برگزیده های پرشین تولز

تاپیک مرجع دانلود بازیهای ویدوئی (قوانین در پست اول)

hawker

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
14
روزی روستای آرام Hawksworth به وسیله زلزله بزرگی ویران شد.اژدهای Yggdrasil که به آرامی در ریشه درخت زندگی می کرد خوابیده بود بیدار شد وشروع به ویران کردن کرد.قوی ترین جنگجوی روستا در تعقیب اژدها جهت از پا در آوردن او شروع به جستجوی کرد.شما دراین ماجرا بایستی به او کمک کنید تا اژدها را پیدا کند.
گرافیک فوق العاده
40 مرحله
http://proirsoft.ir?url=67y5rpurvkelu2

TimesVikings.png


times-of-vikings-2_zpsa29aed78.jpg
 

hawker

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
14
یک بازی استراتژیک جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Microsoft Game Studios برای پلتفرم PC عرضه شده است . بازی CastleStorm همان طور که از نامش پیداست ، با موضوع شلیک و به رگبار بستن شوالیه ها و نیروهای دشمن است. شما در این بازی هدایت یک نیزه پرتاب کن را بر عهده می گیرید و ضمن نابودی دشمنان و دفاع از قلعه ، ماموریت های بازی را نیز انجام می دهید. شما در بازی Castlestorm با از بین بردن قلعه ی دشمن یا شکستن دروازه های آن و وادار کردن افراد خود به سرقت پرچم او می توانید در مسابقات برنده شوید.

دیالوگ هایی که در بازی Castlestorm به کار رفته است بسیار خنده دار است . در بازی به شما ماموریت های جنگی،با پیچ و خم های فراوان با هدف اصلی نابودی قلعه وبا ارائه ی محدودیت هایی برای پیروزی یا تکمیل وظایف ثانویه،محول می شود. با اتمام مبارزه به عنوان جایزه به شما سلاح های جدید و طلا برای خرید امکانات بهتر برای سربازانتان داده می شود .

http://proirsoft.ir?url=63y5rpurvkelu2

CastleStorm-2.jpg
 

hawker

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
14
امروز برای شما عزیزان ورژن جدید و کامل بازی محبوب مرغ های مهاجم ۲۰۱۲ بازی Chicken Invaders رو آماده دانلود کردم. این نسخه کامل ترین نسخه این بازی می باشد.بازی چیکن اینویدرز یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است.

در این نسخه بازی Chicken Invaders موجودات فضایی که در واقع جوجه های فضایی می باشند برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی شان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با آن ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.

این بازی کامل بوده و احتیاجی به کرک ندارد.

http://proirsoft.ir?url=kqsg05ifvdebqv8
53.jpg
 

mrgr4vity

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آگوست 2013
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
با سلام؛
بالاخره پس از مدت ها یه نسخه سالم از این بازی رو توی یکی از سایت های ایرانی پیدا کردم که خیلی از ایرانی ها تست کرده و سالم بودن اون رو تایید کردند، شخصا هم تست کردم و آنلاین هم بازی کردم؛ این نسخه نان استیم هست.



265425-1680x1050.jpg

265423-1680x1050.jpg


رمز فایل: www.gamerogers.ir


پس از دانلود، همه فایل ها را یک جا اکسترکت کرده و فایل
csgo_license.exe را اجرا کرده و بازی را نصب کنید. نصب بازی، مشکل خاصی نداشته و مثل سایر بازی ها هست. خب پس از نصب بازی وارد محل نصب شده و فایل rev.ini را باز کنید. در خط 6 ، Russian را برروی English قرار دهید و در خطوط 12 و 13 نیز به ترتیب تگ کلن و نیک نیم خود را وارد کنید. سپس فایل را ذخیره کنید. شرتکات بازی را اجرا کنید. برروی Play CS:GO کلیک کرده و مدتی صبر کنید تا بازی آپدیت شود، سپس زمانی که این کار انجام شد، کلید Run CS:GO از حالت غیرفعال، فعال شده و با کلیک برروی آن وارد بازی می شوید. در دفعات بعد فقط کافی است حدود کمتر از 10 ثانیه صبر کنید تا کلید Run CS:GO فعال شود.
پس از ورود به بازی، تمامی بازی انگلیسی هست به جز یه سری از منوهای صفحه اصلی که در عکس زیر می بینید:


csgomenu.jpg


1. این قسمت یک بازی به صورت رندم، با مپ رندم انتخاب می کند.
2. بازی با بت ها، انتخاب نوع مپ، درجه سختی بت ها و نوع بازی.
3. همان Find Servers برای آنلاین بازی کردن و شبکه بازی کردن می باشد.
4. آموزش نحوه بازی و آشنایی با گان ها و... می باشد.
5. کنسول می باشد.
سایر قسمت های بازی نیز انگلیسی می باشند.

من خودم آنلاین هم بازی کردم و مشکلی نداشت، آنتی چیت خاصی هم فعلا نمی خواد.
در زیر هم چند کمند کنسول مورد استفاده می زارم، چون متاسفانه هنگام بازی با بت ها نمیشه تنظیمات بازی رو تعیین کرد؛

mp_restartgame 1 => برای ریست دادن بازی.
mp_freezetime 5 => مقدار freez تایم در ابتدای شروع بازی می باشد.
mp_roundtime 2 => مقدار زمان هر راند.
mp_startmoney 16000 => مقدار پول در زمان شروع بازی.
mp_c4timer 35 => مقدار تایمر بمب.
bot_add => برای اضافه کردن بت.

من از همین ها موقع بازی آفلاین استفاده می کنم. اگر کد دیگری خواستید، می تونید از کد های کانتر استرایک سورس استفاده کنید.

پست اصلی

موفق باشید؛
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
Kolah-Ghermezi-TehRun2-Android%28www.Gemsoft.ir%29.jpg
بازی”TehRun2 کلاه قرمزی ” آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید. مخصوص اندروید

لینک دانلود : از سرور جم سافت

Kolah-Ghermezi-TehRun2-Pc%20%28www.Gemsoft.ir%29.jpg
بازی”TehRun2 کلاه قرمزی ” آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید. مخصوص کامپیوتر

لینک دانلود : از سرور جم سافت

منبع : جم سافت
لینک ها بصورت ارجاع به سایت می باشد.
 

king-d

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 می 2010
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0


Total-War-Rome-II.jpg


سری بازی های Total War همیشه از بازی های مطرح سبک استراتژیک بوده اند. این سری یکی از پرطرفدار ترین، محبوب ترین و معروف ترین سری بازی های استراتژیک است. معروفیت این سری به قدری است که حتی کسانی که طرفدار سبک استراتژیک نیستند نیز اکثرا نام این عنوان را شنیده اند. دلیل اصلی محبوبیت این بازی بین طرفدارانش نیز بیش تر به سبک “ترکیبی استراتژیک آن که شامل هر دو سبک استراتژیک همزمان و نوبتی است”، مربوط می شود. البته خوش ساخت بودن هر دو بخش این بازی نیز خود دلیلی بر افزایش محبوبیت این عنوان است.داستان همه نسخ سری Total War به طور غیرمستقیم به روایت تاریخ می پردازد.این نسخه هم مانند نسخه قبلی سری Rome، در دوران کلاسیک قدیم اتفاق می افتد و تمرکز اصلی بر روی جمهوری روم است.در این بازی، ۸ حکومت قابل بازی وجود خواهد داشت.این حکومت ها به سه دسته ی فرهنگی تقیسیم می شوند: Greco-Roman، Barbarian و Eastern. هر کدام از این فرهنگ ها روش بازی منحصر به فردی خواهند داشت و هر کدام یک تجربه ی کاملا منحصر به فرد و کامل را از این بازی ارائه می کند. به عنوان مثال بعضی ها در موارد نظامی قوی ترند و بعضی دیگر در روابط دیپلماتیک و تجارت. بدین ترتیب شما باید سبک بازی خود را با توجه به برتری ها تمدن تان، انتخاب کنید.این بازی توسط کمپانی sega منتشر شده است.



حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی

ویندوز :Windows® XP SP3/ Windows 7
پردازنده سی پی یو :2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
حافظه رم :2GB RAM
کارت گرافیک :512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
فضا هارد :35 GB HD space








حجم فایل : 9.56 گیگابایت نسخه Reloaded
6.64 گیگابایت نسخه Blackbox

رمز فایل : www.ronakshid.com
 

M.B.N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2012
نوشته‌ها
819
لایک‌ها
203
به نام خدا

با سلام ؛
مدتی پیش بازی Rayman Legends برای چهار پلتفرم :Wii U و XBOX360 , PS3 انتشار یافت.
در نسخه ی قبل دیدیم که چگونه یک موجود نادان و کودن به اسم ریمن با کمک دوستان خود به یک قهرمان تبدیل شد.در نسخه ی Origins دیدیم که قهرمان ما با شخصی به نام Globox دوست شد که همین گلوباکس به او کمک کرد تا به یک قهرمان تبدیل شود.اینبار ریمن با دو دوست همیشگی خود یعنی Globox و Teensies عازم ماجرایی پیچیده می شود،پیچیده و خطرناک.طبق اخبار داستان از آنجایی شروع می شود که دار و دسته ی ریمن خود را در جنگلی تاریک و طلسم شده می بینند.خلاصه،ریمن و تینزیز و گلوباکس به دنبال را فرار به کلبه ای مرموز بر می خورند.این فضول ها از روی کنجکاوی به داخل کلبه می روند و در کمال تعجت تعداد زیادی تابلو را مشاهده می کنند.تابلو هایی که افسانه های یونانی،جنگ روم،سرزمین های افسانه ای و …را نشان می دهند.دار و دسته ی دیوانه ی ما به تابلوی عجیبی که جنگ های روم را نشان می دهد نزدیک می شوند.و در یک لحظه،تابلو آن ها را به سمت خودش می کشد و دیوانگان ما وسط جنگ روم ظاهر می شوند!حال وقت فرار است!کل هدف بازی نیز فهمیدن اسرار نهفته در این تابلو های مرموز است.

gefwa.jpg




هنوز هم سال ۱۹۹۵ است:
ریمن دارای ژانر پلتفورم و به صورت دو بعدی و اکشن است.با اینکه Rayman Origins در نگاه اول یک بازی خسته کننده و کودکانه به نظر می آمد،اما پس از انجام دادن می فهمیدیم که وجود یک همچین بازی شادی میان این همه شوتر خشن نعمت است!چند وقت پیش بازی ای با عنوان Rayman Jungle Run برای ios و android منتشر شده بود که کمی با سبک اصلی بازی فاصله داشت.اما سری ریمن،دارای سبک های مختلفی است.برای مثال،عنوان Origins را در نظر می گیریم.در ابتدای بازی مانند همیشه کارکتر احمق ما در سمت چپ ظاهر می شد.در صفحه تعدادی Orb زرد رنگ بود که با جمع آوری آن ها امتیاز کسب می کردیم.همانطور که دیدیم،ریمن در ابتدا قابلیت مشت زدن را نداشت و به مرور زمان کسب کرد.وظیفه ی ما در هر مرحله نجات دادن موجوداتی صورتی رنگ به نام Electoons بود.در نسخه ی Legends نیز شاهد این فعالیت ها برای به پایان رساندن مراحل هستیم.ولی به مرور زمان مراحلی مانند پرواز کردن و جت سواری نیز در بازی وجود داشتند.در این نسخه می توانید کنترل چندین شخصیت مختلف شامل دو تینزی،خود ریمن،گلوباکس و شخصیتی مونثی به نام باربارا را به عهده بگیرید.شخصیت باربارا در نسخه ی قبل حضور داشت و کسی بود که قابلیت مشت زدن را به ریمن اعطا کرد.اگر در بازی پیشرفت کنید،رنگ ها و مدل های جدیدی از هر کارکتر برای شما باز می شود.حتی قابلیت جدید بازی نیز این امکان را می دهد تا برای کارکتر لباس بخریم!لازم به ذکر است که هر کدام از این شخصیت ها قدرت خاصی دارند که به بیان آن ها می پردازیم:
۱-Rayman:می تواند سریع بدود،سریع مشت بزند و بلند بپرد.این کارکتر ایده آل ترین کارکتر سری ریمن است.
۲-Globox:دوست چاق و آبی رنگ ریمن که کند ترین اما قدرتمندترین کارکتر بازی محسوب می شود.
۳-Teensies:جادوگر های کوتوله که با قدرت باد دشمنان را نابود می کنند.
جالب تر از همه بخش Co-op بازی است،اینبار پلیر دوم فقط فعالیت هایی مانند شما را انجام نمی دهد،بلکه در قالب موجود دیگری ظاهر می شود.در نسخه ی Wii U و PS Vita می توان به خوبی از بخش تاچ پد آن ها استفاده کرد.برای مثال قلقلک دادن یک باس توسط دوستتان برای اینکه کارتان آسان تر شود،بسیار هیجان انگیز است.جالب اینجاست که در بازی محیط های مخفی زیادی وجود دارد که در هرکدام از آنها مینی گیم هایی انتظار شما را می کشد!در بازی تمامی فعالیت های قدیمی ریمن از ابتدا باز است،اما یوبیسافت وعده ی تاکتیک های بیشتری را داده!بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله ی غیر تکراری و با محیط ها و باس های جذاب می باشد که این امر باعث دلنشین شدن Rayman Legends می شود.
چشم نواز در اولین نگاه:
گرافیک بازی های ریمن همیشه از نظر هنری حرف اول را می زند.گرافیک بازی همیشه شاد و رنگارنگ به همراه عناصر کمدی است.گرافیک این نسخه نیز توسط موتور شرکت یوبیسافت یعنی Ubi Art Framework تولید می شود.البته کیفیت بازی به صورت چشمگیر افزایش یافته!گرافیک نسخه ی قبلی نمره ی ۱۰/۱۰ را به خود اختصاص داد پس ببینیم اینبار یوبیسافت چه کار می کند.کار کنان بخش گرافیک می گویند ما بیشتر روی قسمت هنری متمرکز شده ایم و گرافیک فنی برای ماجرای جدید ریمن ب معنی است!ترکیب رنگ ها،شخصیت پردازی،پردازش لوکیشن ها،نورپردازی همه و همه در بازی Rayman Legends حرف اول را می زند زیرا قرار است با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا شود!!!

صدای خنده ای شاد:
صداگذاری بازی همیشه زیبا،خنده دار،کودکانه،شاد و به جا بوده.تا به حال ندیده بودم که در پیش نمایش به مبحث صداگذاری بپردازیم،اما اینبار نمی توان چشم پوشی کرد!موسیقی ریمن همیشه با تم اصلی بازی و فعالیت کارکتر مخلوط می شود تا یک چیز خوب از آب در آید.قطعا قسمت موسیقی مانند گرافیک ۱۰/۱۰ خواهد گرفت.با اینکه ساخت موسیقی در قسمت Origins توسط “بیلی مارتین” و “کریستوف چرال” صورت گرفته بود،اینبار “چرال”تنهایی دست به کار شده و آنطور که در دموی قابل بازی دیدیم صداگذاری این نسخه برتر از نسخه ی Origins است!توجه کنید که در گوشه و کناره های بازی صدای باد و آتش و آب و پرندگان نیز گنجانده شده اند تا ما کاملا با محیط بازی ارتباط برقرار کنیم.

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Pentium IV @ 3.0 GHz or AMD Athlon64 3000 + @ 1.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 6800GT or AMD Radeon X1950 Pro (256MB VRAM with Shader Model 3.0 or higher)
Hard Drive: 6 GB available space سیستم پیشنهادی: OS: Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)
Processor: Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.0 GHz or AMD Athlon64 X2 3800+@ 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 9600GT or higher, AMD Radeon HD3850 or higher (512MB VRAM with Shader Model 4.0)
Hard Drive: 6 GB available space




RaymanLegends7-1.jpg

RaymanLegends2-1.jpg

703417_20130821_790screen001-1.jpg

21593raymanlegendstrailerepicoe32013_jpg-1.jpg


پارت اول
پارت دوم
پارت سوم
پارت چهارم
پارت پنجم

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

فایل نصب UPLAY

کرک RELOADED


منبع : دانلود ها
 

mehranmns

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2012
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
6
اگر واقعا خواهان بازی ترسناکید ، من این بازی رو بهتون پیشنهاد می کنم ، فقط می تونم بگم زیر 18 ساله ها خودشون دانلود نکنند چون واقعا ممکنه دردسر بشه براتون..

Outlast-Banner.jpg


دانلود بازی Outlast
با لینک مستقیم
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
Collection.Of.Shooting.Flash.Games%20%28www.Gemsoft.ir%29.jpg

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است. در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته تیراندازی و هدف گیری گردآوری گردیده است.
بازی های رایانه‌ای مخصوص تیراندازی (Shooting Game)‏ سبکی در بازی رایانه‌ای و زیرمجموعه بازی اکشن است. در این سبک، کاربر باید دشمنان را در بازی با تیراندازی به سمت آنان از بین ببرد. در این سبک معمولاً دشمنان هم می‎توانند تیراندازی کنند. در بازی های تیراندازی اول شخص، گیم‌پلی بازی به صورتی طراحی شده که بازی‌کننده فقط دست‌ها و اسلحه شخصیت بازی و محیط بازی را می‌تواند مشاهده کند.


lock.png
پسورد فایل : Gemsoft.ir - دانلود رایگان نرم افزار و بازی (حروف کوچک)
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
Snail-Mail-Game-%28www.Gemsoft.ir%29.jpg

بازی فوق العاده محبوب و جذاب Snail Mail یکی از بازی هایی است که در سبک سرعتی و اعتیاد آور به نوعی بی نظیر است و بازی از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار است. در این بازی شما قادرید با هدایت حلزون کوچک و چالاک به بازی پرداخته و رکورد خود را بزنید تا به مراحل بالا تر و جذاب تری صعود کنید. داستان بازی از این قرار است که در زمان های بسیار دور موجودات شرور قصد داشتند تا سرزمین حلزون ها را نابود سازند که قهرمانی از آن ها تصمیم میگیرد تا به نابودی آن ها بپردازید تا سرزمینشان را از دست دشمنان در امان نگه دارد.


lock.png
پسورد فایل : Gemsoft.ir - دانلود رایگان نرم افزار و بازی (حروف کوچک)

Download.png
دانلود با لینک مستقیم - 7.5 مگابایت

earth.png
منبع : جم سافت

Help.png
سئوالات و مشکلات خودتون رو در انجمن مطرح کنيد
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
hcvy56h14clmy5nrt1wf.jpg
ادی Riggs کارگر بود، و رانندگی در اطراف با تور نوازندگان. هنگامی که آن را به راه اندازی یک گیتار و یا ساخت مرحله لازم بود، همه به او تبدیل شده است. اما ادی خواب بیشتر در روح خود را فلز سنگین زندگی می کردند! و پس از آن که از رویاهای ساده از یک زندگی بهتر به اجرا درآوردن. هر چند نه کاملا راه او انتظار می رود ... به عنوان یک نتیجه از حادثه مجروح ادی و خون خود چکیده بر روی کمربند دست و پنجه نرم، زمانی که پدرش به او داد. دست و پنجه نرم بود کاملا طبیعی نیست، و به عنوان یک نتیجه از قهرمان به یک جهان متفاوت است نقل مکان کرد، در همان زمان کاملا وحشی و بسیار آشنا است. پس از همه، او ظاهرا از هنر آلبوم به موسیقی در سبک از فلز سنگین طراحی شده است! با این حال، جهان که در آن خود او در بر داشت ادی سخت بود. امپراتور شر با یک ارتش از شیاطین، به بردگی گرفته در آن تقریبا همه مردم، مقاومت کند و نمی تواند احتمالا نیروهای پیوستن به مبارزه با به عقب. او به سادگی یک **** مناسب و معقول، فقط مانند ادی ندارد!​
u4b693qyyvcycw0d3ily.jpg
9cs3beo7daxshjecie5p.jpg
34itwr12d13wqhxq7l.jpg
لینک های دانلودغیر مستقیم​
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
gyz4khtwqcz2mztw0hhx.jpg
با فرض نقش وایات در این اکشن / Platformer اکتشاف به عنوان خرابه های شهر مقدس که سال ها پیش از دست داده بود به اکتشاف به شما. نبرد انواع مختلفی از شیاطین، فرشتگان، و تهدید جدید تنها به عنوان به "Ferals" شناخته می شود، با استفاده از شمشیر بازی، هنرهای رزمی، و جادوگری. بسیاری از مهارت ها و تجهیزات است که وایات در سفر خود کمک قابل تنظیم وجود دارد.​
wq8fb1jqrwb6w4cgz8ek.jpg
k0x2s33k1szh60m9r726.jpg
لینک های دانلود غیرمستقیم​
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
bb05bt92k05rv5dc7wm0.jpg
ساخت استفاده خاص از راه دور رشته، آشپزی مامان: کوک خاموش ترکیب سرگرم کننده از mashing، برش، سفت و تکان دهنده به عنوان بازیکن ایجاد بیش از 300 دستور العمل های واقعی جهان از 10 کشور مختلف است. گرافیک واقع گرایانه و عوارض پخت و پز در زمان واقعی به من قرض بدهید صحت به خلق بازیکن و کمک به سرآشپزها جوانه زدن تعیین هنگامی که غذا پخته. بهترین از همه، پخت و پز مامان: کوک فعال 2 بازیکن مسابقات آشپزخانه برای تعیین این که چه کسی می تواند بهترین غذا طبخ سریعترین ارائه می دهد.​
====================================​
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
mwqjyc2rozmrbdalq20e.png
مجهز به یک دستکش ویژه با استفاده از فن آوری Gruckezberg، نامزدها باید برای حل راه خود را از طریق پیچ و خم زیادی از اتاق را به چالش، مغناطیسی شارژ اشیاء که جذب و یا دفع یکدیگر. اما زمانی که یک زلزله مختل برنامه های آموزشی، آنچه به نظر می رسید به شانس طول عمر برای نامزدها به زودی تبدیل به نزول است به حماقت و وحشت کیهانی! Magrunner مغز شما و رفلکس خود را به آزمایش گذاشته! با دستکش Magtech، شما می توانید اشیاء با بارهای سبز یا قرمز بارگذاری. دو مورد لود شده با همین اتهام یکدیگر را جذب، در حالی که دو مورد لود شده با اتهامات مختلف به یکدیگر را دفع می کنند! این مکانیک ساده برای باز کردن یک طیف گسترده ای از امکانات است. پس از تسلط بر آن، شما قادر خواهید بود به پیشرفت در طول بازی، حل پازل های مطالعه محیط خود، تست امکانات و تجزیه و تحلیل اثرات آنها. و به عنوان جهان را به خود فرا گرفته می شود در معرض خطر، مهارت های خود را به طور بیش از هر زمان دیگری مورد آزمایش قرار. آیا لکنت زبان پیدا نیست، برای زندگی شما در خطر است و سرنوشت بشر است در دست شما.​
سرور دانلود خود را انتخاب نمایید
[Secureupload]
Download Magrunner SKiDROW part1 rar
Download Magrunner SKiDROW part2 rar
Download Magrunner SKiDROW part3 rar
Download Magrunner SKiDROW part4 rar

[آپلود]
Magrunner-SKiDROW.part1.rar (900,00 MB) - uploaded.net
Magrunner-SKiDROW.part2.rar (900,00 MB) - uploaded.net
Magrunner-SKiDROW.part3.rar (900,00 MB) - uploaded.net
Magrunner-SKiDROW.part4.rar (376,35 MB) - uploaded.net

[Rapidgator]
Download file Magrunner-SKiDROW.part1.rar
Download file Magrunner-SKiDROW.part2.rar
Download file Magrunner-SKiDROW.part3.rar
Download file Magrunner-SKiDROW.part4.rar

[Turbobit]
Скачать файл Magrunner-SKiDROW.part1.rar. Скачать бесплатно и без регистрации с TurboBit.net
Скачать файл Magrunner-SKiDROW.part2.rar. Скачать бесплатно и без регистрации с TurboBit.net
Скачать файл Magrunner-SKiDROW.part3.rar. Скачать бесплатно и без регистрации с TurboBit.net
Скачать файл Magrunner-SKiDROW.part4.rar. Скачать бесплатно и без регистрации с TurboBit.net

[DizzCloud]
http://dizzcloud.com/dl/165yjXe/Magrunner-SKiDROW.part1.rar
DIZZCLOUD
DIZZCLOUD
DIZZCLOUD
 

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
zqe8uo1pgu85muwhuciw.jpg
حق رای دادن مسابقه محبوب است! سرعت. احساسات. مهارت. این عناصر ضروری مخلوط با سوخت هورمن قسمت مرکز غده فوق کلیه که بالا برندهء خون و فشارخون است تجربه شما شد غرق به جهان MotoGP هرگز مانند قبل. با گرافیک ژانر پیشرو، MotoGP 2013 بازیکنان به مسابقات قهرمانی 2013 از طریق چشم سوار MotoGP واقعی را به ارمغان بیاورد. MotoGP 13 ویژگی های یک حالت حرفه ای، چند نفره آنلاین، و استفاده کامل از مجوز MotoGP، از جمله Moto2 های جدید و Moto3 کلاس است. این بازی شامل تمام آهنگ های رسمی و سواران از فصل MotoGP 2013. استفاده از یک نام تجاری جدید موتور بازی buily از زمین تا، MotoGP 2013 به ارمغان می آورد یک سطح کاملا جدید از واقع گرایی به عناصر مانند گرافیک، فیزیک، دوچرخه، محیط و صدا در بازی.​
81d375f190ee1c9d12134c2987a5e1eb.jpg
[Secureupload]
http://www.secureupload.eu/uz2v6kvig...ADED.part1.rar
http://www.secureupload.eu/viar5rrn4...ADED.part2.rar
http://www.secureupload.eu/5xfru5ozr...ADED.part3.rar
http://www.secureupload.eu/469flo5m0...ADED.part4.rar
http://www.secureupload.eu/jbt4eh0gn...ADED.part5.rar
http://www.secureupload.eu/av6kjbf03...ADED.part6.rar
http://www.secureupload.eu/gmlop475m...ADED.part7.rar

[Uploaded]
http://uploaded.net/file/ypixfxlw/Mo...ADED.part1.rar
http://uploaded.net/file/20jfahmn/Mo...ADED.part2.rar
http://uploaded.net/file/mc43o6j7/Mo...ADED.part3.rar
http://uploaded.net/file/f4o5ewn3/Mo...ADED.part4.rar
http://uploaded.net/file/6dydoldl/Mo...ADED.part5.rar
http://uploaded.net/file/fzk680z4/Mo...ADED.part6.rar
http://uploaded.net/file/j5by6d8i/Mo...ADED.part7.rar

[Rapidgator]
http://rapidgator.net/file/b40e6f8eb...part1.rar.html
http://rapidgator.net/file/a4d16ddd1...part2.rar.html
http://rapidgator.net/file/bbc7ac8ab...part3.rar.html
http://rapidgator.net/file/6f6a664ba...part4.rar.html
http://rapidgator.net/file/482e9355a...part5.rar.html
http://rapidgator.net/file/4c1036a05...part6.rar.html
http://rapidgator.net/file/e12d29af0...part7.rar.html

[Turbobit]
http://turbobit.net/px9xca0ljlop/Mot...part1.rar.html
http://turbobit.net/t13rlooz4lv6/Mot...part2.rar.html
http://turbobit.net/xlgycliv2urk/Mot...part3.rar.html
http://turbobit.net/mjjys8zd5mi2/Mot...part4.rar.html
http://turbobit.net/u9rtem0lqswv/Mot...part5.rar.html
http://turbobit.net/m8krsl6s9vpp/Mot...part6.rar.html
http://turbobit.net/3wrdwaq2nhdd/Mot...part7.rar.html

[DizzCloud]
http://dizzcloud.com/dl/165yjv4/Moto...ADED.part1.rar
http://dizzcloud.com/dl/165yk1q/Moto...ADED.part2.rar
http://dizzcloud.com/dl/165yk1n/Moto...ADED.part3.rar
http://dizzcloud.com/dl/165yk0n/Moto...ADED.part4.rar
http://dizzcloud.com/dl/165yjz7/Moto...ADED.part5.rar
http://dizzcloud.com/dl/165yk0l/Moto...ADED.part6.rar
http://dizzcloud.com/dl/165yk1r/Moto...ADED.part7.rar
 

hawker

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 مارس 2009
نوشته‌ها
49
لایک‌ها
14
44.png

Sudden Strike Crimea یک بازی کم حجم در سبک اکشن استراتژیک است که برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را در جنگ جهانی پیدا کنید. در بازی Sudden Strike Crimea شما نقش یک فرمانده نظا می و گروه زره ای را بر عهده دارید و شهر شما به دست دشمن اشغال میشود و شما باید سعی بکنید که زنده بمانید. شما در این بازی با انواع وسایل جنگی از جمله تانک سروکار دارید.
بازی Sudden Strike Crimea دارای ۵۰ ماموریت در ۵۰ واحد جدید و در ۳ سطح دشواری است. همچنین بازی داری گرافیک خوبی برخودار است که شما میتوانید زمستان و تابستان را به خوبی در بازی احساس کنید.

نرم افزارهاوبازیهای روز دنیا بدون نیاز به نصب
 

tpshd

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
17 می 2011
نوشته‌ها
6,199
لایک‌ها
2,931
سن
31
محل سکونت
Teh-Run
*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***
PES 2014 برای PC که توسط کمپانی مطرح Konami در سال ۲۰۱۳ ساخته و انتشار یافته است ، عنوان محبوب PES که در ۲ نسخه قبلی در برابر رقیب دیرینه خود یعنی FIFA نا امید کننده ظاهر شد و قطعا گوی سبقت را FIFA از آن دزدید اما امسال قرار است سیاست های Konami طوری دیگری رقم بخورد چرا که از همان ابتدای سال میلادی جدید Konami اعلام کرد که با تغییرات وسیعی در روند گیم پلی بازی و همچنین اضافه کردن موتور گرافیکی جدید قصد دارد بار دیگر به صدر بهترین بازی شبیه ساز فوتبال برگردد ، نسخه جدید دارای تغییرات وسیع است از هر زاویه ای که بخواهیم Pro Evolution Soccer 2014 را شرح دهیم دگرگونی احساس می شود ، اما قسمت هیجان انگیز آن طراحی بی نقص و فوق العاده چهره بازیکنان است که به لطف موتور گرافیکی جدید عالی از کار درآمده است ، گیم پلی بازی از آن حالت سرد و خشک به لطف موتور فیزیکی جدید جای خود را به یک گیم پلی روان و بسیار عالی داده است ، PES و FIFA هر ساله رقابت نفس گیری را با یکدیگر داشته و هر یک برطری و ضعف هایی را نیز نسبت به یکدیگر دارند اما باید دید که امسال کدامیک از آنها می تواند موفقیت بیشتری کسب نماید ، بازی کامپیوتر PES 2014 را می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید …​
ویژگی های جدید در PES 2014 :
- موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine که روح تازه ای در سری بازی های PES دمیده و بسیاری از کارشناسان آن را یک انقلاب بزرگ در ساخت بازی های شبیه ساز فوتبال می دانند
- موتور فیزیکی جدید به نام Barycentre که گیم پلی بازی را با تغییرات اساسی مواجه ساخته است
- قسمت های مختلف بدن بازیکنان دارای وزن متفاوتی است
- برخورد فیزیکی بازیکنان با یکدیگر همانند آنچه در FIFA دیده ایم
- شبیه سازی عالی و بسیار جذاب از چهره بازیکنان
- سیستم کنترل توپ جدید که بازیکنان دارای شعاع ۳ برابری برای حفط توپ در نقاط مختلف زمین هستند
- بهینه سازی استادیوم ها ، توپ ، چمن زمین و ….
- جدا بودن کامل پیراهن از بدن بازیکنان که فوق العاده طبیعی تر نشان داده می شود
- بهبود بسیار عالی هوش مصنوعی در بازی
- بهبود عملکرد دروازبانان در واکنش ها و موقعیت های مختلف

حداقل سیستم مورد نیاز :
Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c​
سیستم پیشنهادی :
Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c​
تصاویری از بازی :
Pro-Evolution-Soccer-2014-1-200x150.jpg

Pro-Evolution-Soccer-2014-2-200x150.jpg

Pro-Evolution-Soccer-2014-3-200x150.jpg
Pro-Evolution-Soccer-2014-4-200x150.jpg

Pro-Evolution-Soccer-2014-5-200x150.jpg
Pro-Evolution-Soccer-2014-6-200x150.jpg






دانلود نسخه RELOADED به صورت بخش های ۱GB:
ip_icon_03_ButtonDown.png
دانلود بخش ۱: لینک مستقیم ۱لینک مستقیم ۲
ip_icon_03_ButtonDown.png
دانلود بخش ۲: لینک مستقیم ۱لینک مستقیم ۲
ip_icon_03_ButtonDown.png
دانلود بخش ۳: لینک مستقیم ۱لینک مستقیم ۲
ip_icon_03_ButtonDown.png
دانلود بخش ۴: لینک مستقیم ۱لینک مستقیم ۲
ip_icon_03_ButtonDown.png
دانلود بخش ۵: لینک مستقیم ۱ لینک مستقیم ۲
ip_icon_03_ButtonDown.png
دانلود بخش ۶: لینک مستقیم ۱ لینک مستقیم ۲
floppy24.png
۵ GB
infoabout24.png
توجه: لینک های مستقیم این بازی به صورت دائمی هستند

weboptions32.png
آموزش نصب:
۱- پس از دانلود تمامی بخش ها, اولین بخش را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
۲- فایل iso را با نرم افزار های Deamon Tools,UltraISO,PowerISO و … باز کنید و بازی را نصب نمایید.
۳- هنگام نصب یکی از شماره سریال های زیر را وارد کنید:
HNY6-JD2U-3CXK-4UC6-FUC2
2ELE-LMYW-UDMT-L9HN-HPPH
JPL4-CNTS-J5XS-SNMD-3FV3
FKWL-F2C6-DTX6-7VE5-R93A
4- محتویات پوشه Crack را در محل نصب کپی کرده و بازی را اجرا کنید
۵- از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.
 

motymmm

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2013
نوشته‌ها
124
لایک‌ها
12
محل سکونت
آسمان ها
با تشکر و خسته نباشید
کسی لینک مستقیمی چیزی از رزیدنت اویل remark نداره
 
بالا