شما به ازای 1000 تا بازدید 270 تومن میگیرید، در حالی که به ازای 1000 تا بازدید فقط 50 تومن پرداخت میکنید!
این نسبت غیر منصفانه ست.
شما این وسط واسطه ای و باید سهمی که میگیری کمتر از نمایش دهنده باشه. در حالی که فقط حدود 18.5 درصد دارید به نمایش دهنده میدید و 81.5 درصد رو خودتون بر میدارید!!!!
به نظر من جای این نسبت ها باید عوض بشه.
جایگاه آگهی دهنده و هزینه ی آگهی رو با درآمدزایی اون برای AdClick و مدیر نمایش دهنده مقایسه نکنید. چون هر کدوم نقش خودشون رو دارند با هدفی کاملا جداگانه. ضمن اینکه چون سرویس های آگهی همه برحسب نمایش هست و نه کلیک، پس آگهی دهنده به هدفش (نمایش آگهی در سطح وسیع) میرسه.
مقایسه در آمد AdClick (که صرف نگهداری سرویس و بهتر شدن اونهاست) رو نمیشه با درآمد مدیر مقایسه کرد. چون در نهایت ما باید تعهدی که به آگهی دهنده دادیم اجرا کنیم. و این میسر نمیشه مگر با جذب نمایش دهنده ی بیشتر (که فقط کاره نمایش آگهی رو به عهده داره و درآمد بدون دردسر). خودتون قبول دارید که بحث جذب آگهی دهنده خیلی راحتتر از جذب نمایش دهنده هست. چون دغدغه ی آگهی دهنده نمایش در طیف وسیع سایتهای ایرانی هست نه فقط یک سایت با بازدید چند میلیونی.
و اگر سرویس های مختلف رو مقایسه بکنید با AdClick میبینید که اغلب کلیکی کار می کنند تا نمایشی. پس این خودش یک نکته مثبت برای مدیران محسوب میشه. اما ما هم خوشحال خواهیم شد با افزایش سایتهای نمایش دهنده ، سقف درآمد نمایشی رو بالا ببریم و اگر پیشنهاد خوبی باشه استقبال می کنیم و به خدمات اضافه خواهد شد.