یک ساله با مربیان و بازیکنان به آفت بزرگی در فوتبال ایران تبدیل شده که نتیجه آن جابجایی‏ها و ناهماهنگی‏های زیاد است. ما حتی از نظر اقتصادی هم اینقدر ضعیف هستیم که مثل عرب‏ها جرات امضای قرارداد چند ساله و سپس اخراج مربیان را نداریم.
کاری به دعوای واعظ آشتیانی و امیر قلعه‏نویی و اتفاقاتی که بعد از قهرمانی استقلال در لیگ هشتم افتاد، ندارم چرا که ژنرال از همان روز اول هم مرد رویاهای واعظ نبود و از طرف دیگر پرافتخارترین مربی لیگ برتر به گفته حودش اهل باج دادن به مدیر استقلال نیست، اما اگر از همان ابتدا با امیر قلعه‏نویی قرارداد چند ساله بسته می‏شد قطعاً هم سرمربی استقلال در کوران رقابت‏های لیگ و آسیایی به فکر مذاکره با تیم‏های دیگر نمی‏افتاد و هم می‏توانست با برنامه‏ریزی بلند مدت، جام آسیایی را به خانه استقلالی‏ها بازگرداند.
وقتی در سری A ایتالیا 7-8 مربی در طول فصل تغییر می‏کنند، صدای خوزه مورینیو در می‏آید که چرا مثل لیگ برتر انگلیس مربیان امنیت شغلی و ثبات کاری ندارند اما آقای خاص از حال و روز فوتبال ایران خبر ندارد که در یک فصل بیش از 30 مربی در 18 تیم جابه‏جا می‎‏شوند و کک هیچ کس هم نمی‏گزد. باور کنید اگر این آمار به گوش سرمربی پرتغالی اینتر برسد، برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‏کند.
در انگلیس اگر استمرار موفقیت‏های منچستر یونایتد را می‏بینید بخاطر امنیت شغلی بود که برای سرالکس فرگوسن ایجاد کردند و با اینکه 3 سال هیچ جامی کسب نکرد اما با فرصتی که به او دادند، ثمره آن را هم دیدند. رافائل بنیتز به همین ترتیب، با اینکه 4 سال قهرمان لیگ برتر نشد، قراردادش را تمدید کردند تا این مربی اسپانیایی بتواند در لیورپول برنامه‏هایش را به اتمام برساند.
حالا با جدایی امیر قلعه‏نویی، مدیران استقلال باید به دنبال مربی‏ای بروند که حداقل بتواند قهرمانی لیگ هشتم آبی‏پوشان را تکرار کند تا کاسه صبر هواداران این تیم لبریز نشود. اما به نظر شما سرمربی جدید می‏تواند در یک فصل همه برنامه‏هایش را پیاده کند. فراموش نکنید امیر قلعه‏نویی 3 سال با این تیم کار کرده بود و با همه مشکلات حاشیه‏ای و فنی استقلال آشنا بود اما آیا سرمربی جدید هم چنین شناختی از لیگ برتر دارد؟
واعظ آشتیانی که با شعار تغییر در ساختار فوتبال بر صندلی مدیریت استقلال تکیه زد با تمدید نکردن قرارداد قلعه‏نویی در همان بدو ورودش اشتباه بزرگی مرتکب شد اما اگر مدیرعامل اصول‏گرای باشگاه استقلال می‏خواهد این اشتباه خود را جبران کند باید با دریافت برنامه از سوی کاندیدای مربیگری مورد نظرش، قرارداد چند ساله و طولانی مدت امضا کند و به کارش ایمان داشته باشد...
منبع
 

saxp

Registered User
تاریخ عضویت
29 مارس 2007
نوشته‌ها
361
لایک‌ها
342
آگه مربی خارجی خوب بود که این همه تیمهای عربی مربی عوض نمیکردن
فقط کسی می تونه این تیمو جمع کنه که خودش تو استقلال بزرگ شده باشه و امتحان پس داده باشه یه دفعه این اشتباه رو مدیران قبلی کردن و فیروز کریمی اوردن اونم با اونهمه دب دبه و کپ کپش نتونست تیم رو جمع کنه
فقط ژنرال میتونه این تیمو جمع کنه
اما این کاری که این مدیر قارقوزک سواری کرد باعث میشه که تا نیم فصل اول خودشم بره دنبال قار قوزک سواریش
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
پورسينا: قلعه‌نويي سرمربي سپاهان مي‌شود

خبرگزاري فارس: رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان گفت: در صورتي قبولي شرايط حضور در اصفهان و به توافق رسيدن در مسائل مالي امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌شود.


محسن پورسينا امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جلسات هيئت مديره اين باشگاه براي انتخاب سرمربي تيم فوتبال سپاهان اظهار داشت: اعضاي هيئت مديره باشگاه سپاهان در جلسه روز يكشنبه به مديرعامل باشگاه مأموريت دادند تا پايان هفته نسبت به مذاكره با گزينه‌هاي سرمربيگري اقدام كند.
وي امير قلعه‌نويي را گزينه اول سرمربيگري سپاهان عنوان كرد و افزود: اين سرمربي از نظر سابقه از همه گزينه‌هاي ما بهتر بود و كارنامه درخشاني دارد به همين دليل گزينه اول سرمربيگري سپاهان به شمار مي‌رود.
رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان به گزينه‌هاي ديگر سرمربيگري اشاره كرد و بيان داشت:‌ پس از قلعه‌نويي علي دايي و مجيد جلالي كه هر دو از مربيان قدرتمند ايران هستند در اولويت‌هاي ما قرار دارند.
وي با بيان اينكه پرويز مظلومي و منصور ابراهيم‌زاده از گزينه‌هاي سرمربيگري ما خارج شده‌اند تصريح كرد: در صورت توافق مظلومي با تيم مس كرمان و تمديد قرارداد ابراهيم‌زاده با ذوب‌آهن اين دو گزينه از ليست كانديداهاي سرمربيگري سپاهان خارج مي‌شوند.
پورسينا با اشاره به لزوم معرفي هرچه سريع‌تر سرمربي‌ تيم فوتبال سپاهان گفت:‌ طبق توافقات انجام شده سرمربي تيم سپاهان حداكثر تا روز يكشنبه آينده به مردم استان اصفهان معرفي مي‌شود.
وي انتخاب سرمربي را تنها با نظر اعضاي هيئت مديره باشگاه سپاهان ممكن دانست و خاطرنشان كرد: همه پنج نفر عضو هيئت مديره باشگاه در حال حاضر به بررسي گزينه‌هاي موجود مي‌پردازند تا در جلسه روز يكشنبه هيئت مديره سرمربي اين تيم را معرفي كنند.
رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد مباركه سپاهان با اشاره به اينكه مسئولان كارخانه فولاد مباركه در انتخاب سرمربي تيم نظر مي‌دهند اظهار داشت: مديرعامل باشگاه فولاد مباركه نيز به عنوان اسپانسر مالي تيم سپاهان در مورد انتخاب سرمربي تيم نظر مي‌دهد.
وي تصريح كرد: در هر صورت سرمربي تيم سپاهان با نظر اعضاي هيئت مديره و مديرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شده و هرچه سريع‌تر به جامعه ورزش كشور معرفي مي‌شود.
 

orginalfilm

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 آگوست 2006
نوشته‌ها
2,452
لایک‌ها
1,527
سن
43
محل سکونت
زير يه سقف
عاشقانه که نه ... اما حیف بود بخدا ! ابهتی( درست نوشتم) که داشت خیلی باحال بود !

اسم قلعه نویی به اندازه اسم استقلال بزرگ بود
 
Last edited:

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
یه خبر در مورد قلعه نوعی.

اميرقلعه‌نويي سرمربي سابق استقلال براي مذاكره با تيم هاي اماراتي به اين كشور سفر مي كند.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ پس از منتفي شدن پيشنهاد الوصل به قلعه نويي سه تيم ديگر اماراتي خواهان همكاري با قلعه نويي شدند.
اين تيم ها الامارات، الاهلي و عجمان هستندكه در سفر قلعه نويي به امارات با وي مذاكره خواهند كرد.
الامارات قهرمان ليگ دسته دوم امارات است كه فصل آينده در ليگ يك اين كشور حضور دارد. مديرعامل اين باشگاه در پيشنهاد خود به قلعه نويي دست وي را براي جذب بازيكنان بازگذاشته است.تيم الاهلي نيز كه پس از اخراج مربي خود با مربي موقت به كار ادامه داده ديگر خواهان قلعه نويي است و تيم عجمان كه سامره و كاظميان را در اختيار دارند نيز از قلعه نويي در خواست كرده تا مذاكراتي را با وي انجام دهد.
 

Majid_4553

کاربر برنزی تالار فوتبال - فروشنده معتبر
کاربر فعال
تاریخ عضویت
14 فوریه 2007
نوشته‌ها
4,241
لایک‌ها
653
سن
35
محل سکونت
ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴
پس از تماس تلفني با قلعه‌نويي در جلسه هيات مديره

واعظ باشد من نيستم

در روزهايي كه اخبار و شايعات گوناگوني در خصوص سرمربي فصل آينده استقلال مطرح و نام‌هايي چون جان توشاك، زدنيك زمان، ژاك سانتين، برونو متسو و حتي فيليپ ‌تر‌وسيه رديف مي‌شوند حالا خبري متفاوت در اين رابطه به گوش مي‌رسد. جلسه هيات مديره استقلال طبق روال گذشته دوشنبه شب برگزار شد،جلسه‌اي كه تمام اعضا در آن حاضر بودند چرا كه قرار بود در خصوص سرمربي فصل آينده تصميم‌گيري شود. در اين جلسه تمام گزينه‌هايي كه به ذهن تك‌تك اعضا مي‌رسيد حتي امير قلعه‌نويي مطرح شد اما هرگز بر سر آنها توافق و تفاهمي حاصل نشد، اما نكته جالب و حاشيه جلسها فوق اين بود كه به پيشنهاد دو نفر از اعضا يعني اميدوار رضايي و محمد سعيد نفريه قرار بر اين گذاشته مي‌شود تا براي آخرين بار با قلعه‌نويي تماس گرفته شده و نيمكت فصل آينده به او تعارف شود. نفريه قبول مسووليت كرده و با تلفن همراه خود شماره قلعه‌نويي را مي‌گيرد. اين عضو هيات مديره كه گوشي را روي آيفون گذاشته بود توضيحاتي را در مورد اين كه در جلسه هيات مديره حضور دارد و مديران براي ادامه همكاري با او علاقمند هستند به قلعه‌نويي مي‌دهد، اما در شرايطي كه تصور مي‌شد قلعه‌نويي اين بار چراغ سبز نشان دهد در يك جمله و با پيش كشيدن يك شرط خيلي زود اين مكالمه و مذاكره را به پايان برد. قلعه‌نويي پس از رساندن سلام به تمام اعضا اعلام كرد نمي‌تواند با واعظ آشتياني كار كند و تا زماني كه او در باشگاه باشد فكر بازگشت را نخواهد كرد. اين جمله قلعه‌نويي آب سردي بود بر پيكر مديراني كه منتظر پاسخ او بودند. پس از اين مكالمه كوتاه قلعه‌نويي به طور كامل و قطعي از گزينه‌هاي فصل آينده استقلال خارج شد تا واعظ همچنان در گير و دار انتخاب سرمربي فصل آينده تيمش باشد. در جلسه ديشب هم هيچ توافق و خبري در مورد سرمربي فصل آينده استقلال حاصل نشد تا همچنان گمانه زني‌ها و شايعات در اين خصوص داغ بماند. به گفته روابط عمومي باشگاه استقلال سرمربي جديد استقلال حداقل در هفته آينده و حداكثر تا دو هفته ديگر اعلام خواهد شد. هنوز گزينه كامل و جامع داخلي يا خارجي كه مورد توافق مديران باشگاه باشد يافت نشده تا همچنان اين نيمكت براي فصل آينده با يك علامت سوال بزرگ پر شده باشد.
منبع
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
مصائب قلعه نویی در سالی که گذشت

showimage.aspx


شروع ناامیدکننده‌ استقلال در لیگ هشتم عده‌ای را نسبت به توانایی‌های امیر قلعه‌نویی مشکوک کرد. بعد از شکست سنگین در قم عده‌ای دست به قلم شدند و از سیستم دفاع سه نفره‌ای و اتکای زیاد تیم به سانتر از جناحین انتقاد کردند. این آغاز مشکلات امیر در استقلال 88 – 87 بود، در چند روز اول او در مقام پاسخگویی برآمد و از سیستم بازی استقلال دفاع کرد اما توضیحات او منتقدان را قانع نکرد و روزی نبود که در صفحات روزنامه‌ها انتقاد از شیوه بازی استقلال جایی نداشته باشد.
مدیرعامل وقت استقلال هم که پس از ناکام ماندن ناصر حجازی و فیروز کریمی مجبور شده بود پشت انتخاب هواداران استقلال پنهان شود، کم‌کم قد علم کرد و به صف منتقدان پیوست. فتح‌ا...زاده وقتی وارد استقلال شد، تیم تحت هدایت صمد مرفاوی صدرنشین بود، اما نه تنها آن سال قهرمانی از دست رفت، بلکه فصل بعد هم او ضعیف‌ترین استقلال تاریخ را بست تا به محض ورود استقلال 87 به چالش او متهم ردیف یک شناخته شده و از کار بیکار شود. حاجی این فرصت را پیدا نکرد که بگوید:«دیدید مشکل استقلال من نبودم.» چون به محض خروج او از سیستم ناگهان استقلال متحول شد و بی‌امان به حریفان تاخت و در هر بازی جشنواره گل به راه انداخت. در حالی که استقلال خیلی زود از مکان هفدهم جدول به صدر رسید خیلی‌ها بیکار ننشستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به امیر قلعه‌نویی و تیم او استفاده کردند.
علی دایی، سرمربی وقت تیم ملی بازیکنان استقلال را در اختیار باشگاه نگذاشت تا خیلی زود مقابل هواداران آبی قرار بگیرد.
جنگ لفظی او با موفق‌ترین سرمربی لیگ در برنامه نود تا حدود زیادی از مقبولیت عام علی دایی کاست، او ثابت کرد با شخص امیر قلعه‌نویی مشکل دارد که اگر جز این بود انتقاد از عملکرد امیر در تیم ملی که به چندین ماه قبل برمی‌گشت، لزومی نداشت. استقلال با قدرت به کار خود در لیگ ادامه می‌داد که شایعه مذاکره قلعه‌نویی و دستیارانش با بازیکنان حریف توسط دشمنان او مطرح شد. آقایان مدعی بودند دلیل موفقیت استقلال این است که قبل از هر بازی با بازیکنان شاخص حریف مذاکره صورت می‌گیرد که در قبال ضعیف بازی کردن مقابل استقلال فصل بعد به این تیم منتقل می‌شوید! البته این ادعا هم مثل ادعای دوپینگ بازیکنان استقلال خیلی زود در نطفه خفه شد.
از ناحیه بازیکنان هم امیر قلعه‌نویی در فصل گذشته با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود. مجتبی جباری از ابتدای کار چند بار بنای مخالفت گذاشت و دست آخر هم به صورت علنی توی کار سرمربی تیم گذاشت. او چند بار سعی کرد بازیکنان را علیه قلعه‌نویی با خود همراه کند که البته محبوبیت امیر مانع از این کار شد.
در طول فصل میثم منیعی و سیاوش اکبرپور هم چند بار جسته و گریخته در مصاحبه‌هایشان به انتقاد از روش بازی استقلال پرداختند. درگیری منیعی در فرودگاه با محمدنوری‌فر، روابط عمومی باشگاه که باز هم به امیر قلعه‌نویی منتسب شد هم حاشیه‌های زیادی برای استقلال ایجاد کرد.
فرهاد مجیدی هم که از نیکمت‌نشینی ناراحت بود پروژه براندازی فرم را در استقلال پیاده کرد و کمتر در انظار عمومی علیه قلعه‌نویی موضع گرفت. در این فصل امیر قلعه‌نویی با برنامه‌های ورزشی تلویزیونی هم به مشکل برخورد. او از بهرام شفیع و برنامه ورزش و مردم به دلیل عملکرد بعد از جام ملت‌های آسیا دلگیر بود و چند بار هم به طور واضح و آشکار علیه عادل فردوسی پور و جهانگیر کوثری موضع گرفت.
مشکل قلعه‌نویی و کوثری پس از داستان فابیو بلا علنی شد. در انتهای فصل مصایب امیر در استقلال به اوج رسید. موقعیت‌های گل توسط برهانی و اکبرپور یکی پس از دیگری به هدر رفت تا استقلال در چند بازی نتیجه نگیرد. همین بهانه‌ای بود برای کسانی که به کمین نشسته بودند.
ابتدا زرینچه مدعی تبانی قلعه‌نویی شد و بعد مایلی‌کهن به صدور بیانیه پرداخت. هر چند در نهایت این دو نفربودند که متضرر شدند اما استقلال هم روزهای بحرانی را پشت سرگذاشته تا جایی که قهرمانی این تیم به معجزه شبیه شد. پس از قهرمانی استقلال با امیر قلعه‌نویی همگان پذیرفته که او بهترین گزینه برای هدایت آبی‌ها بوده و در صورت داشتن وقت بیشتر حتی می‌تواند این تیم را در آسیا هم موفق کند، الا واعظ آشتیانی! چند روز بعد از قهرمانی، او مقابل قلعه‌نویی جبهه گرفت و مشخص شد در این مدت امیر علاوه بر نبرد با حریفان بیرونی، حریفانی از درون هم داشته که باید آنها را مغلوب می‌کرده. نگاهی گذرا به اتفاقات این فصل ما را به این باور می‌رساند که قلعه‌نویی برای قهرمانی استقلال مشکلات ریز و درشت زیادی داشته و با این نگاه ارزش کار او چند برابر می‌شود.

منبع
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
"امير قلعه‌نويي" :از اين پس هيچ اظهارنظري درباره استقلال نخواهم كرد


در بيانيه‌ي امير قلعه نويي كه در اختيار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) قرار گرفته، آمده است: جدايي از يكديگر رسم هميشگي فوتبال است و اهالي فوتبال را گريزي از اين حقيقت نيست. شايد براي من كه اكنون در مواجهه با اين حقيقت انكارناپذير قرار گرفته‌ام، نيازي به ذكر دلايل جدايي و توضيحي اضافي نباشد. با اين حال، من هرگز رابطه‌اي صرفا حرفه‌اي با هواداران پرشور و باشگاه استقلال نداشته‌ام و اين تنها دليل بيان چند جمله به عنوان خداحافظي از تيم و هواداران است كه آنها را مانند خانه و خانواده خود مي‌دانم.

به عنوان يك مربي فوتبال، قواعد اين ورزش را مي‌شناسم و آ‌نها را پذيرفته‌ام. در لحظه خداحافظي‌ام از استقلال و هوادارانش قصد تكرار ماجرايي كه گذشت و بيان دلايل جدايي‌ام را ندارم چرا كه پس از تجربه قهرماني در يك سال با استقلال در دو جام حذفي و ليگ برتر، از اين تيم و هوادارانش جدا مي‌شوم و اين خود گوياي همه چيز است.

اكنون تنها لازم مي‌دانم به چند نكته اشاره كنم. اول آن كه اعتراف مي‌كنم هرچه در اين فوتبال هستم و بدست مي‌آورم را از مردم دارم. بابت كارهاي كوچكي كه در استقلال كرده‌ام، منتي بر سر هيچ كس نيست كه خدمت به تيم مورد علاقه و هوادارانش را يك وظيفه مي‌دانم. بار ديگر به اين نكته اشاره مي‌كنم كه قواعد فوتبال را به خوبي مي‌شناسم و اكنون كه پس از دو قهرماني در يك سال از استقلال جدا مي‌شوم، گلايه‌اي از هيچ كس ندارم و نخواهم داشت و تنها به واسطه مهيا نبودن شرايط مجبور به ترك تيم محبوبم شده‌ام.

نكته ديگري كه لازم مي‌دانم به آن اشاره كنم، موضع‌ بنده به عنوان عضوي كوچك از خانواده بزرگ استقلال در قبال هواداران و تيم است. اينجانب امير قلعه‌نويي رسما اعلام مي‌كنم از اين پس هيچ اظهارنظري درباره باشگاه استقلال - چه مثبت و چه منفي- نخواهم كرد و از اين به بعد هر گفت‌وگويي از من درباره استقلال چاپ شود، كذب محض است. در تمام روزهايي كه سرمربي استقلال بودم، از پيشكسوتان و اطرافيان استقلال انتظار داشتم فضايي آرام را براي موفقيت تيم فراهم كنند. طبيعي است كه خود نيز بايد به اين مساله اعتقاد داشته و فضايي را كه ما مي‌پسنديم، براي باشگاه مردمي استقلال فراهم كنم.

در پايان ضمن خداحافظي از هواداران پرشور و باشگاه استقلال كه همواره پشتيبان بنده و تيم بوده‌اند، بار ديگر اعلام مي‌كنم آرزويي جز موفقيت براي مديران و كادرفني جديد ندارم و همواره براي سربلندي اين تيم دعا مي‌كنم. بنده را حلال كنيد.

ژنرال ایشالله همیشه موفق و پیروز باشی
 

kamion

Registered User
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2006
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
604
محل سکونت
وب
قلعه نویی می تونست فرگوسن استقلال بشه اما به قول خودش تو این مملکت کسی چشم دیدن موفقیت دیگری رو نداره
 

kamion

Registered User
تاریخ عضویت
8 دسامبر 2006
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
604
محل سکونت
وب
این عکس رو تو شمال گرفتم .
تقدیم به شما:

عالی بود اینو باید به واعظ آشتیانی و ناصر حجازی نشون داد که محبوبیت قلعه نویی رو انکار می کنند و میگن پول داده تا ...
 

sIiiS

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 آپریل 2004
نوشته‌ها
4,848
لایک‌ها
181
محل سکونت
اصفهان
عجب عکس توپی بود ، خداییش آدم احساس غرور می کنه
 
بالا